Zuinig? Nee. Heb altijd genoeg geld verdiend en heb eigenlijk altijd overgehouden. Nu dan met 2 verhuizingen binnen 8 maanden en de aankomende die voor de deur staat zijn de centen wel wat aan het opraken. #armesloeber #weergeenwereldreis #ikhebookaltijdpech #dailystruggles #hardlifequote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:45 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
#nogdrooghier #haha #FOTsc
[..]
Ben je dat ooit geweest?
Nee midweekje of langer. Weekendjes weg doen we wel vaker. En ik leef ook niet super zuinig ofzo. Nu wel iets rustiger aan vanwege die nieuwe auto. Maar tijd voor tijd scheelt een hoop in vrije dagen vooral als je veel overwerkt. En echt heel zuinig leven doen we ook niet. Ook niet extreem royaal ofzo. Maar doe onze gewone boodschappen, betaal de sportschool, kapper en alle andere dingetjes en voor de rest zetten we gewoon wat apart. Nu moet ik wel zeggen dat wij niet in de meest dure hotelcomplexen enzo zitten. We kamperen nog steeds het liefst en dat is relatief erg goedkoop. Behalve op La Palma maar daar wou ik gewoon zeker weten dat we goed zouden zitten.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zou daar serieus geen geld voor hebben, of vrije dagen. Ik ga in de zomer vaak 3 weken weg. En soms een weekendje. Al moet ik wel zeggen dat ik niet zuinig ben met geld, dus zo verwonderlijk is dat niet.
Wat versta jij onder vakantie? Ook weekendjes weg?
Gewoon een rijke vrouw trouwen johquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:43 schreef kanovinnie het volgende:
Al moet ik wel zeggen dat ik niet zuinig ben met geld, dus zo verwonderlijk is dat niet.
Kamperenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee midweekje of langer. Weekendjes weg doen we wel vaker. En ik leef ook niet super zuinig ofzo. Nu wel iets rustiger aan vanwege die nieuwe auto. Maar tijd voor tijd scheelt een hoop in vrije dagen vooral als je veel overwerkt. En echt heel zuinig leven doen we ook niet. Ook niet extreem royaal ofzo. Maar doe onze gewone boodschappen, betaal de sportschool, kapper en alle andere dingetjes en voor de rest zetten we gewoon wat apart. Nu moet ik wel zeggen dat wij niet in de meest dure hotelcomplexen enzo zitten. We kamperen nog steeds het liefst en dat is relaties erg goedkoop. Behalve op La Palma maar daar wou ik gewoon zeker weten dat we goed zouden zitten.
En nee de hond krijgt ook gewoon eten ^^ hont
En...?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:52 schreef kanovinnie het volgende:
En een lang weekend Barcelona, en een weekendje centerparcs
Dat was 't wel weer. Of je moet kamp meerekenen. Maar dat is vakantie voor ouders, die dumpen kun kinderen bij onsquote:
Dat deed ik ooit op 1 dag.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:49 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb laatste 2 maanden 2000 aan foto spullen uitgegeven.![]()
Dus vind het nu wel weer even genoeg.
Tja. ik heb niet het geld om 2000 euro uittegeven aan 1 lens.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:01 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Dat deed ik ooit op 1 dag.Okee, was ook maar 1 objectief, maar toch
Ik had gespaard en kwam toen een cashback actie tegen. 200 terug van die 2000, 3 maanden later pas, mja.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:05 schreef over_hedge het volgende:
Tja. ik heb niet het geld om 2000 euro uittegeven aan 1 lens.
Dat is het ook.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:05 schreef over_hedge het volgende:
Voor gewoon een hobby vind ik het wel veel geld.
Pics or it didn't happened.quote:
ja precies doen wij ook. Lekker de bourgondier uithangen haha.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kamperen
Doe ik ook hoor, maar wel lekker eten, vaak uit eten op vakantie, biertjes, kroegen enzovoorts. Ik weet ook wel waar ik mijn geld aan uit geef, maar ik verspil het in mijn ogen niet
T*ring, jij hebt energie over lijkt het wel...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
#hashtags #daargaanweweer #inb4 #susteren #yolo #uncle #gekkenhuis #FOTsc #SWAG
dag hard gewerkt, dan krijg je datquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:06 schreef freud het volgende:
[..]
T*ring, jij hebt energie over lijkt het wel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |