Helemaal mee eens, begrotingstekorten begrijp ik ook nietquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze hadden de opbrengsten net als de Noren in 1 of ander volksfonds moeten storten. Daar zit nu 600 miljard in ofzo.
Die scandinaviers hebben veel dingen toch beter begrepen in het leven.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze hadden de opbrengsten net als de Noren in 1 of ander volksfonds moeten storten. Daar zit nu 600 miljard in ofzo.
Uiteindelijk is geen enkele vorm van gaswinning echt milieuvriendelijk.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Er zijn al milieuvriendelijke mogelijkheden om gas uit schalie te winnen.
Wanneer je het heel diep wil bekijken niet inderdaad.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uiteindelijk is geen enkele vorm van gaswinning echt milieuvriendelijk.
Dat is met de hoeveelheden gas die NL uit de grond haalt echt onbegrijpelijk inderdaad.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, begrotingstekorten begrijp ik ook niet
Slechte deals gesloten met de verkoop ook heb ik wel eens gelezen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is met de hoeveelheden gas die NL uit de grond haalt echt onbegrijpelijk inderdaad.
Sos is overratedquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:09 schreef Dven het volgende:
Persoonlijk had ik het geld in sos gestopt maarja, wie ben ik.
Lekker als je te veel gezopen hebt man.quote:
Mooi.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het ging uitstekend, formidabel of hoe zeg je dat.
hahaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Met het begin van de opmars van PSV.
nu een flesje rood om het te vierenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het ging uitstekend, formidabel of hoe zeg je dat.
nauwelijks, de technieken zijn nog steeds vrij debielquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Er zijn al milieuvriendelijke mogelijkheden om gas uit schalie te winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |