Ja foto's specs endergelijkequote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb er 1 thuis staan die ik echt nog nooit gebruikt heb
he lola jij hier?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Iemand moet het doen
[..]
swagger
pff, uhm, goedkope imitatie van de gibson sg van angus youngquote:
Goedkope imitaties zijn zo jammer om mee te spelen, dan klinkt het gewoon niet mooi genoeg en dan heb je minder motivatie om te lerenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pff, uhm, goedkope imitatie van de gibson sg van angus young
SGquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pff, uhm, goedkope imitatie van de gibson sg van angus young
Dit wel. Al heb je er ook pareltjes tussen zitten.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:41 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Goedkope imitaties zijn zo jammer om mee te spelen, dan klinkt het gewoon niet mooi genoeg en dan heb je minder motivatie om te leren
Ik wou dat ik het geld had om echt mooi spul te kopenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:41 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Dit wel. Al heb je er ook pareltjes tussen zitten.
j&d brothers.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:41 schreef Roburtt het volgende:
[..]
SG, moet er wel nog een in m'n collectie. Welk merk?
Ik heb na 6 jaar eindelijk een fenderquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:42 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het geld had om echt mooi spul te kopen
Ik ben jellyquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:43 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik heb na 6 jaar eindelijk een fender, wel een mexicaan maar een geweldig ding
Slechte reviews mangquote:
zware tyden gquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:43 schreef d4v1d het volgende:
Kutleven.
Uitgeschoten met de kruiden voor mn eitje
Hij was gratisquote:
Nergens, maar krijg altijd gelijk te horen: Wat doe jij hier ...?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Tuurlijk, waar zeg ik dat het niet mag?
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!quote:
Ja ik zag je normaal nooit in de SC dus was gewoon benieuwd. Hoef je niet gelijk zo afbijtend te reagerenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nergens, maar krijg altijd gelijk te horen: Wat doe jij hier ...?
uhm geen leven hebben
6,3 krijgt hij (indien ik het juiste model heb)quote:
Waterschades en verzekeringen mi mangquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:44 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!
is gewoon een aangename verrassingquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nergens, maar krijg altijd gelijk te horen: Wat doe jij hier ...?
uhm geen leven hebben
* ikbennieuwopfok gaat over zijn gitaar heen pissenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:45 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Waterschades en verzekeringen mi mang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |