Tja Timur jaagt op vrijdag heel veel luisteraars weg.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:50 schreef 3rdRock het volgende:
Timur en Ramon heb een luisteraar weggejaagd....en ze luisterde al 20 jaar![]()
ja, ikb en eigenlijk wel benieuwd naar die luistercijfers...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:51 schreef ddx het volgende:
[..]
Tja Timur jaagt op vrijdag heel veel luisteraars weg.
stond al in het vorige topic spuit 11quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:59 schreef Pino112 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)72123&type=1&theater
[ afbeelding ]![]()
wtf?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:59 schreef Pino112 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)72123&type=1&theater
[ afbeelding ]![]()
Owhja, ik was aan het werkquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:00 schreef 3rdRock het volgende:
de nationale tuinvogeltelling gaat helemaal mus![]()
[..]
stond al in het vorige topic spuit 11
TOETERTJEStwitter:paul3fm twitterde op zaterdag 18-01-2014 om 14:02:21De ambassadeurs van de vrijheid 2014: @douwe_bob @kensingtonband @GersPardoel reageer retweet
ppff...werken is voor paupers. ekte bazen hebben nu weekend....;)quote:
Ik ben een ekte baasquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ppff...werken is voor paupers. ekte bazen hebben nu weekend....;)
laat dan aub Kensington naar Leeuwarden komen....iig niet Gers PArdoel....als die komt ga ik misschien rotte tomaten gooien...ik heb liever oorlog dan dat ik naar een optreden van Gers ga...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:03 schreef Pino112 het volgende:
TOETERTJEStwitter:paul3fm twitterde op zaterdag 18-01-2014 om 14:02:21De ambassadeurs van de vrijheid 2014: @douwe_bob @kensingtonband @GersPardoel reageer retweet
Alleen Gers is wat minder. Verder topquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:03 schreef Pino112 het volgende:
ik heb een dagje vrijquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ppff...werken is voor paupers. ekte bazen hebben nu weekend....;)
Douwe Bobquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:05 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Alleen Gers is wat minder. Verder top
Ik vind hem goedquote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
laat dan aub Kensington naar Leeuwarden komen....iig niet Gers PArdoel....als die komt ga ik misschien rotte tomaten gooien...ik heb liever oorlog dan dat ik naar een optreden van Gers ga...
Helaas.twitter:kensingtonband twitterde op zaterdag 18-01-2014 om 14:07:16Honoured to be Ambassadeurs Van De Vrijheid! We're taking a #helicopter(!) to rock A'dam, Haarlem, Utrecht, Den Bosch & Roermond! #ESNS14 reageer retweet
Volgens mij had ze last van zijwind xDquote:
quote:
Met je stonerdromenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:07 schreef Pandaplint het volgende:
Bruno Mars... Met z'n kinderfietsje
Dat is nog niks. Vannacht droomde ik dat ik Gerard Ekdom tegen kwam. Hij was ineens veranderd in een neger en zag er uit als Bill Withersquote:
Hoe weet je dan dat het Gerard Ekdom was, als hij er niet eens uitzag als Ekdomquote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:43 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat is nog niks. Vannacht droomde ik dat ik Gerard Ekdom tegen kwam. Hij was ineens veranderd in een neger en zag er uit als Bill Withers
Wat?? Waaromquote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:43 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat is nog niks. Vannacht droomde ik dat ik Gerard Ekdom tegen kwam. Hij was ineens veranderd in een neger en zag er uit als Bill Withers
Hij riep continu FIRE!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:52 schreef remcoP het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat het Gerard Ekdom was, als hij er niet eens uitzag als Ekdom
Wist ik het maarquote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:00 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hij riep continu FIRE!
[..]
Wist ik het maar
[ afbeelding ]
Zoiets dus
Godverdomme.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:00 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hij riep continu FIRE!
[..]
Wist ik het maar
[ afbeelding ]
Zoiets dus
Het is soms wat raar wakker wordenquote:
Gerard Blackdomquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:00 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hij riep continu FIRE!
[..]
Wist ik het maar
[ afbeelding ]
Zoiets dus
Zeker! en wat een optreden vanavondquote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Zeker! en wat een optreden vanavond
Morgen maar ff terug kijken.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Zeker! en wat een optreden vanavond
M'n vrouw ookquote:
Die Duutsert!?quote:
quote:
ALLES IM KAPITALEN!quote:Op zondag 19 januari 2014 00:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
Nee die is versachtniet verzakt
Wat een kut taal is het ook zeggvd
ALSO!quote:
WECHSELN NACH ENGLISCH!quote:Op zondag 19 januari 2014 00:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ALSO!
Wordt echt een drama als ze naar NL komt... Dan kan ik geen Google Translate meer gebruiken
En m'n iPhone verbetert een hoop dankzij het Duitse toetsenbord
Ach ja, wir sollen sehen
DAS WAR NICHT EINFACH WEIL SEINER ENGLISCH IST SLECHTER WIE MEIN DEUTSCH!quote:
GUTEN ABEND FRÄULEIN MINTHY MIT DIE NASSE KATZE!quote:
SCHÖNHEIT! WILKOMMEN!quote:
M'n Duits is belabberd (ondanks m'n spuugafstand tot de grens) maar dit kan ik zowaar ontcijferen!quote:Op zondag 19 januari 2014 00:32 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
GUTEN ABEND FRÄULEIN MINTHY MIT DIE NASSE KATZE!
DIE GRENZE HATTEN WIR SHON EINER MAHL GERÜHRT IN DER VERGANGENHEIT!quote:Op zondag 19 januari 2014 00:35 schreef minthy het volgende:
[..]
M'n Duits is belabberd (ondanks m'n spuugafstand tot de grens) maar dit kan ik zowaar ontcijferen!
Toen ik te horen kreeg dat ik in een "Hübsche mann" was zakte, ondanks dat ik de betekenis wel weet, mijn libidoquote:
Ik was nog in je nieuwe stadje vandaagquote:
NED3 NU!quote:
Bazigquote:Op zondag 19 januari 2014 00:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik was nog in je nieuwe stadje vandaag
2 jaar terug was het pas epischquote:Op zondag 19 januari 2014 00:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bazig
Delft is nog epischer geworden
HUUUNNTEEEEEEER!quote:
Jup, ik heb 1,20 euro gedoneerd aan jouw nieuwe gemeentequote:Op zondag 19 januari 2014 00:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bazig
Delft is nog epischer geworden
Ik kan me heugen dat ik jou ooit eens bijna tegen het lijf liep op Delft CSquote:Op zondag 19 januari 2014 00:41 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
2 jaar terug was het pas episch
Toen woonde er nog een panda
quote:Op zondag 19 januari 2014 00:39 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
DIE GRENZE HATTEN WIR SHON EINER MAHL GERÜHRT IN DER VERGANGENHEIT!
Daar kan ik dan weer geen gebak van makenquote:Op zondag 19 januari 2014 00:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Toen ik te horen kreeg dat ik in een "Hübsche mann" was zakte, ondanks dat ik de betekenis wel weet, mijn libidoWat een baggertaal
Doe mij maar "Tu est un garçon mouillé"![]()
Je bent zeker koekebakker dan.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:42 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Daar kan ik dan weer geen gebak van maken
Hai peoperdquote:
Het betekent letterlijk "je bent een vochtige jongen"quote:Op zondag 19 januari 2014 00:42 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Daar kan ik dan weer geen gebak van maken
Klopt!quote:Op zondag 19 januari 2014 00:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik kan me heugen dat ik jou ooit eens bijna tegen het lijf liep op Delft CS
Ook niet, zo af en toe warm ik een saucijzenbroodje of worstenbroodje opquote:
Ehm.... Hubsch is toch gewoon "Leuk"?quote:Op zondag 19 januari 2014 00:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het betekent letterlijk "je bent een vochtige jongen"
Wat klopt, want ik stond toen in een zwembad.
Maar een Belgische meid was zo vriendelijk om te zeggen: jullie hebben daar een ander woord voor... "geil" of zoiets...
Meer "mooi"quote:Op zondag 19 januari 2014 00:44 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ehm.... Hubsch is toch gewoon "Leuk"?
Dat lijkt me niet de meest verschrikkelijke opmerking om naar je kop geslingerd te krijgen!quote:Op zondag 19 januari 2014 00:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar een Belgische meid was zo vriendelijk om te zeggen: jullie hebben daar een ander woord voor... "geil" of zoiets...
haha je zei worstquote:Op zondag 19 januari 2014 00:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook niet, zo af en toe warm ik een saucijzenbroodje of worstenbroodje op
Was het ook nietquote:Op zondag 19 januari 2014 00:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet de meest verschrikkelijke opmerking om naar je kop geslingerd te krijgen!
Tevens. Vlaamsquote:Op zondag 19 januari 2014 00:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hier idem, geloof dat ik al zo'n 20 jaar niet meer heb gezwommenquote:Op zondag 19 januari 2014 00:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Was het ook niet![]()
Zeker voor in een zwembad. Ik voel me toch nooit zo comfortabel met zo weinig kleren
quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 00:48 schreef SilentChaos het volgende:
Ich gehe schläfen, ich bin helemaal nach den klöten....
Tschüss
quote:
Slaap lekker, stinkbroertjesquote:Op zondag 19 januari 2014 00:48 schreef SilentChaos het volgende:
Ich gehe schläfen, ich bin helemaal nach den klöten....
Tschüss
twitter:atzedevrieze twitterde op zondag 19-01-2014 om 00:38:33Ik vind Sandra van Nieuwland zo veel beter en spannender dan Bo Saris. #ESNL14 http://t.co/uFH4mcw4aD reageer retweet
twitter:
twitter:tomasdelsing twitterde op zondag 19-01-2014 om 01:57:42@Domien ben je aan het klussen?
#baco reageer retweet
Ze heeft zo'n kutstem, muzikaal ben ik het wel met hem eens eigenlijkquote:Op zondag 19 januari 2014 02:29 schreef Pino112 het volgende:
Atzegod___
twitter:atzedevrieze twitterde op zondag 19-01-2014 om 00:38:33Ik vind Sandra van Nieuwland zo veel beter en spannender dan Bo Saris. #ESNL14 http://t.co/uFH4mcw4aD reageer retweet
daar was ik dus ook nog even om The Smiths te pluggenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:04 schreef Evertjan het volgende:
voor de fans van Bartje Arens hij is nu op Radio 2
Goed van je.quote:Op zondag 19 januari 2014 10:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
daar was ik dus ook nog even om The Smiths te pluggen
Je zit er in?quote:Op zondag 19 januari 2014 11:38 schreef Promo_Guy het volgende:
Oi!
Hopelijk vanmiddag een wat gunstigere 'Flirt je stijf' editie bij Timur en Rámon.
quote:Op zondag 19 januari 2014 11:38 schreef Promo_Guy het volgende:
Oi!
Hopelijk vanmiddag een wat gunstigere 'Flirt je stijf' editie bij Timur en Rámon.
Oh.quote:Op zondag 19 januari 2014 11:42 schreef Promo_Guy het volgende:
[..]
Nee. Dat is tevens niet de intentie die ik ooit zou op willen wekken.
Bijzondere zinsconstructiequote:Op zondag 19 januari 2014 11:42 schreef Promo_Guy het volgende:
[..]
Nee. Dat is tevens niet de intentie die ik ooit zou op willen wekken.
zal ik jouw intentie eens ff lekker opwekkenquote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 12:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zal ik jouw intentie eens ff lekker opwekken
met je grote bamboestengel!quote:
Kom je wat tekort?quote:
Atze begrijpt!quote:Op zondag 19 januari 2014 02:29 schreef Pino112 het volgende:
Atzegod___
nou, die van jou is te langquote:
Deze was voor onze privé collectie manquote:Op zondag 19 januari 2014 12:18 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
ja, dat was een gekke avond gisteren...
sorry...je Duitse popje heeft ook al een kopie.....duitspopjevansc@gmail.de is toch het adres?quote:Op zondag 19 januari 2014 12:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Deze was voor onze privé collectie manwaarom moet je dat nou weer openbaar maken
Jaquote:Op zondag 19 januari 2014 12:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sorry...je Duitse popje heeft ook al een kopie.....duitspopjevansc@gmail.de is toch het adres?
ik krijg als reactie...quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik krijg als reactie...
Das ist ein hüpschen foto! ficken ficken ficken (ofzo, haar Duits is niet zo goed)
ik krijg na zo'n 10-15 sec een error...maar ik denk dat Amy zich omdraait in haar graf....om beter te kunnen luisteren.quote:
Thanksquote:Op zondag 19 januari 2014 12:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik krijg na zo'n 10-15 sec een error...maar ik denk dat Amy zich omdraait in haar graf....om beter te kunnen luisteren.
tweet em eens naar Danny Vera. vindt ie vast leuk
Hij heeft me zojuist geretweetquote:Op zondag 19 januari 2014 12:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik krijg na zo'n 10-15 sec een error...maar ik denk dat Amy zich omdraait in haar graf....om beter te kunnen luisteren.
tweet em eens naar Danny Vera. vindt ie vast leuk
DannyBaasquote:Op zondag 19 januari 2014 12:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hij heeft me zojuist geretweet![]()
Als dat geen views oplevert op m'n youtube kanaal dan weet ik het ook niet meer
Sowiesoquote:
Die kicksenquote:Op zondag 19 januari 2014 12:41 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
op uiterlijk zou ik haar niet laten lopen/drijven...maar geen idee hoe haar karakter is. mag hij erbij op het opblaasluchtbed of wordt het een opblaaspop? zodadelijk in Flirt je Stijf om kwart voor 1!
prima. neem jij die kicksen, ga ik wel met dat moppie op t luchtbed liggenquote:
Noem jij mij nou een luchtbed???quote:Op zondag 19 januari 2014 12:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
prima. neem jij die kicksen, ga ik wel met dat moppie op t luchtbed liggen
ja. hoezo?quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 13:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
oke dan is het goed ik ben idd hete lucht
twitter:MediaTaalfouten twitterde op zondag 19-01-2014 om 13:02:03@Timur3FM @3FM "Iemand waarmee je wilt flirten" 》 "iemand met wie je wiltflirten" (foutieve verwijzing) #Taalfout reageer retweet
ik heb de enige juiste reactie getweet.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:07 schreef Promo_Guy het volgende:
Over taalnazi's gesproken:twitter:MediaTaalfouten twitterde op zondag 19-01-2014 om 13:02:03@Timur3FM @3FM "Iemand waarmee je wilt flirten" 》 "iemand met wie je wiltflirten" (foutieve verwijzing) #Taalfout reageer retweet
heldquote:Op zondag 19 januari 2014 13:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik heb de enige juiste reactie getweet.
ik word er ook niet heel enthousiast van nee...quote:Op zondag 19 januari 2014 13:37 schreef Pandaplint het volgende:
Ik vind dit maar een aanstellerige giller
En het bijbehorende WKquote:Op zondag 19 januari 2014 13:43 schreef 3rdRock het volgende:
Waka Waka.....clip is leuk, verder niet.
4 jaar geleden toch? Dat NL de finale haalde. toch?quote:
2010quote:Op zondag 19 januari 2014 13:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
4 jaar geleden toch? Dat NL de finale haalde. toch?
Dan doe je dat tochquote:Op zondag 19 januari 2014 14:24 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb zin om op zondagmiddag naar de kroeg te gaan en speciaalbier te drinken
Raaaaaaaaar
Robbenquote:Op zondag 19 januari 2014 13:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
4 jaar geleden toch? Dat NL de finale haalde. toch?
Helaas deelt niemand mijn gevoelquote:
twitter:allard3fm twitterde op zondag 19-01-2014 om 16:43:55microfoon in studio 1 zit los @giel3fm @gerardekdom @coen3fm @roos3fm @BarendvanDeelen @Timur3FM @sander3fm @annemieke3fm @bart3fm #3FM reageer retweet
quote:Op zondag 19 januari 2014 16:49 schreef Holenmens het volgende:
twitter:allard3fm twitterde op zondag 19-01-2014 om 16:43:55microfoon in studio 1 zit los @giel3fm @gerardekdom @coen3fm @roos3fm @BarendvanDeelen @Timur3FM @sander3fm @annemieke3fm @bart3fm #3FM reageer retweet
quote:Op zondag 19 januari 2014 17:29 schreef MarijeH het volgende:
Van wie was het nummer dat net op de radio was?
Ik ken alleen maandag en donderdagquote:Op zondag 19 januari 2014 19:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook weer de enige die ik ken uit dat rijtje
Daar word je mee doodgegooid.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook weer de enige die ik ken uit dat rijtje
Die eerste geeft op de titel een "oh ja!!"-tje, dat kerstige nummer is met dat "lieve dildo" toch?quote:Op zondag 19 januari 2014 19:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daar word je mee doodgegooid.
Kerstliedje van Timur
Ook vaak gehoord op 3FM
Deze iets minder vaak.
?quote:
En een vent met een kut.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:12 schreef Holenmens het volgende:
Een vrouw met een mannenstem. Als je er geen beeld bij hebt volg je het echt niet meer volgens mij
+ wat je nog op je chipknip had staanquote:Op zondag 19 januari 2014 23:51 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben snotverdegodverdomme mijn pinpas verloren
Net een nieuwe aangevraagd a raison van ¤7,50
Ik voel mij keihard genaaid.
Een euro of 12 inderdaadquote:Op zondag 19 januari 2014 23:53 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
+ wat je nog op je chipknip had staan
ik vindh eteigenlijk al een beetje stom dat je moet betalen om klant te zijn bij een bank. ik betaal ook een x-bedrag voor mijn bankpas enzo. ze hebben toch verdorie al mijn geld om mee te beleggen en op andere manieren te verkwisten. kan er dan een gratis bankpas vanaf? die ik zelf mag vormgeven?quote:Op zondag 19 januari 2014 23:51 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben snotverdegodverdomme mijn pinpas verloren
Net een nieuwe aangevraagd a raison van ¤7,50
Ik voel mij keihard genaaid.
Nouja, ik durfde niet te zeggen dat ie beschadigd was (want dan gratis vervangen) omdat ze dan misschien om het pasnummer gingen vragen... en die kan ik dus niet gevenquote:Op zondag 19 januari 2014 23:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vindh eteigenlijk al een beetje stom dat je moet betalen om klant te zijn bij een bank. ik betaal ook een x-bedrag voor mijn bankpas enzo. ze hebben toch verdorie al mijn geld om mee te beleggen en op andere manieren te verkwisten. kan er dan een gratis bankpas vanaf? die ik zelf mag vormgeven?
ik weet mijn pasnummer uit mijn hoofd. moet em ook best vaak invullen bij internetbankieren. net als dat ik m'n IBAN uit mijn hoofd weet. van mijn betaalrekening dat is, want die van spaarrekening die weet ik nietquote:Op zondag 19 januari 2014 23:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nouja, ik durfde niet te zeggen dat ie beschadigd was (want dan gratis vervangen) omdat ze dan misschien om het pasnummer gingen vragen... en die kan ik dus niet gevenSta ik dalijk ineens te boek als een leugenaar ofzo in hun systeem.
Ik ben soms best een lafbek
Als ik iets orderlijker had geweest had ik gewoon nog dat kaartje gehad met die gegevens erop van het pasnummer en zulks.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik weet mijn pasnummer uit mijn hoofd. moet em ook best vaak invullen bij internetbankieren. net als dat ik m'n IBAN uit mijn hoofd weet. van mijn betaalrekening dat is, want die van spaarrekening die weet ik niet
maar je hebt nu zeker wel een lamme naad van het leggen?quote:Op maandag 20 januari 2014 00:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als ik iets orderlijker had geweest had ik gewoon nog dat kaartje gehad met die gegevens erop van het pasnummer en zulks.
IBAN ken ik absoluut niet uit mijn hoofd, wel mijn gewone gironummer.
Afijn. Ik ben een kleine 20 euro lichter voor een f#*$ng stuk plastic. Gelukkikg heb ik een euro of 400 bespaard op mijn laminaat met de korting die erop zat.
quote:Op maandag 20 januari 2014 00:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar je hebt nu zeker wel een lamme naad van het leggen?![]()
![]()
![]()
goed, ik ga naar bed....slaap lekker
Fijn dat jij ook zo je struggles hebtquote:Op maandag 20 januari 2014 00:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als ik iets orderlijker had geweest had ik gewoon nog dat kaartje gehad met die gegevens erop van het pasnummer en zulks.
IBAN ken ik absoluut niet uit mijn hoofd, wel mijn gewone gironummer.
Afijn. Ik ben een kleine 20 euro lichter voor een f#*$ng stuk plastic. Gelukkikg heb ik een euro of 400 bespaard op mijn laminaat met de korting die erop zat.
Slaap ze!quote:Op maandag 20 januari 2014 00:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar je hebt nu zeker wel een lamme naad van het leggen?![]()
![]()
![]()
goed, ik ga naar bed....slaap lekker
Ja nu nog plakplintenquote:Op maandag 20 januari 2014 00:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Fijn dat jij ook zo je struggles hebt![]()
Ligt dat laminaat er al in? Ik kwam erachter dat ik een natuurtalentje ben
Laat maar, kleredingen zijn dat. Met al die hoekjesquote:
Net gedoucht dus ik hou het graag droog.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:10 schreef FrankElst het volgende:
Ik word straks door Klaas gebeld, want ik heb een muzikale tip!!!
Niet allemaal op m'n zoetgevooisde stemgeluid vingeren, he!!!
Mijn pa de timmerman gaat een kneiterhandig knipding meenemen van zijn werk.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Laat maar, kleredingen zijn dat. Met al die hoekjes![]()
En een verstekbak![]()
En een verstekzaag![]()
Veel plezier ermee
Altijd handig om zo'n pa te hebbenquote:Op maandag 20 januari 2014 00:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mijn pa de timmerman gaat een kneiterhandig knipding meenemen van zijn werk.
Maar die plakplinten waren GODGLOEIENDE @##@%#&* uitverkocht
Mijn weekend was al blauw, ik kleur de maandag bij dezen roze.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:21 schreef wolfrolf het volgende:
Oh het is blauwe maandag.
Tijd om te gaan pitten!schatjens
Had iemand hier plinten nodig!!!?quote:
Hi Mintjequote:Op maandag 20 januari 2014 00:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Mijn weekend was al blauw, ik kleur de maandag bij dezen roze.
Slaap ze!
Ja.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:24 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Had iemand hier plinten nodig!!!?
Ik moet nog ergens een foldertje hebben liggenquote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 00:26 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik moet nog ergens een foldertje hebben liggen
Ziet er goed uit! Dankuwel!quote:
Geen speld tussen te krijgenquote:Op maandag 20 januari 2014 00:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Dankuwel!
Tot slot en nu ga ik echt weg, wil ik jullie hier even naar laten kijken en er eens rustig over laten wenen![]()
[ afbeelding ]
Voel de liefdequote:
Is ze op een paddestoel gaan zitten?quote:Op maandag 20 januari 2014 07:34 schreef Zaktabak het volgende:
"Maar dat ding is echt HUGE"... Fleur blijft van binnen een klein tienermeisje..
quote:Op maandag 20 januari 2014 08:06 schreef Pino112 het volgende:
"Een auto op de vangrail"
Luisterde hij/zij soms naar 3FM?
quote:Op maandag 20 januari 2014 08:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Kom maar op met die Blue Monday![]()
![]()
Tevens goedemorgenZo lekker geslapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |