Wat een heerlijke verhalen! Ik kan niet wachten om hier ook echte gesprekjes te voeren

.
Andere Jonijn

Slim wel! Eerder trok M toch meer naar D toe of heb ik dat verkeerd onthouden? Merk je nu verandering?
CS bijna naar de peuters! Bitterend mis ik ook hier! Dan merk ik echt dat mijn dreumes ook steeds groter moet worden

.
De laatste dagen is I. zo gezellig en lief! 100% genieten. Komt steed kusjes geven, schattig rollenspel met zijn speeltjes (koekje delen met een plastic paardje, zachtjes "nomnomnom" zeggend

) en vanochtend oefende hij herhaaldelijk op zijn 'schwalbe', schoppen tegen de bal en dan net doen of hij omvalt (en dan hard Oooooohww roepen). Waar heeft hij dat nou weer vandaan??

Oh ja, hij gaat nu ook ons kietelen, als ik per ongeluk een stukje rug bloot heb bijvoorbeeld, hihi.
Op het KDV is hij zo'n beetje de oudste op zijn groep en daar is hij soms wel een beetje hardhandig tegen de kleinere kindjes. Als hij dan aan het eind van de dag bij de grote kinderen mag spelen, is hij hevig verbolgen dat die kinderen gewoon terugduwen als hij hun een duw geeft, de held

.