mwah. Mijn van Liers waren 60,-quote:Op zondag 19 januari 2014 15:26 schreef S-RS het volgende:
Nee, gewoon netjes is prima. En, van Liers tijdens EW? Mij niet gezien...
Als je ze in de aanbieding op de kop tikt is het prima te doen natuurlijk! Maar ik ga niet werken op schoenen van 170 euroquote:Op zondag 19 januari 2014 15:30 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah. Mijn van Liers waren 60,-
Valt dus best mee. (En ja, het zijn echte..)
Bedrijfsrisico man, allemaal afgedekt.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:26 schreef joppie_saus het volgende:
En vervolgens extra kosten hebben omdat een incapabele chauffeur zijn bolide tegen een kast parkeert
Mijn huidige waren ook iets van 70 euro. Dus mocht ik voor dat bedrag weer nieuwe kopen, prima.. Maar anders wordt het wel wat anders.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:30 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah. Mijn van Liers waren 60,-
Valt dus best mee. (En ja, het zijn echte..)
waren niet eens in de aanbieding.. Was bij de van lier outlet store in Groningen.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:37 schreef S-RS het volgende:
[..]
Als je ze in de aanbieding op de kop tikt is het prima te doen natuurlijk! Maar ik ga niet werken op schoenen van 170 euroIn de regen en met het vele lopen soms zijn de zo versleten.
Wat heb jij toch met je man steeds, stoere knulquote:Op zondag 19 januari 2014 15:37 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Bedrijfsrisico man, allemaal afgedekt.
quote:Op zondag 19 januari 2014 15:41 schreef S-RS het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met je man steeds, stoere knul
Ditquote:Op zondag 19 januari 2014 15:45 schreef Fiorano het volgende:
Van Lier is sowieso een bazen merk, heerlijke schoenen. Eigen merk van Manfield is ook prima trouwens.
Ik heb een paar Manfields.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:45 schreef Fiorano het volgende:
Van Lier is sowieso een bazen merk, heerlijke schoenen. Eigen merk van Manfield is ook prima trouwens.
Dit, gewoon van de Scapino voor 30 euroquote:Op zondag 19 januari 2014 15:48 schreef Solidberg het volgende:
Hehe, ik heb gewoon de goedkoopste leren schoenen gehaald die beetje comfortabel lopenBoeit mij het wat van welk merk ze zijn
Tss, deze boy heeft 2x van Lier, 3x eigen merk Manfield. Pantofola's en een grof Engels merk wat op het vaste land niet te krijgen is. Bijpassende riemen laat ik maken door een bevriende schoenmaker.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:51 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik win. Ik heb 3 paar van Liers. En 3 bijpassende riemen van van Lier. [/patsmodus]
Ik kende dit nog niet, tof!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:05 schreef joppie_saus het volgende:
Ik kan je het album 'Swoon' van de Silversun Pickups ook aanraden.
Ik kende het ook niet, tot mijn pa het een jaar of 4 geleden mee nam toen hij in Amerika was voor zijn werk. Hij had ook nog album van Chickenfoot mee, maar dat vond ik maar niks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |