zal je zo wel even opnieuw een invite sturenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:32 schreef Applecreampie het volgende:
En toen was ik weg.![]()
Maar mijn dank is groot!Meer verdiend dan ik ooit had
Laat hem/haar even de socialclub joinenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:40 schreef Applecreampie het volgende:
Mogen niet(actieve) Fok!kers ook in de crew?
Zo ja; PSN: EvilGeniusX
Al gedaan.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:56 schreef Grielen het volgende:
[..]
Laat hem/haar even de socialclub joinen
Ja, alleen niet franklins buffalo die kan ik wel voor jou regelen als je 2-3 dagen wacht moet nog wat geld verdienenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Is er ook een manier om aan de Buffalo te komen in GTA Online?
Dat zou wel vet zijnquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:06 schreef quer het volgende:
[..]
Ja, alleen niet franklins buffalo die kan ik wel voor jou regelen als je 2-3 dagen wacht moet nog wat geld verdienen
nopequote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat zou wel vet zijn
Wil je daar ook nog een auto voor terug?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Hoe?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:15 schreef quer het volgende:
Ik heb alweer 6 miljoen hoor ;p
Heb een manier om 500k per 5 min te verdienen heb wel 2 spelers nodig
Me mic is shit :/quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:09 schreef kamikazebanaan het volgende:
panini ken jij het zo even vertalen wat tie zegt?
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:09 schreef kamikazebanaan het volgende:
panini ken jij het zo even vertalen wat tie zegt?
gast ik versta echt helemaal niets van wat hij zegt dus ik zou niet eens weten wat ik moet doenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:23 schreef Painore het volgende:
[..]
Haha
Waar ben je heen? Jaloers dat je niet mee kunt doen met onze money making praktijken?
Haha nee doe maar niet ;pquote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:29 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
gast ik versta echt helemaal niets van wat hij zegt dus ik zou niet eens weten wat ik moet doen![]()
maar ik wil gerust even laten merken dat ik er ben hoor
Ik typ het zo wel voor je uit.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:33 schreef kamikazebanaan het volgende:
dankje panini voor de uitleg
ongeveer het niveau van de gemiddelde ikea handleiding
auto duplicaten en aan elkaar door verkopen?
Join mij en pak je mic dan gaan we het voor elkaar doen, yade moest wegquote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:33 schreef kamikazebanaan het volgende:
dankje panini voor de uitleg
ongeveer het niveau van de gemiddelde ikea handleiding
auto duplicaten en aan elkaar door verkopen?
ik zoek mn micquote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:39 schreef Painore het volgende:
[..]
Join mij en pak je mic dan gaan we het voor elkaar doen, yade moest weg
Wat is de bedoeling boys?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:39 schreef Painore het volgende:
[..]
Join mij en pak je mic dan gaan we het voor elkaar doen, yade moest weg
ik snap het nog steeds niet maar het schijnt goed te gaanquote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling boys?
I need some cash
Wat zijn jullie aan het doen dan?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:50 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ik snap het nog steeds niet maar het schijnt goed te gaan
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:55 schreef quer het volgende:
Ok guys,
Ik leg het even uit met tekst aangezien me mic héél shitty is.
Ok hieronder staat hoe je een auto duped en hem weer kan verkopen! (het is slim om dit te doen met je duurste auto chromed adder)
1. Dupe een auto met de appartment glitch
1.1 Hier leg ik uit hoe je een auto duped
1.15. Koop een comet op de zelfde plek als de auto die je gaat dupen dit geld voor de ontvanger!
1.2 Stap in de auto die je wilt dupen samen met de ontvanger van de auto.
1.3 De huidige eigenaar koopt een nieuw huis (del piero 200k is het beste aangezien die het goedkoopst is)
1.4 Daarna worden jullie uit de garage gereden en stapt de eigenaar er uit
1.5 Nu is de auto van de passagier
1.6 die rijdt naar zijn huis
1.7 er staat dat deze niet gestored kan worden
1.8 haal een andere auto eruit maakt niet uit welke uit je eigen garage (dit moet de passagier dus doen)
1.9 Nu is de auto geduped.
ok stap 2
2. de gene die de auto net heeft geduped voor de andere sellt zijn auto bij lsc customs
2.1 De zelfde persoon koopt een comet bij de oude plek van de adder die net gesellt is
2.2 De andere persoon duped de auto voor die gene die het net heeft verkocht.
2.3 de persoon die de auto net heeft geduped voor de andere sellt zn auto
2.4 koopt weer een comet
herhaal en $$$
credits naar Yade-rofl/quer
voor het typen van deze shit die waarschijnlijk niet duidelijk genoeg is
© Ik heb de glitch niet uitgevonden bla bla wel weten maar een paar mensen hiervan.
fuck waarom typ ik dit allemaal.
Na ja Painore weet hoe het moet ik heb het hem uitgelegd dus vraag het ingame aan painore en/of aan mij als ik weer online kom straks!
Vent, doe jij dit eens over...quote:schreef Painore
Heb je skype? me mic op me ps3 is te slecht om het fatsoenlijk uit te leggen en me uitleg skills ook. Anders kan Painore het misschien uitleggenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
Vent, doe jij dit eens over...
Hij raakte mij al kwijt bij 1.2 en ik heb echt geprobeerd om te begrijpen wat hier staat.
Daarom heb ik panini gequote in datzelfde bericht.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:00 schreef quer het volgende:
[..]
Heb je skype? me mic op me ps3 is te slecht om het fatsoenlijk uit te leggen en me uitleg skills ook. Anders kan Painore het misschien uitleggen
Als je over een uur online kan komen en Painore heeft het je nog niet uitgelegd dan kan ik het wel met je doen. Als we in de zelfde session zitten en ik je gewoon vertel wat je moet doen snap je het wel na de 2e keerquote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Daarom heb ik panini gequote in datzelfde bericht.
Zodat hij de vraag ook leest, want deze is aan hem gesteld (het overdoen van de uitleg)
kom gewoon online pikquote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
Vent, doe jij dit eens over...
Hij raakte mij al kwijt bij 1.2 en ik heb echt geprobeerd om te begrijpen wat hier staat.
Cool, tot zoquote:
Rockstar heeft je console gebannedquote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ok, help iemand?
Krijg er is een communicatiefout met de mediaserver, dit is een DNS fout ofzo.
Nooit problemen gehad maar opeens kan ik niet meer online met mijn ps3.
Anyone?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |