abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136214925
Wup ik heb ook een PISA. Hoewel ik laatst een Ameda Lactaline hoorde en de was wel een stuk stiller dan mijn kolf.

Martine, ik begrijp het heel goed. Ik vond het bij de 2e ook nog steeds moeilijk.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  zondag 2 februari 2014 @ 23:05:40 #152
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_136267568
Iemand ervaring met droomvoeden? En zou dat ook werken bij dreumesjes die dat niet gewend zijn?

Meisjes worden meestal rond 22.30 uur wakker. Heel soms slapen ze tot 1 uur. Dat vind ik een beetje vervelend omdat ik dan toch ga zitten wachten en daardoor te lang opblijf en bovendien slaap ik dan ook slechter omdat ik dan echt op ze lig te wachten. Oftewel :O Maar met droomvoeden ben ik een beetje bang dat ze, als ik Ze al slapend voed, ze alsnog om 1 uur wakker worden en weer willen drinken.

Wat zijn jullie ervaringen daarmee?
pi_136274337
Kyara ik heb het bij J gedaan. Ik weet alleen niet meer zo goed of hij daardoor beter sliep. Hij sliep namelijk sowieso beter en sneller een nacht door. Nu met L doe ik het alleen s'ochtends op de dagen, dat ik naar Duitsland ga. Hij drinkt en slaapt tegelijk, maar dat is natuurlijk weer anders, omdat dat al heel vroeg in de ochtend is.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_136274932
Ik heb het wel een tijdje gedaan, Kyara. Eerst hielp het goed, maar hij heeft ook een periode gehad dat het helemaal niet hielp. Hij werd sowieso minstens 3x wakker, met droomvoeding of zonder maakte niet uit.

Ik heb er ook een tijd mee geworsteld. Als ik ging slapen werd hij wakker en als ik een keer op bleef, natuurlijk niet. Uiteindelijk ging ik altijd wel gewoon naar bed en zag ik het wel. Soms schopte ik vriend eruit om hem rond die tijd weer in slaap te krijgen (meestal lukte dat zonder voeding nog wel, voor 12'en).
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 3 februari 2014 @ 08:40:53 #155
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_136274988
Ik heb het nu maar op zijn beloop gelaten en het was nu inderdaad 01.00 - 02.30 - 03.30 - 05.30 en dan om 07.30 weer wakker. Ik heb een beetje de indruk dat ze, als ze laat komen (dus rond 1 uur), ze dan ook vaker wakker zijn. We hadden namelijk net een tijdje een prima schema van 23.00 - 03.00 - 06.30 (en daarna sliepen ze ook nog even verder tot 08.30).
  maandag 3 februari 2014 @ 10:25:33 #156
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136276664
Bohhh dan zou ik die droomvoeding een keer een kans geven Kyara...
  maandag 3 februari 2014 @ 19:12:51 #157
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_136295618
Nou, dus dat.... ik zou het ook zeker een of twee keer proberen Kyara.

Ik laat overigens D ook zichzelf melden, behalve soms de late avond voeding. Als ik heel moe ben, dan pluk ik hem wel eens rond 22.30 uit bed, doe ik dat dan niet, dan komt ie ook rond 01.00 uur, doe ik het wel, dan slaapt ie vaak tot 02.30 uur.
  maandag 3 februari 2014 @ 19:23:44 #158
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_136296206
Ja precies, hier dus ook. En dat is voor jezelf net even wat fijner omdat je dan 3 uur achter elkaar kunt slapen (en daarmee 2x een volledige slaapcyclus).

Als ze zich vanavond nog niet hebben gemeld om 23.00 uur dan pluk ik ze uit bed :Y
  maandag 3 februari 2014 @ 22:54:56 #159
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136307619
En....?

Ik vertrouwde het hier toch niet helemaal. Kindje drinkt al sinds begin januari haar flessen maar half op het kdv, ik kolf nog maar 1x op mn werk, ze was aan de diarree..... dus ben vanmiddag gaan wegen op het cb, maar ze was echt prachtig gegroeid! O+ Ze tankt dus blijkbaar echt wel bij 's avonds en op mijn vrije dagen :Y

pi_136307986
LB, super! Echt heel mooi lijntje!

Kyara, hier werd ze eerst vaak wakker om 23.30, en als ze dat niet werd deed ik vaak extra luidruchtig bij naar bed gaan want anders werd ze idd om 1 uur ofzo wakker en dat vond ik qua slaap zo'n rottijd! Hopelijk helpt het!
  maandag 3 februari 2014 @ 23:27:52 #161
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_136308892
Wat een mooie curve LB!

Olf, luidruchtig doen gaat hier wat minder goed, geen zin in een wakkere peuter :D
Maar we hebben een mooi experiment hier: J geeft normale voeding gehad en D droomvoeding (sliep nog). We zullen zien wat de nacht brengt....
pi_136312701
LB mooie stats *O*

Kyara hoe ging de nacht
pi_136312813
Mooie curve LB!

Hoe ging de nacht?
Carpe Diem- Pluk de Dag
  dinsdag 4 februari 2014 @ 08:43:12 #164
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_136313544
Clusterpeuter :{ :Z :z

Mooie groei LB!
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_136314367
Hallo allemaal. Ik kom even binnenvallen. Vorige week maandag ben ik bevallen. Mijn dochter ( O+ ):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De borstvoeding is goed op gang gekomen. Ik vind het zo geweldig om te zien hoe ze er op groeit en hoe goed ze het doet. Wij zijn nu op dag 9. De eerste dag zonder kraamhulp. *O* . Maar waar ik haar de afgelopen dagen soms een beetje wakker moest 'kietelen' voor een voeding, wil ze nu bijna doorlopend aan de borst. Zou dit al een regeldag kunnen zijn?

En nog een vraagje.. Een half uurtje na het geven van de druppels vitamine k en d gaf ze een behoorlijke hoeveelheid melk terug. Grote kans dat daar ook die druppels bij zaten. Het lijkt me dat dit wel vaker zal gebeuren. Is dat erg? Nee toch? :) .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_136314481
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 09:40 schreef Franny_G het volgende:
Hallo allemaal. Ik kom even binnenvallen. Vorige week maandag ben ik bevallen. Mijn dochter ( O+ ):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De borstvoeding is goed op gang gekomen. Ik vind het zo geweldig om te zien hoe ze er op groeit en hoe goed ze het doet. Wij zijn nu op dag 9. De eerste dag zonder kraamhulp. *O* . Maar waar ik haar de afgelopen dagen soms een beetje wakker moest 'kietelen' voor een voeding, wil ze nu bijna doorlopend aan de borst. Zou dit al een regeldag kunnen zijn?

En nog een vraagje.. Een half uurtje na het geven van de druppels vitamine k en d gaf ze een behoorlijke hoeveelheid melk terug. Grote kans dat daar ook die druppels bij zaten. Het lijkt me dat dit wel vaker zal gebeuren. Is dat erg? Nee toch? :) .
Franny, wat een plaatje O+ wat fijn dat de borstvoeding zo goed loopt. Rond de 10 dagen oud gaan kindjes vaak regelen, dus dat kan goed kloppen :).

En die druppels, geen probleem joh. Dat kun je nou eenmaal niet voorkomen en wij zijn die druppels zelfs regelmatig vergeten.
pi_136314577
Franny wat een mooi meisje. Het zou goed een regeldag kunnen zijn. Ik vergeet ook regelmatig de druppels. Is niet zo heel erg lijkt me.

Vandaag weer voor het eerst aan het werk. En nu dan ook voor de eerste keer kolven. Heb een kamer achter in het kantoor gekregen op een lege verdieping. Lekker rustig. Maar ben mn boek vergeten. Dus nu maar een beetje fokken en candy crush. Wat doen jullie tijdens het kolven?
pi_136314708
Ik kolf nu bijna nooit meer tijdens werktijd maar anders ook even bijlezen op Fok en Facebook idd. Vond het soms wel lekker, even rust, even niemand die iets van me hoefde. Af en toe bleef ik nog 5 minuutjes extra zitten om daar even van te genieten :P.

Hoe gaat het kolven op je werk?
  dinsdag 4 februari 2014 @ 10:07:54 #169
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_136314789
Wat een plaatje Franny! En fijn dat het allemaal goed loopt.

Evenstar :* met de clusterpeuter!

Nacht ging super! Was wel heel schattig. Bij het uit bed halen werd D even wakker maar viel aan de borst wel snel weer half in slaap.

En daarna was het bijna 5 uur *O*
pi_136314918
Kyara wat fijn dat ze goed geslapen hebben!

Kolven gaat prima. Eerste borst ruim 150 cc. De tweede gaat niet zo goed net aan 50 cc. Maar even goed een ruime voeding voor mn mannetje. Ben tevreden voor een eerste keer.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 10:19:27 #171
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_136315015
Ik vind het netjes hoor! Ik kolfde meestal zo'n 250 ml (en kwam daarmee altijd 50 ml tekort).
Ik zat tijdens het kolven ook meestal met mijn mobiel te klooien. Of ik las de krant.

Ja, was echt een heerlijke nacht. Daarna nog een keertje om 06:30 (gelukkig was mijn man toen nog thuis dus die kon er even eentje aangeven, het lukt wel om ze alleen allebei aan te leggen maar dat gaat wel gepaard met een boel gepiep als de borst weer uit hun mond floept als ik moet gaan verzitten om de volgende aan te leggen).

En daarna was het 08:30 *O*

hoezo kun je niet meer uitslapen met kinderen? *O*
  dinsdag 4 februari 2014 @ 10:26:50 #172
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_136315199
evenstar, sterkte met je clusterende peuter :* Hopelijk trekt het snel weer bij.

Kyara, een *O* voor de goede nacht! *O*

franny, gefeliciteerd met je dochter :)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_136315203
Mooie curve LB O+

Franny, wat een plaatje! Gefeliciteerd en fijn dat alles zo goed gaat O+

Kyara, heerlijke nacht! Hier zijn de nachten ook weer wat rustiger, wel nog een keer of 3 a 4 drinken, maar ze slaapt dan meteen weer zodra ze aan de borst ligt, dus genoeg nachtrust :)
pi_136315360
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 09:40 schreef Franny_G het volgende:

SPOILER

Gefeliciteerd *O* Wat een mooierd O+ En wat fijn dat de bv goed loopt. Doorlopend aan de borst klinkt inderdaad als een regeldag.
Oh, die vitaminen, dat ging hier ook nooit goed als we die na de voeding gaven, dan kwam alles er weer uit :Y) Dus als we er aan dachten ;) deden we het op een ander moment.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  dinsdag 4 februari 2014 @ 11:23:47 #175
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_136316424
Franny wat een mooi hompie O+

Kyara klinkt goed *O*

Martine ik vind het een mooie opbrengst ^O^

En dat clusteren prima.. Wat moet dat moet .. Maar niet van 3 tot 6:30... Ach ja :)
Engaging Infinite Improbability Drive..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')