Het wordt gewoon tijd dat CS naar de peuters komtquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:46 schreef bitterend het volgende:
Zo te horen halen we het niet bij CS
Precies. Ik wacht nog even op aflossing in dit topic. Nog 8 dagenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:55 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Het wordt gewoon tijd dat CS naar de peuters komtM is in mijn ogen al even geen dreumes meer
Zeg de mijne wordt bijna 3 maar dat is nog lang geen kleuter hoor!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:45 schreef Kyara het volgende:
jawel, maar ik mis CS zo
en bij de peuters zitten allemaal bijna-kleuters (en jij natuurlijk bitterenden Susie)
Dat idd.quote:Op zondag 19 januari 2014 09:53 schreef laziness het volgende:
[..]
Zeg de mijne wordt bijna 3 maar dat is nog lang geen kleuter hoor!
De behoefte om elke dag een verhaaltje te komen doen neemt gewoon af op een gegeven moment maar gebleken is dat als iemand een onderwerp aanzwengelt er toch een hoop users weer opduiken.
Dus als je zelf daar meer kletst zal er daar vast ook herkenning zijn en reactie komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet quoten asjb.
[ Bericht 2% gewijzigd door kleinzusje op 20-01-2014 21:34:52 ]All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op maandag 20 januari 2014 20:06 schreef Kyara het volgende:
Wat leuk KZ! En wat is het toch een mooie meisje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat weet ik wel zeker! Billendoekjes bijten heel erg als je wondjes hebt, probeer het maar eens uitquote:Op maandag 20 januari 2014 23:25 schreef Tinuviel het volgende:
Troeta ja met nat washandje en bakje water. En dan depik het idd droog met hydrofiel. Het bijt een stuk minder dan billendoekjes is mijn idee.
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:51 schreef PureEvil het volgende:
Gezellig Sam, Leuke foto's !![]()
Ze is al zo groot
![]()
Cristel is vervelend, echtHele dag naar de keuken lopen, liefste nog met een stoel, dan kan ze bij het aanrecht....Of de la opentrekken waar het bestek ligt (gevaarlijk ! )
Of de la waar de suikerklontjes in liggen, die liggen nu inmiddels los in de la....![]()
En als ze dr zin niet krijgt, gaat ze gillen, echt heel hard gillen![]()
(werkt ook niet mee dat de middelste dat dus ook doet als ie zn zin niet krijgt...en ze doet ALLES na...)
Net wou ze trouwens niet slapen, ging ik kijken bij dr, had ze dr luier uitgetrokkenGelukkig was ie nog droog
![]()
En papa is alles bij dr, mama is niks aan![]()
Wordt er zo moe van soms![]()
Positief: Ze loopt wel heel lief aan mn handVanochtend ook, toen we ff in de winkel waren, en dan wil ze ook wat dragen, zo schattig
ze is zeker al heel groot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb het idee dat onze meiden wat gelijk oplopen al is lisa wat jonger.
ze krijgt voortaan de tussendoor open wat ze dus ook constant doet. Schuift hele tafels na de tv om daarop tv te kunnen kijken rent weg als ietsniet mag. Trekt de keukenlades leeg en bij grutje krijgt ze de voordeur open en kan ik haar telkens van de gallerij plukken.
En dat gillen drama... me vader kan daar ook echt enorm slecht tegen en dat maakt het voor lisa deste leuker.
Heb hier al 3 dagen het middag dutje wat gerekt en ze lijkt beter te slapen maar dat durf ik niet hardop niet te zeggen haha. Ze is heel erg bezig met poepen op de wc maar telkns bkijven het windjes maar ben enorm trots dat ze dat link aan poepen en naar de wc moeten.2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
Mn man kan daar niet tegen, die schreeuwt er net zo hard tegenin als t ff kan, en dat werkt dus niet :/quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:35 schreef Sam1993 het volgende:
En dat gillen drama... me vader kan daar ook echt enorm slecht tegen en dat maakt het voor lisa deste leuker.
Huh ? wat heb ik gemist ?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:36 schreef Twinkle20 het volgende:
Enf hoe is het met dreumes in het mega bed?
Zelfde als bij jou, genieten he. Veel kletsen, verhalen vertellen, spelen samen, makkelijke dame. Vanmiddag ka, denk dat het goed zit met de vooruitgang want de fysio is ook tevreden. Stapjes langs de bank heel voorzichtig, sowieso beweegt ze veel meer de laatste tijd. Minder passief.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:51 schreef kleinzusje het volgende:
Dank Loj ( sorry van de foto) en Zolena ! beterschap voor je ukkie![]()
Wat een boefje PE !
Xanteh: klinkt heel leuk die date. Hoe gaat het verder met haar ?
[..]
Huh ? wat heb ik gemist ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een skipakje met capuchon op?? Ze kunnen wel wat hebben hoor.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:51 schreef Zoë23 het volgende:
Een vraagje,
Mijn lieve dreumes met eigen meningwil nog steeds geen sjaal om, geen muts op en geen handschoentjes..
Wat te doen? Het is nu echt koud en ze wil dus niet buiten rondrennen.. Ik vind t wel gezond om naar buiten te gaan maar dan moet ik dr tillen(want lopen vind ze te koud)
Ze kan wel in de kinderwagen,voetenzak etc dat is wel lekker warm maar dan kan ze dr energie niet echt kwijt.
We hebben al gespeeld met de sjaal en muts enzo, erg leuk totdat ze ermee naar buiten moet dus.. Ben stiekem wel 'jaloers' als ik al die kindjes met mus/sjaal enz zie. Lekker op de fiets op buiten lopen..
* Zoë23 wil naar buiten
Heb een mooi skipak gekocht en die wil ze ook niet aan. Ze wordt echt kwaad.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:55 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Een skipakje?
Heeft ze een lievelingsknuffel of pop? Misschien doet de knuffel ook een sjaal om? Zoiets?
Ik herken het hoor. Hier zijn ze ook zo. Maar ik ga gewoon, dan maar zonder muts of sjaal. Mijn kinderen hebben het ook niet snel koud, ze lopen liefst nu nog in hun zomerfladderjurk.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:01 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Heb een mooi skipak gekocht en die wil ze ook niet aan. Ze wordt echt kwaad.
(slaapzak wil ze bijv ook niet)
Ze is best wel duidelijk in wat ze wel/niet wil (bijv welke schoenen ze aan wil)
Blijkbaar was ik als kind ook zo, wilde mezelf aankleden en m'n eigen haar doenerg leuk om die foto's terug te zien..
Dus ik probeer me in te leven in S haar belevingswereld en probeer het haar zelf te laten doen en idd haar beer een muts op enz. Dat is allemaal leuk tot we naar buiten gaan..
Ja en dan? Loop ik met een boos kind door de straat. Das ook niet echt leuk voor S of mij.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:00 schreef PureEvil het volgende:
Euhm, nou gewoon aantrekken zeker? Ze heeft niks te willen? (Als je die sjaal goed vastmaakt, krijgt ze m echt niet los hoor)
hier in de huiskamer slingert al een hele tijd een muts en sjaal van Cristel....En ze pakt m nu zelf en zet m op dr hoofd, eerst deed ik dat bij haar, als spelletjeOf bij mezelf
Nee Maar elke keer dr zin geven schiet je ook niks mee op. toch?quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:09 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Ja en dan? Loop ik met een boos kind door de straat. Das ook niet echt leuk voor S of mij.
S vind niets prettig wat rond haar hals zit, of strak zit enz.quote:
S is ook warm. 2 lagen kleding (lange mouw romper en shirt) is al te warm voor dr. Ze trekt ook t liefst dr sokken uit enzquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:04 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Ik herken het hoor. Hier zijn ze ook zo. Maar ik ga gewoon, dan maar zonder muts of sjaal. Mijn kinderen hebben het ook niet snel koud, ze lopen liefst nu nog in hun zomerfladderjurk.
Hangt er vanaf waarmee ik S haar zin geef vind ik.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:11 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Nee Maar elke keer dr zin geven schiet je ook niks mee op. toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |