https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:37 schreef Leafeon672 het volgende:
Bitcoins hebben mijn leven geruïneerd. Mijn vriendin is nu prostituee, mijn dochtertje zit voor de cam, mijn ouders heb ik moeten vermoorden zodat ik hun organen kon verkopen, mijn huis ben ik kwijtgeraakt. Ik verkoop nu mijn kontje achter het station
Het is op dit moment heel tricky om te kopen, de stijging is een manipulatie omhoog (gekomen door een x aantal grotere buys). Dat probeerden ze dus al eerder en dat mislukte toen. Nu hebben ze het daarna weer geprobeerd en dat lijkt te lukken, enkel is het doel dan wel dat mensen gaan kopen. Als dat vertrouwen er niet is gaat men dumpen en shortposities openen. Dat is iig mijn visie op het moment, daarom wil ik nu eerst zeker weten dat de rally omhoog doorzet voordat ik inkoop en alles weer zie vallen. Maar op dit moment hangt het er nogal om...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:38 schreef roislecxe het volgende:
Ik weet gewoon voor 90% zeker dat als ik besluit erin te gaan dat het fout gaat. Zou toch idioot zijn om deze stijging te missen en weer op de max in te gaan kopen. Heb ik echt al TE vaak gedaan.
Manipulatie inderdaad, met de beschikking over 'slechts' pak hem beet 10.000 LTC kun je de prijs al enorm beinvloeden door stomme muren te bouwen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:44 schreef Stryder het volgende:
[..]
Het is op dit moment heel tricky om te kopen, de stijging is een manipulatie omhoog (gekomen door een x aantal grotere buys). Dat probeerden ze dus al eerder en dat mislukte toen. Nu hebben ze het daarna weer geprobeerd en dat lijkt te lukken, enkel is het doel dan wel dat mensen gaan kopen. Als dat vertrouwen er niet is gaat men dumpen en shortposities openen. Dat is iig mijn visie op het moment, daarom wil ik nu eerst zeker weten dat de rally omhoog doorzet voordat ik inkoop en alles weer zie vallen. Maar op dit moment hangt het er nogal om...
Lol 19.500 cps hahahaquote:
Dit.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:48 schreef GTAnoob het volgende:
Ik weet het trouwens niet.
Straks is het echt rond de 23, en dan koop ik waarschijnlijk toch niet
Argh, ik ben een mongool
Hahaha doemdenkerquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dit.
Dan denk je, naaaah het zakt wel verder dan 23. En dan ben je te laat want dan stijgt het weer.
MAAR!
Als je wel koopt op 23. Dan zakt het toch naar 21.
INDERDAADquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dit.
Dan denk je, naaaah het zakt wel verder dan 23. En dan ben je te laat want dan stijgt het weer.
MAAR!
Als je wel koopt op 23. Dan zakt het toch naar 21.
Tussen de top van 48 en de bodem van 10 zaten wel nog een paar flinke stijgingen hequote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:51 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
INDERDAAD
Bij de vorige grote crash (van 48 naar iets van 10)
ben ik 100 LTC verloren...
Toen had ik BTC net een paar dagen, was nog enorm aan het klooien. Maarja, al spelende leert men. daarom ben ik ook met een klein bedrag begonnen om het gevoel een beetje te krijgen. En alle termen en grafieken enzo. Ben over het algemeen niet zo van het vragen, maar meer van het zelf uitzoekenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:57 schreef Stryder het volgende:
100% instappen, dan moet je heel zeker van je zaak zijn. En dat vind ik heel knap bij bitcoin.
Daar heb ik eigenlijk nog niet veel momenten van gezien.
Twee goede korte trades weten te maken vandaag, meer zat er voor mij helaas niet in.
Ja, het is op dit moment iig niet veilig om in te stappen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:02 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga vandaag niet meer instappen. Stijgt het, dan stijgt het maar mooi. Kan ik vannacht iig rustig slapen.
Het staat voor het gevoel veel te hoog na de continue stijging van laatste dagen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:03 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja, het is op dit moment iig niet veilig om in te stappen.
Weet ook niet of ik dat moment nog ga meemaken vannacht
Maar nu instappen is suicidequote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:04 schreef GTAnoob het volgende:
Het stijgt weer hoor. Godverdomme. Fijn om zo het weekend te beginnen..
Denk het ook.quote:
Niet instappen en morgen schelden als het op 30 staatquote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:05 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Denk het ook.
Ik weet echt niet wat ik moet doen.
Dat ga ik ook doen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:06 schreef Stryder het volgende:
[..]
Niet instappen en morgen schelden als het op 30 staat
In 5 uur tijd van 147 handgeklikte klikkoekjes naar 171 miljard koekjes.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:07 schreef Stryder het volgende:
Ja joh, dat is het allerbeste
Zit nu al op 50.000 koekjes per seconde, ziek!!!
Erg moeilijk, durf ik geen uitspraak over te doen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:07 schreef roislecxe het volgende:
Zou het een goeie deal zijn om nu in te stappen en 2 maanden niet meer te kijken denken jullie?
Ik ben geen gelover in het idee dat 'over een jaar BTC 10.000 is en in de buitenwijken van de VS denken ze 100.000'.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:11 schreef Stryder het volgende:
Laat ik het zo zeggen, de waarde is nu extreem overgewaardeerd.
Verwacht eerst nog een flinke daling. Wat hij daarna gaat doen??? Geen idee.
Wees gerust, er komen nog veel ergere momenten de komende maandenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:17 schreef GTAnoob het volgende:
ik weet echt niet wat ik moet zeggen, doen, huilen, ik weet t niet
Echt gewoon, wtf.
Ik moest het gewoon holden. Maar nee, ik verkocht weer. Voor een paar fucking cent meer dan dat ik had gekocht.
Kut china... Drop weer ff. Dit hadden we niet afgesproken
Ik wil niet zeggen dat het onmogelijk is, maar nog zo'n extreme stijging als die er is geweest lijkt mij niet de meest realistische gedachte. Maar als het echt mainstream wil worden zal het toch minder volatiel moeten worden en waarschijnlijk ook gereguleerd.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ben geen gelover in het idee dat 'over een jaar BTC 10.000 is en in de buitenwijken van de VS denken ze 100.000'.
Wat mij betreft zou de prijs zoals het nu is, LTC tussen 20 en 30, BTC tussen 600 en 800 ergens wel een redelijke prijs zou kunnen zijn op de dusdanig lange termijn dat het stabiel is geworden. Dan kun je er nog eens wat mee, in plaats van vage Satoshi's en enorme getallen achter de komma.
Mits het allemaal in leven blijft natuurlijk.
Ja dat weet ik ook niet... heb er wel al bakken met awards van.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:20 schreef Stryder het volgende:
Hoe kom ik trouwens aan melk in dat spel?
Heb nog niet eens een tijdmachinequote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:22 schreef roislecxe het volgende:
Hee, ik kan weer 3 antimatter condenzers kopen
Hahahaha, ik op 23,5 lolololquote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:24 schreef roislecxe het volgende:
Stiekem ingestapt op 23.48 Niemand zeggen dan jankt het weer in elkaar.
Ik ga niet heel de nacht holden. Dan slaap ik weer niet zeker...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forcefield City Bewoner
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:27 schreef roislecxe het volgende:
Zo. 23.52 uitgestapt. Fees included wat verlies, maar op basis van koerscijfers in de plus.Hahahaha, dan ben je goed bezig zeg maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LUISTER NIET NAAR WAT IK OVER DE PRIJS TE ZEGGEN HEB, DIT IS HOOGST SPECULATIEF!!
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:36 schreef Stryder het volgende:
Komt eraan, we hebben al bijna onze fee eruit :p Al betaal ik lekker minder
Nouzeg, ik wil dat ook.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:37 schreef Stryder het volgende:
ja, 0,0015 in plaats van 0.002 hahahaha
Op 26 ergens gekocht toch?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:39 schreef Mortaxx het volgende:
Het stijgt weer maar voor hoelang. Sta nog steeds zwaar onder water
Het is een complot mensen! Open je ogen!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:39 schreef GTAnoob het volgende:
Ik blijf erbij dat dit een bull trap is.
Het duurt een week om hele kleine stapjes omhoog of omlaag te gaan, en dan opeens zo'n grote stijging, terwijl er vooral veel negatief nieuws uit China & de VS komt? Ik geloof er echt niks van.
En Huobi stond net op 4915, nu staat het op 4894. Het lijkt erop dat ze zoveel mogelijk mensen in de trap willen lokken.
Hoeveel volume is nodig om dat te halen... Ik wil oooook. Dan kan ik al bij stijgingen van 0.09 ofzo weer eruitquote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:39 schreef Stryder het volgende:
Ik had geluk mijn action volume te halen in de eerste week van januari, dus heb waarschijnlijk ook wel wat meer ervoor betaald... dus om het nou echt winst te noemen
Lol, +500 BTCquote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hoeveel volume is nodig om dat te halen... Ik wil oooook. Dan kan ik al bij stijgingen van 0.09 ofzo weer eruit
Ugh, dat is ook nog een behoorlijk stukje..quote:
Hmmm... dat ga ik denk niet halen...quote:
Ongeveer gelijk aan 100 dollar bij btc. Of er moet weer zo'n rally komen net als tijdje terug. Wel gigantische buysupport nu. Als die eens bestens kopen ben ik rijkquote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:43 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ugh, dat is ook nog een behoorlijk stukje..
Stomme panicseller, jij dus telkensquote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:44 schreef roislecxe het volgende:
Komtie dan: Ik zag dat het laagste selloffer 23.65 was. Dus ik ga naar BTCe, gooi mijne net eronder. Kom terug op wisdom. (Dit alles in max 20 sec) en er staan alweer 5 lagere offers. En nu is het weer 23.5 en startklaar om verder te gaan zakken.
Nee ik zit er nog unhappy in.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:45 schreef Stryder het volgende:
[..]
Stomme panicseller, jij dus telkens
Er is wel potentie voor zo'n rally, maar ben bang dat ze voor die tijd al gaan dumpen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ongeveer gelijk aan 100 dollar bij btc. Of er moet weer zo'n rally komen net als tijdje terug. Wel gigantische buysupport nu. Als die eens bestens kopen ben ik rijk
Oh, dus je wacht nog een paar uurquote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:46 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nee ik zit er nog unhappy in.
Zei toch dat ik een klein winstje wilde en dan naar bed
Ach dan blijf ik zitten. Op de lange termijn stijgt het. Daar heb ik vertrouwen inquote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:46 schreef Stryder het volgende:
[..]
Er is wel potentie voor zo'n rally, maar ben bang dat ze voor die tijd al gaan dumpen.
Wil je graag gemolken worden?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:47 schreef roislecxe het volgende:
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Je hebt verkocht? Dus je hebt nu weer fiat? Op hoeveel verkocht?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]![]()
Letter vergeten.
Belangrijker: SellOrder aangetiktIk kan naar bed
Ik heb de 'n' juist weggehaaldquote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]![]()
Letter vergeten.
Weltrustenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]![]()
Letter vergeten.
23.65quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:51 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Je hebt verkocht? Dus je hebt nu weer fiat? Op hoeveel verkocht?
Nice, ik ga het lot tarten en proberen de hoofdprijs eruit te slepenquote:
Succesquote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:54 schreef Stryder het volgende:
[..]
Nice, ik ga het lot tarten en proberen de hoofdprijs eruit te slepen
Trusten Annabelquote:
Jezus gast, jij springt straks door het dak heen als er straks een crash komtquote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:39 schreef GTAnoob het volgende:
Fuck mijn leven![]()
Aantal uur geleden stond ie weer op 23.30, maar dacht dat de daling weer was begonnen. Niet gekocht. Nu lijkt het erop dat het echt een stijging is weer.
Als het vandaag nog 22.95 a 23.05 wordt, verloot ik 20 worldcoins.
EN ik hoop dat ik die mag gaan verloten ...
Ik ga maar slapen. Nu koop ik het sowieso niet meer terug.
Verkoop dan als je slim bent. Of heb je niks?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:37 schreef GTAnoob het volgende:
china blijft dalen, maar btc-e blijft achter?
Gordon Gekko is trouwens geen echt persoon he zoals jij zei, hij is fictief. Hij is een beetje gebaseerd op Ivan Boesky. Jordan Belfort is wel echtquote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:37 schreef GTAnoob het volgende:
china blijft dalen, maar btc-e blijft achter?
Nee, erger: http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:34 schreef MichaelScott het volgende:
Zijn die koekjes weer een nieuwe coin of zo?
Ach, ik heb toch niets beters te doen vandaag. Eens kijken of ik mijn oude record kan verbeteren.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:35 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Nee, erger: http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/
Dat dachten mensen ook op 300, op 150, op 30, op 1, etc.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ben geen gelover in het idee dat 'over een jaar BTC 10.000 is en in de buitenwijken van de VS denken ze 100.000'.
Wat mij betreft zou de prijs zoals het nu is, LTC tussen 20 en 30, BTC tussen 600 en 800 ergens wel een redelijke prijs zou kunnen zijn op de dusdanig lange termijn dat het stabiel is geworden. Dan kun je er nog eens wat mee, in plaats van vage Satoshi's en enorme getallen achter de komma.
Mits het allemaal in leven blijft natuurlijk.
Klopt, maar het gaat nu toch geen 10x meer over de kop, dat gaan mensen er gewoon niet voor betalen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:06 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Dat dachten mensen ook op 300, op 150, op 30, op 1, etc.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Klopt, maar het gaat nu toch geen 10x meer over de kop, dat gaan mensen er gewoon niet voor betalen.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:06 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Dat dachten mensen ook op 300, op 150, op 30, op 1, etc.
Ik ook... Heb WDC op 70 cent gekochtquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:01 schreef Nattekat het volgende:
Ik haat nu iedereen die wat in WDC zag
Zwaar op verlies nu
Het verschil tussen een 1 euro en een tientje is wel wat kleiner dan tussen 1000 en 10.000 natuurlijk he.quote:
Waarom zou je het nu al verkopen dan? Wat was er 14 februari ook al weer?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:01 schreef Nattekat het volgende:
Ik haat nu iedereen die wat in WDC zag
Zwaar op verlies nu
Doe ik ook niet, maar zo'n constant dalende koers is ook niet echt wat ik er van verwacht had.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom zou je het nu al verkopen dan? Wat was er 14 februari ook al weer?
Ik denk dat mensen expres dumpen zodat ze lager kunnen inkopen. Maar er was iets op 14 februari, wat?!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, maar zo'n constant dalende koers is ook niet echt wat ik er van verwacht had.
koopmomentje?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:51 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
42coin is dus net als al die andere pump en dump coins
Goed dat ik bij 1200 heb verkocht.
WDC kopen zonder tussenkomst van BTC, dus gewoon rechtstreeks.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen expres dumpen zodat ze lager kunnen inkopen. Maar er was iets op 14 februari, wat?!
En kun je ook verkopen? Nee zeker?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:25 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
WDC kopen zonder tussenkomst van BTC, dus gewoon rechtstreeks.
https://www.scharmbeck.com/
https://scharmbeck.com/quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:23 schreef Spatieloos het volgende:
Maar er was iets op 14 februari, wat?!
3.901.811.536,7 koekjes per zekondequote:
Ik was opnieuw begonnenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
3.901.811.536,7 koekjes per zekonde
Eigenlijk nietquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het verschil tussen een 1 euro en een tientje is wel wat kleiner dan tussen 1000 en 10.000 natuurlijk he.
Er loopt (of liep) ergens een hele reeks op FOK! over deze gamequote:
ONZ / [Cookieclicker] #23 - Hoe noemde je mij!?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
Er loopt (of liep) ergens een hele reeks op FOK! over deze game
En Valentijnsdagquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:25 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
WDC kopen zonder tussenkomst van BTC, dus gewoon rechtstreeks.
https://www.scharmbeck.com/
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
Er loopt (of liep) ergens een hele reeks op FOK! over deze game
quote:
42 is de slimste scamcoin tot nu toe. Gelijk opblazen tot enorme hoogte en dan langzaam laten crashen.quote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
42 is de slimste scamcoin tot nu toe. Gelijk opblazen tot enorme hoogte en dan langzaam laten crashen.
Amateurquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
3.901.811.536,7 koekjes per zekonde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder te cheaten ./trots
Maar ik speel het al maanden, al ben ik ook al een tijdje gestopt tot dat hij die link weer een postte
Spatieboos
Nee.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:26 schreef GTAnoob het volgende:
Denken jullie dat we LTC nog op $23.00 zullen zien?
Ja geweldig, ze hadden cryptsy volgens mij gewoon omgekocht om hun coin er op te zetten. En ik heb er profijt vanquote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
42 is de slimste scamcoin tot nu toe. Gelijk opblazen tot enorme hoogte en dan langzaam laten crashen.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
AmateurJezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder te cheaten ./trots
Maar ik speel het al maanden, al ben ik ook al een tijdje gestopt tot dat hij die link weer een postte
Forcefield City Bewoner
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
AmateurHeb jij een leven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder te cheaten ./trots
Maar ik speel het al maanden, al ben ik ook al een tijdje gestopt tot dat hij die link weer een postteOp dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:26 schreef GTAnoob het volgende:
Denken jullie dat we LTC nog op $23.00 zullen zien?
quote:
Ok.quote:
Maakt me niet uit, maar een weddenschap dat welke coin dan ook nooit meer op een bepaalde prijs komt ga ik wel aanquote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:45 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Ok.
Denk jij dat het weer $23 wordt? Of juist niet?
binnen 4 dagen ltc 23 of eronder?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:46 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, maar een weddenschap dat welke coin dan ook nooit meer op een bepaalde prijs komt ga ik wel aan
4 dagen is iets heel anders dan nooit, korte termijn hou ik me niet zo mee bezigquote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:46 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
binnen 4 dagen ltc 23 of eronder?
gristus, jij spamt volgens mij 2/3 van elk topic vol..quote:
Niet overdrijvenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:55 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
gristus, jij spamt volgens mij 2/3 van elk topic vol..
Moet hij het wel even in het Engels laten vertalen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:38 schreef robin007bond het volgende:
TOTO!
Als dat boekplatform er komt kun je je boek daarop verkopen
quote:
quote:
Gewoon kopen, hij komt heus wel weer boven de 24*.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:00 schreef GTAnoob het volgende:
omg zal ik kopen of niet
omg omg
Wat moet ik doen
Straks sla ik mezelf weer omdat ik nu niet kocht
Maar de markt is heel erg nerveus sinds gisteren
Het blijft steeds rond de 23.70 steken
Help advies glazen bol aladin vuile flikker kom uit die theepot *panic panic*
Ik stuur je een kaartquote:
Ik kliktequote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:05 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Gewoon kopen, hij komt heus wel weer boven de 24*.
* Resultaten behaald in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst maar zijn slechts een indicatie. Daarnaast is MichaelScott op geen enkele wijze aansprakelijk voor eventuele (economische) schade ontstaan door deze uitspraak. Voor verdere informatie omtrent de voorwaarden van deze post kunt u terecht op www.michaelscott.nl.
Mensen die klikkenquote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:07 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik stuur je een kaart
Zou je willen vragen voor een date, maar dan moet ik van mijn zolderkamer afkomen en dat is eng
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:11 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wacht, ik ga je iets romantisch dm'en.quote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:26 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Wachtik ga je iets romantisch dm'en.
quote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:08 schreef Leafeon672 het volgende:
Mijn inbox staat open hoor jongens
Zeg Josefien, ben jij toevallig lesbisch? (hint, hint)quote:
quote:
Josefien? Ik ben al 18 dagen Annabelquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:09 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Zeg Josefien, ben jij toevallig lesbisch?
Ok, Annabel dan, jij houdt toch wel van scharen enzo?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Josefien? Ik ben al 18 dagen Annabel
Hoi Bramquote:
Omg wat een timingquote:
Alle knutselspulletjes vind ik erg leuk inderdaad hihi.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:11 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ok, Annabel dan, jij houdt toch wel van scharen enzo?
Als je een paar dagen niet gekeken hebt is dat best verbazendquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:22 schreef MichaelScott het volgende:
Doge staat toch nog steeds op 67?
Neem trolletje als UIquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:24 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook eens een nieuwe UI
Later gaan mensen dit zeggen over TIPS.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:27 schreef Leafeon672 het volgende:
Eigenlijk had ik wel verwacht dat het klaar zou zijn met DOGE.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Later gaan mensen dit zeggen over TIPS.
Ga ff fietsen met je TIPSquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Later gaan mensen dit zeggen over TIPS.
#TIPS Power!quote:
450quote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:30 schreef Sands het volgende:
[..]
0
maar wel 200.000 tips, ben ik nu rijk?
dat ben ik nietquote:
Heul welquote:
quote:
Ik zal je eens 69en als je niet oppast!quote:
Wat had je geschreven dan?quote:
Hoeveel notes heb jij al wel niet?quote:
18quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:37 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Hoeveel notes heb jij al wel niet?
Valt nog wel mee dan toch? Ik heb er onlangs een gekregen, waarschijnlijk omdat ik zat te roddelen over Yvonnequote:
Nooit een ban gehad dus zal meevallen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:38 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Valt nog wel mee dan toch? Ik heb er onlangs een gekregen, waarschijnlijk omdat ik zat te roddelen over Yvonne
Wat zei je dan?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:38 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Valt nog wel mee dan toch? Ik heb er onlangs een gekregen, waarschijnlijk omdat ik zat te roddelen over Yvonne
Wie?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:39 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Mensen die Toto70 is toch overduidelijk LeaFeon
Nee nee, het escaleert volledig uit de hand.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:39 schreef roislecxe het volgende:
Het loopt hier weer uit de hand zie ik wel
Jij jaquote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:39 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Mensen die Toto70 is toch overduidelijk LeaFeon
Taalverloederaarquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:40 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Nee nee, het escaleert volledig uit de hand.
quote:
Zie je dat? Je bent blijkbaar een vrouwtje Max.quote:
Als dat is wat nodig isquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:42 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
[..]
Zie je dat? Je bent blijkbaar een vrouwtje Max.
quote:
Ik ga alquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:43 schreef Nattekat het volgende:
Nou weet ik dat het niveau hier laag ligt, maar dit is wel heel laag...
Ha, Toto69 hiermee heb je jezelf verradenquote:
Ik ben 't niet. Doe maar klooncheck.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:46 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ha, Toto69 hiermee heb je jezelf verraden
Ik verdenk Leafeonquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben 't niet. Doe maar klooncheck.
Nee blijf maar gewoon een mannetjequote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:50 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nu zou ik eigenlijk ook mijn icoontje moeten veranderen
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:51 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nee blijf maar gewoon een mannetje
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:54 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nop, ik ging in Earthquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:53 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik zie dat jij dezelfde investering als toto hebt gedaan.
U riep?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:56 schreef MichaelScott het volgende:
Nog even en dan begint de lapo hunt weer.
Het wordt dit keer een bloedbad met 3 Toto's
Ben er allang uit, anders had ik nu helemaal niks meerquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:56 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh en dan komt de grootste klap nog, maar daarna gaat het naar de maan..
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:56 schreef MichaelScott het volgende:
Nog even en dan begint de lapo hunt weer.
Het wordt dit keer een bloedbad met 3 Toto's
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |