Tong is al net zo oud als seth. Neem het hem niet kwalijkquote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:33 schreef Zaktabak het volgende:
Hier had je al een topic over gemaakt Tong, nog niet zolang geleden.
Op 4.03quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
Tijd voor een quiz-spelletje op de zaterdag. Vind de grap.
Is de laatste voorstelling verplaatst? Of moet de eerste datum eigenlijk 5 februari zijn?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:30 schreef tong80 het volgende:
De allerlaatste voorstelling van cabaretier Seth Gaaikema op zondag 5 januari in de Stadsschouwburg in Groningen gaat niet door. De laatste voorstelling uit zijn carrière vindt nu plaats op zondag 19 januari, ook in Groningen.
Billenknijper-show... Gaaikema wilde teveel Wim Kan nadoen (en imiteerde de hele Kan-motoriek, met een snufje Toon Hermans erdoorheen, maar zonder 'eigen' signatuur), waarvoor hij wel bv een van de beter tekstschrijvers was. Het zelf voor een publiek voorgedragen van grappen is natuurlijk wat anders dan ze schrijven.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
Tijd voor een quiz-spelletje op de zaterdag. Vind de grap.
Daar heb je wel een punt (Toon Hermans vind ik overigens wel aardig) het komt gekunsteld over, hij wil te graag/probeert te veel en dan gaat het juist tegenstaan. Of althans, dat is mijn beleving.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:45 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Billenknijper-show... Gaaikema wilde teveel Wim Kan nadoen (en imiteerde de hele Kan-motoriek, met een snufje Toon Hermans erdoorheen, maar zonder 'eigen' signatuur), waarvoor hij wel bv een van de beter tekstschrijvers was. Het zelf voor een publiek voorgedragen van grappen is natuurlijk wat anders dan ze schrijven.
Gaaikema is natuurlijk niet echt een 'podium- en charisma beest, maar vooral een taalgevoelig en creatief iemand
De groeten van Kor.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:34 schreef awiebo het volgende:
[..]
Tong is al net zo oud als seth. Neem het hem niet kwalijk
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:33 schreef Zaktabak het volgende:
Ik las eerst sperma bij je username.quote:
Briljant hoe ie een stilte liet vallen na een grap.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:45 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Billenknijper-show... Gaaikema wilde teveel Wim Kan nadoen (en imiteerde de hele Kan-motoriek, met een snufje Toon Hermans erdoorheen, maar zonder 'eigen' signatuur), waarvoor hij wel bv een van de beter tekstschrijvers was. Het zelf voor een publiek voorgedragen van grappen is natuurlijk wat anders dan ze schrijven.
Gaaikema is natuurlijk niet echt een 'podium- en charisma beest, maar vooral een taalgevoelig en creatief iemand
Wim kan is nu een beetje gedateerd, maar ik weet wel dat we daarvoor toen uren gebiologeerd voor de beeldbuis zaten, en iedereen hem heel nauwgezet toehoorde.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt (Toon Hermans vind ik overigens wel aardig) het komt gekunsteld over, hij wil te graag/probeert te veel en dan gaat het juist tegenstaan. Of althans, dat is mijn beleving.
fantastische cabaretier die van 't Hek.... heb een van zen eerste shows in het theater gezien (die met die drumstokjes en de zwerver) over het dromen van het niet volgen van voorgebaande paden en altijd blijven nastreven van je jeugddromen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:56 schreef tong80 het volgende:
Heeft van het Hek z'n beroep van gemaakt.
Sarcasme?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:03 schreef RM-rf het volgende:
[..]
fantastische cabaretier die van 't Hek.... heb een van zen eerste shows in het theater gezien (die met die drumstokjes en de zwerver) over het dromen van het niet volgen van voorgebaande paden en altijd blijven nastreven van je jeugddromen.
wat is er eigenlijk van die Youp geworden?
Die gast zal vast wel ergens als zwerver onder een brug ge-eindigt zijn of ergens op een hutje op de hei zijn wonen of ver in het buitenland zitten, vertrokken uit het oerhollandse burgermans leven... Ik durf te wedden dat zo iemand nooit een ingezakte 'televisiepersoonlijkheid' of 'dode-boom-columnist' kan worden, of lang in het saaie Holland kan blijven
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:03 schreef RM-rf het volgende:
[..]
fantastische cabaretier die van 't Hek.... heb een van zen eerste shows in het theater gezien (die met die drumstokjes en de zwerver) over het dromen van het niet volgen van voorgebaande paden en altijd blijven nastreven van je jeugddromen.
wat is er eigenlijk van die Youp geworden?
Die gast zal vast wel ergens als zwerver onder een brug ge-eindigt zijn of ergens op een hutje op de hei zijn wonen of ver in het buitenland zitten, vertrokken uit het oerhollandse burgermans leven... Ik durf te wedden dat zo iemand nooit een ingezakte 'televisiepersoonlijkheid' of 'dode-boom-columnist' kan worden, of lang in het saaie Holland kan blijven
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:33 schreef Zaktabak het volgende:
Begrijp hem niet.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |