Hallo buddies!
Gisteravond was ik op het personeelsfeest van mijn werk. Ik had mijn hondje Princess bij de buurkinderen gedumpt en mijn vriend was gaan playstationen dus niets stond mij een wilde avond in de weg.
Ik had nogal mager gegeten dus na enige wijntjes was ik al behoorlijk licht in mijn hoofd. Net als een paar collega's die normaal gesproken maar stijfjes in pak niets dan elitair gedrag vertonen.
Toen de borrel bijna ten einde was en alle huisvrouwen allang waren vertrokken besloten wij het feestje voort te zetten in de lokale bar. Sinds het punt dat wij hier binnen traden is alles een grote waas.
Nu krijg ik sinds vanmorgen steeds berichtjes van collega's of alles wel goed gaat en dat ik 'zeker hard ben gegaan'. Ook heeft iemand een foto op mijn timeline gepost van mij met een fles drank en een glas als microfoon
Ik werd wakker met een barfje naast mijn bed, vriend en hond zijn nergens te bekennen en mijn fiets staat niet rond het huis. Ook schijn ik vannacht mensen wakker gebeld te hebben om even te melden hoe mooi het leven is met champi, waaronder mijn stagebegeleider. Oh God oh God i'm doomed
Tl;dr te hard gegaan op personeelsfeest zonder het te weten.
Oke dit was het bedankt voor de aandacht. -xxx-jes