quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:18 schreef Bombvis het volgende:
Echt zoeken kan je niet hè:
1: http://www.wimdu.nl/palma(...)ooms=1&sort_by=score
2: http://www.homeaway.nl/se(...)io:3143/minSleeps/10
quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:33 schreef Groeneg2 het volgende:
10 personen = 5 stelletjes? Lekker truttig
quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:12 schreef cas-s het volgende:
We zijn 10 jongens tussen de 20 en 28 jaar
KLB / vakantie accomodatie gezocht!quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:36 schreef Groeneg2 het volgende:
@syntos: in deze post lees ik alleen vriendin/personen geen jongens.
Ik snap niet wat jij probeert te bereiken? ik stel gewoon een vraag!quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:37 schreef Syntos het volgende:
[..]
KLB / vakantie accomodatie gezocht!
TS zijn eerste topic. Deze is aangepast.
Niks hoor. Ik geef Groeneg2 alleen wat duidelijkheid.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:41 schreef cas-s het volgende:
[..]
Ik snap niet wat jij probeert te bereiken? ik stel gewoon een vraag!
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 08:29 schreef Roger_ het volgende:
Reisbureau is zo 2005, marktplaats 2010 en Google is zo 2013,
Wat ik je kan aanraden is om een account bij een aantal internet fora aan te maken. En daar vraag je of iemand dat weet.
En dan Googlen anderen het voor je.
Het is best wel wat meer werk, het duurt wat langer, en er zullen ook wat domme tips bij zitten als "plaats je vraag op een forum"
Maar het is toch zo een genot om andere mensen voor je te laten werken en ook nog gratis ook.
Maar dan moet hij wel eerst wat fora googlen, da's ook werk.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 08:29 schreef Roger_ het volgende:
Reisbureau is zo 2005, marktplaats 2010 en Google is zo 2013,
Wat ik je kan aanraden is om een account bij een aantal internet fora aan te maken. En daar vraag je of iemand dat weet.
En dan Googlen anderen het voor je.
Het is best wel wat meer werk, het duurt wat langer, en er zullen ook wat domme tips bij zitten als "plaats je vraag op een forum"
Maar het is toch zo een genot om andere mensen voor je te laten werken en ook nog gratis ook.
Als je fok eenmaal hebt gevonden hoef je niet meer verder te zoeken. Ook google kan dan in de prullenbak. Fok! weet toch alles beter!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar dan moet hij wel eerst wat fora googlen, da's ook werk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |