jaaaaaa!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze lijkt een beetje op Chloe Grace Moretz.
[ afbeelding ]
D'r haar ookquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze ziet eruit alsof ze dood is of wil.
Ze heeft ook zo veel haarquote:
dit is weer zo'n veel te mooi meisje voor haar leeftijdquote:
Niet mijn smaak.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:07 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
dit is weer zo'n veel te mooi meisje voor haar leeftijd
Jep.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:03 schreef Marieke_w het volgende:
[..]
Was toch die gast met rode shirt aan die dat zei....
Moeder heeft wel model, maar da's niet per se beterquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:10 schreef hexje het volgende:
Dat haar is lelijk. Ik bedoel modelloos.
Yup. Jammer wel...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:10 schreef hexje het volgende:
Dat haar is lelijk. Ik bedoel modelloos.
Geen wonder dat je de knop niet kon vinden....oorzaak DRANK!quote:
ik moet morgen om 6 uur werken, dus ik houd het rustigquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:11 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nie te veel, anders word je misschien dronken
quote:
Ja, lief issie hèquote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:18 schreef Stickertje het volgende:
Wtf, anti climax reclame van Axe.. Geen.. BOEM... of bloed.
Komt uit de pinguin docu, is zijn mammaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ziet er wel apart uit, als een soort Obelix met een steen.
Niet zo spannend hoor. Dat saaie meisje net en haar zusje met hun lange modeloze haren....quote:
Ik heb niks met ze.......quote:
Oooooh zoquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:23 schreef hexje het volgende:
[..]
Niet zo spannend hoor. Dat saaie meisje net en haar zusje met hun lange modeloze haren....
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ziet er wel apart uit, als een soort Obelix met een steen.
Als het veren en een snavel heeft vind ik het al snel leukquote:
Ok.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Komt uit de pinguin docu, is zijn mamma
Dat vind ik wel liefquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als het veren en een snavel heeft vind ik het al snelleuk
ik ookquote:
Halve woord typen van het hele scheldwoord telt nog steeds als een vloekwoord..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:25 schreef BabeWatcher het volgende:
Ze had motherf****** moeten zingen , dan was ze wel dor
ditquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Leuk ook dat het een echt kind is en geen mini-volwassene
Ja eindelijk een meisje, die semi volwassen tienersquote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:28 schreef iBenny het volgende:
"Hoe hebben jullie elkaar ontmoet?"
'Tinder'
hahaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:28 schreef iBenny het volgende:
'Tinder'
'Tinder'
'Tinder'
over twee maanden heeft ze een anderquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:28 schreef MissJ het volgende:
haha die verkering van haar lijkt echt heel erg veel jonger
Dat accentquote:
quote:
Het lijkt wel een pruik.quote:
pics!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:29 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik had ook zo'n kapsel.. 23 jaar geleden
Ja ik moest aan playmobiel denken.quote:
Ik ook....en toen was die pony nog gepermanent ookquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:29 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik had ook zo'n kapsel.. 23 jaar geleden
Pics!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook....en toen was die pony nog gepermanent ook
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook....en toen was die pony nog gepermanent ook
ritueel verbrandquote:
Was een proefles denk ik...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:32 schreef Marieke_w het volgende:
Nou die zangles heeft zn vruchten afgeworpen.....Heeft ze het bonnetje nog....
Het is wel heel kinderlijk en vals hequote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Die stemmen vandaag, ik kan er moeilijk tegen.
Wat wil je als je zangles krijgt van een afgeserveerde idols/voice/popsters/wat dan ook kandidaatquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:32 schreef Marieke_w het volgende:
Nou die zangles heeft zn vruchten afgeworpen.....
Oh.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:32 schreef iBenny het volgende:
Iedereen die jarig is en meedoet gaat niet door?
misschien met een ander lied doet ze het beterquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:33 schreef hexje het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
echt he, ik heb daar ook last van. Zeer matige aflevering vandaagquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Die stemmen vandaag, ik kan er moeilijk tegen.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:33 schreef Uccie het volgende:
Ik riep zo hard "Huh!" dat mijn vogel 5 rondjes door de kamer vloog van schrik...die vond het echt vreselijk trouwens
Ah, ze heeft kanonnenvoer nodigquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:33 schreef Stickertje het volgende:
Het was vals, maar je kan echt zingen..
Hahahaha!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:33 schreef Uccie het volgende:
Ik riep zo hard "Huh!" dat mijn vogel 5 rondjes door de kamer vloog van schrik...die vond het echt vreselijk trouwens
Een pyrrhura (en 2 valkparkieten, maar die zijn nu niet los)quote:
Voor het effect hebben ze die heel hard geknepenquote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:36 schreef Marieke_w het volgende:
Kom op Pony!! Marco wil wel bij je grazen...
Wut?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Een pyrrhura (en 2 valkparkieten, maar die zijn nu niet los)
Hiervoor kijk ik juist niet, ik was zo blij de vorige paar die ik zag. Veel afwisseling in stemmen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:33 schreef MissJ het volgende:
[..]
echt he, ik heb daar ook last van. Zeer matige aflevering vandaag
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:36 schreef Marieke_w het volgende:
Kom op Pony!! Marco wil wel bij je grazen...
Een pyrrhura (en 2 valkparkieten, maar die zijn nu niet los)quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:36 schreef Murmeli het volgende:
Een pyrrhura (en 2 valkparkieten, maar die zijn nu niet los)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Idd, eentje die bijna niet opvalt. Een hele verademing tussen de vele Beyonce klonen.quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:38 schreef Uccie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Hij kijkt ook weer braaf meequote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:38 schreef Uccie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke foto
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij kijkt ook weer braaf meealle talentenshows
Ik vind hem wel wat brutaal kijken.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gezelligquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gaan ze weer samen op avontuur?quote:
Hij krijgt op vrijdagavond limonade en een halve chip....dus daar verbindt hij de tune van The Voice aanquote:
ik houd het vanavond echt bij 1quote:
Op die foto hadden we ook ruzie gehadquote:
Hahahaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Op die foto hadden we ook ruzie gehadhij moest poseren maar daar dacht hij heel anders over.
De stroopwafels waren op en ik had geen tijd meer om nieuwe te halenquote:
Ah, daarna dat blauw oog zeker?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Op die foto hadden we ook ruzie gehadhij moest poseren maar daar dacht hij heel anders over.
mijn kat ligt aan 1 stuk door te slapen bij mij op schoot. Mijn laptop staat gammel en onhandig op de armlegger. Als ik straks er ineens niet meer ben is mijn laptop gevallenquote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ah, daarna dat blauw oog zeker?
Ik heb een muis die uren bij mij gaat liggen, irritant dat je de hele tijd in dezelfde houding moet zittenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:42 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
mijn kat ligt aan 1 stuk door te slapen bij mij op schoot. Mijn laptop staat gammel en onhandig op de armlegger. Als ik straks er ineens niet meer ben is mijn laptop gevallen
Als ik wijde mouwen aan heb, kruipt die vogel erin...zit ik de halve avond met mijn arm rechtuit in een soort halflage hitlergroetquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik heb een muis die uren bij mij gaat liggen, irritant dat je de hele tijd in dezelfde houding moet zitten
ik heb ook een muis, hij is grote vrienden met mijn kat, maar alleen als ik weg ben komt die muis tevoorschijn. Ik denk dat ik mijn kat een weekje geen eten ga geven.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik heb een muis die uren bij mij gaat liggen, irritant dat je de hele tijd in dezelfde houding moet zitten
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ik wijde mouwen aan heb, kruipt die vogel erin...zit ik de halve avond met mijn arm rechtuit in een soort halflage hitlergroet
Gelukkig heb ik geen overburenquote:
ahh haha wat schattigquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij krijgt op vrijdagavond limonade en een halve chip....dus daar verbindt hij de tune van The Voice aan
Doutzen is lelijk ja? Of Angela Visser?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:47 schreef BabeWatcher het volgende:
Die thee-vrouwwat zijn Nederlandse vrouwen lelijk
Ik heb nog wel een konijn die kleine dieren aanvalt.. Hij gromt ook naar vogels trouwensquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:45 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik heb ook een muis, hij is grote vrienden met mijn kat, maar alleen als ik weg ben komt die muis tevoorschijn. Ik denk dat ik mijn kat een weekje geen eten ga geven.
Nee, klopt.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:48 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Wat een slechte audities vanavond of ligt dat aan mij
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een konijn die kleine dieren aanvalt.. Hij gromt ook naar vogels trouwens
Twas nooit goed.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:48 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Zijn er ook meisjes die jij niet hartje?quote:
Neequote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:50 schreef hexje het volgende:
[..]
Zijn er ook meisjes die jij niet hartje?
Ze was wel tof toen in ER.quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:50 schreef Stickertje het volgende:
Blurred Lines bij een flmpje waar jonge kinderen inzitten.. goede keuze rtl
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ik wijde mouwen aan heb, kruipt die vogel erin...zit ik de halve avond met mijn arm rechtuit in een soort halflage hitlergroet
Pff heeft lekker niet gewonnen.quote:
Ja, arrogant kutkind...zal wel doorgaan dusquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:51 schreef Marieke_w het volgende:
Meen je dit??? Wat een kapsones.... nu al....
Heel kinderlijk en soms zelfs valsquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:48 schreef KwadeAfdronk het volgende:
kwartje valt bij mijquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:52 schreef Marieke_w het volgende:
speciaal voor Wendy.... Afscheid van Volumia....
Zou ze al wekelijks op haar rug op het hockeyveld liggen?quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:52 schreef Marieke_w het volgende:
had ik nog niet eens bij stil gestaanquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:52 schreef Marieke_w het volgende:
Echt welquote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:53 schreef BabeWatcher het volgende:
alleen al om Wendy te treiteren zou ik drukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |