Gewoon lekker inkopen als de bitcoin op 20 dollar staatquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:04 schreef Scorpie het volgende:
http://www.nu.nl/tech/367(...)bitcoins-veilen.html
Ik denk dat ik voorlopig ff in fiat ga zitten als ze gaan veilen

Het is nog een beetje dubieus, ze zouden eventueel kunnen worden geveild maar men weet het nog nietquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:07 schreef Joene het volgende:
[..]
Gewoon lekker inkopen als de bitcoin op 20 dollar staat

Geen idee als die andere 88 miljoen ook geveild gaat worden kan het nog wel is behoorlijk droppen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is nog een beetje dubieus, ze zouden eventueel kunnen worden geveild maar men weet het nog niet
http://tweakers.net/nieuw(...)k-road-bitcoins.html
Maar 20 dollar gaan ze niet meer op staan denk.

Om te testen hoe sterk bitcoin is voordat ze de rest dumpen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:16 schreef MichaelScott het volgende:
Waarom zouden ze geveild worden als er meer voor te krijgen is door ze gewoon om te wisselen?

Omdat er opeens 20 miljoen aan bitcoins aanbod bij komt in 1 keer.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:26 schreef lf2 het volgende:
Waarom denken jullie dat bitcoin gaat zakken lijkt me sterk nu :\ omgekeerd maybe

wauw.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:04 schreef Scorpie het volgende:
http://www.nu.nl/tech/367(...)bitcoins-veilen.html
Ik denk dat ik voorlopig ff in fiat ga zitten als ze gaan veilen
 dat is wel fucked up.
 dat is wel fucked up.

twitter:aantonop twitterde op donderdag 16-01-2014 om 18:08:38@joerogan I would be delighted. I am as powerless to resist as you. DM me for details! reageer retweet

Nopequote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:31 schreef Duuc-nl het volgende:
Maar wat wordt er verstaan onder veilen? Gewoon via exchanges of mogen mensen gaan bieden op 30.000 bitcoins?

Als de markt een beetje efficiënt is dan is dat toch ingecalculeerd zodra deze veiling bekend wordt gemaakt en niet pas op het moment van de veiling?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:30 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Omdat er opeens 20 miljoen aan bitcoins aanbod bij komt in 1 keer.

Lijkt mij ook.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:07 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Als de markt een beetje efficiënt is dan is dat toch ingecalculeerd zodra deze veiling bekend wordt gemaakt en niet pas op het moment van de veiling?

Denk het wel, laten we het hopen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:07 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Als de markt een beetje efficiënt is dan is dat toch ingecalculeerd zodra deze veiling bekend wordt gemaakt en niet pas op het moment van de veiling?

Waar kan je mitrailleurs kopen dan met bitcoin ? kunnen we ze afschieten hehequote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:11 schreef doo. het volgende:
holy shit er is nu echt een TENENKROMMEND interview met iemand van het parool over bitcoins op AT5.
jezus echt ZO erg, drie chicks die er geen tieves van begrijpen praten over dat je met bitcoins mitrailleurs en zo kunt kopen.
Ik zou bijna AT5 opbellen om ze even te informeren over bitcoins want dit slaat helemaal nergens op.

Dat klopt toch ook?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:11 schreef doo. het volgende:
holy shit er is nu echt een TENENKROMMEND interview met iemand van het parool over bitcoins op AT5.
jezus echt ZO erg, drie chicks die er geen tieves van begrijpen praten over dat je met bitcoins mitrailleurs en zo kunt kopen.
Ik zou bijna AT5 opbellen om ze even te informeren over bitcoins want dit slaat helemaal nergens op.

Het klopt ook wel maar het is toch geen nieuwswaardig bericht om er een fucking reportage over te maken?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:14 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dat klopt toch ook?
Net zoals je met geld, goud en creditcards een wapen kan kopen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |