abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 februari 2014 @ 21:44:08 #251
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_136908953
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 21:35 schreef Diqiu-Long het volgende:
Die arme Nederlandse webshops kunnen natuurlijk nooit concurreren met dat soort prijzen want die vragen vaak ¤ 6 aan verzendkosten.

Maar goed geen Turkse of Indiase scheercrèmes voor mij want mijn reis naar Praag is over minder dan twee maanden en twee weken daarna ga ik naar Spanje.
Tja dat is ook de reden dat ik eigenlijk nooit buiten Ebay koop.. ze beconcurreren zich ook de pleuris onderling daar.. dat vind mijn portemonnee erg leuk... en het is ook nog iets van ontwikkelingshulp...
(er is daar iemand die zich kapot lacht.. een pakje van 5 mesjes staat een prijs van RS.11.20 op.. das wel 13 eurocent... _O- )
Ik ben natuurlijk wel een echte Hollander he.. *)
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_136918920
Voor de mensen die interesse hebben, ik bied hier wat basis sets aan met scheercrèmes en aftershave balsems uit het buitenland.

Mocht je interesse hebben dan kun je me een DM sturen.
pi_136954117
Wat is het voordeel aan een zo'n kwast waarmee je scheercrème aanbrengt op je gezicht?
pi_136954913
Werkt praktischer dan het aanbrengen van scheerschuim met je handen. Je hebt namelijk ook scheercremes waar je geen scheerkwast voor nodig hebt zoals de Balea Men Scheercreme die voor 65 cent in Duitsland verkocht word in de DM.

En verder werkt scheercreme of scheerzeep gewoon veel beter dan scheerschuim uit bussen, dat is namelijk meestal gewoon troep.
pi_136954970
Je masseert er je huid en haren mee, zorgt voor voldoende vocht op de huid/haar en het kriebelt zo lekker ;)
pi_136955292
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:12 schreef Diqiu-Long het volgende:
Werkt praktischer dan het aanbrengen van scheerschuim met je handen. Je hebt namelijk ook scheercremes waar je geen scheerkwast voor nodig hebt zoals de Balea Men Scheercreme die voor 65 cent in Duitsland verkocht word in de DM.

En verder werkt scheercreme of scheerzeep gewoon veel beter dan scheerschuim uit bussen, dat is namelijk meestal gewoon troep.
Hoe lang moet ik die trekpleister borstel laten inweken?
  donderdag 20 februari 2014 @ 23:34:03 #257
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_136956432
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:12 schreef Diqiu-Long het volgende:

Dat laatste ben ik het niet mee eens.
Proraso en Acca Kappa kant en klaar schuim uit de bus is echt geen troep. Zeker Acca Kappa is kwalitatief goed schuim.
pi_136961869
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:16 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Hoe lang moet ik die trekpleister borstel laten inweken?
Heel lang omdat het varkenshaar is ;)

quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:34 schreef tja77 het volgende:

[..]

Dat laatste ben ik het niet mee eens.
Proraso en Acca Kappa kant en klaar schuim uit de bus is echt geen troep. Zeker Acca Kappa is kwalitatief goed schuim.
Ik zij daarom ook meestal, want er zijn inderdaad ook betere merken. Maar volgens mij is zelfs bij die merken de scheercreme en scheerzeep beter dan de scheerschuim uit bussen.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 09:00:49 #259
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_136962897
Erg tevreden met m'n Chinese badger van Ebay.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 09:06:49 #260
97745 Thorical
finding a way
pi_136963010
quote:
14s.gif Op woensdag 19 februari 2014 21:44 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Tja dat is ook de reden dat ik eigenlijk nooit buiten Ebay koop.. ze beconcurreren zich ook de pleuris onderling daar.. dat vind mijn portemonnee erg leuk... en het is ook nog iets van ontwikkelingshulp...
(er is daar iemand die zich kapot lacht.. een pakje van 5 mesjes staat een prijs van RS.11.20 op.. das wel 13 eurocent... _O- )
Ik ben natuurlijk wel een echte Hollander he.. *)
Ach, dat kopen op Ebay heeft soms ook nadelen.
Ik heb al verscheidene nep mesjes gekocht en naar nu blijkt ook een krabber die niet is was er zelfs op de gesealde verpakking staat. En dat bij verkopers die 1000den sales achter hun naam hebben en een waardering van 99+.
Maar meestal gaat het goed.
pi_136964885
Iemand hier ervaringen met Amazon? Voor mij de enige manier, aangezien Paypal niet reageert op het ontkoppelen van een bankrekening..

Mesjes die ik wil kopen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 10:42:35 #262
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_136965496
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 10:21 schreef Stickers het volgende:
Iemand hier ervaringen met Amazon? Voor mij de enige manier, aangezien Paypal niet reageert op het ontkoppelen van een bankrekening..

Mesjes die ik wil kopen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso even naar de feedback over die verkoper kijken maar gezien de prijs kan het wel kloppen. 50 Feathers gaan op ebay ook meestal voor rond de 13-15e.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 11:33:45 #263
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_136967357
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 09:06 schreef Thorical het volgende:

[..]

Ach, dat kopen op Ebay heeft soms ook nadelen.
Ik heb al verscheidene nep mesjes gekocht en naar nu blijkt ook een krabber die niet is was er zelfs op de gesealde verpakking staat. En dat bij verkopers die 1000den sales achter hun naam hebben en een waardering van 99+.
Maar meestal gaat het goed.
Die nepmesjes kwamen toch bij DX vandaan..?
Maar zolang je paypal gebruikt, kun je gewoon je geld terug laten storten..
pi_136968071
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 10:21 schreef Stickers het volgende:

Mesjes die ik wil kopen:
SPOILER
onlangs gelezen over deze mesjes, vlijmscherp en agressief, dus ik hoop dat je veel ervaring hebt :+
  vrijdag 21 februari 2014 @ 15:01:13 #265
97745 Thorical
finding a way
pi_136975369
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 11:33 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Die nepmesjes kwamen toch bij DX vandaan..?
Maar zolang je paypal gebruikt, kun je gewoon je geld terug laten storten..
Bij DX heb ik nog nooit DE mesjes gekocht. Neppe Rubies bij een Griek, Blues bij een Chinees en een krabbertje bij een Rus.

[ Bericht 0% gewijzigd door Thorical op 22-02-2014 11:54:04 ]
  vrijdag 21 februari 2014 @ 15:35:15 #266
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_136976865
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 15:01 schreef Thorical het volgende:

[..]

Bij DX heb ik nog nooit DE mesjes gekocht. Neppe Rubriek bij een Griek, Blues bij een Chinees en een krabbertje bij een Rus.
Ah oke.. ik dacht dat je die Blue's bij DX vandaan had, vandaar.. ;)
pi_136977144
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 11:53 schreef THEFXR het volgende:

[..]

onlangs gelezen over deze mesjes, vlijmscherp en agressief, dus ik hoop dat je veel ervaring hebt :+
Ik heb ook vrij snel deze mesjes gebruikt. Als je niks geks doet gaat er niet zo veel mis.
Niet gelijk 3 passes willen doen. Vond ze uiteindelijke wel too much voor dagelijks gebruik met 3 passes. Na een paar dagen is de huid te gevoelig. En vind ze eigenlijk te duur, in vergelijking met wat astra groen doet.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 15:45:50 #268
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_136977318
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 11:53 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Gebruik ze zelf ook. Je moet ze idd met respect behandelen, anders zit je je hals met aluin weer bij elkaar te plakken. :P
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_136977796
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 09:00 schreef Twiitch het volgende:
Erg tevreden met m'n Chinese badger van Ebay.
Ik ben ook erg tevreden met mijn Chinese Finest Badger Scheerkwast van eBay verkoper Virginiasheng.

Maar bij scheerproducten uit China hebben veel mensen direct hun oordeel al klaar zonder het ooit uitgeprobeerd te hebben.

Met Chinese mesjes heb ik een keer neppe Gillette Blue mesjes via Taobao gekocht en toen geretourneerd en grootste deel van mijn geld terug gekregen.

Voor de rest heb ik wel goede ervaringen met Chinese scheerproducten en er zitten ook meer dan genoeg goede mesjes tussen, maar de meeste Chinese mesjes zijn niet zo makkelijk te krijgen via de reguliere kanalen.

Wat betreft krabbers ben ik van mening dat je voor onder de ¤ 5 geen betere krabber kunt vinden dan de Chinese Gillette Tech.

Daarom doe ik die ook meestal bij scheersets voor beginners ;)
pi_136981345
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 15:41 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Ik heb ook vrij snel deze mesjes gebruikt. Als je niks geks doet gaat er niet zo veel mis.
Niet gelijk 3 passes willen doen. Vond ze uiteindelijke wel too much voor dagelijks gebruik met 3 passes. Na een paar dagen is de huid te gevoelig. En vind ze eigenlijk te duur, in vergelijking met wat astra groen doet.
had ze op ebay gezien 100 a ongeveer 20 euro
pi_136981423
Er gaat geloof ik een gerucht rond dat Feather stopt met de productie van de DE mesjes.

Ik las gister zoiets op TSR waar iemand ook iets plaatste over goedkope Feather mesjes.
pi_136981523
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:39 schreef Diqiu-Long het volgende:
Er gaat geloof ik een gerucht rond dat Feather stopt met de productie van de DE mesjes.

Ik las gister zoiets op TSR waar iemand ook iets plaatste over goedkope Feather mesjes.
mooi gerucht om de prijs op te drijven :+
pi_136981751
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:38 schreef THEFXR het volgende:

[..]

had ze op ebay gezien 100 a ongeveer 20 euro
Dat is toch zeker 2x zo duur :P
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_136981765
iemand ervaring met deze cheap DE razor?

http://www.ebay.nl/itm/NE(...)&hash=item5d4573cec5
pi_136981984
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:47 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Dat is toch zeker 2x zo duur :P
Die URL van Amazon zijn er geen 100 maar 50 stuks.

En volgens mij klopt dat wel ongeveer dat je voor ¤ 18 a ¤ 20 100 Feather mesjes kunt kopen.

Alleen ze zijn mij niet dat geld waard, want voor onder de ¤ 15 heb je keuze genoeg uit andere merken.

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:47 schreef THEFXR het volgende:
iemand ervaring met deze cheap DE razor?

http://www.ebay.nl/itm/NE(...)&hash=item5d4573cec5
Je kunt beter weg blijven van die krabber.

En als je zo weinig mogelijk uit wilt geven neem dan een Chinese Gillette Tech of een Rimei, maar persoonlijk vind ik de Chinese Gillette Tech beter.

Mocht je zo'n exemplaar van die Chinese Gillette Tech snellere willen hebben dan drie weken wachten tot ie vanuit China bezorgd is.

Dan kan ik je wel eentje bezorgen ;) Ik heb er namelijk zes stuks thuis van liggen, welke bedoeld zijn om beginners te helpen en direct wat scheerproducten uit Duitsland mee te versturen die je anders niet makkelijke kunt krijgen.

Of je betaald he gewoon blauw, zoek maar eens op Palmolive Scheercreme Sensitive Aloë Vera bij Barbiere di Figaro, die kost ruim drie keer zoveel dan wat ie in Duitsland kost ;)

Uiteraard moet Bdf er zijn brood mee verdienen en ik niet :)

[ Bericht 26% gewijzigd door Diqiu-Long op 21-02-2014 18:01:17 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')