SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2013 23:45:11 ]
Saaierdquote:Op zondag 29 december 2013 23:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Steek het geld meteen in fik.Nee, wordt toch een tas denk ik.
Veel succes wanneer je dalijk een vriendin krijgt eyquote:Op zondag 29 december 2013 23:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Saaierd. Koop een tas en steek daar de echte cadeau in. Een bruikbaar nagemaakt hart van een 3d-printer, inclusief echt bloed. En moet gemaakt zijn van jouw DNA.
Echt hequote:Op zondag 29 december 2013 23:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Veel succes wanneer je dalijk een vriendin krijgt ey
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja een vinger met een ring eromheen en zeg dat het veel moeite kostte om deze te krijgen.quote:Op zondag 29 december 2013 23:46 schreef Che_ het volgende:
Geef haar een doosje in doosje in doosje in doosje in doosje in doosje in doosje in doosje in doosje in doosje.. zeg maar 20 dozen verder. En dan een ring in een doosje.
Niet mee eens.quote:Op zondag 29 december 2013 23:43 schreef Stimorol- het volgende:
Syl, je had hier beter janken om niets van kunnen maken als TT.
quote:Op zondag 29 december 2013 23:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Veel succes wanneer je dalijk een vriendin krijgt ey
Evde kalmis, bana laf sokuyorlarquote:
Maak daar maar minstens een weekend van. Heen en terug reizen meegerekend en dan nog gaan winkelen voor die paar uurtjes, dan raak je aardig uitgeput.quote:Op zondag 29 december 2013 23:48 schreef groenappeltje20 het volgende:
Een dagje Parijs, om te kunnen shoppen
Ken ik niet.quote:Op zondag 29 december 2013 23:50 schreef Che_ het volgende:
Dat irritante gevoel als je voeten onder deken uit komen
Oke man.quote:Op zondag 29 december 2013 23:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Niet mee eens.
Heb je neefjes en nichtjes? Zoja, hoe is jouw band met hen? Ik zou werkelijk alles voor hen over hebben. Zoals ik in de vorige delen ook heb aangegeven, zij zijn de enige reden dat ik nog contact heb met familie.
Maar goed, genoeg over dit onderwerp als je het niet erg vindt.
Of 3 dagen, kan ookquote:Op zondag 29 december 2013 23:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maak daar maar minstens een weekend van. Heen en terug reizen meegerekend en dan nog gaan winkelen voor die paar uurtjes, dan raak je aardig uitgeput.
Stap je zo overheen.quote:Op zondag 29 december 2013 23:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
1.72 is moeilijk in te schatten voor mij. Alles onder 1.85 eigenlijk
quote:Op zondag 29 december 2013 23:46 schreef TheMagnificent het volgende:
Een ketting met haar naam erop.Heeft ze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, serieus. Mijn zusje is klein, die is iets van 1.65 en die zie ik soms gewoon niet staan.quote:Op zondag 29 december 2013 23:56 schreef Arcadia het volgende:
ijle lucht daarboven laat je dingen hallucineren stimo
Ze is niet echt van het reizen of uitgaan..quote:Op zondag 29 december 2013 23:48 schreef groenappeltje20 het volgende:
Een dagje Parijs, om te kunnen shoppen
Waarom zo'n verschil in lengte.quote:Op zondag 29 december 2013 23:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, serieus. Mijn zusje is klein, die is iets van 1.65 en die zie ik soms gewoon niet staan.
Ik moest lachen.quote:Op maandag 30 december 2013 00:01 schreef Bortecinem het volgende:
Ik gaaf haar morgen wel een tegoedbon voor ene cadeau van mij hahaha
Zij ljkt meer op mama denk ik? Rest van het gezin is groot. Papa is iets groter dan ik, broer is een kop groter dan ik. Hey, lang zijn is ook wel rot. Heb echt moeite met kopen van kleding. Ging laatst winkelen en dat was onmogelijk.quote:
was sarcasme hete boy.quote:Op maandag 30 december 2013 00:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kijk jij nooit naar PI? Begint altijd vlak na gtst
Werk. Waarom slaap jij niet?quote:Op maandag 30 december 2013 05:53 schreef MaidensTower het volgende:
Waarom ben jij wakker? Auto kopen?
Wow!quote:Op maandag 30 december 2013 09:42 schreef Bortecinem het volgende:
Ik moest er om 4:30 al uit. Val zowat om van de slaaaaap.
quote:Op maandag 30 december 2013 10:06 schreef MaidensTower het volgende:
Mogge iedereen. Mijn ouders zijn op bezoek. We gaan straks hand vragen van mijn Turkse collega
Oke danquote:Op maandag 30 december 2013 10:54 schreef MaidensTower het volgende:
Wat lach je? We zijn serieus in de Turkse supermarkt. Ik koop lokum met Antep pistache
Dankje. Helaas is het niet wederzijds...bzzt bzzztquote:Op maandag 30 december 2013 14:16 schreef MaidensTower het volgende:
Seni her gun bi daha sevebilirim. Dozunu kacirip asktan olebilirim. Lalalalala
vertaling: ik kan elke dag nog meer van je houden. Ik kan een overdosis aan je liefde nemen en eraan overlijden.
Wat vind jij van de situatie in Turkije? Je weet wel, corruptieschandalenen zo. Wat vind je ervan dat Nederland steeds meer en meer van alles beperkt en dat een land als Uruguay marihuana volledig legaliseert? Of van Snowden en de klopjacht op hem nadat hij ons heeft getoond waar de NSA mee bezig is? Of van vuurwerk en de zin(loosheid) ervan? Of van <insert random baggeronderwerp>?quote:Op maandag 30 december 2013 14:16 schreef MaidensTower het volgende:
Seni her gun bi daha sevebilirim. Dozunu kacirip asktan olebilirim. Lalalalala
vertaling: ik kan elke dag nog meer van je houden. Ik kan een overdosis aan je liefde nemen en eraan overlijden.
Heeft niets met wel of niet serieus nemen, maar gewoon met een gesprek kunnen voeren. Same shit over and over again.quote:Op maandag 30 december 2013 15:36 schreef Unlabeled het volgende:
Waarom zou je fok zo serieus moeten nemen danSowieso... denken dat een fokaccount weerspiegeling is van iemand irl.
Zo kwam het wel over.quote:Op maandag 30 december 2013 15:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Beweer ik dan dat je het tegendeel beweerde?![]()
Klopt, IRL ben ik een stuk liever.quote:Op maandag 30 december 2013 15:36 schreef Unlabeled het volgende:
Waarom zou je fok zo serieus moeten nemen danSowieso... denken dat een fokaccount weerspiegeling is van iemand irl.
Geroddeld over de users die niet willen meeten.quote:Op maandag 30 december 2013 15:52 schreef TheMagnificent het volgende:
Waar hebben jullie allemaal over lopen praten tijdens de meet, vraag ik me dan af.
Ben het ook eens met zarGon. Meisjes die alleen over relaties en soaps kunnen praten... meh...
Ik vond je altijd heel aardig en toegankelijk overkomen.quote:Op maandag 30 december 2013 15:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Klopt, IRL ben ik een stuk liever.
Vond?quote:Op maandag 30 december 2013 16:04 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik vond je altijd heel aardig en toegankelijk overkomen.
ONZ / De teloorgang van de PI..quote:Op maandag 30 december 2013 16:04 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Over relaties en diziler.quote:Op maandag 30 december 2013 15:52 schreef TheMagnificent het volgende:
Waar hebben jullie allemaal over lopen praten tijdens de meet, vraag ik me dan af.
Naar mijn mening weerspiegelt hoe iemand op fok post ook hoe ze zijn in real life.quote:Op maandag 30 december 2013 15:36 schreef Unlabeled het volgende:
Sowieso... denken dat een fokaccount weerspiegeling is van iemand irl.
Weet je dat zeker?quote:Op maandag 30 december 2013 16:08 schreef xminator het volgende:
[..]
Naar mijn mening weerspiegelt hoe iemand op fok post ook hoe ze zijn in real life.
quote:Op maandag 30 december 2013 16:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Geroddeld over de users die niet willen meeten.
Koerden pro-Assad? Zou toch echt denken dat zij de derde partij zijn. Waarom Assad steunen als je juist in dit machtsvacuüm je autonomie verder kan versterken?quote:Op maandag 30 december 2013 16:23 schreef Arcadia het volgende:
[ afbeelding ]
Interessante kaart. Weet niet of het correct is.
Communisten
Ik heb m'n avatar veranderd voor verzachtend effect. Geen zin om met die opties te lopen shitten de hele tijd.quote:Op maandag 30 december 2013 16:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
ONZ / De teloorgang van de PI..
Just in case.
Leuk, weten we ook weer dat jouw fokaccount jou wel weerspiegelt xminator.quote:Op maandag 30 december 2013 16:08 schreef xminator het volgende:
[..]
[..]
Naar mijn mening weerspiegelt hoe iemand op fok post ook hoe ze zijn in real life.
Weet niet of ze pro-Assad zijn, maar het is dé reden waarom Turkije achter de deuren meehelpt aan de mujahideen, stel je eens voor, een Koerdische 'liberatiefront' net over de grenzen. Dat gaat problemen maken in de toekomst.quote:Op maandag 30 december 2013 16:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Koerden pro-Assad? Zou toch echt denken dat zij de derde partij zijn. Waarom Assad steunen als je juist in dit machtsvacuüm je autonomie verder kan versterken?
Ja man, we hebben echt zoveel last van de KRG in Irak. Zo erg zelfs dat we er totaal niet mee handelen.quote:Op maandag 30 december 2013 16:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Weet niet of ze pro-Assad zijn, maar het is dé reden waarom Turkije achter de deuren meehelpt aan de mujahideen, stel je eens voor, een Koerdische 'liberatiefront' net over de grenzen. Dat gaat problemen maken in de toekomst.
En autonomie (zoals in Noord-Irak) gaat een stukje verder, en da's veel beter dan vertrouwen op Assad.quote:Op maandag 30 december 2013 16:31 schreef xaban06 het volgende:
Tuurlijk zijn Koerden pro-Assad, onder hem hebben ze vrijheid. Ze worden niet onderdrukt.
Jij vergelijkt een parlementaire democratie met een bewapende communistische opstand. Je sarcasme kun je beter achterwege laten wil je een volwassen discussie hebben. Ik ben een voorstander van de KRG zoals het nu bestaat (ondanks dat er veel problematiek is qua etnisch geweld heb ik van directe bronnen vernomen).quote:Op maandag 30 december 2013 16:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja man, we hebben echt zoveel last van de KRG in Irak. Zo erg zelfs dat we er totaal niet mee handelen.
Erdoğan heeft gewoon een rekenfout gemaakt en gehoopt dat Assad snel uit de weg zou geruimd worden. En dat heeft gebackfired.
Die parlementaire democratie is niet van de ene dag op de andere dag ontstaan. Die Koerden waren ook bewapend en ook in opstand.quote:Op maandag 30 december 2013 16:38 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij vergelijkt een parlementaire democratie met een bewapende communistische opstand.
Ik ben een beetje de discussies moe waarin Koerden die een eigen gebied (kunnen) krijgen meteen als een gevaar worden gezien. De grenzen van die gebieden zijn destijds door Frankrijk en Groot-Brittannië bepaald (mooie rechte lijnen, hm), zonder de bevolking in acht te nemen. Al die problemen komen daardoor. Arabieren zitten Koerden te fucken, Turken zitten Koerden te fucken, Koerden fucken iedereen weer terug et cetera, et cetera. En het gaat ook niet ophouden als je al dat volk gedwongen bij elkaar houdt (iets wat Turkije in het begin van het Republiek ook heeft gedaan). We kunnen elkaar niet waardig behandelen, al tientallen jaren niet.quote:Je sarcasme kun je beter achterwege laten wil je een volwassen discussie hebben.
Zoiets is ook gewoon nodig. Gelukkig gaat het wat beter in Turkije nu (of zo lijkt het). Ik denk niet dat het lang goed blijft gaan als Assad eventueel is verslagen.quote:Ik ben een voorstander van de KRG zoals het nu bestaat (ondanks dat er veel problematiek is qua etnisch geweld heb ik van directe bronnen vernomen).
Niets mis met af en toe een serieuze discussie, al is het een ver-van-mijn-bed-show.quote:Op maandag 30 december 2013 16:48 schreef Unlabeled het volgende:
Alsof jullie ter plaatse verslag geven. Zo zinloos dit.
Hihaho.quote:Op maandag 30 december 2013 14:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat vind jij van de situatie in Turkije? Je weet wel, corruptieschandalenen zo. Wat vind je ervan dat Nederland steeds meer en meer van alles beperkt en dat een land als Uruguay marihuana volledig legaliseert? Of van Snowden en de klopjacht op hem nadat hij ons heeft getoond waar de NSA mee bezig is? Of van vuurwerk en de zin(loosheid) ervan? Of van <insert random baggeronderwerp>?
Of weet ik het... Is er echt niets anders in je leven dan seks en relaties?
YSL tout eclát is gewoon 38 euro.quote:Op maandag 30 december 2013 16:34 schreef Bortecinem het volgende:
Niet-meeten heeft ook wel iets. Check hoe mysterieus Ayca is.
Kardesim, beyinden özürlümüsün nesin; her seferinde cins cins cevaplar veriyon.quote:Op maandag 30 december 2013 16:08 schreef xminator het volgende:
[..]
Over relaties en diziler.
Misschien is het een idee als je volgende keer aanwezig bent, dan hoef je niet elke keer zulke vragen te stellen. Yani misschien?
[..]
Dit soort discussies lopen altijd uit de hand. k vermijd zequote:Op maandag 30 december 2013 14:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat vind jij van de situatie in Turkije? Je weet wel, corruptieschandalenen zo. Wat vind je ervan dat Nederland steeds meer en meer van alles beperkt en dat een land als Uruguay marihuana volledig legaliseert? Of van Snowden en de klopjacht op hem nadat hij ons heeft getoond waar de NSA mee bezig is? Of van vuurwerk en de zin(loosheid) ervan? Of van <insert random baggeronderwerp>?
Of weet ik het... Is er echt niets anders in je leven dan seks en relaties?
Ik moest wel lachen om de formulering. Het is een olijke zin.quote:Op maandag 30 december 2013 17:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kardesim, beyinden özürlümüsün nesin; her seferinde cins cins cevaplar veriyon.
Turkije is klein beetje een shit-hole geworden. Als de Koerden zich niet meer thuis voelen, dan zullen ze ook elke actie dat je neemt wantrouwen. Dus zullen ze altijd pleiten voor eigen land.quote:Op maandag 30 december 2013 16:38 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij vergelijkt een parlementaire democratie met een bewapende communistische opstand. Je sarcasme kun je beter achterwege laten wil je een volwassen discussie hebben. Ik ben een voorstander van de KRG zoals het nu bestaat (ondanks dat er veel problematiek is qua etnisch geweld heb ik van directe bronnen vernomen).
En dat geeft je reden om zo te reageren? Ik sla deze discussie over, niet alleen weet ik niet genoeg om mijn punt te onderbouwen, jouw manier van reageren is ook niet wenselijk om dit verder te zetten.quote:Op maandag 30 december 2013 16:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben een beetje de discussies moe waarin Koerden die een eigen gebied (kunnen) krijgen meteen als een gevaar worden gezien.
okquote:Op maandag 30 december 2013 17:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
En dat geeft je reden om zo te reageren? Ik sla deze discussie over, niet alleen weet ik niet genoeg om mijn punt te onderbouwen, jouw manier van reageren is ook niet wenselijk om dit verder te zetten.
Kun je zeggen over elke discussie.quote:Op maandag 30 december 2013 16:48 schreef Unlabeled het volgende:
Alsof jullie ter plaatse verslag geven. Zo zinloos dit.
Meer dan een klein beetje, oud bloed heerst in zulke maten dat elke mug automatisch een olifant wordt.quote:Op maandag 30 december 2013 17:15 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Turkije is klein beetje een shit-hole geworden. Als de Koerden zich niet meer thuis voelen, dan zullen ze ook elke actie dat je neemt wantrouwen. Dus zullen ze altijd pleiten voor eigen land.
Het is een gevaar omdat het de Koerden in Turkije kan aanzetten tot afscheiding wat weer een sneeuwbal-effect kan hebben, zodat elke minderheid in Turkije zal willen afscheiden.quote:Op maandag 30 december 2013 16:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben een beetje de discussies moe waarin Koerden die een eigen gebied (kunnen) krijgen meteen als een gevaar worden gezien.
Daarom moet je ook de behoefte wegnemen om überhaupt te willen afscheiden, in plaats van onderdrukken om dat juist tegen te gaan (want daardoor versterk je de behoefte alleen maar).quote:Op maandag 30 december 2013 17:19 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Het is een gevaar omdat het de Koerden in Turkije kan aanzetten tot afscheiding wat weer een sneeuwbal-effect kan hebben, zodat elke minderheid in Turkije zal willen afscheiden.
Die verdomde Azeri's ook!quote:Op maandag 30 december 2013 17:20 schreef Ayca het volgende:
Welke andere minderheden willen zich in Turkije afscheiden? Of zouden willen.
Oké, ik overdreef het sneeuwbal-effectquote:Op maandag 30 december 2013 17:20 schreef Ayca het volgende:
Dat geldt des te meer voor politiek gerelateerde discussies.quote:Op maandag 30 december 2013 17:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Kun je zeggen over elke discussie.
quote:Op maandag 30 december 2013 16:28 schreef Unlabeled het volgende:
Leuk, weten we ook weer dat jouw fokaccount jou wel weerspiegelt xminator.Heb je nog zitten zuipen zaterdag?
Ja hoor, althans de mensen in real life vertonen grote gelijkenissen met de manier waarop ze posten.quote:
Als je een nationale consensus over iets wil bereiken, dan moet je discussiëren lijkt me.quote:Op maandag 30 december 2013 17:24 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Dat geldt des te meer voor politiek.
Klopt, maar sommige mensen hebben daar helaas niet de capaciteiten voor. Maar dan nog is het zinloos gezien er informatieasymmetrie heerst op politiek niveau. We weten toch allemaal dat de hoge heren een verborgen agenda hebben.quote:Op maandag 30 december 2013 17:25 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Als je een nationale consensus over iets wil bereiken, dan moet je discussiëren lijkt me.
Heb er nog nooit een Circassier over gehoordquote:Op maandag 30 december 2013 17:20 schreef Ayca het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2013 17:59 schreef MaidensTower het volgende:
Lekker boeiend dit soort discussies. Je hebt er amper invloed op en bent maar het pionnetje. Ik snap niet hoe jullie er heel lang en zo temperamentvol over kunnen praten. Ik leef liever in mijn eigen wereldje
Ik weet het niet zo zeker bij jou. *kuch* SimCity *kuch kuch*.quote:Op maandag 30 december 2013 17:31 schreef Ayca het volgende:
[..]
Pas maar op![]()
Nee, dat lijkt me heel sterk
Zinloos zou ik het niet noemen, want de hoge heren moeten nog steeds in grote lijnen doen wat de grote menigte wil, mits we vreedzaam tot een standpunt weten te komen.quote:Op maandag 30 december 2013 17:33 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Klopt, maar sommige mensen hebben daar helaas niet de capaciteiten voor. Maar dan nog is het zinloos gezien er informatieasymmetrie heerst op politiek niveau.
Ja, die ze succesvol door kunnen voeren, als iedereen stil blijft en zo ook dom.quote:We weten toch allemaal dat de hoge heren een verborgen agenda hebben.
Sorry, dat we over iets anders hebben dan jouquote:Op maandag 30 december 2013 17:59 schreef MaidensTower het volgende:
Lekker boeiend dit soort discussies. Je hebt er amper invloed op en bent maar het pionnetje. Ik snap niet hoe jullie er heel lang en zo temperamentvol over kunnen praten. Ik leef liever in mijn eigen wereldje
Hoe vaak heb jij gestemd in Turkije?quote:Op maandag 30 december 2013 18:05 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Zinloos zou ik het niet noemen, want de hoge heren moeten nog steeds in grote lijnen doen wat de grote menigte wil, mits we vreedzaam tot een standpunt weten te komen.
[..]
Ja, die ze succesvol door kunnen voeren, als iedereen stil blijft en zo ook dom.
Nooit. Maar ik ben ook geen voorstander van democratie, als dat is wat je suggereert.quote:Op maandag 30 december 2013 18:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij gestemd in Turkije?
Wat is dan jouw voorkeur?quote:Op maandag 30 december 2013 18:08 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nooit. Maar ik ben ook geen voorstander van democratie, als dat is wat je suggereert.
Jij mengt je alleen in discussies wanneer je er invloed op kunt hebben? Saaie doos.quote:Op maandag 30 december 2013 17:59 schreef MaidensTower het volgende:
Biraz yukseklerden ucuyor bizim kwal.quote:Op maandag 30 december 2013 17:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kardesim, beyinden özürlümüsün nesin; her seferinde cins cins cevaplar veriyon.
Heb een verleden op een andere Turkse forum. Werd altijd een ruzie (met nationalisten). Geen zin daarinquote:Op maandag 30 december 2013 18:14 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Jij mengt je alleen in discussies wanneer je er invloed op kunt hebben? Saaie doos.
Ga jij nou maar verder met roddelen.quote:Op maandag 30 december 2013 18:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Biraz yukseklerden ucuyor bizim kwal.
[ afbeelding ]
Hier maken we nooit ruziequote:Op maandag 30 december 2013 18:17 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Heb een verleden op een andere Turkse forum. Werd altijd een ruzie (met nationalisten). Geen zin daarinRespect voor iedereens standpunten. Mij niet gezien in discussies
Halen aciklamadilar ya su lafi ona yanarim.quote:Op maandag 30 december 2013 18:17 schreef xminator het volgende:
[..]
Ga jij nou maar verder met roddelen.
Domme doos, jij was diegene die een DM over mij verstuurde naar mij.quote:Op maandag 30 december 2013 18:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Halen aciklamadilar ya su lafi ona yanarim.
quote:Op maandag 30 december 2013 18:19 schreef xminator het volgende:
[..]
Domme doos, jij was diegene die een DM over mij verstuurde naar mij.
Dat doen ze toch al, ookal steken mensen elkaar in de fik en lopen te rellen.quote:Op maandag 30 december 2013 18:05 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Zinloos zou ik het niet noemen, want de hoge heren moeten nog steeds in grote lijnen doen wat de grote menigte wil, mits we vreedzaam tot een standpunt weten te komen.
[..]
Ja, die ze succesvol door kunnen voeren, als iedereen stil blijft en zo ook dom.
wat quote je mijn signaturequote:Op maandag 30 december 2013 18:22 schreef xminator het volgende:
Je krijgt eindelijk eens wat tegengas en je bent verbaasd? Serieus bi siktir git.
Tegengas? Derdin ne anlatta neden bahsettigini ogrenelim. Je noemt mij een gefrustreerd wijf maar de enige die hier hele duidelijke opgekropte frustraties heeft is blijkbaar jij. Ik heb werkelijk waar geen idee waar jij het over hebt en dit meen ik. En zolang jij niet zegt wat het is dat jou dwarszit, kan ik hier ook niks mee. Yaneequote:Op maandag 30 december 2013 18:22 schreef xminator het volgende:
Je krijgt eindelijk eens wat tegengas en je bent verbaasd? Serieus bi siktir git.
quote:Op maandag 30 december 2013 18:26 schreef Dimachaerus het volgende:
X, ik zat net heletijd - onbewust- te glimlachen tijdens het eten door de afgelopen dagen. M'n moeder: "biyigin altinda ne guliyon" (wat lach je onder je snor).
.........![]()
Zo een hypocriete persoon ben jij nou eenmaal, het gaat niet alleen om die dm. Je noemt mij net nog een kwal in dit topic. Sana giren, cikan ne?quote:Op maandag 30 december 2013 18:32 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben door mijn oude dm's aan het bladeren, maar ik snap het nog steeds niet.
De oliebollen staan hier iniedergeval al klaarquote:Op maandag 30 december 2013 18:22 schreef sylvesterrr het volgende:
Kan ik de popcorn al klaarzetten?
Oh ja, dat moet ook nog.quote:Op maandag 30 december 2013 18:37 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
De oliebollen staan hier iniedergeval al klaar
Hoezo hypocriet? Blijkbaar heb ik een DM over jou naar jou gestuurd. Ik kan mij niet herinneren dat ik iemand ooit een DM over jou heb gestuurd, laat staan naar jou. Overigens kan ik niks terugvinden over deze zogenaamde DM in mijn DM geschiedenis.quote:Op maandag 30 december 2013 18:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Zo een hypocriete persoon ben jij nou eenmaal, het gaat niet alleen om die dm. Je noemt mij net nog een kwal in dit topic. Sana giren, cikan ne?
Valla internet is serious business. Het is duidelijk dat xminator en ik het niet met elkaar kunnen vinden, maar dat het zo diep zat wist ik echt niet.quote:
Waar is de rest van de DM? Wat is de context? Waarom doe je nou zo geheimzinnig.quote:Op maandag 30 december 2013 18:46 schreef xminator het volgende:
Ik begrijp dat je nu reacties probeert te krijgen en leuk probeert te doen met je PI, maar ik ga je die aandacht niet geven. Wees gewoon stil over mij vanaf heden.
Wie heeft dit dan destijds verzonden?
[ afbeelding ]
Gaat niet alleen om die DM, vanaf nu moet ze stil zijn over mij en dat ben ik over haar. Daarmee is het gedaan voor mij, geen nut om er verder over te praten.quote:Op maandag 30 december 2013 18:47 schreef TheMagnificent het volgende:
Damn, wat een drama. Zeg gewoon waar je op doelt in plaats van dit ellenlange gebitch. Unutumus olamaz mi? En wellicht heb je het zelf mis en haal je de personen door elkaar...
Wejoh ne dedikoducu karimisim ben. Uzak durun benden.quote:ortecinem xminator
Oh en over xmini, nee, we haten elkaar niet of zo. Ik iig niet. Maar het sindsdien botsen we wel vaker haha. Dat is het, verder niks aan de hand.
quote:Op maandag 30 december 2013 18:50 schreef xminator het volgende:
[..]
Gaat niet alleen om die DM, vanaf nu moet ze stil zijn over mij en dat ben ik over haar. Daarmee is het gedaan voor mij, geen nut om er verder over te praten.
Waarom ben je dan zo blij?quote:Op maandag 30 december 2013 18:26 schreef Dimachaerus het volgende:
X, ik zat net heletijd - onbewust- te glimlachen tijdens het eten door de afgelopen dagen. M'n moeder: "biyigin altinda ne guliyon" (wat lach je onder je snor).
.........![]()
Tamam kwal.quote:Op maandag 30 december 2013 18:55 schreef Bortecinem het volgende:
Nee, natuurlijk gaat het daar niet over. Maar ondertussen wel doen alsof ik van alles zit te lullen over iedereen. Bah.
Tamam.quote:Op maandag 30 december 2013 18:57 schreef sylvesterrr het volgende:
Op de volgende meet geven jullie elkaar een hand waarna jullie al het voorgaande vergeten zullen zijn.
Ik wil niks te maken hebben met dit soort mensen. Het gaat al een tijdje rond dat ik blijkbaar roddel over mensen, en dat allemaal door die DM. Nou, de beruchte DM is daar. Jullie mogen zelf bepalen of ik roddel of niet. Gadver man. Dat mensen zich hier druk om maken.quote:Op maandag 30 december 2013 18:57 schreef sylvesterrr het volgende:
Op de volgende meet geven jullie elkaar een hand waarna jullie al het voorgaande vergeten zullen zijn.
Welke strijdquote:Op maandag 30 december 2013 18:59 schreef WammesWaggel het volgende:
Ates olmayan yerden duman cikmaz...
Wij weten nog de helft niet van deze strijd..
Sinds wanneer heeft Disney XD een privé-chat?!!!!1!!quote:Op maandag 30 december 2013 18:58 schreef Mathemaat het volgende:
Mensen probeer alsjeblieft elkaar niet te beledigen of te irriteren en praat het uit in privé XD
Ik heb het nog nooit over die DM gehad (met niemand), heb er destijds niet eens op gereageerd. Dus dat is vast weer een andere kwestie waar jij het over hebt.quote:Op maandag 30 december 2013 18:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik wil niks te maken hebben met dit soort mensen. Het gaat al een tijdje rond dat ik blijkbaar roddel over mensen, en dat allemaal door die DM. Nou, de beruchte DM is daar. Jullie mogen zelf bepalen of ik roddel of niet. Gadver man. Dat mensen zich hier druk om maken.
disney?quote:Op maandag 30 december 2013 18:59 schreef Julis het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft Disney XD een privé-chat?!!!!1!!
Kaas....... de boel opfokkenquote:Op maandag 30 december 2013 18:59 schreef WammesWaggel het volgende:
Ates olmayan yerden duman cikmaz...
Wij weten nog de helft niet van deze strijd..
Ik sta achter je Stimo, meng je in de strijd en mijn steun zal je doen vliegenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb gezegd wat ik wilde zeggen en daarmee is de kous af voor mij. Zal er niet verder op ingaan.quote:Op maandag 30 december 2013 19:04 schreef zarGon het volgende:
Ik wil me er niet mee bemoeien, maar doe het toch. Kunnen jullie dit onder vier ogen (DM) afronden/uitpraten?
Het wordt een beetje lelijk, gewoon enorm zonde. Ik heb jullie allebei gemeet, het is nergens voor nodig om op deze manier met elkaar om te gaan.
Ah, je hebt je post gewijzigd zie ik.quote:Op maandag 30 december 2013 16:04 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
vond/vind
Voor mijn dagelijkse dosis drama kwam ik eigenlijk naar dit topic, maar zo te zien heeft men besloten de stekker er voor nu uit te trekken...quote:Op maandag 30 december 2013 19:13 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw onderwerp dan maar?
Hoezo alone als je naar familie gaatquote:Op maandag 30 december 2013 19:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Even nr papa en mama. En oma. Voor de rest forever aloneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Daarna dus.quote:Op maandag 30 december 2013 19:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoezo alone als je naar familie gaat
Ken jij sarcasme?quote:Op maandag 30 december 2013 19:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt familie enzo gezien sowieso.
Jij zou wel tv moeten kunnen fixen toch.quote:Op maandag 30 december 2013 19:51 schreef MaidensTower het volgende:
Mam en oma zijn bij me. We zijn vandaag langs mijn werk gegaan. O&N vieren we hierMorgen ga ik haarverf kopen om mijn uitgroei bij te werken. Misschien nog even trainen, buiten en thuis.
Had ik maar een tvWou graag Karadayı kijken...
Je hebt toch internet.quote:Op maandag 30 december 2013 19:51 schreef MaidensTower het volgende:
Mam en oma zijn bij me. We zijn vandaag langs mijn werk gegaan. O&N vieren we hierMorgen ga ik haarverf kopen om mijn uitgroei bij te werken. Misschien nog even trainen, buiten en thuis.
Heb je die tv voor je ex nog gehaald?quote:Op maandag 30 december 2013 19:51 schreef MaidensTower het volgende:
Over twee weken 20% personeelskortingquote:Op maandag 30 december 2013 19:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij zou wel tv moeten kunnen fixen toch.
Duhquote:Op maandag 30 december 2013 19:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken?
Ik wacht op de kortingen.quote:Op maandag 30 december 2013 19:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb je die tv voor je ex nog gehaald?
Je hebt toch internet. Kijk online. Koop gelijk een dagboek.
Wat duh?quote:
Waar kan je online tv kijken dan?quote:Op maandag 30 december 2013 20:03 schreef Stimorol- het volgende:
Zeg zeur. Je wil kijken toch? Kijk dus online.
Ik bedoelde diziquote:Op maandag 30 december 2013 20:05 schreef xminator het volgende:
[..]
Waar kan je online tv kijken dan?
Ok, fix ps4 korting danquote:Op maandag 30 december 2013 19:59 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Over twee weken 20% personeelskorting
Dat doe ik al maanden. Ben daar een beetje klaar mee.quote:Op maandag 30 december 2013 20:08 schreef xminator het volgende:
[..]
Aha oki, gewoon youtube dan toch?
Nee.. ik moet even zoeken, kijk al jaren geen dizi meer. Wil je dat ik zoek naar het adres? Kan dat zo wel doen?quote:Op maandag 30 december 2013 20:08 schreef xminator het volgende:
[..]
Aha oki, gewoon youtube dan toch?
Hahahaquote:Op maandag 30 december 2013 20:09 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Vertel, niks voor jou om cryptisch te doen.
Als het een handige site is waar je ook films op kan kijken graag, anders hoeft het niet hoor. Als het te lang duurt om te vinden laat dan ook maar zittenquote:Op maandag 30 december 2013 20:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee.. ik moet even zoeken, kijk al jaren geen dizi meer. Wil je dat ik zoek naar het adres? Kan dat zo wel doen?
Ik val niet op vrouwen.quote:Op maandag 30 december 2013 20:12 schreef Stimorol- het volgende:
Ik vind dat che en maidens moeten meeten. Denk goede koppel!
Dank voor de informatie! Nu kan ik je dossier weer bijwerken.quote:Op maandag 30 december 2013 20:13 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Hahaha
500 euro terugbetalen aan iemand, tv kopen voor mijn ex en voor mezelf. Daarna digitale camera en met tijd een laptop.
Ik ga nadenken en als ik op lap zit even zoekenquote:Op maandag 30 december 2013 20:13 schreef xminator het volgende:
[..]
Als het een handige site is waar je ook films op kan kijken graag, anders hoeft het niet hoor. Als het te lang duurt om te vinden laat dan ook maar zitten
Thanks!quote:Op maandag 30 december 2013 20:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ga nadenken en als ik op lap zit even zoeken
Ik denk dat Maidens haarzelf moet meeten. Serieus.quote:Op maandag 30 december 2013 20:12 schreef Stimorol- het volgende:
Ik vind dat che en maidens moeten meeten. Denk goede koppel!
Succes.quote:Op maandag 30 december 2013 20:15 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dank voor de informatie! Nu kan ik je dossier weer bijwerken.
Dagelijks. Ik vind mezelf best cool. Waren er maar meer van mijquote:Op maandag 30 december 2013 20:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik denk dat Maidens haarzelf moet meeten. Serieus.
Je bedoelt deze:quote:Op maandag 30 december 2013 20:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Gatverdamme, ik kijk net een video op de site van CNN Türk waarin een MMA-vechter zijn eigen scheenbeen doormidden trap tegen de been van zijn tegenstander.
Dan zou jij niet meer alleen alle aandacht krijgenquote:Op maandag 30 december 2013 20:18 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Dagelijks. Ik vind mezelf best cool. Waren er maar meer van mij
Ja, die.quote:
Ik zie je al in de spiegel naar jezelf knipogen en 'bzzzt' roepen.quote:Op maandag 30 december 2013 20:18 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Dagelijks. Ik vind mezelf best cool. Waren er maar meer van mij
Dit zijn snelle tijden broertjequote:Op maandag 30 december 2013 20:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoe bedoel je oud? Is pas gisteren gebeurd geloof ik?
Jwzquote:Op maandag 30 december 2013 20:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, die.
[..]
Ik zie je al in de spiegel naar jezelf knipogen en 'bzzzt' roepen.
2 dagen geleden. Ik dacht dat het een ouder verhaal was, nu is dit de derde been die ik op deze wijze zie breken in een gevecht.quote:Op maandag 30 december 2013 20:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoe bedoel je oud? Is pas gisteren gebeurd geloof ik?
Komt goed. Ik deel graagquote:Op maandag 30 december 2013 20:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dan zou jij niet meer alleen alle aandacht krijgen
Ik weet nog een verplaatste knieschijf voor de geest te halen bij een Deense speler tijdens Euro '92 (die ik overigens niet bewust heb meegemaakt).quote:Op maandag 30 december 2013 20:24 schreef Arcadia het volgende:
[..]
2 dagen geleden. Ik dacht dat het een ouder verhaal was, nu is dit de derde been die ik op deze wijze zie breken in een gevecht.
3/4 6/8 2/3quote:Op maandag 30 december 2013 20:32 schreef Stimorol- het volgende:
OH kappen met die gore benen en breuken. Moet kotsen
Heb je ook pijn/steken in je rug en/of linkerarm?quote:Op maandag 30 december 2013 20:39 schreef Stimorol- het volgende:
Heb steken in de buurt van mn hart. Ga ik dood?
Nopequote:Op maandag 30 december 2013 20:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je ook pijn/steken in je rug en/of linkerarm?
Voedselvergiftiging.quote:Op maandag 30 december 2013 20:39 schreef Stimorol- het volgende:
Dat ze bijvoorbeeld misschien wel een beeldscherm heeft waar ze karadayi op kan kijken? Mja, kaaskoppen doen dat vrij weinig volgens mij.quote:Op maandag 30 december 2013 19:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken?
Allah korusun.quote:Op maandag 30 december 2013 20:39 schreef Stimorol- het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2013 20:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik weet nog een verplaatste knieschijf voor de geest te halen bij een Deense speler tijdens Euro '92 (die ik overigens niet bewust heb meegemaakt).Ik voelde me echt misselijk na het zien van die beelden.
lekker voor jequote:Op maandag 30 december 2013 21:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
What the fuck zeg. Heb ik een bestelling gedaan bij H&M, wordt hij morgenavond bezorgd. DAT IS TE LAAT![]()
H&M is altijddd laat met hun bestellingen. Dat weet je tochhquote:Op maandag 30 december 2013 21:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
What the fuck zeg. Heb ik een bestelling gedaan bij H&M, wordt hij morgenavond bezorgd. DAT IS TE LAAT![]()
hij stond een week geleden op verzenden man.quote:Op maandag 30 december 2013 21:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
H&M is altijddd laat met hun bestellingen. Dat weet je tochh
Ja, dat bedoel ik dus. Dat is altijd.quote:Op maandag 30 december 2013 21:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
hij stond een week geleden op verzenden man.
Zooo gierig.quote:Op maandag 30 december 2013 22:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dus. Dat is altijd.
Bij de Bijenkorf. Ik stond net op het punt om te betalen, ga ik even terug om hun cadeau service te checken, blijkt dat ik dat niet had moeten doen want net op dat moment werd hij weggekaapt.quote:Op maandag 30 december 2013 22:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Zooo gierig.
Waar heb jij dat ene voor je zusje besteld, dat ie uit je mandje is gekaapt? Ik dacht dat dat alleen bij H&M was ?
had ik niet verwacht van hen.quote:Op maandag 30 december 2013 22:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bij de Bijenkorf. Ik stond net op het punt om te betalen, ga ik even terug om hun cadeau service te checken, blijkt dat ik dat niet had moeten doen want net op dat moment werd hij weggekaapt.Belachelijk eigenlijk mjah.
Ja idd. En al helemaal als je al bij de laatste stap bent...quote:Op maandag 30 december 2013 22:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
had ik niet verwacht van hen.
toch de guess-tas?quote:Op maandag 30 december 2013 22:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja idd. En al helemaal als je al bij de laatste stap bent...
quote:Op maandag 30 december 2013 22:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee ik vond een tas toch een iets te dure gok. Het was een mooie simpele Guess ketting.
Dat gaat Donderdag worden vrees ik zo...quote:Op maandag 30 december 2013 21:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
nee hij komt echt morgenavond.quote:Op maandag 30 december 2013 22:15 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat gaat Donderdag worden vrees ik zo...
Als jij een Turkse bezorger hebt wel, anders...quote:Op maandag 30 december 2013 22:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
nee hij komt echt morgenavond.
*huivert.quote:Op maandag 30 december 2013 22:23 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Als jij een Turkse bezorger hebt wel, anders...
Jurkje voor uitgaan?quote:Op maandag 30 december 2013 21:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2013 22:36 schreef xaban06 het volgende:
Bijenkorf verkoopt echt ontiegelijk veel volgens mij. Wilde schoenen bestellen, 2 uur later uitverkocht. Nu maar een maat groter besteld.
Als IT'er zou jij Google toch eenvoudig moeten kunnen vinden.quote:Op maandag 30 december 2013 22:38 schreef xaban06 het volgende:
Morgen simit maken. Borte hoe heet pekmez in Nederlands en waar te kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |