Die Feather die ik bij het pakje gedaan had, had ik besteld op Ebay. Ik raad ook je ook zeker aan de blauwe Astra te gebruiken.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:38 schreef Stickers het volgende:
Zojuist geschoren met een feather. Iemand een idee wanneer je merkt of het mesje toch te agressief is? Huid is namelijk zeer glad en dat wil ik vaker ^^
De scheercremes van Diqui ontvangen. En tot nu toe enkel de Kappus en Wilkinson geprobeerd samen met de Balea(?) Badger kwast. Die overigens ontzettend stinkt!
De Wilkinson heeft mijn voorkeur,voornamelijk vanwege de geur. Deze is wat aangenamer dan de erg aanwezige geur van Kappus.
De webshop heeft het probleem van de afgebroken schroef trouwens geweldig afgehandeld. Eerst vertelde ze mij dat ze de vraag hebben doorgespeeld naar Edwin Jagger. Ongeveer een week later, mailde de webshop terug met de melding dat het hen te lang duurt en zelf een nieuwe hebben verstuurd. Dag later binnen en deze houdt ik nu als reserve of voor op reis.
Nog iets, waar kan ik feathers in bulk kopen voor een mooie prijs? EBay?
Geef het drie a vijf scheerbeurten en dan is die geur beslist weg en ruik je de geur van de scheercreme. Want ik heb persoonlijk ook die ervaring met nieuwe scheerkwasten dat ze behoorlijk kunnen stinken.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:38 schreef Stickers het volgende:
De scheercremes van Diqui ontvangen. En tot nu toe enkel de Kappus en Wilkinson geprobeerd samen met de Balea(?) Badger kwast. Die overigens ontzettend stinkt!
De geur van de Wilkinson Sword scheercreme herinner ik me als een prettige mannelijke geparfumeerde scheercreme en die scheercreme beviel me zelf ook wel.quote:De Wilkinson heeft mijn voorkeur,voornamelijk vanwege de geur. Deze is wat aangenamer dan de erg aanwezige geur van Kappus.
Dat is netjes van de webshop dat ze je probleem opgelostquote:De webshop heeft het probleem van de afgebroken schroef trouwens geweldig afgehandeld. Eerst vertelde ze mij dat ze de vraag hebben doorgespeeld naar Edwin Jagger. Ongeveer een week later, mailde de webshop terug met de melding dat het hen te lang duurt en zelf een nieuwe hebben verstuurd. Dag later binnen en deze houdt ik nu als reserve of voor op reis.
Nog iets, waar kan ik feathers in bulk kopen voor een mooie prijs? EBay?
De Aldi in NL heeft geen aftershave....quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:12 schreef Diqiu-Long het volgende:
En wat ik zelf toevallig weet is dat de aftershave balsems van Aldi en Lidl zeer goed scoorde in de Okotest, al was het bij Lidl wel G. Bellini, maar het kan natuurlijk zijn dat ze de naam in Cien veranderd hebben?
Die stond altijd gewoon naast de Vergulde Hand in de winkel.. (geen idee of ie nog bestaat)quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Weet iemand in welke winkels ze deze zeep verkopen?
[ afbeelding ]
Kun je zien hoe vaak ik in de Nederlandse Aldi komquote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:41 schreef Snowballed het volgende:
[..]
De Aldi in NL heeft geen aftershave....
Zou het kunnen dat de Kruidvat Scheerzeep geproduceerde word door Koninklijke Sanders? Want naast de Palmolive en De Vergulde Hand zijn dat de enige scheerzepen die je lokaal in Nederland kunt krijgen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:41 schreef Snowballed het volgende:
Die stond altijd gewoon naast de Vergulde Hand in de winkel.. (geen idee of ie nog bestaat)
Ik heb me ook wel eens geschoren met een GD nog nooit zo'n razorburn gehad, Niet goed scheerklaar gemaakt( slechte slijper.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:54 schreef Shaggy8675 het volgende:
Vandaag geschoren met een echte Gold Dollar....
Wel even scheerklaar gemaakt door een goede slijper
hoe jij je nek scheert hoef ik niet eens te proberen. Daar blijf ik gewoon on haken. Is ook een van de redenen dat ik geen open mes gebruik. Dikke stugge baard.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:54 schreef Shaggy8675 het volgende:
Vandaag geschoren met een echte Gold Dollar....
Wel even scheerklaar gemaakt door een goede slijper
Ja, heb het gezien. Ach. een GD is op zich geen slecht staal, maar de afwerking en scales zijn gewoon bagger.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:44 schreef Diqiu-Long het volgende:
Wellicht is de Gold Dollar competitie 2014 op B&B wel iets voor je, daar mod men die gold dollars tot veel mooiere open scheermessen.
Hoe squote:Op maandag 10 februari 2014 22:21 schreef Shaggy8675 het volgende:
[..]
Ja, heb het gezien. Ach. een GD is op zich geen slecht staal, maar de afwerking en scales zijn gewoon bagger.
Ik hoop binnen nu en een paar weken mijn eerste eigen designs te gaan maken, eens kijken of dat lukt
De Dorko 855 welke ik moest restaureren is ook weer klaar, mooi mesje geworden al zeg ik het zelf
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ziet er goquote:Op maandag 10 februari 2014 22:21 schreef Shaggy8675 het volgende:
[..]
Ja, heb het gezien. Ach. een GD is op zich geen slecht staal, maar de afwerking en scales zijn gewoon bagger.
Ik hoop binnen nu en een paar weken mijn eerste eigen designs te gaan maken, eens kijken of dat lukt
De Dorko 855 welke ik moest restaureren is ook weer klaar, mooi mesje geworden al zeg ik het zelf
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ziet er goed uit. Hoe staat het eigenlijk met het scheermes dat je van een vijl aan het maken was?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:21 schreef Shaggy8675 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik ben benieuwd. Verder dacht ik eigenlijk dat als een vijl breekt, en je krijgt een stuk binnen door een open wond o.i.d. dat dit dan gevaarlijk is. Weet jij daar iets van?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:34 schreef Shaggy8675 het volgende:
Dat ligt nog steeds klaar om af te maken. Eigenlijk niet enorm veel werk meer. De omtrek netjes maken, vijltanden wat opglanzen en dan slijpen
Maar sta erom bekend mezelf nogal op te zadelen met veel dingen haha. Heb een paar messen die ik moet restaureren, slijpmachine die onderhanden is etc. Moet nog 1 mes met prioriteit herstellen en als die klaar is ga ik verder met de vijl( denk ik haha
)
Het ging er meer om dat vijlen magnetisch zijn en daardoor de ijzerdeeltjes in je bloed aantrekken.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:44 schreef Shaggy8675 het volgende:
Wat is gevaarlijk. Als hij breekt en door je hersenpan slaat.. ja, da's idd minder, maar voor de rest.... Mocht het zo zijn en je kan het er niet uit pulken, zweert het er wel uit meestal.
Heb eens ooit een scherfje in mijn hals gekregen afkomstig van een hamer. Ding heeft heel lang ( jaar, anderhalf jaar ongeveer ) onder mijn huid gezeten. Een donker vlekje, tot het op een dag in een soort bultje eruit kwam. Nergens last van.
Mara moet nogal gek gaan wil een stukje staan afbreken en in je nek vast komen te zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |