SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Laatste reactie:In beide gevallen kom je daar pas op terug als er schade aan het object is ontstaan...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:21 schreef Dimens het volgende:
Een hoesje om je iPhone![]()
Dat is net zo zonde als met een condoom neuken.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Daarom ook zorgen dat je m niet laat vallenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:18 schreef Skull-splitter het volgende:
Laatste reactie:
[..]
In beide gevallen kom je daar pas op terug als er schade aan het object is ontstaan...
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Het spreekwoordelijke ongeluk zit in een klein hoekje en hoeft maar 1x te gebeuren...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daarom ook zorgen dat je m niet laat vallen
Overigens doe ik vooral om practische redenen een hoes om mijn telefoon, al had ik een die ik zowel voor het uiterlijk als voor de bescherming had aangeschaft. Helaas kon het control-centre er minder goed mee omgaan.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Heb vandaag ff die officiële Apple iPhone 5S lederen case ff in mijn handen gehad. Dat voelt behoorlijk goedkoop aan voor een case t.w.v. ¤ 39,-
Maandag eindelijk mijn iPhone 5S 64GB Space Gray!
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.![]()
Kijk dit lijkt me dan wel weer wat:
Heb al een jaar een iPhone 4 heb m tien keer laten vallen (binnen) en nog nooit een barst. Buiten gewoon goed vastgehouden blijkbaar, zie niet echt hoe je hem buiten kan laten vallen.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Mijn vingers hebben iig weinig grip op het glas dus das al een practische reden om er een tientje bij de hema voor uit te geven (egaal matzwart).
Daarnaast kan ik slecht tegen "kijk mij apple/beats/merk X hebben" gedrag en vind ik die spiegelende appel maar niks.
Mijn telefoon is welgeteld 1x goed gevallen en toen was meteen voor en achterkant compleet naar de kloten, bleek een gat in mijn zak te hebben die ik nog niet kende qua opbouw, en fietsend met 20+ KM/u vond de telefoon de stoeptegels niet zo heel leuk.
Daarna tot iOS7 een Lunatik Taktik gebruikt, nu daar nog een oplossing voor zoeken... Ik wil namelijk wel dat ding gebruiken maar het van buiten het scherm slepen zit er nog niet in...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik heb hem ook! Wat een heerlijk toestel en die vingerscanner werkt erg tof. Gebruik hem ook als homeknop dan hoef ik hem niet helemaal in te drukken 😄Ajax Amsterdam![]()
ik heb hem en zonder vind ik hem wat minder fijner aanvoelen. Ook gewenning maar hij is net wat breder waardoor hij lekkerder in de hand ligtquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:47 schreef CoExist het volgende:
Heb vandaag ff die officiële Apple iPhone 5S lederen case ff in mijn handen gehad. Dat voelt behoorlijk goedkoop aan voor een case t.w.v. ¤ 39,-
Maandag eindelijk mijn iPhone 5S 64GB Space Gray!![]()
Ik had mijn telefoon afgelopen week in mijn zak en toen ik een tikkie kreeg van iemand vloog 'ie zo op de grond.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kijk dit lijkt me dan wel weer wat:
[ afbeelding ]
Heb al een jaar een iPhone 4 heb m tien keer laten vallen (binnen) en nog nooit een barst. Buiten gewoon goed vastgehouden blijkbaar, zie niet echt hoe je hem buiten kan laten vallen.![]()
Maar gelukkig had ik me hoesje eromheen gedaan.![]()
Huh? Ik moet de homeknop echt indrukken om een scherm terug te gaan op m'n 5s.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:51 schreef Kuhly het volgende:
Ik heb hem ook! Wat een heerlijk toestel en die vingerscanner werkt erg tof. Gebruik hem ook als homeknop dan hoef ik hem niet helemaal in te drukken 😄![]()
Ben ik ook wel benieuwd naar..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Huh? Ik moet de homeknop echt indrukken om een scherm terug te gaan op m'n 5s.![]()
![]()
Maybe jailbreak tweakquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Huh? Ik moet de homeknop echt indrukken om een scherm terug te gaan op m'n 5s.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Hehe, goede app wel.quote:
Dacht steeds van, zal hier ook wat voor zijn. En elke keer was er ook wat voor
Ajax Amsterdam![]()
Hallo iPhone 5s!
Dat ging nog verbazingwekkend simpel en snel, alles overzetten van mijn oude 3s bakbeest naar de 5s. Ik vind m nu alleen ZO licht dat ik bang ben dat ie uit m'n handen vliegt uit enthousiasmeook maar ff ergens een hoesje scoren dus.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
Officiële Apple case is aanrader. Ziet er strak uit en past perfect.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:40 schreef Ang3l het volgende:
Hallo iPhone 5s!
Dat ging nog verbazingwekkend simpel en snel, alles overzetten van mijn oude 3s bakbeest naar de 5s. Ik vind m nu alleen ZO licht dat ik bang ben dat ie uit m'n handen vliegt uit enthousiasmeook maar ff ergens een hoesje scoren dus.
![]()
ik twijfel nog of ik alleen een achterkant wil, of eentje met voor en achterkant. Dat laatste is wel beter tegen krassen en zo als ie wel eens in m'n tas zit. Maar sommige hoezen worden dan zo irritant om uit bepaalde broekzakken te halen... Dat heel die binnenzak dan meekomtquote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Officiële Apple case is aanrader. Ziet er strak uit en past perfect.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
Bij deze nog geen last van gehadquote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ik twijfel nog of ik alleen een achterkant wil, of eentje met voor en achterkant. Dat laatste is wel beter tegen krassen en zo als ie wel eens in m'n tas zit. Maar sommige hoezen worden dan zo irritant om uit bepaalde broekzakken te halen... Dat heel die binnenzak dan meekomt![]()
![]()
Ik vind het een nadeel dat je niet direct bij je scherm kan als er een voorfront op zit. Bovendien beschermt de officiele case ook wel goed tegen vallen ed, omdat bij net iets boven de voorkant uitsteekt.
Ik heb nu een app waarmee ik al mijn muziek van mijn telefoon op de tv kan afspelen (die gebruik ik als mijn audio systeem, aangezien daar ook de goede boxen op staan aangesloten). Krijg bijna spijt van mijn maar 16 gb![]()
![]()
Dan moet je ook geen pauperrubberen hoesjes nemen, dan gebeurt dat ook niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ik twijfel nog of ik alleen een achterkant wil, of eentje met voor en achterkant. Dat laatste is wel beter tegen krassen en zo als ie wel eens in m'n tas zit. Maar sommige hoezen worden dan zo irritant om uit bepaalde broekzakken te halen... Dat heel die binnenzak dan meekomt![]()
Ook niet bij mijn zwarte SwitchEasy Tones voor mijn 5S gehadquote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bij deze nog geen last van gehadBen simpelweg verliefd op deze case geworden.
Nadat ik verliefd werd op mijn officiele zwarte en rode 5S-cases
[ Bericht 10% gewijzigd door Erasmus op 18-01-2014 12:18:45 ]![]()
Idd, heel happy mee al is ie wel duur. Moet je wel de zwarte nemen, de anderen kunnen nog wel eens lelijk worden.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Officiële Apple case is aanrader. Ziet er strak uit en past perfect.For great justice!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: