zal je zo wel even opnieuw een invite sturenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:32 schreef Applecreampie het volgende:
En toen was ik weg.![]()
Maar mijn dank is groot!Meer verdiend dan ik ooit had
Laat hem/haar even de socialclub joinenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:40 schreef Applecreampie het volgende:
Mogen niet(actieve) Fok!kers ook in de crew?
Zo ja; PSN: EvilGeniusX
Al gedaan.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:56 schreef Grielen het volgende:
[..]
Laat hem/haar even de socialclub joinen
Ja, alleen niet franklins buffalo die kan ik wel voor jou regelen als je 2-3 dagen wacht moet nog wat geld verdienenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Is er ook een manier om aan de Buffalo te komen in GTA Online?
Dat zou wel vet zijnquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:06 schreef quer het volgende:
[..]
Ja, alleen niet franklins buffalo die kan ik wel voor jou regelen als je 2-3 dagen wacht moet nog wat geld verdienen
nopequote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat zou wel vet zijn
Wil je daar ook nog een auto voor terug?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Hoe?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:15 schreef quer het volgende:
Ik heb alweer 6 miljoen hoor ;p
Heb een manier om 500k per 5 min te verdienen heb wel 2 spelers nodig
Me mic is shit :/quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:09 schreef kamikazebanaan het volgende:
panini ken jij het zo even vertalen wat tie zegt?
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:09 schreef kamikazebanaan het volgende:
panini ken jij het zo even vertalen wat tie zegt?
gast ik versta echt helemaal niets van wat hij zegt dus ik zou niet eens weten wat ik moet doenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:23 schreef Painore het volgende:
[..]
Haha
Waar ben je heen? Jaloers dat je niet mee kunt doen met onze money making praktijken?
Haha nee doe maar niet ;pquote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:29 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
gast ik versta echt helemaal niets van wat hij zegt dus ik zou niet eens weten wat ik moet doen![]()
maar ik wil gerust even laten merken dat ik er ben hoor
Ik typ het zo wel voor je uit.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:33 schreef kamikazebanaan het volgende:
dankje panini voor de uitleg
ongeveer het niveau van de gemiddelde ikea handleiding
auto duplicaten en aan elkaar door verkopen?
Join mij en pak je mic dan gaan we het voor elkaar doen, yade moest wegquote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:33 schreef kamikazebanaan het volgende:
dankje panini voor de uitleg
ongeveer het niveau van de gemiddelde ikea handleiding
auto duplicaten en aan elkaar door verkopen?
ik zoek mn micquote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:39 schreef Painore het volgende:
[..]
Join mij en pak je mic dan gaan we het voor elkaar doen, yade moest weg
Wat is de bedoeling boys?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:39 schreef Painore het volgende:
[..]
Join mij en pak je mic dan gaan we het voor elkaar doen, yade moest weg
ik snap het nog steeds niet maar het schijnt goed te gaanquote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling boys?
I need some cash
Wat zijn jullie aan het doen dan?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:50 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ik snap het nog steeds niet maar het schijnt goed te gaan
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:55 schreef quer het volgende:
Ok guys,
Ik leg het even uit met tekst aangezien me mic héél shitty is.
Ok hieronder staat hoe je een auto duped en hem weer kan verkopen! (het is slim om dit te doen met je duurste auto chromed adder)
1. Dupe een auto met de appartment glitch
1.1 Hier leg ik uit hoe je een auto duped
1.15. Koop een comet op de zelfde plek als de auto die je gaat dupen dit geld voor de ontvanger!
1.2 Stap in de auto die je wilt dupen samen met de ontvanger van de auto.
1.3 De huidige eigenaar koopt een nieuw huis (del piero 200k is het beste aangezien die het goedkoopst is)
1.4 Daarna worden jullie uit de garage gereden en stapt de eigenaar er uit
1.5 Nu is de auto van de passagier
1.6 die rijdt naar zijn huis
1.7 er staat dat deze niet gestored kan worden
1.8 haal een andere auto eruit maakt niet uit welke uit je eigen garage (dit moet de passagier dus doen)
1.9 Nu is de auto geduped.
ok stap 2
2. de gene die de auto net heeft geduped voor de andere sellt zijn auto bij lsc customs
2.1 De zelfde persoon koopt een comet bij de oude plek van de adder die net gesellt is
2.2 De andere persoon duped de auto voor die gene die het net heeft verkocht.
2.3 de persoon die de auto net heeft geduped voor de andere sellt zn auto
2.4 koopt weer een comet
herhaal en $$$
credits naar Yade-rofl/quer
voor het typen van deze shit die waarschijnlijk niet duidelijk genoeg is
© Ik heb de glitch niet uitgevonden bla bla wel weten maar een paar mensen hiervan.
fuck waarom typ ik dit allemaal.
Na ja Painore weet hoe het moet ik heb het hem uitgelegd dus vraag het ingame aan painore en/of aan mij als ik weer online kom straks!
Vent, doe jij dit eens over...quote:schreef Painore
Heb je skype? me mic op me ps3 is te slecht om het fatsoenlijk uit te leggen en me uitleg skills ook. Anders kan Painore het misschien uitleggenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
Vent, doe jij dit eens over...
Hij raakte mij al kwijt bij 1.2 en ik heb echt geprobeerd om te begrijpen wat hier staat.
Daarom heb ik panini gequote in datzelfde bericht.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:00 schreef quer het volgende:
[..]
Heb je skype? me mic op me ps3 is te slecht om het fatsoenlijk uit te leggen en me uitleg skills ook. Anders kan Painore het misschien uitleggen
Als je over een uur online kan komen en Painore heeft het je nog niet uitgelegd dan kan ik het wel met je doen. Als we in de zelfde session zitten en ik je gewoon vertel wat je moet doen snap je het wel na de 2e keerquote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Daarom heb ik panini gequote in datzelfde bericht.
Zodat hij de vraag ook leest, want deze is aan hem gesteld (het overdoen van de uitleg)
kom gewoon online pikquote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
Vent, doe jij dit eens over...
Hij raakte mij al kwijt bij 1.2 en ik heb echt geprobeerd om te begrijpen wat hier staat.
Cool, tot zoquote:
Rockstar heeft je console gebannedquote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ok, help iemand?
Krijg er is een communicatiefout met de mediaserver, dit is een DNS fout ofzo.
Nooit problemen gehad maar opeens kan ik niet meer online met mijn ps3.
Anyone?
ik krijg die melding zovaak maar kan met psn gewoon online komenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ok, help iemand?
Krijg er is een communicatiefout met de mediaserver, dit is een DNS fout ofzo.
Nooit problemen gehad maar opeens kan ik niet meer online met mijn ps3.
Anyone?
Ja, me.... maar dat gaat jou kostenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:14 schreef kamikazebanaan het volgende:
iemand nog zin om centen te verdienen?
Ik ben er tegen 20u gok ik.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:14 schreef kamikazebanaan het volgende:
iemand nog zin om centen te verdienen?
Ik had hem net voor jou geduped, dus was het mijn beurt om te gaan verkopen?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:31 schreef quer het volgende:
7.5 miljoen thanks panini
wat ging er mis dat je je adder kwijt raakte?
Oude foto's of private server?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:45 schreef Scarface150993 het volgende:
Sooo soo.. beautiful...
[ afbeelding ]
Aight, dan log ik ook ff snel in.quote:
ooh echt?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:43 schreef Painore het volgende:
[..]
Ik had hem net voor jou geduped, dus was het mijn beurt om te gaan verkopen?
noobquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:06 schreef kamikazebanaan het volgende:
panini waar ben je heen?
ik heb een foutje gemaakt ik heb nu 2x een rebel en 0x adder
Haha, noob!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:06 schreef kamikazebanaan het volgende:
panini waar ben je heen?
ik heb een foutje gemaakt ik heb nu 2x een rebel en 0x adder
ik heb nog op je auto staan springen omdat je voor de deur bleef staanquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:13 schreef Painore het volgende:
[..]
Haha, noob!
Maar jij bleef in je appartement en reageerde niet dus ben maar een film gaan kijken
ik heb niet geslapenquote:Op zondag 19 januari 2014 12:03 schreef kamikazebanaan het volgende:
leggen jullie nog te slapen ofzo?
quote:Op zondag 19 januari 2014 12:15 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ik ben zelfs al weer klaar met werken
Gewoon al weer een paar uur aan het studeren hierquote:Op zondag 19 januari 2014 12:03 schreef kamikazebanaan het volgende:
leggen jullie nog te slapen ofzo?
Wat studeer je?quote:Op zondag 19 januari 2014 12:34 schreef Painore het volgende:
[..]
Gewoon al weer een paar uur aan het studeren hier
LTS Zwakstroom vond ik al genoegquote:Op zondag 19 januari 2014 13:43 schreef Painore het volgende:
[..]
Aerospace Engineering aan de TU Delft.
Zou ut? Ik had begrepen dat vorige of deze week (of was het komende week?) weer flink wat SO's o.i.d. werden gegeven en men dus flink aan de bak moest voor wat betreft het leren/studeren.quote:
die panini is vies dik die studeert echt niet hoorquote:Op zondag 19 januari 2014 15:36 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Zou ut? Ik had begrepen dat vorige of deze week (of was het komende week?) weer flink wat SO's o.i.d. werden gegeven en men dus flink aan de bak moest voor wat betreft het leren/studeren.
ik wil het best proberen (snap het zelf ook niet niet helemaal maar heb allee geen auto van waarde meerquote:Op zondag 19 januari 2014 15:51 schreef BerryBoterham het volgende:
Okee ik snap niks van yade z'n hele uitleg.
Iemand die deze brakke knul aan een hoop spaarcenten wil helpen?
quote:Op zondag 19 januari 2014 15:52 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
die panini is vies dik die studeert echt niet hoor
Iemand die het wel snapt? Anders zijn we straks allebei nog meer shit kwijtquote:Op zondag 19 januari 2014 15:54 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ik wil het best proberen (snap het zelf ook niet niet helemaal maar heb allee geen auto van waarde meer
volgens mij snappen alleen die yade yolo en panini hetquote:Op zondag 19 januari 2014 15:54 schreef BerryBoterham het volgende:
[..]
Iemand die het wel snapt? Anders zijn we straks allebei nog meer shit kwijt
Yo ik ben nu online ik zet wel even me brakke headset aanquote:Op zondag 19 januari 2014 15:54 schreef BerryBoterham het volgende:
[..]
Iemand die het wel snapt? Anders zijn we straks allebei nog meer shit kwijt
Join me sessie zo anders even!quote:Op zondag 19 januari 2014 15:55 schreef quer het volgende:
[..]
Yo ik ben nu online ik zet wel even me brakke headset aan
dan zet ik de radio wel ff uit dan kan ik je misschien beter verstaanquote:Op zondag 19 januari 2014 15:55 schreef quer het volgende:
[..]
Yo ik ben nu online ik zet wel even me brakke headset aan
Ja ik ik join jullie sessie in 4-5 min even proberen gold chrome te krijgenquote:Op zondag 19 januari 2014 15:56 schreef BerryBoterham het volgende:
[..]
Join me sessie zo anders even!
Black pearlescent diamond blue?quote:Op zondag 19 januari 2014 16:03 schreef BerryBoterham het volgende:
In de singleplayer rijdt die Dave Norton van de FIB in deze Oracle:
[ afbeelding ]
Is er een manier om die kleur op je auto te krijgen?
Prima, ik zie je invite zo welquote:Op zondag 19 januari 2014 16:08 schreef quer het volgende:
Kan een van jullie een inv only session hosten?
ik doe wel
Ok, ik een jay praten atm via skype hij legt het je anders zo wel uit via de mic als je geen skype hebtquote:Op zondag 19 januari 2014 16:20 schreef kamikazebanaan het volgende:
kan je zo een nieuwe invite sturen? ik kan niet joinen omdat het invite only is
Panini geniet gewoon van het levenquote:Op zondag 19 januari 2014 15:52 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
die panini is vies dik die studeert echt niet hoor
ik ben mn adder kwijtquote:Op zondag 19 januari 2014 16:26 schreef kensei het volgende:
Waarom hebben jullie allemaal weer geld nodig dan, de garages staan toch gewoon vol
Ja ik koop voor de 3e keer een adder om te verkopenquote:
een adder kopen om te verkopen is toch gewoon verlies draaienquote:Op zondag 19 januari 2014 16:27 schreef quer het volgende:
[..]
Ja ik koop voor de 3e keer een adder om te verkopenveel winst heb ik nu ook niet ;')
Niet als je dezelfde adder meerde keren verkooptquote:Op zondag 19 januari 2014 16:30 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
een adder kopen om te verkopen is toch gewoon verlies draaien
stickybombs zijn moeilijk duur als je ze op iedere auto en dikzak gooit die je tegenkomtquote:Op zondag 19 januari 2014 16:26 schreef kensei het volgende:
Waarom hebben jullie allemaal weer geld nodig dan, de garages staan toch gewoon vol
Ghehe, dit dusquote:Op zondag 19 januari 2014 16:51 schreef Grielen het volgende:
[..]
stickybombs zijn moeilijk duur als je ze op iedere auto en dikzak gooit die je tegenkomt
Heldquote:Op zondag 19 januari 2014 18:32 schreef Painore het volgende:
Ik ben even aan het koken, daarna kom ik online en kan ik helpen met dupen
Start dan een crew sessie opquote:Op zondag 19 januari 2014 19:28 schreef kamikazebanaan het volgende:
panini ken je mij zo weer even helpen?
Panini, je zit in een sessie waar je voor geinvite moet worden.quote:
dat ben ikquote:Op zondag 19 januari 2014 21:09 schreef ManageTheAnger het volgende:
Mini, unable to join vriend....
de host moet invite sturen.
Probeer nog eens te inviten dan.quote:
kringloopwinkel jonguhquote:Op zondag 19 januari 2014 21:27 schreef kamikazebanaan het volgende:
ik vraag me echt af waar jullie al die crappy headsets vandaan halen
Dicksonsquote:Op zondag 19 januari 2014 21:27 schreef kamikazebanaan het volgende:
ik vraag me echt af waar jullie al die crappy headsets vandaan halen
Ik ga niet dupenquote:Op zondag 19 januari 2014 22:01 schreef kamikazebanaan het volgende:
durex ik ben weg voor een half uur misschien dat ik daarna nog even terug kom
en morgen krijg ik 2 adders van jou om het verlies van nu inmiddels weer 7 ton goed te maken
Als je er een wilt moet je terug dupen, anders kost het me elke keer klauwen met geld..quote:Op zondag 19 januari 2014 22:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
Kut, stom van mij.
Heb nu een nieuwe entity gekocht... maar ik had net zo goed even op panini kunnen wachten tot hij mij een entity ging dupen
Oh well...
Maar weer verkocht....
graag gedaanquote:Op zondag 19 januari 2014 22:43 schreef hoink581 het volgende:
Ik vind dat mijn UI erg van toepassing is op de TT titel.
En daarom moet ik dus even gepost hebben.
Hij stuurde mij ingame een bericht om hem niet te killen, krijg je dit.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:47 schreef FritsFlits het volgende:
Jurginho is een goner, vieze crewkiller
Ik heb een kilo aan screenshots met z'n crewkills en dan sorry sturen. Opzouten met zo'n kneusquote:Op zondag 19 januari 2014 23:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hij stuurde mij ingame een bericht om hem niet te killen, krijg je dit.
jup, komt wel goed ;-)quote:Op zondag 19 januari 2014 23:50 schreef FritsFlits het volgende:
En weer killed hij me, na z'n sorry. Wat een ass
hypocriete fucker. Kon je niet tegen je verlies, en dan kick je me eruit. Wankerquote:Op zondag 19 januari 2014 23:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hij stuurde mij ingame een bericht om hem niet te killen, krijg je dit.
Gozer, als ik jou 1x gekilled heb dan kan dat gebeuren.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:24 schreef kleineik het volgende:
Stelletje wankers hiero. Met die durex voorop. Ja ik stuur je, niet schieten. Je doet niets, ik respawn en je kilt me. Hypocriete zak. Frutsflits, vanN jou was een ongeluk, ik stuur je sorry. Vervolgens gooi je een sticky naar me. Ja daag jongens. Niet zo zeiken. Jullie pakken mij toch ook terug, wat is dan het probleem? En me dan eruit zetten terwijl die durex me continue kilt haha. Stuur ik je Screenshots ja? Ik heb alleen een foto gemaakt van een jet en een tank samen. Niet lullen
Ik kan niet kicken.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:27 schreef kleineik het volgende:
[..]
hypocriete fucker. Kon je niet tegen je verlies, en dan kick je me eruit. Wanker
nee jongen, niet liegen. Wel de waarheid vertellen. Gooi die screenshots hier op dan. Ik schoot je per ongeluk neer, kreeg van jou een bericht, niet crewkillen. Daarop zei ik sorry, waarna jij een stickybom gooide. Dus sorry dat ik je kilde, zoals ik zei. Maar daarna ging je zelf door. Ik liet je me zelfs killen een paar keer, waarna ik je vroeg of je nu tevreden was. Dus niet hier huilie huiloe doen. En ja ik kill durex. Dat zou iedereen moeten doen online. Veel plezier met jullie geweldige crew, onder aanvoering van jullie briljante leiderquote:Op maandag 20 januari 2014 00:49 schreef FritsFlits het volgende:
Je vermoord me eerst 10 keer, net als Durex en Arsenaljack. Ik had allang een bericht gestuurd dat je moest kappen en toch ging je door. Pas na 10 keer zei je sorry en begon je vervolgens opnieuw met crewkillen. Dan ben je gewoon een idioot die niet in de crew thuis hoort. Wat je vertelt is bullshit, ik heb screenshots van je kills
Jij je zin:quote:Op maandag 20 januari 2014 00:55 schreef kleineik het volgende:
[..]
Gooi die screenshots hier op dan.
quote:Op maandag 20 januari 2014 01:03 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jij je zin:
http://nl.tinypic.com/r/2m4xerm/5
http://nl.tinypic.com/r/2dh731s/5
http://nl.tinypic.com/r/w6ppuu/5
http://nl.tinypic.com/r/2vvpfrt/5
http://nl.tinypic.com/r/2djs615/5
http://nl.tinypic.com/r/10epp5g/5
http://nl.tinypic.com/r/2hd0gba/5
http://nl.tinypic.com/r/2d2c1lw/5
http://nl.tinypic.com/r/2pseeit/5
http://nl.tinypic.com/r/2rrpclz/5
wat wil je hier nu mee zeggen? Ik dacht dat je bedoelde dat ik foto, s van de kills had gemaakt. Nu geef je alleem maar aan dat ik jullie killde, wat ik ook toegeef. Maar dat gaf ik van het begin af aan al toe. Dus deze screens snap ik niet. Het zal ook wel, ik kan me er niet druk overmaken, het is een spel. Sorry als ik je sessie verneukt heb. Ik had er lol in, zoals we elkaar aan het killen waren.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:03 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jij je zin:
http://nl.tinypic.com/r/2m4xerm/5
http://nl.tinypic.com/r/2dh731s/5
http://nl.tinypic.com/r/w6ppuu/5
http://nl.tinypic.com/r/2vvpfrt/5
http://nl.tinypic.com/r/2djs615/5
http://nl.tinypic.com/r/10epp5g/5
http://nl.tinypic.com/r/2hd0gba/5
http://nl.tinypic.com/r/2d2c1lw/5
http://nl.tinypic.com/r/2pseeit/5
http://nl.tinypic.com/r/2rrpclz/5
Verklaar jezelf nader.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:55 schreef kleineik het volgende:
[..]
nee jongen, niet liegen. Wel de waarheid vertellen. Gooi die screenshots hier op dan. Ik schoot je per ongeluk neer, kreeg van jou een bericht, niet crewkillen. Daarop zei ik sorry, waarna jij een stickybom gooide. Dus sorry dat ik je kilde, zoals ik zei. Maar daarna ging je zelf door. Ik liet je me zelfs killen een paar keer, waarna ik je vroeg of je nu tevreden was. Dus niet hier huilie huiloe doen. En ja ik kill durex. Dat zou iedereen moeten doen online. Veel plezier met jullie geweldige crew, onder aanvoering van jullie briljante leider
Na een tijdje krijg je hem gewoon terug geloof ik, zelfde meegemaakt. Wel een hele tijd een lege plek in je garage.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:01 schreef ManageTheAnger het volgende:
Mijn adder staat op destroyed bij mijn mechanic... maar ik kan hem via mors mutual niet opnieuw krijgen... dafuq!
Nu heb ik geen Adder meer!
Bij mij 3x gebeurd, nooit mee terug gezien..quote:Op maandag 20 januari 2014 02:39 schreef Kalebatz het volgende:
[..]
Na een tijdje krijg je hem gewoon terug geloof ik, zelfde meegemaakt. Wel een hele tijd een lege plek in je garage.
apart, bij mij ook nog altijd teruggekomen.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:48 schreef Painore het volgende:
[..]
Bij mij 3x gebeurd, nooit mee terug gezien..
ik heb ook vaak moeite om die neiging te onderdrukkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
quote:
Hier ook nog niet terug.... kan jij vanavond die entity 1x voor mij clonen?quote:Op maandag 20 januari 2014 10:48 schreef Painore het volgende:
[..]
Bij mij 3x gebeurd, nooit mee terug gezien..
Waarom zou je een Entity willen?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:27 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hier ook nog niet terug.... kan jij vanavond die entity 1x voor mij clonen?
Nee, het gaat mij er om dat ik een entity had, maar die dus is verdwenenquote:Op maandag 20 januari 2014 18:01 schreef Erosjuhhh het volgende:
Zou je niet gewoon weer lekker werken voor je geld? Gewoon weer eerlijk spelen?
Speciale auto's dumpen is leuk, maar als je het wilt doen om gewoon meer geld te krijgen ten koste van anderen, dan zou ik lekker een ander spel gaan spelen, online pokeren ofzo.
Straks ga je ook nog lopen bitchen als R* je gaat bannen hiervoor!
Ben rond 21:00 online btw :p
obviously heb jij deze race nog niet gespeeld:quote:
Heeft niks met moraalridder zijn te maken. Door je eigen fuck ups ben je je autos kwijt, en moeten anderen hun geld op offeren.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nee, het gaat mij er om dat ik een entity had, maar die dus is verdwenen
Meneer de moraalridder.
[..]
obviously heb jij deze race nog niet gespeeld:
http://socialclub.rocksta(...)6RH0N6g?platformId=2
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:41 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Heeft niks met moraalridder zijn te maken. Door je eigen fuck ups ben je je autos kwijt, en moeten anderen hun geld op offeren.
Je zou ons juist geld moeten geven voor alle ammo die we verschieten als je weer een geschilletje hebt met een random.
Wat een klaprozen waren dat zeg... ongelooflijk.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:50 schreef Erosjuhhh het volgende:
Geef ik liever 2 ton aan sticky bombs uit om 2 Friezen het leven zuur te maken, dan jou een entity te dupen
Nee.quote:
Misschien hadden ze het wel over mij, ik ben nl een westfriesquote:
Waar was je ineens heen? Ik ging je wijn zuipenquote:
Haha, ik wilde al een tijdje stoppen. Misschien ben ik er over twee uur nog.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:10 schreef Grielen het volgende:
[..]
Waar was je ineens heen? Ik ging je wijn zuipen
Budddje is SC/PSN naamquote:Op maandag 20 januari 2014 21:54 schreef Kalebatz het volgende:
Wie regelt hier de requests voor de FOK! crew? Ik wil graag joinen!
Ben je zo nog online?quote:
Voortaan zelf je adder een paar keer klonen voor het geval dat.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:27 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hier ook nog niet terug.... kan jij vanavond die entity 1x voor mij clonen?
Ja vast wel ;-)quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:58 schreef bjanaan het volgende:
Sorry durex me ps3 liep vast ben je er donderdag avond dan gaan we ff goed knallen!!
eerst die lelijke pick-up truck van 3k kopen, daar overheen dupen en dan verkopenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:58 schreef Blaadjes het volgende:
Is hier al bekend hoe je elke 45 min je dupe auto kan verkopen?
Ok zijn geen miljoenen in een half uur maar wel handig en je kan het alleen doen.
kan ook. ik verkoop m'n adder elke 45 min.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:09 schreef Painore het volgende:
[..]
eerst die lelijke pick-up truck van 3k kopen, daar overheen dupen en dan verkopen
quote:
ik elke 5 minquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
kan ook. ik verkoop m'n adder elke 45 min.
Kunnen we ff snel die entity regelen?quote:
denk je dat ik geen leven heb ofzo?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:41 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Kunnen we ff snel die entity regelen?
jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:44 schreef Painore het volgende:
[..]
denk je dat ik geen leven heb ofzo?
Neequote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:44 schreef Painore het volgende:
[..]
denk je dat ik geen leven heb ofzo?
Dat bedoel ik. ging er meer om dat je het alleen kan doen zoals ik aangaf.quote:
Cool, log ik nu ook in.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:48 schreef Painore het volgende:
[..]
je heb geluk, ben net thuis. Ik zal ff opstarten als raze ook komt spelen
ik zit al sinds 10 uur vanochtend in mijn eentje in een crew only sessie te wachten tot er iemand online komtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:48 schreef Painore het volgende:
[..]
je heb geluk, ben net thuis. Ik zal ff opstarten als raze ook komt spelen
zodra ik in m'n eentje gta ga spelen moet er echt iets drastisch mis zijn met m'n leven..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. ging er meer om dat je het alleen kan doen zoals ik aangaf.
Ik join jouw sessie wel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:49 schreef Grielen het volgende:
[..]
ik zit al sinds 10 uur vanochtend in mijn eentje in een crew only sessie te wachten tot er iemand online komt
Jezus overdrijf niet zo man. in je eentje bedoel ik dat je niemand nodig hebt om die auto te verkopen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:49 schreef Painore het volgende:
[..]
zodra ik in m'n eentje gta ga spelen moet er echt iets drastisch mis zijn met m'n leven..
neehoor, gebeurt gewoon af en toe.. Ongesacht of ze geduped zijnquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik join jouw sessie wel.
heb twee entity's nodig.. want voor die 2 die verkocht worden koop ik weer 1 online. Auto's die gecloned zijn verdwijnen namelijk als ze opgeblazen zijn.
johquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:51 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Jezus overdrijf niet zo man. in je eentje bedoel ik dat je niemand nodig hebt om die auto te verkopen.
I still need two...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:52 schreef Painore het volgende:
[..]
neehoor, gebeurt gewoon af en toe.. Ongesacht of ze geduped zijn
quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik join jouw sessie wel.
heb twee entity's nodig.. want voor die 2 die verkocht worden koop ik weer 1 online. Auto's die gecloned zijn verdwijnen namelijk als ze opgeblazen zijn.
Mijn hele garage is bijna geduped gekregen en kan elke keer gewoon zonder problemen mmi bellen?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik join jouw sessie wel.
Kom om 8u online dan laat ik je wat leuks zienquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:06 schreef quer het volgende:
[..]
Mijn hele garage is bijna geduped gekregen en kan elke keer gewoon zonder problemen mmi bellen?
Is gewoon weg, Adder weg én Entity ook weg.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:06 schreef quer het volgende:
[..]
Mijn hele garage is bijna geduped gekregen en kan elke keer gewoon zonder problemen mmi bellen?
Kan niet man proefwerkweek en natuurkunde gaan niet goed samenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:11 schreef Painore het volgende:
[..]
Kom om 8u online dan laat ik je wat leuks zien
??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:19 schreef quer het volgende:
[..]
??Ik ben je crewleiderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
N1c3 prom0t3 pl0x 1v1 me on R4stquote:
Niet wetenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:20 schreef quer het volgende:
[..]
N1c3 prom0t3 pl0x 1v1 me on R4st
maar even serieus wat is wiwa?
]quote:
Nee hij had even aandacht nodig daarom zei ie dat ie hem ging verkopen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:25 schreef quer het volgende:
[..]
]
Onze crew leider is guccisoldier niet kensei
hoax
hoax
Maar kensei je had je ps3 al verkocht toch?
Kensei irlquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:30 schreef Painore het volgende:
[..]
Nee hij had even aandacht nodig daarom zei ie dat ie hem ging verkopen.
Maar z'n PSN is wiwatron, daarom dus wiwa..
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:33 schreef quer het volgende:
[..]
Kensei irlBijna goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar ben jij dan Gquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:30 schreef Painore het volgende:
[..]
Nee hij had even aandacht nodig daarom zei ie dat ie hem ging verkopen.
Maar z'n PSN is wiwatron, daarom dus wiwa..
Is al geen groen meerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:40 schreef quer het volgende:
http://strawpoll.me/1054225/r
Moet de crew color veranderd worden van groen --> iets anders
quote:
Dan krijg je gewoon een roze auto?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:59 schreef quer het volgende:
Guys wil je purple chrome? Ja dat wil je wel tuurlijk wil je dat
OK
kies chrome als paintjob niet blowjob huehue
daarna crew color
klaar
nee wis je nog laatst me groene chrome auto?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:01 schreef Painore het volgende:
[..]
Dan krijg je gewoon een roze auto?
Wat een gemaakte zooi zeg.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:39 schreef Painore het volgende:
[..]
Utopia kijken, heerlijk infantiele drama![]()
Ben er om 20u
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:23 schreef Painore het volgende:
[..]
Heb ik nu op m'n adder, maar is echt knalrose niet paars
quote:
gooi dat ding lekker uit het raam johquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee met ammo.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:52 schreef Erosjuhhh het volgende:
Dus hoeveel auto's moet je panini nu terug betalen?
En werkt dit met ammo?
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:12 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
gooi dat ding lekker uit het raam johGuccisoldier is gestopt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Wie?]quote:
De crewleider volgens Social clubquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |