Jij lijkt mij nou niet echt de persoon om naar te luisterenquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:25 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Dat zeg jij, maar de Islam zegt hier heel wat anders over. Yallah
Ik wist niet dat we een romantisch etentje hadden.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:26 schreef xaban06 het volgende:
Ik laat jullie wel alleen, zal ik de kaars doven?
Zo denk ik nou precies t zelfde over jou.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:26 schreef expans het volgende:
[..]
Jij lijkt mij nou niet echt de persoon om naar te luisteren
Oruspu cocugu oldugun burdan belli. Zavalli it.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:26 schreef xaban06 het volgende:
Ik ken wel eentje in Pennsylvania.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:27 schreef WammesWaggel het volgende:
Kan iemand niet een imam naar dit topic halen?
Handig, opzich.
idiootquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:26 schreef xaban06 het volgende:
PR gemacht tochquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oruspu cocugu oldugun burdan belli. Zavalli it.
Dan ben ik maar laag dat ik dit zeg, maar senin gibileri cehennemin dibinde yanar Insallah. It.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:28 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik ken wel eentje in Pennsylvania.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:28 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik ken wel eentje in Pennsylvania.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Alevitismequote:Op donderdag 16 januari 2014 23:30 schreef OllieWilliams het volgende:
Ik zou graag integreren in deze reeks, ik heb alleen het idee dat ik wat vereiste kennis mis. Wat zijn alevieten etc?
Ik duik zo m'n bed in johquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:31 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Huge, verzin eens een onderwerp.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:26 schreef xaban06 het volgende:
Lees terug.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:31 schreef De_Guidance het volgende:
Sommigen hadden al gereageerd zie ik
Racistisch? Tis kk laag.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:32 schreef De_Guidance het volgende:
Kaars doven grap vind ik racistisch.
Nopperdepopperquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:32 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
je.. Je.. Ver..laat... Oo.nss??
Even alle emotie weg, brein aanzetten. Het heeft niets met alevitisme te maken, het gaat om verschillende plichten die volgens de interpretatie van soennieten waar sjiieten niet aan zouden voldoen. Moslimmannen mogen met 3 soorten vrouwen trouwen, een moslimvrouw, of een vrome jodin, of een vrome Christenen. Een niet-moslim (wat een sjiiet dus is volgens soennisme), past daar niet in. Daarbij kan halal voedsel alleen bereidt worden door een moslim, wat wederom, een sjiiet niet kan zijn volgens soennisme.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
WAar in de Koran staat: Alevilerden kiz alinmaz/verilmez. Alevinin kestigi yenmez? Sen bana ayeti soyle, ben susim.
Ok.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:33 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Even alle emotie weg, brein aanzetten. Het heeft niets met alevitisme te maken, het gaat om verschillende plichten die volgens de interpretatie van soennieten waar sjiieten niet aan zouden voldoen. Moslimmannen mogen met 3 soorten vrouwen trouwen, een moslimvrouw, of een vrome jodin, of een vrome Christenen. Een niet-moslim (wat een sjiiet dus is volgens soennisme), past daar niet in. Daarbij kan halal voedsel alleen bereidt worden door een moslim, wat wederom, een sjiiet niet kan zijn volgens soennisme.
Gewoon doorheen kijken en over iets anders ouwehoeren tochquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:34 schreef OllieWilliams het volgende:
Wtfer ontgaan mij dingen hier. Maar let maar niet op mij.
Het is weer tijd voor de reliussie (religie-discussie).quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:34 schreef OllieWilliams het volgende:
Wtfer ontgaan mij dingen hier. Maar let maar niet op mij.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:35 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Niet schelden ajb. Zen. Laat je niet opnaaien. Koude bloedje alles.
Heel veel soennieten hier halen ook geen voedsel bij de sjiietische slager hier, omdat het geen halal vlees is wat hij bereidt, maar eigenlijk is dat fout want de dieren die hij koopt zijn al gedood, hij versnijdt ze in stukken voor klanten.quote:
Hey maat, beter ga je gewoon normaal pratenquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oruspu cocugu oldugun burdan belli. Zavalli it.
Dan ben ik maar laag dat ik dit zeg, maar senin gibileri cehennemin dibinde yanar Insallah. It.
Vertaling: Xaban, ik vind je zielig. Hoop dat je brandt na de dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |