Tsja er is sowieso al weinig werk en de situatie is nu zodanig dat hbo'ers mbo werk doen en wo'ers hbo werk, tsja...en ik wil idd een heel andere richting uit, ik wil vapro B (en daarna C) halen en de (chemische) procestechnologie in, maar om m'n rekeningen (en later m'n studie + rijbewijs) te betalen neem ik onverschillig wat voor werk aan. Op het moment sorteer ik champignons.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:45 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je je hoeft te schamen dat je "ontslagen" bent als orderpicker.. en dat zullen veel andere bedrijven ook wel begrijpen - tenzij je solliciteert naar een soortgelijke functie, maar dan moet je je eens afvragen of dat wel de juiste richting is... Er is vast wel meer te vinden toch zonder diploma's? (tenminste 5 jr geleden wel)
Verder wat Piet zegt ben ik het helemaal mee eens.
Moeten die gesorteerd worden dan?quote:Op zondag 19 januari 2014 23:50 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Tsja er is sowieso al weinig werk en de situatie is nu zodanig dat hbo'ers mbo werk doen en wo'ers hbo werk, tsja...en ik wil idd een heel andere richting uit, ik wil vapro B (en daarna C) halen en de (chemische) procestechnologie in, maar om m'n rekeningen (en later m'n studie + rijbewijs) te betalen neem ik onverschillig wat voor werk aan. Op het moment sorteer ik champignons.lol
Je hebt wel de goede mentaliteit in elk geval, werken voor je geld! Maar als het bij die twee banen niet goed ging, zou ik bij een volgende baan (of je huidige?) proberen elke week/twee weken even bij je leidinggevende binnen te lopen om te informeren of alles goed gaat of dat er op- of aanmerkingen zijn. Want er lopen zat horken rond op die productie-afdelingen, maar twee van zulke recensies achter elkaar, dat is ook vreemd. Kan toeval zijn, maar wie weet speelt er toch iets en kun je daar van leren.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:50 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Tsja er is sowieso al weinig werk en de situatie is nu zodanig dat hbo'ers mbo werk doen en wo'ers hbo werk, tsja...en ik wil idd een heel andere richting uit, ik wil vapro B (en daarna C) halen en de (chemische) procestechnologie in, maar om m'n rekeningen (en later m'n studie + rijbewijs) te betalen neem ik onverschillig wat voor werk aan. Op het moment sorteer ik champignons.lol
Gestampte HR-managers die domme vragen stellen terwijl ik voor een serieus solicitatiegesprek komquote:
Mja ik weet niet maar ik heb daarna nog wel werk gehad bij verschillende andere bedrijven en bij één bedrijf waren ze zelfs zeer tevreden over mij en bij die champignons (ja die moeten aan de lopende band idd gesorteerd worden, de zwarte moeten eruitquote:Op zondag 19 januari 2014 23:57 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Je hebt wel de goede mentaliteit in elk geval, werken voor je geld! Maar als het bij die twee banen niet goed ging, zou ik bij een volgende baan (of je huidige?) proberen elke week/twee weken even bij je leidinggevende binnen te lopen om te informeren of alles goed gaat of dat er op- of aanmerkingen zijn. Want er lopen zat horken rond op die productie-afdelingen, maar twee van zulke recensies achter elkaar, dat is ook vreemd. Kan toeval zijn, maar wie weet speelt er toch iets en kun je daar van leren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |