Tja Timur jaagt op vrijdag heel veel luisteraars weg.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:50 schreef 3rdRock het volgende:
Timur en Ramon heb een luisteraar weggejaagd....en ze luisterde al 20 jaar![]()
ja, ikb en eigenlijk wel benieuwd naar die luistercijfers...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:51 schreef ddx het volgende:
[..]
Tja Timur jaagt op vrijdag heel veel luisteraars weg.
stond al in het vorige topic spuit 11quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:59 schreef Pino112 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)72123&type=1&theater
[ afbeelding ]![]()
wtf?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:59 schreef Pino112 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)72123&type=1&theater
[ afbeelding ]![]()
Owhja, ik was aan het werkquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:00 schreef 3rdRock het volgende:
de nationale tuinvogeltelling gaat helemaal mus![]()
[..]
stond al in het vorige topic spuit 11
TOETERTJEStwitter:paul3fm twitterde op zaterdag 18-01-2014 om 14:02:21De ambassadeurs van de vrijheid 2014: @douwe_bob @kensingtonband @GersPardoel reageer retweet
ppff...werken is voor paupers. ekte bazen hebben nu weekend....;)quote:
Ik ben een ekte baasquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ppff...werken is voor paupers. ekte bazen hebben nu weekend....;)
laat dan aub Kensington naar Leeuwarden komen....iig niet Gers PArdoel....als die komt ga ik misschien rotte tomaten gooien...ik heb liever oorlog dan dat ik naar een optreden van Gers ga...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:03 schreef Pino112 het volgende:
TOETERTJEStwitter:paul3fm twitterde op zaterdag 18-01-2014 om 14:02:21De ambassadeurs van de vrijheid 2014: @douwe_bob @kensingtonband @GersPardoel reageer retweet
Alleen Gers is wat minder. Verder topquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:03 schreef Pino112 het volgende:
ik heb een dagje vrijquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ppff...werken is voor paupers. ekte bazen hebben nu weekend....;)
Douwe Bobquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:05 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Alleen Gers is wat minder. Verder top
Ik vind hem goedquote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
laat dan aub Kensington naar Leeuwarden komen....iig niet Gers PArdoel....als die komt ga ik misschien rotte tomaten gooien...ik heb liever oorlog dan dat ik naar een optreden van Gers ga...
Helaas.twitter:kensingtonband twitterde op zaterdag 18-01-2014 om 14:07:16Honoured to be Ambassadeurs Van De Vrijheid! We're taking a #helicopter(!) to rock A'dam, Haarlem, Utrecht, Den Bosch & Roermond! #ESNS14 reageer retweet
Volgens mij had ze last van zijwind xDquote:
quote:
Met je stonerdromenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:07 schreef Pandaplint het volgende:
Bruno Mars... Met z'n kinderfietsje
Dat is nog niks. Vannacht droomde ik dat ik Gerard Ekdom tegen kwam. Hij was ineens veranderd in een neger en zag er uit als Bill Withersquote:
Hoe weet je dan dat het Gerard Ekdom was, als hij er niet eens uitzag als Ekdomquote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:43 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat is nog niks. Vannacht droomde ik dat ik Gerard Ekdom tegen kwam. Hij was ineens veranderd in een neger en zag er uit als Bill Withers
Wat?? Waaromquote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:43 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat is nog niks. Vannacht droomde ik dat ik Gerard Ekdom tegen kwam. Hij was ineens veranderd in een neger en zag er uit als Bill Withers
Hij riep continu FIRE!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:52 schreef remcoP het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat het Gerard Ekdom was, als hij er niet eens uitzag als Ekdom
Wist ik het maarquote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:00 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hij riep continu FIRE!
[..]
Wist ik het maar
[ afbeelding ]
Zoiets dus
Godverdomme.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:00 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hij riep continu FIRE!
[..]
Wist ik het maar
[ afbeelding ]
Zoiets dus
Het is soms wat raar wakker wordenquote:
Gerard Blackdomquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:00 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hij riep continu FIRE!
[..]
Wist ik het maar
[ afbeelding ]
Zoiets dus
Zeker! en wat een optreden vanavondquote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Zeker! en wat een optreden vanavond
Morgen maar ff terug kijken.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Zeker! en wat een optreden vanavond
M'n vrouw ookquote:
Die Duutsert!?quote:
quote:
ALLES IM KAPITALEN!quote:Op zondag 19 januari 2014 00:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
Nee die is versachtniet verzakt
Wat een kut taal is het ook zeggvd
ALSO!quote:
WECHSELN NACH ENGLISCH!quote:Op zondag 19 januari 2014 00:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ALSO!
Wordt echt een drama als ze naar NL komt... Dan kan ik geen Google Translate meer gebruiken
En m'n iPhone verbetert een hoop dankzij het Duitse toetsenbord
Ach ja, wir sollen sehen
DAS WAR NICHT EINFACH WEIL SEINER ENGLISCH IST SLECHTER WIE MEIN DEUTSCH!quote:
GUTEN ABEND FRÄULEIN MINTHY MIT DIE NASSE KATZE!quote:
SCHÖNHEIT! WILKOMMEN!quote:
M'n Duits is belabberd (ondanks m'n spuugafstand tot de grens) maar dit kan ik zowaar ontcijferen!quote:Op zondag 19 januari 2014 00:32 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
GUTEN ABEND FRÄULEIN MINTHY MIT DIE NASSE KATZE!
DIE GRENZE HATTEN WIR SHON EINER MAHL GERÜHRT IN DER VERGANGENHEIT!quote:Op zondag 19 januari 2014 00:35 schreef minthy het volgende:
[..]
M'n Duits is belabberd (ondanks m'n spuugafstand tot de grens) maar dit kan ik zowaar ontcijferen!
Toen ik te horen kreeg dat ik in een "Hübsche mann" was zakte, ondanks dat ik de betekenis wel weet, mijn libidoquote:
Ik was nog in je nieuwe stadje vandaagquote:
NED3 NU!quote:
Bazigquote:Op zondag 19 januari 2014 00:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik was nog in je nieuwe stadje vandaag
2 jaar terug was het pas epischquote:Op zondag 19 januari 2014 00:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bazig
Delft is nog epischer geworden
HUUUNNTEEEEEEER!quote:
Jup, ik heb 1,20 euro gedoneerd aan jouw nieuwe gemeentequote:Op zondag 19 januari 2014 00:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bazig
Delft is nog epischer geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |