Dat sowieso.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:36 schreef CarltonBanks het volgende:
Pakje condooms voor de zekerheid, en een portemonnee.
Ze wil in een park afsprekenquote:
Het is alweer 5 jaar geleden hequote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:36 schreef aequus het volgende:
Het is een eerste date, je neemt niks mee
Het is sowieso geen man, regelmatig al gebeld en veel foto's, ook van d'r nieuwe tattoo enzo...tsjah het zou altijd nog kunnen dat ze me fopt natuurlijk, echter we spreken af bij een station en gaan van daaruit een parkje opzoeken, althans dat is hoe zij het wilt.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:54 schreef Spongeboss het volgende:
Niets meenemen, behalve goeie zin en laten weten aan een makker waar je heen gaat. En dat hij je op een bepaald tijdstip belt, om te checken of er geen kwaadwillende man is in dat park waar je dacht afgesproken te hebben met ene leuke meid, of als de meid lelijk is en makker belt. Dan doe je alsof iets in de familie is voorgevallen en je weg kan.
Klinkt wel vaag ergens in een parkje, wat ga je daar doen? Het is winter man... Super koud.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:58 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Het is sowieso geen man, regelmatig al gebeld en veel foto's, ook van d'r nieuwe tattoo enzo...tsjah het zou altijd nog kunnen dat ze me fopt natuurlijk, echter we spreken af bij een station en gaan van daaruit een parkje opzoeken, althans dat is hoe zij het wilt.
Weet ik veel, misschien wil ze gewoon gruwelijk genomen worden in het parkje.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:00 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Klinkt wel vaag ergens in een parkje, wat ga je daar doen? Het is winter man... Super koud.
Njah... ik weet 't ook niet, eerst wou ze mee uitgaan met me, maar vond het fijner om de eerste keer toch in een parkje af te spreken... tsjah... ik ben de moeilijkste niet dan hoor.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:01 schreef Spongeboss het volgende:
Maar je gaat toch niet neuken in het park man, laat die condooms... Tenzij je met de auto gaat, in een auto kan je wel van bil geven. Mocht dat krap zijn kan je nog altijd met de benen uit het raam. Maar even serieus je gaat naar een parkje? En dat is het dan? Verder geen planning etc klinkt fishy.
In de zomer zou het normaal zijn, maar goed zorg dat je een toko kent in de buurt waar je wat kan drinken etc. Een beetje in een parkje zitten kan verkeerd aflopen, dadelijk laat ze makkers komen naar dat parkje sta je daar voor een groepje black jackets, neo nazi's, criminelen, gangsters, mocro's of weet ik wat.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:03 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Njah... ik weet 't ook niet, eerst wou ze mee uitgaan met me, maar vond het fijner om de eerste keer toch in een parkje af te spreken... tsjah... ik ben de moeilijkste niet dan hoor.
Neem gewoon genoeg geld mee, mocht blijken dat ze dorst krijgt ofzo en zin heeft wat te drinken gaan we dat wel doen.
Ja zal op internet ff een tentje opzoeken, maar ik ben niet zo van het doemdenken.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:05 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
In de zomer zou het normaal zijn, maar goed zorg dat je een toko kent in de buurt waar je wat kan drinken etc. Een beetje in een parkje zitten kan verkeerd aflopen, dadelijk laat ze makkers komen naar dat parkje sta je daar voor een groepje black jackets, neo nazi's, criminelen, gangsters, mocro's of weet ik wat.
Prima kerel komt alles goed. Want in een parkje zitten zelfs zonder doemdenken kan super saai zijn.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:12 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ja zal op internet ff een tentje opzoeken, maar ik ben niet zo van het doemdenken.
Zal wel zorgen dat mijn mobiel opgeladen is
Eensch... maar als dat zo is, dan ben ik ook zo weer weg.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:13 schreef Spongeboss het volgende:
. Want in een parkje zitten zelfs zonder doemdenken kan super saai zijn.
Ik laat wel weten hoe en of het aflooptquote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:42 schreef Buffell het volgende:
Wanneer is de stille tocht voor wijlen TS?
Ik spreid m'n kansen;quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:44 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik laat wel weten hoe en of het afloopt
ok, zo'n eerste date is altijd zo raar vind ik... klinkt gay misschien, maar ben best zenuwwappigquote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:45 schreef Karina het volgende:
Nee joh niks meenemen. Je gaat niet op visite, het is een date.
Snap ik is ook best engquote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:46 schreef Paardlants het volgende:
[..]
ok, zo'n eerste date is altijd zo raar vind ik... klinkt gay misschien, maar ben best zenuwwappig
Dat hoop ik wel hahaquote:
Tuurlijk, iedereen is zenuwachtig bij een first date. Als je dat niet bent dan ben je echt een koude kikker en daar zit je ook niet op te wachten tochquote:
Nee das waar, aan de andere kant, we bellen elkaar wel bijna dagelijks, dus bang dat het gesprek stilloopt zal wel loslopen, maar ja je weet nooit he...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk, iedereen is zenuwachtig bij een first date. Als je dat niet bent dan ben je echt een koude kikker en daar zit je ook niet op te wachten toch
Joh, je vind altijd wel iets om over te lullen, vooral als je elkaar leuk vindt.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:52 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Nee das waar, aan de andere kant, we bellen elkaar wel bijna dagelijks, dus bang dat het gesprek stilloopt zal wel loslopen, maar ja je weet nooit he...
Njah... ik ga er maar vanuit dat het goed komt allemaal en dat ze me niet loopt te neppen ofzo
Ook niet bang zijn als er even een stilte valt, geeft helemaal niks. Je hoeft niet de hele tijd te ouwehoeren.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:52 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Nee das waar, aan de andere kant, we bellen elkaar wel bijna dagelijks, dus bang dat het gesprek stilloopt zal wel loslopen, maar ja je weet nooit he...
Njah... ik ga er maar vanuit dat het goed komt allemaal en dat ze me niet loopt te neppen ofzo
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:54 schreef Buffell het volgende:
[..]
Joh, je vind altijd wel iets om over te lullen, vooral als je elkaar leuk vindt.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook niet bang zijn als er even een stilte valt, geeft helemaal niks. Je hoeft niet de hele tijd te ouwehoeren.
Ja thnx!quote:
Ik hoop dat je er niet te lang voor hoeft te reizen?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:56 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ja thnx!
Ga me ff douchen en aankleden, en maar richting trein.
30 minuten inclusief overstap... dus valt mee.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:58 schreef Buffell het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er niet te lang voor hoeft te reizen?
De tering... ik loop hier in 2 minuten het dorp in, en in 9 minuten ben ik met de trein in Utrechtquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:00 schreef Karina het volgende:
Oh dat valt mee ja. Als ik vanaf hier met de tram naar de stad ga doe ik er ook zoiets over.
of gewoon niet bang aangelegdquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:01 schreef Njosnavelin het volgende:
In een parkje afspreken op een eerste date? Wel een avontuurlijk meisje dan.
Volgens mij ben ik met de trein vanaf hier ook nog sneller in Utrecht dan op Amsterdam CSquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:01 schreef Paardlants het volgende:
[..]
De tering... ik loop hier in 2 minuten het dorp in, en in 9 minuten ben ik met de trein in Utrecht
Dan moet ik in dit geval een paar stations verder.
Ja hinderlijk, als ik hier de bus zou pakken naar Utrecht, ben ik ook 45 minuten onderweg.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik met de trein vanaf hier ook nog sneller in Utrecht dan op Amsterdam CS
Hoe kan dat? Je woont toch in Amsterdam?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik met de trein vanaf hier ook nog sneller in Utrecht dan op Amsterdam CS
Ga douchen man, zometeen kom je te laatquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:04 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ja hinderlijk, als ik hier de bus zou pakken naar Utrecht, ben ik ook 45 minuten onderweg.
Gouden tip.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ga douchen man, zometeen kom je te laatEn niet te veel aftershave opdoen.
Ja ik ga nu douchen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ga douchen man, zometeen kom je te laatEn niet te veel aftershave opdoen.
Ja maar de tram stopt natuurlijk steeds bij haltes. Met de bus ben ik wel binnen 10 minuten op het Leidseplein, maar CS is iets verder weg.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Je woont toch in Amsterdam?
Ben ik ook niet, maar het is wel een klote plek om met iemand opgescheept te zitten waar het toch niet zo goed mee blijkt te klikken.quote:
Als je van plan bent om haar in park diep te nemen , zou ik dan toch een roosje meenemenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:56 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ja thnx!
Ga me ff douchen en aankleden, en maar richting trein.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk, iedereen is zenuwachtig bij een first date. Als je dat niet bent dan ben je echt een koude kikker en daar zit je ook niet op te wachten toch
Juicy details ontbreken nog in je post!quote:Op zondag 19 januari 2014 00:17 schreef Paardlants het volgende:
Date was super gezellig!
Ga alleen mijn laatste trein in uttecht missen kut zooi
Het enige detailtje wat je mist, is dat we gezoend hebben. (zij begon!quote:Op zondag 19 januari 2014 01:10 schreef flipsen het volgende:
[..]
Juicy details ontbreken nog in je post!
quote:Op zondag 19 januari 2014 00:17 schreef Paardlants het volgende:
Date was super gezellig!
Ga alleen mijn laatste trein in uttecht missen kut zooi
Kon tot Utrecht komen, daar heb ik een uur op e nachtbus moeten wachtenquote:Op zondag 19 januari 2014 11:10 schreef Karina het volgende:
[..]Leuk.
Behalve dat tweede, hoe ben je nou thuis gekomen dan?
Niet naar Houten in ieder geval, gelukkig dat 't zaterdag was en de nachtbussen reden.quote:Op zondag 19 januari 2014 11:16 schreef jaha het volgende:
Rijden er geen nachttreinen meer vanuit Utrecht?
Ze is lief/aardig, maar weet niet, Niet echt een kriebelige buikgevoel ofzo, nog niet in ieder geval.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:25 schreef habitue het volgende:
Dude, trein missen is DE smoes om bij haar te blijven crashen.Maar er is gezoend, dat is altijd goed.
![]()
En wat vind je van haar?
Heb je als je haar ziet wel zoiets van:quote:Op zondag 19 januari 2014 13:36 schreef Paardlants het volgende:
Ze is lief/aardig, maar weet niet, Niet echt een kriebelige buikgevoel ofzo, nog niet in ieder geval.
Ja dat wel...quote:Op zondag 19 januari 2014 15:45 schreef habitue het volgende:
Heb je als je haar ziet wel zoiets van: ?
Pas toch maar op. Mijn vrouw en ik negeerden elkaar straal toen we elkaar voor het eerst tegenkwamen. Niet lang daarna gingen we met een gezamelijke vriendengroep eten en was er 0,0 aantrekkingskracht, van beide kanten. Dat was een jaar of 7 geleden, inmiddels zijn we alweer 4 jaar getrouwdquote:Op zondag 19 januari 2014 13:36 schreef Paardlants het volgende:
Ze is lief/aardig, maar weet niet, Niet echt een kriebelige buikgevoel ofzo, nog niet in ieder geval.
Zo ging het ook met mijn laatste ex, echter na 4,5 jaar toch stuk gelopen.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:53 schreef flipsen het volgende:
[..]
Pas toch maar op. Mijn vrouw en ik negeerden elkaar straal toen we elkaar voor het eerst tegenkwamen. Niet lang daarna gingen we met een gezamelijke vriendengroep eten en was er 0,0 aantrekkingskracht, van beide kanten. Dat was een jaar of 7 geleden, inmiddels zijn we alweer 4 jaar getrouwd
En nog steeds erg gelukkig!
Jij komt uit de gouden eeuw?quote:Op maandag 20 januari 2014 01:54 schreef Cinderellaaa het volgende:
Ik zou het raar en apart vinden als hij gewoon met lege handen was gekomen
Afgezien van het feit dat het hopeloos ouderwets is (wat habitue zegt, Gouden Eeuw ouderwetsquote:Op maandag 20 januari 2014 01:54 schreef Cinderellaaa het volgende:
Fijn dat je date goed verliep ts!
Ik wil nog wel opmerken dat ik het ontzettend lief vond dat mijn vriend een doosje chocola en een kaartje voor mij had meegenomen op onze eerste date.
Ik zou het raar en apart vinden als hij gewoon met lege handen was gekomen, maar de meningen daarover kunnen natuurlijk per persoon verschillen.
Raar? Meen je dat?quote:Op maandag 20 januari 2014 01:54 schreef Cinderellaaa het volgende:
Ik wil nog wel opmerken dat ik het ontzettend lief vond dat mijn vriend een doosje chocola en een kaartje voor mij had meegenomen op onze eerste date.
Ik zou het raar en apart vinden als hij gewoon met lege handen was gekomen, maar de meningen daarover kunnen natuurlijk per persoon verschillen.
Heb jij ook wat meegenomen dan?quote:Op maandag 20 januari 2014 01:54 schreef Cinderellaaa het volgende:
Dit idd.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb jij ook wat meegenomen dan?
Of is het raar als hij niks mee neemt, maar normaal als jij wel met lege handen aan komt zetten?
Zei ik ook alquote:Op maandag 20 januari 2014 13:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb jij ook wat meegenomen dan?
Of is het raar als hij niks mee neemt, maar normaal als jij wel met lege handen aan komt zetten?
Mensen die niet emancipatiequote:Op maandag 20 januari 2014 14:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Zei ik ook alWaarom moet hij alleen iets meenemen. Of zijn 'wij' feministen
Vroeg me al af wanneer de referentie naar jouw geweldige relatie met gingerbob ter sprake kwamquote:Op maandag 20 januari 2014 14:33 schreef Moira. het volgende:
Oh bedenk me trouwens dat mijn vriend ook wat voor me mee had genomen op onze eerste date.
Een bakje Rotterdamse wiet
Was een geslaagde hosseltruc.
R&P he, ik deel graag mijn geluk met anderen.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vroeg me al af wanneer de referentie naar jouw geweldige relatie met gingerbob ter sprake kwam
Wat een gever ben je ookquote:Op maandag 20 januari 2014 15:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
R&P he, ik deel graag mijn geluk met anderen.
Dan was de wereld er een stuk beter op geworden, ja.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat een gever ben je ookWaren er maar meer zo.
Toen ik nog actief aan het daten was bestond mijn "cadeau" voor het meisje vooral uit het betalen van het etentje.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:52 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn vriend had ook op de eerste date iets meegenomen, maar dat was meer voor mijn verjaardag. Een roos ofzo zou ik wel onhandig vinden.
niks voor haar meenemen!! anders schets je het beeld dat je onderdanig bent!! dus geen relatie materiaal.. maar zoals gezegd wordt hier: zorg voor die kapotta's !!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:34 schreef Paardlants het volgende:
Vanavond heb ik voor het eerst na een relatie van 5 jaar weer een date.
Echter weet ik niet zo goed of ik iets voor haar mee moe nemen of niet.
roosje, of iets ofzo?
Of gewoon helemaal niks?
Ik vind het wel wat schattigs hebben als hij iets kleins meeneemt. Ik had dus een heel lief kaartje gehad die ik pas na de date mocht lezen en dat vond ik wel heel leuk en schattigquote:Op maandag 20 januari 2014 10:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat het hopeloos ouderwets is (wat habitue zegt, Gouden Eeuw ouderwets), is het ook nog eens onhandig, loop je de hele tijd met die chocolaatjes in de rondte. Overigens, waarom moet HIJ iets meenemen, dan had jij ook wel iets voor hem mee kunnen nemen.
Ik heb echt nog nooit gehoord dat een jongen iets meenam voor een meisje op de eerste date, nee ook niet 20 jaar geleden.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:21 schreef Cinderellaaa het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat schattigs hebben als hij iets kleins meeneemt. Ik had dus een heel lief kaartje gehad die ik pas na de date mocht lezen en dat vond ik wel heel leuk en schattig
Dat geldt voor beide kanten natuurlijk... jij (in dit geval) 'moet' ook iets over hebben voor je toekomstige vriend. Van mij hoeft iemand niet alles te betalen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:21 schreef Cinderellaaa het volgende:
Hij hoeft trouwens niet per se iets mee te nemen, als hij maar wel de kosten betaalt. Ik bedoel je moet toch wel wat over hebben voor je toekomstige vriendin.
Dat heb ik ook wel, maar hij vroeg mij mee uit en deed moeite om mij zover te krijgen, dus dan verwacht ik ook wel wat.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat geldt voor beide kanten natuurlijk... jij (in dit geval) 'moet' ook iets over hebben voor je toekomstige vriend. Van mij hoeft iemand niet alles te betalen.
Ah okquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:55 schreef Cinderellaaa het volgende:
Ik had trouwens wel aangeboden om de kosten te delen, maar dat weigerde hij en zei dat hij gekwetst zou zijn als ik zou aandringen
Ik kan daar ook niet zo goed tegen, inderdaadquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah okdan begrijp ik het wel. Zomaar aannemen dat iemand alles betaalt vind ik zelf nooit zo netjes, of misschien ben ik te geemancipeerd kan ook natuurlijk
Klinkt meteen zo manwijverigquote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik kan daar ook niet zo goed tegen, inderdaad
Maar wij waren feministen, toch?
Waarom?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:05 schreef Vansschoen het volgende:
Leuk dat de eerste date iig goed verlopen is.
Als een man iets mee neemt zoals een bloem/chocolaatjes op de eerste date is het bij mij bij voorbaat al afgelopen
Ik weet niet, vind het gewoon slijmen, een beetje gladjanus.quote:
Ik heb wel eens iets gekregen op een eerste date en dat vond ik heel erg...onaangenaam eigenlijk. Het schept heel veel verwachtingen lijkt het wel.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:47 schreef Karina het volgende:
Afgezien van het feit dat het hopeloos ouderwets is (wat habitue zegt, Gouden Eeuw ouderwets), is het ook nog eens onhandig, loop je de hele tijd met die chocolaatjes in de rondte. Overigens, waarom moet HIJ iets meenemen, dan had jij ook wel iets voor hem mee kunnen nemen.
Ik heb echt nog nooit gehoord dat een jongen iets meenam voor een meisje op de eerste date, nee ook niet 20 jaar geleden.
Een SOA?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb wel eens iets gekregen op een eerste date en dat vond ik heel erg...onaangenaam eigenlijk. Het schept heel veel verwachtingen lijkt het wel.
Klopt, een cadeau krijgen van iemand die je niet of nauwelijks kent voelt erg ongemakkelijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb wel eens iets gekregen op een eerste date en dat vond ik heel erg...onaangenaam eigenlijk. Het schept heel veel verwachtingen lijkt het wel.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |