Dit gaat dan ook niet over Schaliegas, dat speelde met name in Boxtel NB.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:42 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb die hele discussie rond de schaliegas niet echt gevolgd
Nee de plantenbak gooierquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij was toch die fietsengooier tijdens de rellen in Haren?
Zelfde als die op oudejaarsavond?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:47 schreef Doublepain het volgende:
Vanovond best of VI, TOPPPSHOOOOW!!
Nee, die bloembakgooiert.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij was toch die fietsengooier tijdens de rellen in Haren?
Ik denk dat ik die highlights al gezien heb?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:47 schreef Doublepain het volgende:
hoezo danquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
bestuur tegen de muur
kanjer kanjer bestuur
ditdat
geen idee, heb die nog niet gezien ik hoop het iigquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zelfde als die op oudejaarsavond?
Dus?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die highlights al gezien heb?
Die gasten melken dat ook maar uit, live is het net te doen maar al die flauwheid nog een keer zien, nou neequote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:47 schreef Doublepain het volgende:
Sorry hoor, ik was eerst het gifje nog aan het zoeken...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Bedankt voor de toevoeging. Nee, dat had dit topic echt even nodig.
Dit is niet voetbal gerelateerd.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Er ontgaat mij hier iets totaal ben ik bang. Waarom rellen die groningen supporters dan
Ze nemen dat aan het gas een beetje te letterlijkquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Er ontgaat mij hier iets totaal ben ik bang. Waarom rellen die groningen supporters dan
wat danquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit is niet voetbal gerelateerd.
Ik heb wel hamas gehoordquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze nemen dat aan het gas een beetje te letterlijk
Dat dus.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die gasten melken dat ook maar uit, live is het net te doen maar al die flauwheid nog een keer zien, nou nee
*trekkersquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:50 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Haha ze zetten hun trekkers in
De aanvoerder van de hooligan heeft een tractor, echt een status symbool.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:50 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Haha ze zetten hun trekkers in
oh raarquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ze zijn bang voor zwaardere aardbevingen
Gelukkig woon ik in een flat dus ik ben wel veiligquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
Uiteindelijk is alles voetbalgerelateerd. Zal nu ook wel weer zo zijn, dat hooligans van *insert willekeurige club* de aanstichters zijn geweest... En vervolgens mag er noooooit meer een voetbalsupporter naar willekeurig welk stadion dan ook.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit is niet voetbal gerelateerd.
Huh, wel toch?Staat ook in de tekst naast de persconferentie:quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit gaat dan ook niet over Schaliegas, dat speelde met name in Boxtel NB.
ach we hebben er toch maar mooi de verzorgingsstaat van kunnen betalenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ze zijn bang voor zware aardbevingen en in sommige dorpen is er al veel schade.
Net als in Haren. Dat waren ook hooligans. Net als Hoek van Holland dat waren de Feyenoord hooligans.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uiteindelijk is alles voetbalgerelateerd. Zal nu ook wel weer zo zijn, dat hooligans van *insert willekeurige club* de aanstichters zijn geweest... En vervolgens mag er noooooit meer een voetbalsupporter naar willekeurig welk stadion dan ook.
dit grapje kost een miljardquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ach we hebben er toch maar mooi de verzorgingsstaat van kunnen betalen
1 hele grote zou mooi zijn, dat het hele gebied meteen afzinktquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
Eerst het gas eruitquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
1 hele grote zou mooi zijn, dat het hele gebied meteen afzinkt
Vreemd, want zover ik weet winnen ze geen Schaliegas in Groningen. Maar vergelijkbaar aardgas. Schaliegaswinning is namelijk milieutechnisch een beetje dubieus.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:52 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Huh, wel toch?Staat ook in de tekst naast de persconferentie:
Rechtstreeks verslag van de persconferentie van minister Kamp over de winning van Schaliegas in Groningen.
Misschien hebben ze een geheime extra bubbel schaliegas ontdektquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vreemd, want zover ik weet winnen ze geen Schaliegas in Groningen. Maar vergelijkbaar aardgas. Schaliegaswinning is namelijk milieutechnisch een beetje dubieus.
Ze hadden de opbrengsten net als de Noren in 1 of ander volksfonds moeten storten. Daar zit nu 600 miljard in ofzo.quote:
Er zijn al milieuvriendelijke mogelijkheden om gas uit schalie te winnen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vreemd, want zover ik weet winnen ze geen Schaliegas in Groningen. Maar vergelijkbaar aardgas. Schaliegaswinning is namelijk milieutechnisch een beetje dubieus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |