SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2014 00:41:30 ]
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:02 schreef groenappeltje20 het volgende:
Wooww, hahah Ollie, vertel? Een Turkse ex gehad?
Heel kort iets met een turks meisje gehad, maar stelde zo weinig voor dat ik haar niet eens als ex zie...quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:24 schreef OllieWilliams het volgende:
Die klapjes en dan zo'n rondje maken met die handjes
Joh, echt waar?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:24 schreef groenappeltje20 het volgende:
Ik ben boos op jou, sylvester!
gitmeliyimquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:39 schreef groenappeltje20 het volgende:
Hoezo ONZ? We praten toch normaal?
Ollie, Blijf!
huiliequote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:24 schreef krokusje31 het volgende:
Trabzonspor kampioen 2010-2011. Kut sikebahce
baattinquote:
Trabzonsporquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:24 schreef krokusje31 het volgende:
Trabzonspor kampioen 2010-2011. Kut sikebahce
Ballen doen ze behoorlijk?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:52 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Trabzonspor![]()
Neppe-Russen zijn het maar ballen doen ze behoorlijk
pm me maar ;-)quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:40 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Wanneer gaan we eens een beschuitje eten?
Kan zekerquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:56 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
pm me maar ;-)
Kunnen we niet samen een avond etentje eten? Ipv beschuit
Vay, vay, vayquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:56 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
pm me maar ;-)
Kunnen we niet samen een avond etentje eten? Ipv beschuit
we hebben al immers afgesproken hé ollie?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:00 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Vay, vay, vay. Ik dacht dat jij een net en vroom meisje was.
Jij bent half kaas half turk toch?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:01 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
we hebben al immers afgesproken hé ollie?
En 3/5. Vond het een ok film, werd soms saai, maar interessant.quote:
Grap er maar over, daar zal het uiteindelijk wel naartoe leiden.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:01 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:01 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Mag dat niet van de koran dan?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:00 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Vay, vay, vay. Ik dacht dat jij een net en vroom meisje was.
You kiddin'. Right.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:09 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Mag dat niet van de koran dan?
Moet je worden. Altijd lachen in de moskee als je een nieuwe bekeerling bent. Trek je aan de baard van de imam en zeg je:"oh, ik dacht dat dat soennah was", dan trek je een trollgezicht en loop je de moskee uit.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:17 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Weet ik veelben niet religieus.
Kusje terug (no homo).quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:18 schreef Arcadia het volgende:
[..]![]()
Ik zit trouwens al bij stap 3 he
Ahzo, ik kan ook niet tegen kritiek. Wel jammer, ik begin haar te missen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:26 schreef Arcadia het volgende:
Op advies van Stimo weg. Ze kreeg teveel kritiek.
Is nog geen antwoord op mn vraag trouwensquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:19 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Moet je worden. Altijd lachen in de moskee als je een nieuwe bekeerling bent. Trek je aan de baard van de imam en zeg je:"oh, ik dacht dat dat soennah was", dan trek je een trollgezicht en loop je de moskee uit.
De inspanning die Borte heeft geleverd voor de naamsbekendheid van 23andMe is ongeëvenaard. Okadarcik hatiri olsun, demi?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:22 schreef Arcadia het volgende:
Er stond dat er een maximum was van 2 maanden. Mevrouw Borte heeft al de uitslagen van enkele familieleden binnen
Ja. Eigenlijk moeten ze haar een cadeau geven, al de winst dat zij bezorgd heeftquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De inspanning die Borte heeft geleverd voor de naamsbekendheid van 23andMe is ongeëvenaard. Okadarcik hatiri olsun, demi?
Afspreken met dames mag niet nee.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:29 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Is nog geen antwoord op mn vraag trouwens
Hoe werkt dat dan bij jullie?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:32 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Afspreken met dames mag niet nee.
De vader van het meisje zoekt een geschikte partner. Simpel.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:37 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan bij jullie?
even d'r pa contacten dusquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:41 schreef xaban06 het volgende:
[..]
De vader van het meisje zoekt een geschikte partner. Simpel.
Zou ik niet doen. De pa komt vanzelf wel naar je toe als jij de geschikte partner lijkt te zijn.quote:
Gebaseerd op rationele gedachtes en ervaring i.t.t. lust- en emotiebeleving van het Westen, omdat de moslimgemeenschap vaak een hele hechte cultuur is, ken je vaak ook andere gezinnen en families en in je hoofd kom je dan altijd wel mensen tegen die geschikt zouden zijn voor je dochter. Maar in de praktijk is dit al een beetje verwaterd helaas.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:41 schreef xaban06 het volgende:
[..]
De vader van het meisje zoekt een geschikte partner. Simpel.
En wat gebeurt er als de dochter de volgens de vader geschikte partner niet leuk vindt?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:42 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zou ik niet doen. De pa komt vanzelf wel naar je toe als jij de geschikte partner lijkt te zijn.
Maar over dat etentje...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:46 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
vergeet de bonbonnes niet en de bos bloemen.
dan gaat het hele feest niet door.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:46 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
En wat gebeurt er als de dochter de volgens de vader geschikte partner niet leuk vindt?
Dan gaat het niet door, er moet van beide partijen een akkoord zijn.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:46 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
En wat gebeurt er als de dochter de volgens de vader geschikte partner niet leuk vindt?
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:47 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
dan gaat het hele feest niet door.
Accepté.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dan gaat het niet door, er moet van beide partijen een akkoord zijn.
Zolang het meisje "maagd" is heeft zij het woord. ;-)quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dan gaat het niet door, er moet van beide partijen een akkoord zijn.
Waar heb je dit vandaanquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:50 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Zolang het meisje "maagd" is heeft zij het woord. ;-)
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:48 schreef OllieWilliams het volgende:
Hoe veel procent van de Turken zijn moslim eigenlijk?
Bron Wikipediaquote:De belangrijkste religie in Turkije is de islam, waarvan tot kort geleden officieel 99,8% van de bevolking een aanhanger was. Dit vanwege de automatische registratie door de Turkse overheid. Hieraan is inmiddels een eind gebracht. Recent onderzoek van de Sabanci Universiteit wijst erop dat het werkelijke aantal moslims in Turkije iets lager ligt; zo rond de 95 procent. Van hen geeft verder nog ongeveer een derde aan hun geloof niet al te serieus te belijden. Na de islam is het Agnosticisme/Atheïsme in Turkije de grootste stroming. Een klein percentage is christelijk. Onder Nederlanders van Turkse afkomst worden vergelijkbare percentages waargenomen.
Ollie, tegenwoordig gaat dit allemaal anders.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:55 schreef OllieWilliams het volgende:
Maar wacht ff... Pa zoekt een geschikte partner uit, en dan is het meteen trouwen? Of nog wel eerst daten eerst om te kijken of het wat wordt?
Ik word hier gewoon voor het lapje gehouden dusquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:57 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ollie, tegenwoordig gaat dit allemaal anders.
Meiden van nu zoeken zelf hun geschikte partner op school, facebook, chat, via via. En vervolgens daten en al dat gekloot.
Dit wist ik niet eens. Moeten de ouders het nu zelf aangeven?quote:De belangrijkste religie in Turkije is de islam, waarvan tot kort geleden officieel 99,8% van de bevolking een aanhanger was. Dit vanwege de automatische registratie door de Turkse overheid. Hieraan is inmiddels een eind gebracht.
Je kunt inderdaad een 'date' doen, maar ik zou het niet zo romantiseren als een Westerse, wat je vooral doet is elkaar proberen te leren kennen met een derde wiel erbij - namelijk een mannelijk familielid van de vrouw erbij. Doel is wel dat je elkaar 'degelijke' toekomstgerichte vragen stelt, of vragen waarbij je kan peilen of de persoon die tegenover je zit wel bij je past.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:55 schreef OllieWilliams het volgende:
Maar wacht ff... Pa zoekt een geschikte partner uit, en dan is het meteen trouwen? Of nog wel eerst daten eerst om te kijken of het wat wordt?
Wow. Lijkt me echt arelaxed...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je kunt inderdaad een 'date' doen, maar ik zou het niet zo romantiseren als een Westerse, wat je vooral doet is elkaar proberen te leren kennen met een derde wiel erbij - namelijk een mannelijk familielid van de vrouw erbij. Doel is wel dat je elkaar 'degelijke' toekomstgerichte vragen stelt, of vragen waarbij je kan peilen of de persoon die tegenover je zit wel bij je past.
Hoezo?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:59 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Wow. Lijkt me echt arelaxed...
Het is niet dat die persoon daar constant in je nek hijgt, het is ten eerste het doel dat haar niks oneerbaar wordt aangedaan door de man, ten tweede dat het gesprek op een niveau blijft dat binnen de normen en waarden van de islamitische gedragsethiek blijft.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:59 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Wow. Lijkt me echt arelaxed...
Goeie dawahmeester jijquote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:01 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Het word tijd dat je je gaat bekeren tot de Islam
Als ik een leuk meisje leer kennen wil ik daar gewoon rustig mee kunnen daten, met z'n tweeën wel te verstaan. Aan het begin zonder enige druk, gewoon kijken hoe het loopt... Geen gehijg en gepuf in je nek basically. Sowieso wil je in het begin toch helemaal niet meteen toekomstplannen maken?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:00 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ja, ik ben Turk. Vertel eens waarom je het arelaxed vind.
Niks voor mij heb ik het ideequote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:01 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Het word tijd dat je je gaat bekeren tot de Islam
Zitten veel nadelen aan zo'n soort van relatie vast, maar dat klinkt vast erg eenzijdig als ik het vermeld.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:03 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Als ik een leuk meisje leer kennen wil ik daar gewoon rustig mee kunnen daten, met z'n tweeën wel te verstaan. Aan het begin zonder enige druk, gewoon kijken hoe het loopt... Geen gehijg en gepuf in je nek basically. Sowieso wil je in het begin toch helemaal niet meteen toekomstplannen maken?Gewoon genieten van elkaar, de verliefdheid, etc. En dan af en toe elkaar eens alle hoeken van de kamer laten zien uiteraard.
Ollie, dit gedrag van jou word niet getollereerd hier in de media.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:03 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Als ik een leuk meisje leer kennen wil ik daar gewoon rustig mee kunnen daten, met z'n tweeën wel te verstaan. Aan het begin zonder enige druk, gewoon kijken hoe het loopt... Geen gehijg en gepuf in je nek basically. Sowieso wil je in het begin toch helemaal niet meteen toekomstplannen maken?Gewoon genieten van elkaar, de verliefdheid, etc. En dan af en toe elkaar eens alle hoeken van de kamer laten zien uiteraard.
Daar maak je de fout. Je leert een meisje kennen omdat je wilt trouwen, niet wilt daten.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:03 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Begin maar met boeken lezen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:05 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Niks voor mij heb ik het idee
Nou ik niet hoorquote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:06 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Daar maak je de fout. Je leert een meisje kennen omdat je wilt trouwen, niet wilt daten.
Branden in de hel zal je.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:08 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nou ik niet hoorBen eerlijk gezegd niet van plan ooit te gaan trouwen.
Op dit uur.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:09 schreef xaban06 het volgende:
Ik krijg straks mijn dubbele kipshoarma geleverd
Ik kan ook zoals sommige van mijn collega's een broodje smeren, maar dat vult niet, ik moet nog een paar uur...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:12 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee, wel een stuk ongezonder. Zou het nu ook wel eigenlijk willen
Bestel of eet jij wel eens bij (shoarma)tenten in Nederland?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:12 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee, wel een stuk ongezonder. Zou het nu ook wel eigenlijk willen
Dat doet hij.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bestel of eet jij wel eens bij (shoarma)tenten in Nederland?
Alleen bij plaatsen die ik ken of bij plaatsen waarbij mijn vrienden kunnen garanderen dat het halal is. Als ik in Rotterdam rondloop en ik moet kiezen tussen shoarma of een broodje, dan kies ik het tweede, stuk veiligerquote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bestel of eet jij wel eens bij (shoarma)tenten in Nederland?
http://en.wikipedia.org/wiki/Jesus_in_Islamquote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:15 schreef OllieWilliams het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Jezus in de Koran?
Veiliger vanwege hygiene of halal?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Alleen bij plaatsen die ik ken of bij plaatsen waarbij mijn vrienden kunnen garanderen dat het halal is. Als ik in Rotterdam rondloop en ik moet kiezen tussen shoarma of een broodje, dan kies ik het tweede, stuk veiliger
Halal. Je kent het schandaal rondom het paardenvlees dat werd verkocht als halal en er lijken ook shoarmaboers te zijn die bewust frauderen met hun vlees.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:15 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Veiliger vanwege hygiene of halal?
http://quran.com/19quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:15 schreef OllieWilliams het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Jezus in de Koran?
In Nederland heb je namelijk maar heel weinig tenten wat echt doner is. Doner in Nederland meestal gewoon gemaakt van gehakt vlees. Deze rollen komen rechtstreeks uit fabrieken.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:17 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Halal. Je kent het schandaal rondom het paardenvlees dat werd verkocht als halal en er lijken ook shoarmaboers te zijn die bewust frauderen met hun vlees.
Hij praat meteen na de geboorte al?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
http://quran.com/19
Lees vanaf 19:16 maar.
Dat is wat ik denk dat er staat ja, ik ben niet zo bekend met de Maryam hoofdstukquote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:22 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hij praat meteen na de geboorte al?
Ik eet zeer sporadisch iets van zulke tenten. In betreffende gevallen inderdaad alleen bij bekenden. Zij zeggen dat het halal is, maar ik vraag me af hoezeer zij daar daadwerkelijk van op de hoogte zijn. Ik geloof ze maar op hun woord als moslim.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Alleen bij plaatsen die ik ken of bij plaatsen waarbij mijn vrienden kunnen garanderen dat het halal is. Als ik in Rotterdam rondloop en ik moet kiezen tussen shoarma of een broodje, dan kies ik het tweede, stuk veiliger
Daarom, de meeste dönerzaken die vlees serveren zoals bij die foto's van Xaban, zijn meestal een mix van 2 soorten vlees, namelijk runds- en kipvlees. Je kunt eigenlijk vaak beter bij dönerzaken die je niet kent beter vlees eten dat niet van de grill komt, zoals köfte ofzo, want die vlees kopen ze gewoon bij de Turkse slager.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik eet zeer sporadisch iets van zulke tenten. In betreffende gevallen inderdaad alleen bij bekenden. Zij zeggen dat het halal is, maar ik vraag me af hoezeer zij daar daadwerkelijk van op de hoogte zijn. Ik geloof ze maar op hun woord als moslim.
Daarnaast wel eens bij Döner Company op Tilburg CS, waar er aan de muur vermeld staat dat hun producten halal zijn, maar ook hier heb ik mijn vraagtekens bij... Maar goed, ik zou hier nooit achter kunnen komen.
Patronda beni isten atsin.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 03:32 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Nee, ga jij slapen met jouw vrouwtje!
Niet iedereen heeft een goede band met de ouders. Niet iedereen woont in dezelfde stad (of provincie) als de ouders.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:10 schreef expans het volgende:
R&P / Hoe vaak zie jij je ouders?!
M'n ma zou gewoon binnenvallen na een week oid mocht ik op mezelf wonen xD
Inbe4 is koeltoerquote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een goede band met de ouders. Niet iedereen woont in dezelfde stad (of provincie) als de ouders.
Ceza, Sagopa.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:46 schreef Weissman het volgende:
Nog liefhebbers van (oude school) Turkse Rap hier ?
#nieuwsgierig
Olsun, je kan op z'n minst paar keer bellen oid. Zegmaar koud contact hebben, ipv alles helemaal afkappen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een goede band met de ouders. Niet iedereen woont in dezelfde stad (of provincie) als de ouders.
Sagopa = muziek voor elke gelegenheid srsquote:
Ben blij dat dat bij mij niet zo isquote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:10 schreef expans het volgende:
R&P / Hoe vaak zie jij je ouders?!
M'n ma zou gewoon binnenvallen na een week oid mocht ik op mezelf wonen xD
Zelfs dat niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:04 schreef expans het volgende:
[..]
Olsun, je kan op z'n minst paar keer bellen oid. Zegmaar koud contact hebben, ipv alles helemaal afkappen.
Deze man.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:04 schreef expans het volgende:
[..]
Sagopa = muziek voor elke gelegenheid srs
voel je je tof luister je naar opzwepende beats
voel je je minder luister je naar de oudere semi depressieve shit
Sagopa K. en opzwepende beats ?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:04 schreef expans het volgende:
[..]
Drie weken geleden zag je me op de meet. Ik had toen alleen maar wat haar op mijn hoofd, niet op m'n gezicht. Dus tja... het is een baard in progress.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Goed. Maar stel me aub niet teleur met een ''baard'' van een dag of 2
quote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb daarvoor genoeg redenen (die ik volgens mij ook meerdere malen in deze topicreeks heb genoemd).
Ik luister nog geregeld naar Sagopa. Die beats zijn gewoon veel te hard. Toen ik voor het eerst werd geïntroduceerd in Turkse rap was ik mindblown door zijn beats. Had dat nooit verwacht.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:04 schreef expans het volgende:
[..]
Zijn liedjes van de laatste jaren zijn toch anders dan vroeger imo. Ook qua beats.quote:
Duh, jij bent Nederlands, jij behoort tot dezelfde categorie als de meeste mensen in dat topic.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:08 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ben blij dat dat bij mij niet zo iswoon dan ook twee uur rijden bij ze vandaan.
Wat bedoel jij met vroegerquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:45 schreef expans het volgende:
[..]
Zijn liedjes van de laatste jaren zijn toch anders dan vroeger imo. Ook qua beats.
Hoe is het verder onder die steen?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ben niet zo van de rapmuziek, maar Med Cezir van Ceza is wel aardig...
Murda Turkquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hoe is het verder onder die steen?
Tsk, luister jij ook geen klassiekers omdat ze ouder geworden zijn?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hoe is het verder onder die steen?
Jawel, ben een groot liefhebber van klassieke muziekquote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tsk, luister jij ook geen klassiekers omdat ze oud zijn?
Wat bazel je dan?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jawel, ben een groot liefhebber van klassieke muziek![]()
Goeien argument ook
My bad...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat bazel je dan?![]()
Met klassieker doelde ik niet op klassieke muziek.
Deze soeg werkelijk nergens op.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:24 schreef Weissman het volgende:
Recep seni daha Ivedikmedik, dunya gulse, bende yok mimik
Geef maar een gil als het is begonnen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:57 schreef Weissman het volgende:
Mensen die Diplomacy willen spelen, dezen klikken en mee doen. Hadi lannen.
http://diplomacy.skewl.net/board.php?gameID=18
Welke?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je haar PM niet beantwoord of zo?.
Wauwie.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:45 schreef TheMagnificent het volgende:
Wow, ik moet nodig een keer naar Dalyan...
[ afbeelding ]
Ja, jouw intentie was verkeerd. :kwaad:quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Na jouw afwijzing van gisteren ben ik maar overgestapt op rode appels.
En doe een boottripjequote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:45 schreef TheMagnificent het volgende:
Wow, ik moet nodig een keer naar Dalyan...
[ afbeelding ]
Hebben ze jou niet gepmt?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je was gisteren ook kwaad, dus het is wel oud nieuws.
Nope.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:16 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Hebben ze jou niet gepmt?
Sosoquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Slechte ervaring met fans. Ik heb vaak fanmail uit Leeuwarden gekregen...
Wats datquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hallooo!
[..]
[ [url=http://l2.yimg.com/bt/api/res/1.2/mn8SoM2D9McilUFHXr8bDg--/YXBwaWQ9eW5ld3M7cT04NTt3PTEyNQ--/http://media.zenfs.com/es(...)s/jap.jpg]afbeelding[/url] ]
Ik draag een pet, Nike jonguhquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:51 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Draag jij eigenlijk een hoofddoekje?
Aightquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:56 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ik draag een pet, Nike jonguh
Nope. Vandaag en morgen bij mn ouders wegens verjaardag.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:59 schreef groenappeltje20 het volgende:
Zeg heer, ga je niet uit vandaag?
Ik heb pijn in me harsens, ik lig ff rustig op bed.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:00 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nope. Vandaag en morgen bij mn ouders wegens verjaardag.
Jij dan?
Awhquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:02 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ik heb pijn in me harsens, ik lig ff rustig op bed.
Ja, niet helpte doenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:04 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
AwhAspirientje/paracetamolletje gehad?
Heeeeyy jarige jop,quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hallooo!
[..]
[ [url=http://l2.yimg.com/bt/api/res/1.2/mn8SoM2D9McilUFHXr8bDg--/YXBwaWQ9eW5ld3M7cT04NTt3PTEyNQ--/http://media.zenfs.com/es(...)s/jap.jpg]afbeelding[/url] ]
Wiequote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:55 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Niet, Ik ben al fan van iemand anders.
Tong80?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:56 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Hij is ook actief hier op t forum.
Gefeliciteerd! Hoe jong ben jij nu.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ben niet meer jarig hoor
[..]
van mij
Wel, jij bent voor ons elke dag jarig.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ben niet meer jarig hoor
[..]
van mij
22quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Hoe jong ben jij nu.
omg incluis cadeautjes en felicitaties? Anders hoeft het niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:07 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Wel, jij bent voor ons elke dag jarig.
Mannen, moet je niet te veel verwennen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
22
Alles chill?
[..]
omg incluis cadeautjes en felicitaties? Anders hoeft het niet.
Ik ben geen man.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:10 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Mannen, moet je niet te veel verwennen.
Je krijgt elke dag een stukje fruit, dat is genoeg!
Vandaag, ben je een man. Is dat goed?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben geen man.![]()
Fruit is wel lekker. Vooruit dan wil ik wel elke dag jarig zijn.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
22
Edit: Dankudank
Alles chill?
Ben blij dat ik volgers heb.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik zag al de topics ja. Goeie troll, slecht vermaak.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:23 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ben blij dat ik volgers heb.
Nee, niet goed. Malle meix ben je hoor.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:12 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Vandaag, ben je een man. Is dat goed?
Huh ben je zo jong. Jeetje. Zeg hoe bevalt je nieuwe studie in het zuiden? Of was dat iemand anders.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]ja hoor. We zijn blijkbaar even jong. 22 forever. Alles kits bij jou?
Jij dacht ik ben een oude scheet ofwatquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, niet goed. Malle meix ben je hoor.
[..]
Huh ben je zo jong. Jeetje. Zeg hoe bevalt je nieuwe studie in het zuiden? Of was dat iemand anders.
dat dacht ik inderdaad. Come at me broertje.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:39 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij dacht ik ben een oude scheet ofwat. Nee dat was ik, bevalt goed! Een stuk beter althans
En jij? Moet je naar de kerk, of synagoge?quote:Op zondag 19 januari 2014 07:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waarom jij wakker lan op deze saat ?
Sabah namazi uleeeenquote:Op zondag 19 januari 2014 07:23 schreef xaban06 het volgende:
[..]
En jij? Moet je naar de kerk, of synagoge?
Gisteravond rond een uur of half negen in slaap gevallen.quote:Op zondag 19 januari 2014 07:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waarom jij wakker lan op deze saat ?
Saka lan sakaquote:
Als Weissman ooit een week lang 5x per dag bidt, dan mag hij... ehm, even nadenken..quote:Op zondag 19 januari 2014 08:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
Saka lan sakane namazi
![]()
Als ik ooit moslim wordt, dan doe ik dat op Adnan Oktar staylah, compleet met harem van pornosterren en shit
opaquote:Op zondag 19 januari 2014 07:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gisteravond rond een uur of half negen in slaap gevallen.
Dat is wel veel ja. Binnenkort begint mijn stage en dan ben ik 4u per dag kwijt aan reizen.quote:Op zondag 19 januari 2014 08:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zeg het eens kleinkind.
+/- 50u gewerkt en een uur of 6 gereisd de afgelopen week...
Succes...quote:Op zondag 19 januari 2014 10:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is wel veel ja. Binnenkort begint mijn stage en dan ben ik 4u per dag kwijt aan reizen.
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:24 schreef groenappeltje20 het volgende:
Ik ben boos op jou, sylvester!
quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 23:42 schreef groenappeltje20 het volgende:
Waar is MT, ik ben boos op haar!
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:50 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ja, ik begin een beetje boos te worden. MAG IK?
quote:Op zondag 19 januari 2014 12:55 schreef zarGon het volgende:
This should be on the entrance of the internet.
een workshop anger management een idee misschienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |