Dat belgie een kut voetballand met kut voetballers isquote:
Komt op het zelfde neer, ze zijn dom en kunnen niet voetballenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:46 schreef eend112 het volgende:
Ik verwachtte een topic over domme Belgen en dan krijg ik dit
Belg?quote:
Die is nog niet begonnen maar zal hem erbij zettenquote:
Das niet slim, misschien leer je watquote:
Mee eens, zeker als ze allemaal op de tribune zitten en vervolgens denken dat ze wat voorstellenquote:
EC2quote:
Niet haten slechts zien dat ze er niks van kunnenquote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:49 schreef Piye het volgende:
TS is vroeger wordt nog steeds misbruikt door een Belg.
Waarom zitten bijna al die internationals dan op de tribune bij hun club?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:47 schreef SimplyAlex het volgende:
Overigens klacht onterecht, aangezien het huidige Belgisch nationaal elftal een geduchte tegenstander is ... dit is voor België een goude generatie, dus ik ze internationaal echt nog wel wat presteren.
Zit inmiddels waar hij hoort. Op de tribunequote:
Omdat een goede voetballer niet altijd ook de juiste beslissingen zal nemen. Maar feit is dat deze generatie bij Belgie beste hele hoge ogen kan gooien (zie ook bijvoorbeeld L. van Gaal: https://www.vi.nl/nieuws/van-gaal-ziet-belgie-ver-komen-op-wk-grote-kwaliteiten.htm)quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waarom zitten bijna al die internationals dan op de tribune bij hun club?
Een goede speler komt niet op de tribune.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:08 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Omdat een goede voetballer niet altijd ook de juiste beslissingen zal nemen. Maar feit is dat deze generatie bij Belgie beste hele hoge ogen kan gooien (zie ook bijvoorbeeld L. van Gaal: https://www.vi.nl/nieuws/van-gaal-ziet-belgie-ver-komen-op-wk-grote-kwaliteiten.htm)
Nope geen haat, slechts een constateringquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
TS moet toch wel ooit verkracht geweest zijn door een Belg.Zo'n haat.
1: Kapotquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:15 schreef DarkAccountant het volgende:
Kompany: beste centre-back van de Premier League, zelfs Manchester United-fans schamen zich niet om hem te loven en dat zegt al wat.
Hazard, vaste basisklant bij Chelsea, kreeg recent nog alle lof toegezwaaid van Mourinho. Tevens getipt als een mogelijke toekomstige winnaar van de Gouden Bal.
Courtois, zette een record neer in de Spaanse competitie van minste aantal tegendoelpunten in een seizoen.
Lukaku, aan zijn tweede uitleenbeurt toe, nu bij Everton, waar hij al meer gescoord heeft dan alle spitsen van Chelsea bij elkaar.
Nee, zeker, wat een elftal van koekenbakkers toch, dat België...
Doe je bestquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:54 schreef sausagin het volgende:
De volgende keer dat er een Belg vermoord wordt geef ik je aan als verdachte.
Bieren zekerquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:20 schreef Djeez het volgende:
Eens met klacht, maar hun vrouwen en bieren zijn wel lekkerder
Vrouwen heul niet, maar Djeez ik begrijp wel dat jij dat vindtquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:20 schreef Djeez het volgende:
Eens met klacht, maar hun vrouwen en bieren zijn wel lekkerder
Ze moeten eerst maar eens een paar spelers hebben die wat presteren bij hun clubquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:57 schreef KingRoland het volgende:
België heeft geen beslissende speler net zoals wij dat hebben met Robbengod
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |