quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:52 schreef Moira. het volgende:
Ik hou van mijn vriend
Mijn wiet is op en we hebben ook geen geld voor een nieuw zakje.
Maar deze baas kent mij goed genoeg om te weten dat ik een afkeer heb aan nuchter de avond te besteden, dus ik tref bij binnenkomst een ideaal ingerichte chillplek aan met daarnaast een glas en een fles wijnHij had zelfs de asbak en een aansteker klaargelegd terwijl hij zelf is gestopt met roken
Hij heeft nu nachtdienst (kwam 'm net tegen, hij op weg naar 't station, ik op weg naar zijn osso) dus ik moet nog even wachten om hem in natura te bedanken
Iewl, heteroseks, bah.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:54 schreef Moira. het volgende:
Dit topic had "Monopoly" moeten heten vanwege onderstaande
[..]
Als de huidige TT niet de TT was geweest had ik gewijzigd, maar dit kan ik niet handelen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Balen wel, zoiets moet je ook gewoon niet zelf beheren als je er niet mee om kan gaan.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, die DBA bij het bedrijf waar ik bij aan de gang ben is nogal achterlijk![]()
rip mij
Ik was gewoon vandaag aan het inloggen, had ik opeens geen rechten meer op die MSSQL serverquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Balen wel, zoiets moet je ook gewoon niet zelf beheren als je er niet mee om kan gaan.
Nee snap ikquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als de huidige TT niet de TT was geweest had ik gewijzigd, maar dit kan ik niet handelen.
Faal.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik was gewoon vandaag aan het inloggen, had ik opeens geen rechten meer op die MSSQL servergewoon uit het niets. Handig man, als ik allemaal conversies moet doen
moest wenen wel.
Immer , immer! Daar dan?quote:
MySQL onder Windows is ook gewoon kakquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Faal.Beetje jammer ook wel dat het MSSQL is. MySQL
Sowieso, het logo zegt al genoeg.
[ afbeelding ]
Pics/filmpjes/tekeningen van de betaling.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sowieso gewoon geen windows servers nee.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
MySQL onder Windows is ook gewoon kak
Gewoon onder een normale linux-server, waarom doen klanten niet? Achterlijke meh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |