Burdie, jij vraagt vaak van die dingen waar ik helemaal niet over nadenk, dan voel ik me altijd zo'n sukkelquote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:34 schreef Burdie het volgende:
Vraagje, heb je tijdens het geven van bv speciale voedingssupplementen nodig? Zo ja, welke? Mijn zwangerschapsvitamines zijn bijna op, dus dat komt mooi uit.
Gewoon van die figuurcorrigerende hemdjes bij de hema halen.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:53 schreef WupWup het volgende:
Wat me irriteert aan de meeste voedingskleding is dat het van stretchmateriaal is gemaakt. Heeft een vent dat bedacht ofzo? Ik heb namelijk nul behoefte om m'n post partumbuik te showen
Vergeet niet ondertussen wel je spieren te gebruiken en niet alles door die hemdjes te laten doen...quote:Op zondag 9 februari 2014 15:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon van die figuurcorrigerende hemdjes bij de hema halen.
Oh dat kwam later wel weer. Vanaf 6 weken zat ik 4x per week in de sportschool.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:01 schreef Troel het volgende:
[..]
Vergeet niet ondertussen wel je spieren te gebruiken en niet alles door die hemdjes te laten doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |