Ik heb er al zeker 5 jaar niet meer gezien, dus een band is er niet. Maar een berichtje is wel een goed idee!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:35 schreef BlueEyes het volgende:
Och Sunshine, kan het me indenken. Misschien haar een persoonlijk berichtje sturen?
(zelf stuur ik in dit soort gevallen een kaartje.. klein gebaar maar in zo'n geval weet ik uit ervaring heel waardevol en fijn)
Ik heb dat ook. Echt wonderbaarlijk dat mijn lichaam een wezen kan maken met hartje, niertjes, voetjes, oogjes, etc... Heel wonderbaarlijk. En fijn dat alles goed is!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:24 schreef Roomsnoes het volgende:
Wat voelt dat dan rot idd, Sunshine. Maar voel je niet lullig hierover. Zo is het leven, helaas. Maar een berichtje is altijd attent natuurlijk!
Wij hebben gisteren de 12 weken echo gehad, en alles zag er perfect uit. Een druk zwemmend wezen van 7.09 cm, met armen, benen, twee hersenhelften en pies in z'n blaas <3
Zo raar he, dat mijn lijf gewoon weet hoe het een mens moet fabriceren. Afvallen en sporten kan het niet zo goedmaar een kind maken gaat prima! Rare gewaarwording dat zoiets voorgeprogrammeerd in je lijf zit, en gebeurt zonder dat je er zelf iets voor hoeft te doen. Misschien wat raar uitgelegd, maar ik vond het ineens zo'n out-of-space-beleving om dat kind te zien zwemmen.
Whaha, heel goed punt!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:28 schreef NoBoNo het volgende:
Nou Roomsnoesje, je moet er natuurlijk wel iets voor doen, want wie niet waagt die niet wint, wie niet n**kt krijgt geen kind!![]()
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:24 schreef Roomsnoes het volgende:
Wat voelt dat dan rot idd, Sunshine. Maar voel je niet lullig hierover. Zo is het leven, helaas. Maar een berichtje is altijd attent natuurlijk!
Wij hebben gisteren de 12 weken echo gehad, en alles zag er perfect uit. Een druk zwemmend wezen van 7.09 cm, met armen, benen, twee hersenhelften en pies in z'n blaas <3
Zo raar he, dat mijn lijf gewoon weet hoe het een mens moet fabriceren. Afvallen en sporten kan het niet zo goedmaar een kind maken gaat prima! Rare gewaarwording dat zoiets voorgeprogrammeerd in je lijf zit, en gebeurt zonder dat je er zelf iets voor hoeft te doen. Misschien wat raar uitgelegd, maar ik vond het ineens zo'n out-of-space-beleving om dat kind te zien zwemmen.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:29 schreef Chanty het volgende:
[..]
En helemaal niet raar uitgelegd, snap precies wat je bedoeltIk was ook best trots toen ik mijn ventje met 10 weken zag bewegen, dat zoiets klein gewoon al bewegen kan
![]()
btw: je weet dat je profiel ingesteld staat als man?
Mag mijn UD naar 8 augustus?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:39 schreef Burdie het volgende:
Nieuw topic, nieuwe kansen. Zijn er nog aanpassingen voor de OP?
Huu! Ben heus een vrouw! Fixedquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:29 schreef Chanty het volgende:
btw: je weet dat je profiel ingesteld staat als man?
quote:
Had ik laatst ook een aflevering van gezien idd. Werkt wel lekker relativerend voor mijn eigen gewichtstoenamequote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
Met verbazing heb trouwens op TLC Obese and pregnant gezien. De dames wogen al voor de zwangerschap iets van 150 a 170 kilo en met zwangerschap was dat een tikkie hoger natuurlijk. Maar wat een problemen brengt dat met zich mee zeg! Ze hadden suikerziekte, hoge bloeddruk, kortom niet ideaal voor de baby.
Komt volgens mij elke avond.
ik kan nog net een pleister plakken maar verder....quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:44 schreef BlueEyes het volgende:
Burdie geniet volop van je taart! Je hebt t verdiend!
TAP fijn dat de klachten wat gezakt zijn, lekker op de bank tv kijken met je 1+1 smurfjes en lekker laten verwennen door je partner!
Dyre ik moest voor de nekplooi ook naar een speciaal diagnostisch centrum, wel volledig gericht op zwangerschaps echo's enzo.
Was heel fijn en goeie apparatuur, beter dan bij de vk. En hele lieve echoscopist die alles uitlegde en de tijd nam. Komt goed hoor!
Ik wil ook creatief zijn met haken/borduren/breien/naaien maar heb daar zo ontzettend geen gevoel of rust voor. Ben blij dat ik creabea moeder heb! Enige waar ik creatief mee kan zijn is verband en pleisters, maar dat is niet echt de bedoeling denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:57 schreef BlueEyes het volgende:
Zonder inlegkruisjes kan ik om de 2/3 uur schoon ondergoed aantrekken
dat heb ik dus ook, vanmorgen bij het opstaan dacht ik echt OMG ik ben gaan vloeien.... gelukkig niet op die manierquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:57 schreef BlueEyes het volgende:
Zonder inlegkruisjes kan ik om de 2/3 uur schoon ondergoed aantrekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:45 schreef LaLouchi het volgende:
Vandaag de geslachtsecho gehad! Wij krijgen een zoontje![]()
Ik heb ook momenten dat ik bang ben.. En als ik dan vd week lees dat het mis is gegaan bij iemand die al verder was dan denk ik ook wel eens oh crap...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:55 schreef Ongeduldig het volgende:
Tof LaLouchi!
GM, wat knap! Ik vind het zo mooi hoe jij zo positief bent en er helemaal in gelooft. Waar jij al dekentjes aan het naaien bent en naar wiegjes aan het kijken bent, denk ik nog elke dag "nou, eerst nog maar eens zien of het allemaal wel goed gaat..." en ben ik nog best wel bang. Ik zou willen dat ik jouw optimisme had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had net opruimwoede jóngah! Wasrek staat vrij standaard in onze slaapkamer. Nu opeens niet meer. Staat altijd wel één paar schoenen onder de bank. Nu opeens niet meer......
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:44 schreef DJMomo het volgende:
Jongens! Verlof! Hoera!
Verder niet zo jubel stemming
pfffft!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had net opruimwoede jóngah! Wasrek staat vrij standaard in onze slaapkamer. Nu opeens niet meer. Staat altijd wel één paar schoenen onder de bank. Nu opeens niet meer......voor jou!
S. 2014
J. 2016
Kan ook te maken hebben met het programma dat je vk gebruikt voor de controles enzo. Er zijn een aantal verschillende programma's die gebruikt worden, bij een intake loop je meestal een standaardpagina van zo'n programma af; in ieder geval 1 programma weet ik dat sinds anderhalf jaar actief gevraagd wordt naar tandvleesontsteking/parodontitis. Net zoals er bijv. naar blaasontsteking gevraagd wordt. Van ten minste 1 ander programma weet ik dat er niet naar die ontstekingen gevraagd wordt. Het is dan aan de vk zelf of ze het relevant vindt en of ze überhaupt op de hoogte is.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:18 schreef Enfermera het volgende:
Twink hihi ja klopt
Werknaam idd
Ongeduldig; ik stoker hier met tandenstokersdan gaat het goed! Heb dan sneller last van bloeden sowieso maar ook wat gevoeliger en als ik stoker dan gaat het goed
Maar goed idd dat je je laat behandelen.
Mijn vk heeft nooit gevraagd naar mn tandvlees
Das wel bijzonder dan ja, als er al wel onderzoek is in die richting..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:59 schreef mignonne het volgende:
Nouja ik heb wel de indruk dat de link tussen diverse aandoeningen en mondgezondheid al heel lang bestaat, maar dat het in de praktijk maar weinig ter sprake komt.
Even ter illustratie, als er een mw binnenkomt met premature weeën dan wordt er van alles uit de kast getrokken en getest, een infectielab wordt afgenomen etc. maar er wordt niet naar haar tandvlees gekeken/gevraagd; wellicht door sommigen wel maar ik heb het nog niet gezien. Ik ben benieuwd naar de ontwikkelingen op dat gebied wel
Wat is de link dan daarmee? Niemand heeft mij naar mijn tandvlees gevraagd inderdaad. Heb ook geen problemen al moet ik wel weer naar de tandartsquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:59 schreef mignonne het volgende:
Even ter illustratie, als er een mw binnenkomt met premature weeën dan wordt er van alles uit de kast getrokken en getest, een infectielab wordt afgenomen etc. maar er wordt niet naar haar tandvlees gekeken/gevraagd; wellicht door sommigen wel maar ik heb het nog niet gezien. Ik ben benieuwd naar de ontwikkelingen op dat gebied wel
Ja het schijnt best een hoog aantal te zijn. Er worden cijfers genoemd als dat 15-20% van de onverklaarbare vroeggeboorten te relateren zouden zijn aan parodontitis. De link zou zijn dat bacterieën die voor tandvleesontstekingen zorgen vrij gemakkelijk in de bloedbaan terecht komen, omdat het zo'n doorbloed gebied is, dat tandvlees; en dat het dan bij de baarmoeder weer het baringsmechanisme te vroeg op kan wekken. In een hele kleine nutshell. Als je er meer over wilt lezen dan is dit wel een hele informatieve link:quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:32 schreef Kyara het volgende:
[..]
Wat is de link dan daarmee? Niemand heeft mij naar mijn tandvlees gevraagd inderdaad. Heb ook geen problemen al moet ik wel weer naar de tandarts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens denk ik dat het in jouw geval wel duidelijk was, omdat je een tweeling droeg en de kans op vroeggeboorte dan al ruim aanwezig is. Desalniettemin is het wel altijd netjes om een urinekweek af te nemen voor GBS bijvoorbeeld, omdat kindjes daar na de bevalling ook heel ziek van kunnen zijn.:)
Ja. Gevalletje geen ruimte meer voor nog een uitbouw?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:17 schreef Kyara het volgende:
Ja, die kweekjes zijn ook afgenomen hoor, uitstrijkje, vruchtwater, urinemonster, placenta.... Allemaal gecontroleerd en goedgekeurd.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:22 schreef Kyara het volgende:
Ik denk zelf dat J als eerste wilde en dat D te veel aan het aandringen was
Ik denk dat ze het bij mij ook alleen maar vroeg omdat het programma wil dat die vraag wordt ingevuld, maar ben er wel blij mee. In mijn geval is het in ieder geval zo dat er een echt risico op paradontitis bleek te zijn, maar nu ben ik er op tijd bij. Anders had ik er nooit aan gedacht. Dus nu flink poetsen en stoken om die baby lekker lang binnen te houdenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:50 schreef mignonne het volgende:
Kan ook te maken hebben met het programma dat je vk gebruikt voor de controles enzo.
anders maak je hem toch wakker?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 08:35 schreef Theeleuter het volgende:
Dames toch, meer met slechte nacht. Hier dochter die liep te spoken. Ze is wel weer in slaap gevallen, maar buj mij duurde dat langer. Kon geen fijne houding vinden. Nu moe en hopen dat vent voor 11en eens zijn nest uitkomt
sorry schatjequote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:04 schreef WupWup het volgende:
Ja hallo, leg die manier dan ook ff uit ofzo
Ah, tja, dat werkt niet meer met een set billen in je maagquote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
sorry schatje
eerst at ik vlak voor t naar bed gaan, want dat helpt bij misselijkheid, maar dan was t hel wb maagzuur, dus nu eet ik niet meer 2 uur vh naar bed gaan, slaap ik de hele nacht door en wordt ik hooguit met een wat wee gevoel in mijn maag wakker!
ja ik heb die billen nog niet in mijn maagquote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:36 schreef WupWup het volgende:
[..]
Ah, tja, dat werkt niet meer met een set billen in je maagFijn dat je beter slaapt!
Fijn! Grappig dat je al kunt zien dat ze op elkaar lijken. Ik zag dat bij nummer 1 en 2 echt niet, maar goed, die lijken dan ook niet op elkaar.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:55 schreef Kwisted het volgende:
hai!
Even snel inloggen vanaf mn werk, om te vertellen dat de 20 weken echo vanmorgen goed was! Ik ben verliefd en zit op een blauwe wolk.
De echo trouwens naast die van zijn zus gelegd en ze lijken sprekend op elkaar!!
Hihi oh, dat klinkt echt als iets wat mijn man ook zou kunnen overkomenquote:[b]Op zaterdag 18 januari 2014 21:17 schreef _NIKKI_ het volgende:
Mijn plan om mijn man de versnaperingen te laten verzorgen vanavond heeft gefaald. Hij ligt te slapen op de bank, zo gaat dat tegenwoordig eigenlijk elke avond.
Het lijkt erop dat net als vorige zwangerschap de rollen weer omgedraaid zijn. Hij heeft nu alweer last van de zwangerschap/naderende bevalling. Hij klaagt alweer een paar weken over hoofdpijn en buikpijn, slaapt slecht, is moe, heeft vreetaanvallen en is snel aangebrand. Ik hoop echt dat het niet zo extreem wordt als bij de zwangerschap van L. want toen vond ik het echt sneu voor hem aan het einde. Hij kon bijna niet meer normaal functioneren door de zenuwen.
wordt jij daar niet helemaal kriegel van? ik hoop voor mijn man toch dat m dat niet overkomt want ik weet nu al dat ik daar niet mee om kan gaanquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:17 schreef _NIKKI_ het volgende:
Fazz... brrr het spul van de toko nog een paar uur proeven lijkt me ook geen feest.
Mijn plan om mijn man de versnaperingen te laten verzorgen vanavond heeft gefaald. Hij ligt te slapen op de bank, zo gaat dat tegenwoordig eigenlijk elke avond.
Het lijkt erop dat net als vorige zwangerschap de rollen weer omgedraaid zijn. Hij heeft nu alweer last van de zwangerschap/naderende bevalling. Hij klaagt alweer een paar weken over hoofdpijn en buikpijn, slaapt slecht, is moe, heeft vreetaanvallen en is snel aangebrand. Ik hoop echt dat het niet zo extreem wordt als bij de zwangerschap van L. want toen vond ik het echt sneu voor hem aan het einde. Hij kon bijna niet meer normaal functioneren door de zenuwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het goed is, mogen we na een uur of 3 weer naar huis. Maar je weet nooit wat er gebeurt, en dan moet je zo ineens nog 24 uur blijven ofzo, dan vind ik het wel leuk om ze mee te nemen (meisjes- en jongensvariantquote:Op zondag 19 januari 2014 11:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Moet je na de bevalling lang in het ziekenhuis blijven? Omdat je de naamslinger meeneemt?
Vervelend he, dat je minder kunt nu. Mijn ervaring is dat je best snel een nieuwe 'balans' ontdekt tussen dingen doen en rust nemen, zodat je er niet zoveel last van hebt.quote:Ik ben gisteren duidelijk veel te druk geweest, het hele huis schoonmaken was niet zo slim! Nu weer misselijk, moe, koppijn en rugpijn.. En daar baal ik dan weer enorm van want ik ben pas 9 weken...
Ai... Nog (even) wachten tot de 3e maand is aangebroken, dan schijn je je weer tiptop toe voelen las ik op internet. En ik geloof het ook wel, want ik merk het bij mezelf ookquote:Op zondag 19 januari 2014 11:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Moet je na de bevalling lang in het ziekenhuis blijven? Omdat je de naamslinger meeneemt?
Ik ben gisteren duidelijk veel te druk geweest, het hele huis schoonmaken was niet zo slim! Nu weer misselijk, moe, koppijn en rugpijn.. En daar baal ik dan weer enorm van want ik ben pas 9 weken...
Wij krijgen dan ook een eigen kamerquote:Op zondag 19 januari 2014 12:00 schreef Pvoesss het volgende:
Maar ik kan mij niet voorstellen dat ze zoiets ophangen als je op een zaal met allemaal anderen zit eigenlijk..![]()
Heus, dat wil ik ook echt wel eens hoor.quote:Op zondag 19 januari 2014 11:10 schreef Burdie het volgende:
Ik zou mijn man slaan en zeggen dat 'ie normaal moet doen.
En vervolgens nog een jaar lang bij elk pijntje van zijn kant twee keer zo hard meekreunen en zuchten en steunen.
Overigens 36 weken vandaag.
Leuke loze woorden imho.. Echt iedere zwangerschap is anders. En klachten die overgaan is geen feit helaas.. Ik heb mij echt zo zitten ergeren aan dit soort opmerkingen. Mensen bedoelen het lief maar tegelijkertijd gaan ze er ook vanuit dat iemand zich wel weer beter voelt. En soms is dat gewoon niet zo.quote:Op zondag 19 januari 2014 11:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ai... Nog (even) wachten tot de 3e maand is aangebroken, dan schijn je je weer tiptop toe voelen las ik op internet. En ik geloof het ook wel, want ik merk het bij mezelf ook
Met een eigen kamer vind ik het een leuk ideequote:Op zondag 19 januari 2014 12:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wij krijgen dan ook een eigen kamer.
Oja, meerdere pakjes voor baby natuurlijk. Goeie.
Edit: die stonden er idd al op, alleen niet met de copy-paste meegekomen.
Je hebt wel gelijk maar ik snap sunshine ook wel, en ik denk echt dat ik wel een mazzelaar ben, juist omdat ik mij steeds beter ging voelen.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:04 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Leuke loze woorden imho.. Echt iedere zwangerschap is anders. En klachten die overgaan is geen feit helaas.. Ik heb mij echt zo zitten ergeren aan dit soort opmerkingen. Mensen bedoelen het lief maar tegelijkertijd gaan ze er ook vanuit dat iemand zich wel weer beter voelt. En soms is dat gewoon niet zo.
Een beetje postiviteit kan soms wonderen verrichten. Ja, je kan heel je zwangerschap je rot voelen. Maar het hoeft niet. En als je die wetenschap hebt, kan dat helpen op slechte dagenquote:Op zondag 19 januari 2014 12:04 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Leuke loze woorden imho.. Echt iedere zwangerschap is anders. En klachten die overgaan is geen feit helaas.. Ik heb mij echt zo zitten ergeren aan dit soort opmerkingen. Mensen bedoelen het lief maar tegelijkertijd gaan ze er ook vanuit dat iemand zich wel weer beter voelt. En soms is dat gewoon niet zo.
Oeh dit vind ik dan weer een opmerking die op het randje hangt....quote:Op zondag 19 januari 2014 12:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Een beetje postiviteit kan soms wonderen verrichten. Ja, je kan heel je zwangerschap je rot voelen. Maar het hoeft niet. En als je die wetenschap hebt, kan dat helpen op slechte dagen
Zo had ik het nog niet bekeken, maar ik snap je puntquote:Op zondag 19 januari 2014 12:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Oeh dit vind ik dan weer een opmerking die op het randje hangt....
Ik geloof ook echt dat positiviteit je kan helpen, maar ik snap ook dat als je 9 mnd lang, dag in dag uit je hart er zowat uitkotst, je niet meer zo positief bent... En dan deze opmerkingen dan ook verkeerd schieten,.hoe goed bedoeld ook.
Ik ben niet altijd blij met mn klachten maar realiseer me ook dat het zoveel erger kan.
Snap ikquote:Op zondag 19 januari 2014 12:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet bekeken, maar ik snap je puntEn van Pvoesss nu.
Iigbedoelde het niet verkeerd
Maar als je bv wil geven dan toch liever geen speen? Of heb ik achterhaalde info?quote:Op zondag 19 januari 2014 12:44 schreef Twinkle20 het volgende:
Burdie ik had voor baby de vorige keer maar 1 mutsje mee. Dat was te weinig omdat ik een nachtje moest blijven. Staat er ook een speentje op je lijstje? Ook die miste ik en gaat de volgende keer wel mee in de tas.
Nog een of twee setjes kleding voor baby misschien? Voor het geval ze zichzelf onder poept.
Is wat je zelf prettig vind denk ik. Wij hebben het bij M. niet gedaan maar gaan het bij de volgende wel doen, ook al geef ik bv dan. M. had geen last van verwarring iig..quote:Op zondag 19 januari 2014 12:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Maar als je bv wil geven dan toch liever geen speen? Of heb ik achterhaalde info?
10 weken zeiden ze hier in het ziekenhuis.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Oh ja dat was t, de 1e 6 weken liever niet ivm verwarring...
Nee dat kloptquote:Op zondag 19 januari 2014 12:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Maar als je bv wil geven dan toch liever geen speen? Of heb ik achterhaalde info?
quote:Op zondag 19 januari 2014 14:31 schreef Cygne het volgende:
Ik kom hier heel voorzichtig om 't hoekje kijken. De test is nog maar amper droog dus ik vind het heel spannend nog.
quote:Op zondag 19 januari 2014 14:31 schreef Cygne het volgende:
Ik kom hier heel voorzichtig om 't hoekje kijken. De test is nog maar amper droog dus ik vind het heel spannend nog.
Gefeliciteerd! Ik krijg ook, idd als alles goed gaat, een septemberkindquote:Op zondag 19 januari 2014 14:56 schreef Cygne het volgende:
Dankjewel! Nog net septemberkindje als het goed gaat.
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 19 januari 2014 17:04 schreef Cygne het volgende:
Ik heb het mijn ouders al verteld. Ze wisten al dat we aan het proberen waren.
Mijn papa: Ik weet even niet wat ik moet zeggen, meiske.![]()
Slaanquote:Op zondag 19 januari 2014 11:10 schreef Burdie het volgende:
Ik zou mijn man slaan en zeggen dat 'ie normaal moet doen.
En vervolgens nog een jaar lang bij elk pijntje van zijn kant twee keer zo hard meekreunen en zuchten en steunen.
Overigens 36 weken vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
quote:Op zondag 19 januari 2014 17:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
Pijn niet echt, wel een harde buik. Douchen helpt bij mij danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb ik ook. Zijn een soort krampen en duren idd een half uur ofzo. 't Is voor mij niet zo leuk als voorheen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Harde buik. Voel mijn baarmoeder samentrekken na een orgasme en voor dat gevoel helemaal weg is kan idd best even duren. Maar had ergens gelezen dat dat vrij normaal is dus ik zou me niet teveel zorgen maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Jaja. Daar trap ik ook niet meer in.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:14 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat klusje waar je man binnenkort even aan moet, zodat je bevalling kan beginnen.
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:18 schreef Pvoesss het volgende:
Hoe erg ik ook wil bevallen.. seks is de eerste 148292929 jaar wat mij betreft geen optie meer..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., ik durf nog niet. Ben toch bang voor bloedverlies enzo... Maar ik begin wel weer libido te ontwikkelen (ik schrok er gewoon van), dus misschien gewoon maar weer een keer proberen!
En Kim, wat fijn dat je weinig bloed hebt, nu! Ik ben benieuwd hoe ze morgen blijkt te liggen. Je kunt er soms niks van maken he...
Hier merk ik dat ik wat meer energie begin te krijgen! Niet meer ogen dicht om half acht 's avonds, wat minder misselijk overdag, I like!
Tegenwoordig moet ik wel stil zitten, anders fluit mijn lichaam me keihard terugquote:Op zondag 19 januari 2014 19:59 schreef marel88 het volgende:
Wat is jouw man goed bezig, Burdie! Lekker als er zonder dat je zelf wat doet, toch veel gebeurt. Kun je genieten van het stilzitten of ben je er gefrustreerd over? En waarom moet er een campingbedje op je kantoor?
Aha, handig! Ik ben benieuwd hoe dat bevalt!quote:Op zondag 19 januari 2014 20:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet ik wel stil zitten, anders fluit mijn lichaam me keihard terug. Dus ja, heb het maar te accepteren
.
Het campingbedje is voor de baby om in te spelen/chillen als ik aan het werk ben en baby niet slaapt (ik heb kantoor aan huis). Een alternatieve box dus eigenlijk. Hopelijk leert 'ie snel genoeg om zichzelf te vermaken.
Fijn dat je vermoeidheid wat afneemt!
Nou, ik weet ook niet of het een hoofd is maar ik heb wel telkens een ronde bol op links én rechts! rationeel denk ik schouders./ruggetje en een set billetjes aan de andere kant. Maar hoe ze dan dat hoofd ook nog in m'n bekken krijgt zonder d'r nek te breken?quote:Op zondag 19 januari 2014 19:59 schreef Burdie het volgende:
@Kim, als het hoofdje al in de bekken ligt, kan je die niet/nauwelijks (meer) voelen.
Ik voel ook nooit een hoofd, maar wel gezellige billen tegen mijn ribbenkast. En als ik daar dan zachtjes tegenaan duw, voel ik voeten in mijn zijVanmiddag was baby me voor, en schopte 'ie keihard tegen mijn hand toen ik tegen zijn billen duwde
.
Misschien kan je hier wat mee? http://spinningbabies.com/baby-positions/belly-mapping
he zijn wij precies tegelijk dan? Ik ben vandaag ook precies 20 weken.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:45 schreef Hobbesje het volgende:
Voor de paklijst hierboven een tip: zorg dat je alles in je toilettas hebt zitten... ik had netjes mijn toilettas mee, maar had er geen shampoo en deo inzitten. En ik mocht meteen langer blijven, dus echt handig was het niet.
En meer dan 1 pakje voor de baby is ook wel handig (evt 2 maten, onze eerst pakjes waren te klein).
En libido... wasda? Weet van de vorige zwangerschapnog wel dat het weer goed gaat komen gelukkig.
En vandaag 'gewoon' al weer opde helft! 20 weken, over 3 dagen de guo en hopenlijk weten we dan wat we gaan krijgen.
Ik dacht: nee dat bestaat niet...quote:Op zondag 19 januari 2014 21:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wat een zaadzaak is babypark zeg! De website gewoon dicht op zondag.... echt hoor.. dat je vanuit geloof niet werkt op zondag, prima, maar een website sluiten...
Ik wil juíst altijd op zondag neuzen naar babydingen, dus ik ben ook al meermaals tegen die gesloten babypark site aangelopen. En ik denk veel meer mensen met mij. Volgens mij lopen ze echt een hoop geld mis door die zondagsluiting.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wat een zaadzaak is babypark zeg! De website gewoon dicht op zondag.... echt hoor.. dat je vanuit geloof niet werkt op zondag, prima, maar een website sluiten...
Datum van je pc even 1 dagje vooruit zetten... idd niet helemaal van deze tijd!quote:Op zondag 19 januari 2014 21:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Slim idee, maar dat werk hier nietquote:Op zondag 19 januari 2014 21:51 schreef Hobbesje het volgende:
[..]
Datum van je pc even 1 dagje vooruit zetten...
Er kunnen juist ook voordelen aan zitten voor een webwinkelierquote:Op zondag 19 januari 2014 21:46 schreef Dyre het volgende:
Ik kom ook heel af en toe eens een site tegen die 'gesloten' is op zondag. Ongeacht je geloofsovertuiging is dat gewoon niet erg klantvriendelijk en vooral voor een webshop onbegrijpelijk wat mij betreft
ik riep dat hier hardop, waarop mijn man heel droog zei, ja das wel de helft waarvan zij bestaan en eizaak bekt niet lekker.....quote:Op zondag 19 januari 2014 22:06 schreef Dyre het volgende:
Ik moest trouwens wel gniffelen om de term 'zaadzaak'Maar dat komt misschien omdat ik gewoon vanavond melig ben.
Voorlopig verzucht ik telkens dat hij z'n zin dan wel krijgtquote:Op zondag 19 januari 2014 22:26 schreef _NIKKI_ het volgende:
Oh das ook niet handig KP. Hopelijk komen jullie er snel samen uit, want de tijd gaat best een beetje dringen. Of nouja zo voelt het voor mij op dit moment en dat is niet goed voor mijn hormonen.
Ja bluhhh is dat hè. Ik blijf van mening dat je eigenlijk de ervaring van een pro nodig hebt. Maargoed, de pro's hebben mijn kaartje niet, dus dan maar zelf knutselen via zo'n module op de site.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:32 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Voorlopig verzucht ik telkens dat hij z'n zin dan wel krijgtik weet ook echt niet hoe ik het optimaliseren moet, want ik ben niet heeeel handig en we ontwerpen in zon module van een site, met bijbehorende beperkingen. En proefdrukkaartjes zijn 3.50 ps.
2setjes voor baby,1set voor mezelf,schoon ondergoed. Mutsje. Fotocamera,oplader,(camera)mobieltje.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:57 schreef Burdie het volgende:
Wij willen idd geen speen geven.
Meerdere mutsjes en pakjes, check.
Dit zijn echt dingen waar ik een beetje zenuwachtig van word.
Bedenk me net dat ik morgenochtend toch naar de ha moet voor vitb injectie dus kan ik het gelijk ff vragenquote:Op zondag 19 januari 2014 23:14 schreef _NIKKI_ het volgende:
GM ik ben ook megaverkouden en ik gebruik nu alleen voor de nachten kinderneusspray 2-6 jaar. Net iets minder heftig dan de volwassen versie. En dus naar 1 keer per dag. Als ik dat niet doe dan doe ik 's nachts geen oog dicht.
Volgens de apotheek mag de volwassen versie 5 dagen volgens bijsluiter gebruikt worden. Daarna stoppen in verband met eventuele verminderde doorbloeding van de placenta geloof ik. Morgen even contact opnemen met je apotheek misschien?
Otrivin mag wel. Niet langer dan 7 dagen gebruiken echter en liefst niet te vaak in de zwangerschap gebruiken. Overdosering zou mogelijk een slechtere placenta-doorbloeding geven.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ladies, is er een neusspray ( geen zoutoplossing) die wel mag? Ik wordt gewoon weer verkouden, ene verkoudheid is nog niet eens helemaal weg... Heb typische volle holtes koppijn dus morgen even spray halen...
quote:Op maandag 20 januari 2014 00:28 schreef Pvoesss het volgende:
Dat is knap aangezien er geen menthol in zit![]()
![]()
En wat betreft neusspray zou ik altijd overdag gaan voor zoutoplossing.
Het is echt funest voor je neus en je ziet in de drogist veel neusspray verslaafde mensen.
Je lichaam kan ook gewoon na een tijdje niet meer zonder.
Interpolis toevallig?quote:Op maandag 20 januari 2014 11:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
Goeiemorgen![]()
Dot, wat fijnEn haartjes
![]()
![]()
Zo lief!
DJ Momo, hoop dat je nog lekker geslapen hebt (of het nu aan het doen bent).![]()
Ik zat net mijn zorgpolis te bekijken en ik dacht dat dat wel goed zat. Ik betaal immers 133 euro pm. Maar nu zie ik tot mijn allergrootste schrik bij kraamzorg: maximaal 10 dagen en 4,10 per uur voor je eigen rekening![]()
![]()
Dat zou je inderdaad zeggen, omdat dat de minste kosten zijn. Maar om een of andere reden heb ik zo'n angst om thuis te bevallen, dat dat geen optie is om toch te doen.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:38 schreef WupWup het volgende:
Dat lijkt me nou net niet de bezuiniging om te overwegen.
Nee ik heb CZ. Maar ik heb naast mijn naturapolis ook een comfortpakket. En van daaruit wordt alles vergoed vertelde me ze net. Zelfs nog 4 dagen extra van 2 uur als ik het goedquote:Op maandag 20 januari 2014 11:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Interpolis toevallig?
Ik heb hetzelfde, bij mn zoontje zn geboorte werd alles nog vergoed: kraampakket, ziekenhuisbevalling en kraamhulp.
Nu: 199 euro eigen bijdrage voor ziekenhuisbevalling zonder medische reden. Kraampakket zelf aanschaffen. 4,10 per uur aan eigen bijdrage voor kraamhulp, met een verplichtr minimale afname van 24 uur :S
Ik zit er hard aan te denken om geen kraamhulp te nemen, alles bij elkaar opgeteld zijn we dan een vermogen kwijt
Ohh dat scheelt dan welquote:Op maandag 20 januari 2014 11:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nee ik heb CZ. Maar ik heb naast mijn naturapolis ook een comfortpakket. En van daaruit wordt alles vergoed vertelde me ze net. Zelfs nog 4 dagen extra van 2 uur als ik het goed
verstaan heb
Maar wil jij perse in het ziekenhuis bevallen dan? Als het ook thuis kan, dan bespaar je wel 199 euro. En die kan dan weer naar kraamzorg. Toch?quote:Op maandag 20 januari 2014 11:41 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ohh dat scheelt dan weldat is fijn!
Klopt, maar om een of andere reden word ik nú al panisch als ik denk aan een thuisbevallingquote:Op maandag 20 januari 2014 11:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Maar wil jij perse in het ziekenhuis bevallen dan? Als het ook thuis kan, dan bespaar je wel 199 euro. En die kan dan weer naar kraamzorg. Toch?
Kijk! Dit bedoel ik dus, ik wist niet dat dat de werkzaamheden zijn van de kraamhulp.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:46 schreef WupWup het volgende:
Nou meer omdat een kraamzorg niet te vervangen is door een lieve moeder. Gaat jouw moeder dagelijks naar je hechtingen kijken? Gaat zij het vroegtijdig merken als jij een baarmoederontsteking of trombose ontwikkelt? Kan ze in geval van nood adequaat optreden, zoals wanneer je kind zijn slijm niet wegkrijgt en blauw aanloopt? Weet ze een beleid te maken als je baby te weinig voeding binnen krijgt of als jij tepelkloven ontwikkelt?
Kijk dan liever of je commode niet een stuk goedkoper kan. Of dat je die zes badcapes echt nodig hebt (bijvoorbeeld hè, ik zeg niet dat jij zes badcapes hebt)
Wat slecht allemaal zeg! Je hebt nu toch zeker een andere organisatie gekozen, of niet?quote:Op maandag 20 januari 2014 11:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Kijk! Dit bedoel ik dus, ik wist niet dat dat de werkzaamheden zijn van de kraamhulp.
De kraamhulp bij mn zoontje heeft al die dingen nooit gedaan/gecontroleerd. Bij mij was na een aantal dagen de verloskundige langs geweest om dit alles te controleren, dus ging ik er vanuit dat dit altijd zo werkt.
Zoals boven ook al genoemd. Het kraambureau had mii gevraagd of het goed was als er een stagiaire 'mee zou lopen' en uiteindelijk hebben ze me ALLEEN een stagiaire gestuurd.
In eerste instantie had ik daar helemaal geen problemen mee. Maar achteraf denk ik: als je bij een intake al hoort dt het mn eerste kind is, en ik ben pas 19, dan lijkt het mij toch dat je juist iemand stuurt met veel ervaring?
Maar dat alles bij elkaar gaf me nu dus het gevoel van: heb ik die kraamhulp wel nodig?
Klopt, maar vanwege eigen risico wat in december in 1x word afgeschreven kon ik niet overstappen.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:53 schreef Burdie het volgende:
Daar had je misschien beter eerder aan kunnen denken, JJ. In december had je nog je pakket kunnen aanpassen....
Dat sowieso.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wat slecht allemaal zeg! Je hebt nu toch zeker een andere organisatie gekozen, of niet?
Volgens mij moet dat wel kunnen hoor, de nieuwe gaat per januari in.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:57 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Klopt, maar vanwege eigen risico wat in december in 1x word afgeschreven kon ik niet overstappen.En ook in de aanvullende verzekering word het niet meer vergoed
Een modelvrouw dusquote:Op maandag 20 januari 2014 11:54 schreef Burdie het volgende:
Stefanie, ik heb nog niks gedaan vanmorgen.
Nee, ik heb expres nog gebeld naar interpolis omdat ik wilde overstappen naar Zekur van Unive. Maar door dat rottige bedrag van mn eigen risico kon het niet. Dus navraag gedaan naar aanvullende verzekering betreft bevallen/kraamhulp enzo, en die medewerker zei dus dat het in geen enkel geval nog word vergoed bij hunquote:Op maandag 20 januari 2014 11:59 schreef Dot. het volgende:
Bij mij hadden ze het idd ook geschrapt vanaf 2014, dus ik ben nog snel even overgestapt. Maar wordt het in geen enkele aanvullende verzekering vergoed JJ? Misschien even bellen om te kijken of er nog iets te regelen is?
Ik vind het maar een raar verhaal, wat heeft eigen risico te maken met al dan niet overstappenquote:Op maandag 20 januari 2014 11:57 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Klopt, maar vanwege eigen risico wat in december in 1x word afgeschreven kon ik niet overstappen.En ook in de aanvullende verzekering word het niet meer vergoed
Bij mij schrijven ze het volle bedrag in 1x af in december. En dat is dus het hele probleemquote:Op maandag 20 januari 2014 12:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik vind het maar een raar verhaal, wat heeft eigen risico te maken met al dan niet overstappen. Mijn eigen risico werd afgeschreven op het moment dat ik het gebruikte, dus zo door het hele jaar heen.
@nummerzoveel, wij hebben een rekensommetje gemaakt van extra kosten en extra vergoedingen die we verwachten te gebruiken, en uiteindelijk scheelt het nemen van een aanvullend pakket ons op jaarbasis een paar tientjes. Zo heel veel verschil maakt het idd dus niet. Wil jij thuis bevallen eigenlijk?
Ik betaal nu iets van 100 euro per maand en dan krijg ik alles vergoed, zelfs nog lactatiekundige zorg tot 200 euro. Bij Menzis, via PMA verzekeringen.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:05 schreef Twinkle20 het volgende:
Er zijn maar bar weinig aanvullende vrzekeringen die kraamzorg eigen bijdrage vergoeden. Of ik betaalde een godsvermogen aan premie voor dingen waar ik waarschijnlijk geen gebruik van ga maken. Dus de keuze was voor mij om minder premie te betalen en de eigen bijdrage dan maar zelf te betalen. Ook omdat ik minder kraamhulp wil as de vorige keer.. mits dit lichamelijk te doen is natuurlijk.
Bij mij was het uiteindelijk zo dat in mijn aanvullende pakket alles al vergoed werd. En door verlaging van de prijzen ben ik ook nog 10E minder gaan betalen per maand.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik vind het maar een raar verhaal, wat heeft eigen risico te maken met al dan niet overstappen. Mijn eigen risico werd afgeschreven op het moment dat ik het gebruikte, dus zo door het hele jaar heen.
@nummerzoveel, wij hebben een rekensommetje gemaakt van extra kosten en extra vergoedingen die we verwachten te gebruiken, en uiteindelijk scheelt het nemen van een aanvullend pakket ons op jaarbasis een paar tientjes. Zo heel veel verschil maakt het idd dus niet. Wil jij thuis bevallen eigenlijk?
Ja, we gaan hem toch doen, eigenlijk vooral omdat zowel vk als gyn er toch wel op aandrongen. En een 'afwijkende uitslag' zou in onze beleving nooit tot een medische indicatie kunnen leiden, dus mochten zij andere mening hebben, mogen ze ons overtuigen. We kunnen zo in elk geval het gesprek aan gaan. Ik heb anders ook het idee ervoor weg te lopen ofzo.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:02 schreef StefanieV het volgende:
Een modelvrouw dus(het idee van modelbaby volgen he ) heb je trouwens al besloten of je de echo nog laat doen of niet?
Ik zie nog steeds niet wat dat te maken heeft met overstappen.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:08 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Bij mij schrijven ze het volle bedrag in 1x af in december. En dat is dus het hele probleem
Het is gewoon al die pakketten die het gewoon lastig maken. Zoals het vroeger ging, gewoon voor iedereen hetzelfde maandelijkse bedrag werkte veel beter denk ik.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:15 schreef StefanieV het volgende:
Fijn dat je er een besluit in hebt genomen, geeft toch wat rust heik zou zeggen, probeer zoveel mogelijk te genieten door nog even naar jullie baby te kijken en erna hoor je de uitslag dan wel.
Ik vind die zorgverzekeringen zo raar geregeld bij jullie. Al zullen jullie ons systeem ook raar vinden hoogstwaarschijnlijk
Ik denk dat ik pas na het gesprek morgen rust heb erover, want er blijven nu toch nog een paar 'wat-als' scenario's in mijn achterhoofd rondspoken.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:15 schreef StefanieV het volgende:
Fijn dat je er een besluit in hebt genomen, geeft toch wat rust heik zou zeggen, probeer zoveel mogelijk te genieten door nog even naar jullie baby te kijken en erna hoor je de uitslag dan wel.
Oh, ik vind dat altijd wel leuk om uit te zoekenquote:Op maandag 20 januari 2014 12:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het is gewoon al die pakketten die het gewoon lastig maken. Zoals het vroeger ging, gewoon voor iedereen hetzelfde maandelijkse bedrag werkte veel beter denk ik.
Mijn polis bekeken net, ik snapte er geen drol vanMaarja, doe dat dan ook niet iedere dag. Gelukkig kan je dan gewoon bellen naar je zorgverzekering. Dan weet je het zeker
Ohhh dat laatste wist ik dus niet!quote:Op maandag 20 januari 2014 12:22 schreef Keshet het volgende:
Je kunt tot 31 januari je aanvullende verzekeringen nog aanpassen; ook als je niet overstapt.
En volgens mij kun je je aanvullend verzekeren bij een verzekeraar waar je niet je basisverzekering hebt lopen.
Dat is veel! Hier heb je ze al voor een 30 euro. Ik zou dan toch liever op weekend gaan. Een weekendje Kortrijk anders en een goedkopere echo erbij nemenquote:Op maandag 20 januari 2014 12:21 schreef Fazzoletti het volgende:
Zeg, ik ben even aan't kijken voor zo'n 3D echo... Is het normaal dat die prijzen >100E zijn![]()
Anders maar even focussen op een ander projectje; een weekendje weg met m'n lief voor begin maart
Helaas, ja. Een rondje vergelijkend warenonderzoek via google kan overigens wel lonen, de prijzen lopen wel erg uiteen. Wij hebben dacht ik iets van 160 betaald voor twee keer spieken (en ik vond het elke cent waard).quote:Op maandag 20 januari 2014 12:21 schreef Fazzoletti het volgende:
Hmm maar morgen dus iig meer duidelijkheid, dat is toch fijn!
Zeg, ik ben even aan't kijken voor zo'n 3D echo... Is het normaal dat die prijzen >100E zijn![]()
Anders maar even focussen op een ander projectje; een weekendje weg met m'n lief voor begin maart
Volgens mij klopt dat ook, wel de moeite waard om uit te zoeken!quote:Op maandag 20 januari 2014 12:24 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ohhh dat laatste wist ik dus niet!
Plus is het vaak iets duurder dan de aanvullende verzekering bij je eigen verzekeraar...en is het nog wel eens lastig met declaraties, maar goed wel de moeite waard om even uit te zoeken, als is het eerst maar voor een jaar.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:36 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dat ook, wel de moeite waard om uit te zoeken!
Idem! Vriend kan maar zien dat hij bij mij is bij de inleiding. Zoiets doe je ook samen vind k.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:53 schreef WupWup het volgende:
Ik heb geen persoonlijke ervaring met een inleiding, maar als mijn man zou gaan werken terwijl ik daar lig, gebruik ik m'n tijd om de echtscheidingspapieren in te vullen.
Daar ben ik nu ook naar toe vanaf interpolis. Meer vergoed en een lagere premie ook nog.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:08 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik betaal nu iets van 100 euro per maand en dan krijg ik alles vergoed, zelfs nog lactatiekundige zorg tot 200 euro. Bij Menzis, via PMA verzekeringen.
Mja, das nu natuurlijk al te laat
Je hebt thee die vochtafdrijvend zou moeten werken en hetzelfde voor bepaalde groentes (Bleekselderij o.a)quote:Op maandag 20 januari 2014 12:59 schreef Burdie het volgende:
Iemand trouwens tips tegen vocht vasthouden? Of kan je daar niet zoveel aan doen?
quote:Op maandag 20 januari 2014 12:53 schreef WupWup het volgende:
Ik heb geen persoonlijke ervaring met een inleiding, maar als mijn man zou gaan werken terwijl ik daar lig, gebruik ik m'n tijd om de echtscheidingspapieren in te vullen.
Nee dat ik perse wil werken hoor, maar zit een beetje met hoe verantwoord ik dat naar de baas enzo, maar dat red zich ook wel weer, zo moeilijk zijn ze hier nou ook weer niet.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:53 schreef WupWup het volgende:
Bevallenquote:Op maandag 20 januari 2014 12:59 schreef Burdie het volgende:
Iemand trouwens tips tegen vocht vasthouden? Of kan je daar niet zoveel aan doen?
Vanwege zwangerschapszuikersquote:Op maandag 20 januari 2014 13:22 schreef Franny_G het volgende:
NoBoNo, jullie zijn 30 januari uitgerekend, lees ik in de OP. Vanwaar dat inleiden?
Wat fijn! En hebben ze nog even gekeken?quote:Op maandag 20 januari 2014 12:36 schreef Tante_Soesa het volgende:
Vanochtend in het zhs geweest, ik mag gewoon naar de. 1e lijns verloskundige toe! Hoera!
Laptop mee om op de kamer wat te werken zou ik denk ik wel gedogenquote:Op maandag 20 januari 2014 13:21 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Nee dat ik perse wil werken hoor, maar zit een beetje met hoe verantwoord ik dat naar de baas enzo, maar dat red zich ook wel weer, zo moeilijk zijn ze hier nou ook weer niet.
Rustig maar, ik ben er wel gewoon bij, was ook mijn vrouw die dat wilde weten. Wij dachten even dat als ze het gaan inleiden dan is het er die dag sowieso wel (binnen 24 uur) maar in theorie kan het best nog dagen duren, vandaar dat we ons dit even afvroegen.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:22 schreef StefanieV het volgende:
Hoe verantwoord je dat? Euhm je vrouw staat op het punt te bevallen? Moet geen probleem zijn toch
Ah oke.quote:
Oh ik ben rustig hoor, zal erger overkomen dan ik het bedoelde, sorry!quote:Op maandag 20 januari 2014 13:25 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Rustig maar, ik ben er wel gewoon bij, was ook mijn vrouw die dat wilde weten. Wij dachten even dat als ze het gaan inleiden dan is het er die dag sowieso wel (binnen 24 uur) maar in theorie kan het best nog dagen duren, vandaar dat we ons dit even afvroegen.
Daar heb je calamiteitenverlof voor. Je hebt dus gewoon recht op verlof, dat duurt voor de duur tot de calamiteit opgelost is. Kan een paar uur tot een paar dagen zijn. Je werkgever mag dit niet weigeren maar mag wel achteraf vragen naar de reden van de calamiteit.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:21 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Nee dat ik perse wil werken hoor, maar zit een beetje met hoe verantwoord ik dat naar de baas enzo, maar dat red zich ook wel weer, zo moeilijk zijn ze hier nou ook weer niet.
My bad.....wou wupwup nog een keer quoten pakte de verkeerde geloof ik!quote:Op maandag 20 januari 2014 13:26 schreef StefanieV het volgende:
[..]
Oh ik ben rustig hoor, zal erger overkomen dan ik het bedoelde, sorry!
Bij mij voorspelden dat het zo'n 4dagen kon duren, vrijdag het ziekenhuis in en ik moest er vanuitgaan dat ze maandag of dinsdag geboren zou worden.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:25 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Rustig maar, ik ben er wel gewoon bij, was ook mijn vrouw die dat wilde weten. Wij dachten even dat als ze het gaan inleiden dan is het er die dag sowieso wel (binnen 24 uur) maar in theorie kan het best nog dagen duren, vandaar dat we ons dit even afvroegen.
quote:Op maandag 20 januari 2014 13:30 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
My bad.....wou wupwup nog een keer quoten pakte de verkeerde geloof ik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |