SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De borstvoeding is goed op gang gekomen. Ik vind het zo geweldig om te zien hoe ze er op groeit en hoe goed ze het doet. Wij zijn nu op dag 9. De eerste dag zonder kraamhulp.. Maar waar ik haar de afgelopen dagen soms een beetje wakker moest 'kietelen' voor een voeding, wil ze nu bijna doorlopend aan de borst. Zou dit al een regeldag kunnen zijn?
En nog een vraagje.. Een half uurtje na het geven van de druppels vitamine k en d gaf ze een behoorlijke hoeveelheid melk terug. Grote kans dat daar ook die druppels bij zaten. Het lijkt me dat dit wel vaker zal gebeuren. Is dat erg? Nee toch?.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:40 schreef Franny_G het volgende:
Hallo allemaal. Ik kom even binnenvallen. Vorige week maandag ben ik bevallen. Mijn dochter ():
Franny, wat een plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De borstvoeding is goed op gang gekomen. Ik vind het zo geweldig om te zien hoe ze er op groeit en hoe goed ze het doet. Wij zijn nu op dag 9. De eerste dag zonder kraamhulp.. Maar waar ik haar de afgelopen dagen soms een beetje wakker moest 'kietelen' voor een voeding, wil ze nu bijna doorlopend aan de borst. Zou dit al een regeldag kunnen zijn?
En nog een vraagje.. Een half uurtje na het geven van de druppels vitamine k en d gaf ze een behoorlijke hoeveelheid melk terug. Grote kans dat daar ook die druppels bij zaten. Het lijkt me dat dit wel vaker zal gebeuren. Is dat erg? Nee toch?.
wat fijn dat de borstvoeding zo goed loopt. Rond de 10 dagen oud gaan kindjes vaak regelen, dus dat kan goed kloppen
.
En die druppels, geen probleem joh. Dat kun je nou eenmaal niet voorkomen en wij zijn die druppels zelfs regelmatig vergeten.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:40 schreef Franny_G het volgende:
Hallo allemaal. Ik kom even binnenvallen. Vorige week maandag ben ik bevallen. Mijn dochter ():
GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De borstvoeding is goed op gang gekomen. Ik vind het zo geweldig om te zien hoe ze er op groeit en hoe goed ze het doet. Wij zijn nu op dag 9. De eerste dag zonder kraamhulp.. Maar waar ik haar de afgelopen dagen soms een beetje wakker moest 'kietelen' voor een voeding, wil ze nu bijna doorlopend aan de borst. Zou dit al een regeldag kunnen zijn?
Wat een mooierd
En wat fijn dat de bv goed loopt. Doorlopend aan de borst klinkt inderdaad als een regeldag.
Oh, die vitaminen, dat ging hier ook nooit goed als we die na de voeding gaven, dan kwam alles er weer uitDus als we er aan dachten
deden we het op een ander moment.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
Dankje! En ook de anderen die hebben gereageerd. Het is wel fijn om zoiets als die druppels een beetje te kunnen relativeren.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:47 schreef L0t.. het volgende:
Franny, wat een plaatjewat fijn dat de borstvoeding zo goed loopt. Rond de 10 dagen oud gaan kindjes vaak regelen, dus dat kan goed kloppen
.
En die druppels, geen probleem joh. Dat kun je nou eenmaal niet voorkomen en wij zijn die druppels zelfs regelmatig vergeten.
Een late voeding terwijl ze slapen, in de hoop dat ze dan niet een uur later weer uit zichzelf om een voeding komenquote:
Aha. Dat zal hier niet werken, vermoed ik. Thanks!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:36 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Een late voeding terwijl ze slapen, in de hoop dat ze dan niet een uur later weer uit zichzelf om een voeding komen
Heel eerlijk gezegd hebben we hier nog nooit 6 volle plasluiers op een dag gehad, het is altijd 4/5. En ze groeit hier als een beer en ontwikkelt als een malle.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:40 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Dankje! En ook de anderen die hebben gereageerd. Het is wel fijn om zoiets als die druppels een beetje te kunnen relativeren..
Mijn kraamhulp vond gisteren dat mijn kleine relatief wat weinig plasluiers had. Want 'het moeten er zes zijn'. Nu zat ze op 4/5 per dag. Maar ik moest het in de gaten houden en eventueel ook bespreken met de verloskundige of het consultatiebureau. Ligt het aan mij of is dit nogal overdreven?
Ik merk dat ik me zoiets toch wel aantrek en dat vind ik jammer. Want het gaat gewoon heel goed allemaal. En die ene plasluier meer of minder zal dan toch niet het probleem zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M. krijgt volledig bv op verzoek ongeveer 10 - 18 keer pd denk ik. Soms 10 minuutjes, soms 30, soms 1 borst, soms 2. Plasluiers prima, zo-n 5 - 8 goede volle per dag. Hij is heel alert, huilt wel 'snel' maar dit is 99% op te lossen door eventjes aanleggen. Verder is het een vrolijk mannetje en gaat het qua ontwikkelingen heel goed. Vorige week is hij ziek geweest. 2 nachten en een dag temp tussen de 37,9 en 38,5 en hij spuugde veel. Normaal spuugt hij niet vaak.
Wat vinden jullie van de curve? Hebben jullie nog tips?
[ Bericht 11% gewijzigd door Mabawa. op 04-02-2014 17:26:24 ]
Nu wel?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:22 schreef Cwen het volgende:
Ik zie ze niet, Mabawa!
Hapt hij goed? Drinkt hij door of sabbelt hij? Zie je z'n kinnetje echt goed bewegen tijdens het drinken (naar beneden, rustmoment, naar boven)?
Ja, dat blijkt dus! Gisteren heeft ze echt heel veel bij me gedronken en dus ook veel volle plasluiers geproduceerd.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:49 schreef WupWup het volgende:
Als ze vandaag aan het regelen is, regelt ze het zelf al! Met vijf goed volle plasluiers per 24 uur zit je goed. Daarnaast moet ze natuurlijk groeien en zie je graag gele mosterdpoep.
Oeh, niet fijnquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:14 schreef _evenstar_ het volgende:
En griepje kickt hier bij mij in, verklaart wel waarom hij clusterd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |