SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De borstvoeding is goed op gang gekomen. Ik vind het zo geweldig om te zien hoe ze er op groeit en hoe goed ze het doet. Wij zijn nu op dag 9. De eerste dag zonder kraamhulp.. Maar waar ik haar de afgelopen dagen soms een beetje wakker moest 'kietelen' voor een voeding, wil ze nu bijna doorlopend aan de borst. Zou dit al een regeldag kunnen zijn?
En nog een vraagje.. Een half uurtje na het geven van de druppels vitamine k en d gaf ze een behoorlijke hoeveelheid melk terug. Grote kans dat daar ook die druppels bij zaten. Het lijkt me dat dit wel vaker zal gebeuren. Is dat erg? Nee toch?.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:40 schreef Franny_G het volgende:
Hallo allemaal. Ik kom even binnenvallen. Vorige week maandag ben ik bevallen. Mijn dochter ():
Franny, wat een plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De borstvoeding is goed op gang gekomen. Ik vind het zo geweldig om te zien hoe ze er op groeit en hoe goed ze het doet. Wij zijn nu op dag 9. De eerste dag zonder kraamhulp.. Maar waar ik haar de afgelopen dagen soms een beetje wakker moest 'kietelen' voor een voeding, wil ze nu bijna doorlopend aan de borst. Zou dit al een regeldag kunnen zijn?
En nog een vraagje.. Een half uurtje na het geven van de druppels vitamine k en d gaf ze een behoorlijke hoeveelheid melk terug. Grote kans dat daar ook die druppels bij zaten. Het lijkt me dat dit wel vaker zal gebeuren. Is dat erg? Nee toch?.
wat fijn dat de borstvoeding zo goed loopt. Rond de 10 dagen oud gaan kindjes vaak regelen, dus dat kan goed kloppen
.
En die druppels, geen probleem joh. Dat kun je nou eenmaal niet voorkomen en wij zijn die druppels zelfs regelmatig vergeten.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:40 schreef Franny_G het volgende:
Hallo allemaal. Ik kom even binnenvallen. Vorige week maandag ben ik bevallen. Mijn dochter ():
GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De borstvoeding is goed op gang gekomen. Ik vind het zo geweldig om te zien hoe ze er op groeit en hoe goed ze het doet. Wij zijn nu op dag 9. De eerste dag zonder kraamhulp.. Maar waar ik haar de afgelopen dagen soms een beetje wakker moest 'kietelen' voor een voeding, wil ze nu bijna doorlopend aan de borst. Zou dit al een regeldag kunnen zijn?
Wat een mooierd
En wat fijn dat de bv goed loopt. Doorlopend aan de borst klinkt inderdaad als een regeldag.
Oh, die vitaminen, dat ging hier ook nooit goed als we die na de voeding gaven, dan kwam alles er weer uitDus als we er aan dachten
deden we het op een ander moment.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |