Jij lijkt mij nou niet echt de persoon om naar te luisterenquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:25 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Dat zeg jij, maar de Islam zegt hier heel wat anders over. Yallah
Ik wist niet dat we een romantisch etentje hadden.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:26 schreef xaban06 het volgende:
Ik laat jullie wel alleen, zal ik de kaars doven?
Zo denk ik nou precies t zelfde over jou.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:26 schreef expans het volgende:
[..]
Jij lijkt mij nou niet echt de persoon om naar te luisteren
Oruspu cocugu oldugun burdan belli. Zavalli it.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:26 schreef xaban06 het volgende:
Ik ken wel eentje in Pennsylvania.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:27 schreef WammesWaggel het volgende:
Kan iemand niet een imam naar dit topic halen?
Handig, opzich.
idiootquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:26 schreef xaban06 het volgende:
PR gemacht tochquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oruspu cocugu oldugun burdan belli. Zavalli it.
Dan ben ik maar laag dat ik dit zeg, maar senin gibileri cehennemin dibinde yanar Insallah. It.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:28 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik ken wel eentje in Pennsylvania.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:28 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik ken wel eentje in Pennsylvania.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Alevitismequote:Op donderdag 16 januari 2014 23:30 schreef OllieWilliams het volgende:
Ik zou graag integreren in deze reeks, ik heb alleen het idee dat ik wat vereiste kennis mis. Wat zijn alevieten etc?
Ik duik zo m'n bed in johquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:31 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Huge, verzin eens een onderwerp.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:26 schreef xaban06 het volgende:
Lees terug.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:31 schreef De_Guidance het volgende:
Sommigen hadden al gereageerd zie ik
Racistisch? Tis kk laag.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:32 schreef De_Guidance het volgende:
Kaars doven grap vind ik racistisch.
Nopperdepopperquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:32 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
je.. Je.. Ver..laat... Oo.nss??
Even alle emotie weg, brein aanzetten. Het heeft niets met alevitisme te maken, het gaat om verschillende plichten die volgens de interpretatie van soennieten waar sjiieten niet aan zouden voldoen. Moslimmannen mogen met 3 soorten vrouwen trouwen, een moslimvrouw, of een vrome jodin, of een vrome Christenen. Een niet-moslim (wat een sjiiet dus is volgens soennisme), past daar niet in. Daarbij kan halal voedsel alleen bereidt worden door een moslim, wat wederom, een sjiiet niet kan zijn volgens soennisme.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
WAar in de Koran staat: Alevilerden kiz alinmaz/verilmez. Alevinin kestigi yenmez? Sen bana ayeti soyle, ben susim.
Ok.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:33 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Even alle emotie weg, brein aanzetten. Het heeft niets met alevitisme te maken, het gaat om verschillende plichten die volgens de interpretatie van soennieten waar sjiieten niet aan zouden voldoen. Moslimmannen mogen met 3 soorten vrouwen trouwen, een moslimvrouw, of een vrome jodin, of een vrome Christenen. Een niet-moslim (wat een sjiiet dus is volgens soennisme), past daar niet in. Daarbij kan halal voedsel alleen bereidt worden door een moslim, wat wederom, een sjiiet niet kan zijn volgens soennisme.
Gewoon doorheen kijken en over iets anders ouwehoeren tochquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:34 schreef OllieWilliams het volgende:
Wtfer ontgaan mij dingen hier. Maar let maar niet op mij.
Het is weer tijd voor de reliussie (religie-discussie).quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:34 schreef OllieWilliams het volgende:
Wtfer ontgaan mij dingen hier. Maar let maar niet op mij.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:35 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Niet schelden ajb. Zen. Laat je niet opnaaien. Koude bloedje alles.
Heel veel soennieten hier halen ook geen voedsel bij de sjiietische slager hier, omdat het geen halal vlees is wat hij bereidt, maar eigenlijk is dat fout want de dieren die hij koopt zijn al gedood, hij versnijdt ze in stukken voor klanten.quote:
Hey maat, beter ga je gewoon normaal pratenquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan ben ik maar laag dat ik dit zeg, maar senin gibileri cehennemin dibinde yanar Insallah. It.
Vertaling: Xaban, ik vind je zielig. Hoop dat je brandt na de dood.
Ja, want volgens jou zijn we toch onlogisch.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:34 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Gewoon doorheen kijken en over iets anders ouwehoeren toch
We zitten gvd toch niet in Irak?quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het is weer tijd voor de reliussie (religie-discussie).
quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:36 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
We zitten gvd toch niet in Irak?
(niet tegen jou gericht dit)
Laat elkaar lekker in hun waarde?
Of willen mensen zo'n achterlijke sektarische haatoorlog omdat hun egotjes tegen ze zeggen dat ze gemeen moeten zijn tegen mensen met een andere stroming.
Boehoe eng hoor, mensen die ergens anders in geloven.
Idioten.
Echt he
Ik ga slapen.
Religie interesseert me niets, dus om dan aandacht te besteden aan / me te mengen in discussies tussen stromingen onderling is ook weer zoietsquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja, want volgens jou zijn we toch onlogisch.
is dat zo?quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:33 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Even alle emotie weg, brein aanzetten. Het heeft niets met alevitisme te maken, het gaat om verschillende plichten die volgens de interpretatie van soennieten waar sjiieten niet aan zouden voldoen. Moslimmannen mogen met 3 soorten vrouwen trouwen, een moslimvrouw, of een vrome jodin, of een vrome Christenen. Een niet-moslim (wat een sjiiet dus is volgens soennisme), past daar niet in. Daarbij kan halal voedsel alleen bereidt worden door een moslim, wat wederom, een sjiiet niet kan zijn volgens soennisme.
Vetrollenquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:36 schreef groenappeltje20 het volgende:
En nu over iets anders. Stelletje flapdrollen + vetrollen!
Ten eerste, ik oordeel en beoordeel niemand, ik geef de boodschap door van wat de algemene consensus is, don't shoot the messenger. Ten tweede, ik reageer omdat er een vraag werd gesteld.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:36 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
We zitten gvd toch niet in Irak?
(niet tegen jou gericht dit)
Laat elkaar lekker in hun waarde?
Of willen mensen zo'n achterlijke sektarische haatoorlog omdat hun egotjes tegen ze zeggen dat ze gemeen moeten zijn tegen mensen met een andere stroming.
Boehoe eng hoor, mensen die ergens anders in geloven.
Idioten.
Ik ga slapen.
De dieren die hij koopt zijn toch halal gedood? Dan is het eten er van toch niet meer haram? Zo werkt het bij de meeste slagers.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Heel veel soennieten hier halen ook geen voedsel bij de sjiietische slager hier, omdat het geen halal vlees is wat hij bereidt, maar eigenlijk is dat fout want de dieren die hij koopt zijn al gedood, hij versnijdt ze in stukken voor klanten.
Het was een algemene klacht.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:39 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ten eerste, ik oordeel en beoordeel niemand, ik geef de boodschap door van wat de algemene consensus is, don't shoot the messenger. Ten tweede, ik reageer omdat er een vraag werd gesteld.
zelfs saudi arabie accepteert sjiieten met de hac...quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:40 schreef De_Guidance het volgende:
Azhar had sjiieten ook als moslims geaccepteerd dacht ik. Best lang al.
Inclusief de nuances uit mijn vorige post is dat een ja. Maar naar mijn weten heb je ook sjiieten die het soennisme ook rekent tot 'moslim' zijnde zij ook zich gedragen naar die regels. Ik ken er wel zo eentje, alleen op bepaalde dingen wijken ze af, zoals dat de vastperiode iets anders verloopt (begin/einde is anders)quote:
Dude, de Koran staat open voor interpretatie. Ik begrijp niet waarom mensen de behoefte hebben te oordelen of anderen het wel goed en zo niet, hun kop er maar af wensen te hakken.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:41 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Inclusief de nuances uit mijn vorige post is dat een ja. Maar naar mijn weten heb je ook sjiieten die het soennisme ook rekent tot 'moslim' zijnde zij ook zich gedragen naar die regels. Ik ken er wel zo eentje, alleen op bepaalde dingen wijken ze af, zoals dat de vastperiode iets anders verloopt (begin/einde is anders)
Jup.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De dieren die hij koopt zijn toch halal gedood? Dan is het eten er van toch niet meer haram? Zo werkt het bij de meeste slagers.
Ik vind sws veel soennieten een stel rascisten. Blij dat ik die haat niet ken
dacht ik ookquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:24 schreef Stimorol- het volgende:
Ik dacht dat iemand die Kelime-i Sehadet had gebracht moslim was. aaaah well.
Hahahahahhahahquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:26 schreef expans het volgende:
[..]
Jij lijkt mij nou niet echt de persoon om naar te luisteren
Aleviet in de regering? Come againquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:44 schreef WammesWaggel het volgende:
Wie is de hoogste Aleviet in de Turkse regering?
Er moet toch wel een Ali-bi Ali zijn?quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Aleviet in de regering? Come again
het zijn twee stromingen die zijn ontstaan nav een politieke twist...quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:44 schreef De_Guidance het volgende:
Er staat niks in de Koran over soennieten en sjiieten. Beetje arrogant om er van uit te gaan dat je gelijk hebt.
Daarom. En daarna zijn er nog vele andere ontstaan, waarvan een aanzienlijk deel uitgestorven.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
het zijn twee stromingen die zijn ontstaan nav een politieke twist...
binnenkort wanneer chp de macht krijgt met de steun van fetosquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Aleviet in de regering? Come again
wie hebben ze dan?quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:46 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Er moet toch wel een Ali-bi Ali zijn?
Zelfs in Bahrain hebben ze een Jood.
Gaat natuurlijk niet gebeuren.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:47 schreef Slayage het volgende:
[..]
binnenkort wanneer chp de macht krijgt met de steun van fetos
Eh? Je moet het oordelen op het moment dat het je aangaat, zoals op het vlak dat je met iemand trouwt die een moslim is, dan gaat het je aan om te weten of degene met wie je trouwt wel daadwerkelijk een moslim is. Daarbuiten is het niet echt je zaak nee.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dude, de Koran staat open voor interpretatie. Ik begrijp niet waarom mensen de behoefte hebben te oordelen of anderen het wel goed en zo niet, hun kop er maar af wensen te hakken.
Zoek het uit met zijn allen. Ben kactim. En iyisi.
Ciller FTW!quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:47 schreef Slayage het volgende:
[..]
binnenkort wanneer chp de macht krijgt met de steun van fetos
why not?quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:48 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Gaat natuurlijk niet gebeuren.
was ciller alevi?quote:
"Beetje arrogant om er van uit te gaan dat je gelijk hebt"quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:44 schreef De_Guidance het volgende:
Er staat niks in de Koran over soennieten en sjiieten. Beetje arrogant om er van uit te gaan dat je gelijk hebt.
Darwin-award?quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:50 schreef Arcadia het volgende:
[..]
"Beetje arrogant om er van uit te gaan dat je gelijk hebt"
Dit wint de darwin award onder non-argumenten, nondeju zeg.
Maar wel een vrouw en dat doet Nederland TR niet na.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:50 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Die was ook "corrupt", ik geloof niks meer!
niye olmasin? ze zijn toch, halkin partisi?quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:50 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Omdat de CHP in geen geval de grootste partij wordt.
Zelfs de zwakste onder de non-argumentenquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Darwin-award?
Is het argument gestorven voor het zich voort kon planten?
als iemand oprecht zijn hart opent voor islam, dan kan iedereen moslim worden, zelfs een pvv'erquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nog niet maar als een PVV'er een Soennie kan worden..
ze kwam ook alleen maar op de positie, omdat demirel het dicteerde hoorquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:53 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Maar wel een vrouw en dat doet Nederland TR niet na.
Bij de Koerden zal zij ook wel niet zo goed liggen..
Hoe kom je hierbijquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:25 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Dat zeg jij, maar de Islam zegt hier heel wat anders over. Yallah
Izmir, de oude straatjes.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:54 schreef OllieWilliams het volgende:
Wat vinden jullie mooiste plekje in Turkije?
mijn memleket uiteraardquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:54 schreef OllieWilliams het volgende:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:54 schreef OllieWilliams het volgende:
Achter iedere sterke vrouw... Staat een sterke man... Haar echtgenoot ken ik eigenlijk nietquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
ze kwam ook alleen maar op de positie, omdat demirel het dicteerde hoor(meen ik, is alweer een tijdje terug
)
Turkse vrouwen met een opleiding hebben vaak veel meer ambitie dan de Hollandse.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:59 schreef expans het volgende:
Eerlijk gezegd zie ik in Nederland een vrouw echt geen hoge functie vervullen, daarom verbaast het me ook dat Plasschaert (oid) Minister van Defensie is geworden
Zij zijn dan ook de elite onder de Turkse vrouwenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:01 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Turkse vrouwen met een opleiding hebben vaak veel meer ambitie dan de Hollandse.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:04 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zij zijn dan ook de elite onder de Turkse vrouwen
Is toch half goed danquote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:06 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ik voel me half aangesproken, en half weer niet
Bah!
Stimo, schatjequote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:06 schreef Stimorol- het volgende:
Xaban is bezig me te ontmaskerenSucces gap!
Kom vechten danquote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:10 schreef groenappeltje20 het volgende:
Kop houden huge, je bent gezakt. Game over.
Go sylvia goquote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:11 schreef sylvesterrr het volgende:
Damn...
Kunnen we de religieuze discussies buiten dit topic houden? Het hoort in dit topic te draaien om Turken, niet om religie.
Toedels!
Voor 100 euro stop ik ermee.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:11 schreef sylvesterrr het volgende:
Damn...
Kunnen we de religieuze discussies buiten dit topic houden? Het hoort in dit topic te draaien om Turken, niet om religie.
Toedels!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:14 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Voor 100 euro stop ik ermee.Gierige joodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je hebt ook religieuze turken en allesquote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:11 schreef sylvesterrr het volgende:
Damn...
Toedels!
sylvia?quote:
in welk opzicht?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:15 schreef groenappeltje20 het volgende:
Turkije is moderner dan Nederland geworden.
Religieuze Turken zijn ook Turken.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:15 schreef Slayage het volgende:
[..]
je hebt ook religieuze turken en alles
swsquote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Religieuze Turken zijn ook Turken.Heb respect voor elkaar, ongeacht de religie/stroming.
Het begon allemaal omdat Stimo boos werdquote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Religieuze Turken zijn ook Turken.Heb respect voor elkaar, ongeacht de religie/stroming.
En iedereen ging er vrolijk op in.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:19 schreef expans het volgende:
[..]
Het begon allemaal omdat Stimo boos werd
Respect voor de ander is iets wat ik zo nu en dan mis in dit topic. Best jammer, het komt de sfeer absoluut niet ten goede.quote:
discussies houden mensen scherp, daar moet je niet van schuwenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Respect voor de ander is iets wat ik zo nu en dan mis in dit topic. Best jammer, het komt de sfeer absoluut niet ten goede.
En wat deden jullie?... en dan nog zieligerds die refereren naar mum sondu en t dan niet kunnen verkroppen dat ik scheld en mij op n plaatje laten klikken voor ip gegevensquote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:19 schreef expans het volgende:
[..]
Het begon allemaal omdat Stimo boos werd
Je doet alsof ik Stimo heb onteerd. Als jullie zo graag geen gebroken harten willen, dan niet praten over religie.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Discussies vind ik ook leuk. Vroeger heb ik veel gedebatteerd.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:23 schreef Slayage het volgende:
[..]
discussies houden mensen scherp, daar moet je niet van schuwenhoewel het soms wel te ver gaat, maar over het algemeen vakt het reuze mee vind ik, waar jij over zat te miepen, noek ik niet eens een discussie
En vaak nog fokking mooi ookquote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:04 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zij zijn dan ook de elite onder de Turkse vrouwen
Ik heb geen namen genoemd.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:26 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je doet alsof ik Stimo heb onteerd. Als jullie zo graag geen gebroken harten willen, dan niet praten over religie.
truequote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Discussies vind ik ook leuk. Vroeger heb ik veel gedebatteerd.![]()
Op mijn werk word ik betaald om onder andere beren op de weg te zien die anderen niet zien. Zien is één, de ander ervan overtuigen met valide argumenten is twee.
Moddergooien, schreeuwen en schelden horen niet bij een gezonde discussie.
Want zeggen dat zij 5 kilo make up op hebben impliceert gelijk dat ik dat niet mooi vind?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:29 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Alsof jij vrouwen met make up niet mooi vind.
Dat maak jij ervan. Ik stel jou een vraag.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Want zeggen dat zij 5 kilo make up op hebben impliceert gelijk dat ik dat niet mooi vind?
Ik haat het echt heel erg wanneer mensen denken dat ze de capaciteit hebben om hetgene wat ik zeg te interpreteren, de arrogantie.
Doe mij maar naturel.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:29 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Alsof jij vrouwen met make up niet mooi vind.
Taalkundig gezien is "Alsof jij vrouwen met make up niet mooi vind" geen vraag maar een veronderstelling. Als je een vraag wilt stellen dan zet je er dit tekentje '?' achteraan.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:32 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan. Ik stel jou een vraag.
Zolang zij niet erg harig is, zonen gaat baren en kan koken ben ik tevreden.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:36 schreef groenappeltje20 het volgende:
Vind je vrouwen met make up mooi?
Niet per definitie.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:36 schreef groenappeltje20 het volgende:
Hangt van de hoeveelheid/stijl/toepassing van de make up af en van de vrouw zelf. Je vraag is te vaag en niet concreet genoeg voor mij om daar een ja of nee antwoord op te geven.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:36 schreef groenappeltje20 het volgende:
Ja. Drie weken geleden nog.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:40 schreef OllieWilliams het volgende:
Hebben jullie ook wel eens een FOK!turkenmeet?
Ja, en sommigen schijnen zelfs de hele meet te betalenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:40 schreef OllieWilliams het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geniaalquote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Want zeggen dat zij 5 kilo make up op hebben impliceert gelijk dat ik dat niet mooi vind?
Ik haat het echt heel erg wanneer mensen denken dat ze de capaciteit hebben om hetgene wat ik zeg te interpreteren, de arrogantie.
$jaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:40 schreef OllieWilliams het volgende:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:41 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja, en sommigen schijnen zelfs de hele meet te betalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, natuurlijkquote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:05 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
ging jij me de stad nou nog laten zien
Voor zover ik weet niet nee.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:47 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
En dat ontaardde niet in religezeik?
We hebben Trigger toch ?quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:27 schreef WammesWaggel het volgende:
Kan iemand niet een imam naar dit topic halen?
Handig, opzich.
Ben je aan het PMS'en lieverd ?quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:28 schreef Stimorol- het volgende:
Vertaling: Xaban, ik vind je zielig. Hoop dat je brandt na de dood.
Wat is je bir-score ?quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:30 schreef OllieWilliams het volgende:
Ik zou graag integreren in deze reeks, ik heb alleen het idee dat ik wat vereiste kennis mis. Wat zijn alevieten etc?
Ik ben de enige Jood hierquote:
Wil je nou zeggen dat vrouwen met make-up geen zelfvertrouwen hebben ?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:33 schreef sylvesterrr het volgende:
Doe mij maar naturel.Vrouwen met zelfvertrouwen...
Overdag 5kg make-up en 's nachts zonder.. Een nachtmerrie voor de man.
Dem trapzquote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:34 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Dit topic miste nog wat Bir
Dat maak jij ervan.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat vrouwen met make-up geen zelfvertrouwen hebben ?
Waar is dit van?quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:24 schreef expans het volgende:
[ afbeelding ]
Idam edilmeden once namaz kilan koylu
[ afbeelding ]
Zelfde persoon
Allah rahmet eylesin
De foto's komen uit de Balkanoorlog.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:26 schreef TheMagnificent het volgende:
N'olmus burda ya? Net wanneer ik moet werken, mis ik weer de drama...
[..]
Waar is dit van?
quote:Bu hafta Yitik Hazine Yayınları tarafından piyasaya çıkan "Balkan Harbi" adlı kitap 1912 Balkan Harbi'nin bugüne dek gün yüzüne çıkmamış çarpıcı fotoğraflarını yayınladı.
http://www.haber7.com/kit(...)an-donduran-kareleri
Bedankt, Julis.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:52 schreef Julis het volgende:
[..]
De foto's komen uit de Balkanoorlog.
[..]
Moet ik me nu aangesproken voelen?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De users hier zijn IRL poeslief, uitzonderingen daargelaten.
Waarom denk jij dat jij niet poeslief bent?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:55 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Moet ik me nu aangesproken voelen?
Je hebt me weleens verteld dat ik niet moet proberen vrouwen te begrijpen. Nou, ik zeg je dat je niet moet proberen katten te begrijpen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:58 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik probeer te begrijpen hoe jij het gebruiken van make-up linkt aan zelfvertrouwen
çok yaşamaquote:
Zeg je nou dat je een pussy bent ?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je hebt me weleens verteld dat ik niet moet proberen vrouwen te begrijpen. Nou, ik zeg je dat je niet moet proberen katten te begrijpen.
Ehh, nee? Ik zeg dat ik een kat ben.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zeg je nou dat je een pussy bent ?
Je moet voortaan niet meer zoveel drinken tijdens de vrijmiboquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ehh, nee? Ik zeg dat ik een kat ben.
Bedoel je de afscheidsborrel van een collega waarbij ik niet aanwezig was omdat ik thuis wilde werken?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je moet voortaan niet meer zoveel drinken tijdens de vrijmibo
Werkenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bedoel je de afscheidsborrel van een collega waarbij ik niet aanwezig was omdat ik thuis wilde werken?
Dit is gewoon een belediging hè en dat weet jij!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat jij niet poeslief bent?
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:16 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Hoi weissmann, zullen we kennismaken? Ik ken je niet.
1 N te veel maarquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Leer eerst m'n naam goed spellen, probeer het daarna nog een keer.
Nou, vooruit dan maar... Je bent een buitenaardse bitch.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:18 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Dit is gewoon een belediging hè en dat weet jij!
Nou, ik ben siddha een mede nederturkquote:
Nou, zo klein ben ik niet hoorquote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:23 schreef groenappeltje20 het volgende:
Dag kleine Siddha, hoe is het?
Hij had je vader kunnen zijnquote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:26 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
In mijn ogen ben je nooit gegroeit, kleine Siddah.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:26 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
In mijn ogen ben je nooit gegroeit, kleine Siddah.
Ik was de oudste he?quote:
Nu alleen nog een hoofdletter W, je bent er bijnaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:30 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ik maak een grap, weissman.
Wat als ik het helemaal nauwkeurig typ, krijg ik dan een kadootje?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nu alleen nog een hoofdletter W, je bent er bijna
Weissman van illuminati?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nu alleen nog een hoofdletter W, je bent er bijna
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:30 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Hoe was je dag vandaag jongenman, ben je nog naar de Cuma namazi geweest?
quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:35 schreef Unlabeled het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze had het zelf niet eens door volgens mij.![]()
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:35 schreef Unlabeled het volgende:
[..]Ewa zemmel ben nog maagdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had het ook niet doorquote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ze had het zelf niet eens door volgens mij.
Wat hoor ik nouquote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ze had het zelf niet eens door volgens mij.
Wat denk je?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:38 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Wat hoor ik nou![]()
meen je diitttt sylvvvv
koruu beniiquote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:40 schreef Weissman het volgende:
Noluyo lannenSylv hosselt chick in code taal alles
#PUA #swagallday
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:40 schreef Weissman het volgende:
Noluyo lannenSylv hosselt chick in code taal alles
#PUA #swagallday
Dacht dat wij nog gingen datenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:43 schreef groenappeltje20 het volgende:
Mij hossellen is niet zo makkelijk,
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:43 schreef Weissman het volgende:
[..]
Denk dat ze veiliger bij jou is dan bij mij
Jij kwam niet opdagen!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:43 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Dacht dat wij nog gingen daten![]()
Zij is buitenaards. Kan niet. Ik wil geen inter-planetaire oorlog veroorzaken.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:44 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Dus hij kiest jou. Ivb mijn maagdelijkheid
Alles kanquote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zij is buitenaards. Kan niet. Ik wil geen inter-planetaire oorlog veroorzaken.
Niet dan?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:46 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ja, geef mij maar weer de schuld... Konushma!
http://menandstyle.nl/201(...)e-mannen-met-katten/quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je hebt me weleens verteld dat ik niet moet proberen vrouwen te begrijpen. Nou, ik zeg je dat je niet moet proberen katten te begrijpen.
Ik heb een kat en een baard.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
http://menandstyle.nl/201(...)e-mannen-met-katten/
Voor Syl
Fok die kat. Ik wil pics van jou MET baard zienquote:
Stil, jij hebt straf!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Fok die kat. Ik wil pics van jou MET baard zienGeloof er geen fuck van.
![]()
Zal ik je via Facebook maar een selfie sturen?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Fok die kat. Ik wil pics van jou MET baard zienGeloof er geen fuck van.
![]()
Samen?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:54 schreef Weissman het volgende:
[..]Moet jij niet met je poppen spelen ofzo
Dankuuu.quote:
Danku.quote:
Huh ik snap je redenering niet.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:52 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Sorry, was meer een gokje?
Hoe oud ben je geworden?
ik wil ook zien.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zal ik je via Facebook maar een selfie sturen?
gefeliciteerd, hoe jong ben je geworden?quote:
Goed. Maar stel me aub niet teleur met een ''baard'' van een dag of 2quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:54 schreef sylvesterrr het volgende:
Zal ik je via Facebook maar een selfie sturen?
Ga fietsen aubquote:
En dat zegt iemand die de hele tijd huilie loopt te doen over hoe graag ze een manmensch aan de haak wil slaan.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:43 schreef groenappeltje20 het volgende:
Mij hossellen is niet zo makkelijk,
Door jou mis ik zelfs Borte met haar DNA gezeikquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:04 schreef groenappeltje20 het volgende:
Weissman, al zouden ze mij goud geven. Never dat ik dt met jou ga doen.. Havalanma.
Doe eens lief, alien.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:58 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
En dat zegt iemand die de hele tijd huilie loopt te doen over hoe graag ze een manmensch aan de haak wil slaan.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
Door jou mis ik zelfs Borte met haar DNA gezeik
Ja waar is borte "de eugeneticus" eigenlijk?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
Door jou mis ik zelfs Borte met haar DNA gezeik
Hou je handen stil man, zieligpoot. Je kent me niet eens. Zwijg!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:58 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
En dat zegt iemand die de hele tijd huilie loopt te doen over hoe graag ze een manmensch aan de haak wil slaan.
Saaaaiquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:40 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Nee hoor, sommige mensen verpesten de sfeer, Thats it.
Hoe was je dagje vandaag Ollie
Goed zo! Studeren hoort erbij hé.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:41 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Saaaaihele dag gestudeerd, of een poging gewaagd iig
die van jou dan?
Nog wat mee gemaakt?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:43 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Goed zo! Studeren hoort erbij hé.
Rustig
Mooi zoquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:46 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ja, ik heb je rozen ontvangen +O
Geen zin om weer de hele tijd met Google translate aan de gang te gaanquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:52 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ne yemek yapayim sana bakalim?
Boosquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:54 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Geen zin om weer de hele tijd met Google translate aan de gang te gaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |