Soms kan ik me wel voorstellen dat ze het in het verkeerde forum posten, maar hoe hij erbij kwam dat KLB de juiste plek zou zijn snap ik niet echt.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:13 schreef regiliopeace het volgende:
Als je niet kunt googlen en bovendien het juiste subforum niet weet te vinden op een forum waar zelfs mensen met een verstandelijke beperking uit de voeten kunnen kun je beter niet op vakantie gaan.
Nee inderdaad, hoewel afsluiten met "greetz" wel bijzonder klachtwaardig is.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Soms kan ik me wel voorstellen dat ze het in het verkeerde forum posten, maar hoe hij erbij kwam dat KLB de juiste plek zou zijn snap ik niet echt.
Het enige wat ik nog mis in dit verhaal is een link naar een of andere websitequote:Op donderdag 16 januari 2014 23:12 schreef cas-s het volgende:
Hallo,
Ik met 9 vrienden zijn opzoek na een accomodatie in Mallorca, liefst zo dicht mogelijk bij Palma de Mallorca. Na 2 dagen non stop google afzoeken kom ik erachter dat er veel accomodatie's zijn maar ver van Palma af... We zijn 10 jongens tussen de 20 en 28 jaar, we kiezen bewust voor een accomodatie ( appartement, villa ) omdat we niet voor een zuipvakantie gaan, we willen dus ook een dagje lekker in de tuin zitten met n koud biertje!
Weet er iemand een site waar ze deze accomodatie's aanbieden of heeft er iemand andere tips?
Greetz
Het feit dat je niet zelf kan google'en zorgd er ook voor dat je weinig respect krijgt. Genoeg vakantieaanbieders die je de vraag kan stellen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:16 schreef cas-s het volgende:
Ik ben net 5 minuten actief op deze site dus sorry dat ik het nog niet helemaal begrijp, ik heb gewoon op 'nieuwe topic' gedrukt, en mijn vraag gesteld.. jammer dat mensen dan zo reageren en niet gewoon antwoord op mijn vraag kunnen geven.
Inderdaad.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:16 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Nee inderdaad, hoewel afsluiten met "greetz" wel bijzonder klachtwaardig is.
Travel lijkt mij wel wat hèquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:19 schreef cas-s het volgende:
Waar moet ik hem dan onder stellen, dan verwijder ik deze topic en kunnen jullie weer verder gaan met waar jullie bezig waren, verbaasd me niets als dat iets is dat niet echt zinnig is!
"Deze topic"quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:19 schreef cas-s het volgende:
Waar moet ik hem dan onder stellen, dan verwijder ik deze topic en kunnen jullie weer verder gaan met waar jullie bezig waren, verbaasd me niets als dat iets is dat niet echt zinnig is!
Verwacht je dat het hier vol reisgidsen zit? De enige reis die de gemiddelde FOK!er maakt is een Rijnreisje met stichting de zonnebloem.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:16 schreef cas-s het volgende:
Ik ben net 5 minuten actief op deze site dus sorry dat ik het nog niet helemaal begrijp, ik heb gewoon op 'nieuwe topic' gedrukt, en mijn vraag gesteld.. jammer dat mensen dan zo reageren en niet gewoon antwoord op mijn vraag kunnen geven.
Verwijder dit topic dan, lulhannes.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:19 schreef cas-s het volgende:
Worstenfestijn. Je moet er maar van houden.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:12 schreef cas-s het volgende:
We zijn 10 jongens tussen de 20 en 28 jaar
Doe niet stoer.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:19 schreef cas-s het volgende:
Ik ga wel met jouw moeder op vakantiequote:Op donderdag 16 januari 2014 23:21 schreef cas-s het volgende:
@syntos
Jammer he dat je alleen maar met je moeder op vakantie mag!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |