quote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:56 schreef Maringo het volgende:
[..]
Prank vs Prank. Sommige pranks zijn echt geweldig die ze doen. Al zijn de meeste lame, toch de moeite waard om door het kanaal te bladeren.
Wat iz dezequote:Op zondag 19 januari 2014 00:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geen probleem voor mij.Vakantie
Weekje vrij gevraagd.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:18 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Wat iz deze![]()
Maandag gaat mijn wekker om 4.15 uur
Heb je vast ook wel verdient.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Weekje vrij gevraagd.Lekker de hele week gewoon rust.
Dat zijn toch geen tijden meer man.
Lekker man, zo'n hele week vrij, ik jaloers!quote:Op zondag 19 januari 2014 00:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Weekje vrij gevraagd.Lekker de hele week gewoon rust.
Dat zijn toch geen tijden meer man.
Ik vind van wel ja.quote:
Ben er ook wel even blij mee ja.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:25 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Lekker man, zo'n hele week vrij, ik jaloers!![]()
Ja, vroeg opstaan is een aanslag op je lichaam.....
Ik ben ook niet zo van het vrijvragen, echter moet ik op een gegeven moment wel omdat mijn verlofuren anders komen te vervallenquote:Op zondag 19 januari 2014 00:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik vind van wel ja.Heb in de bijna twee jaar dat ik er werk nog nooit vrij gevraagd, dus het werd wel eens tijd.
quote:Op zondag 19 januari 2014 00:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo van het vrijvragen, echter moet ik op een gegeven moment wel omdat mijn verlofuren anders komen te vervallen![]()
Maar je hebt het idd wel verdient dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |