Wat voor iets wou je nou volgend jaar doen?quote:
half jaartje maarquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
NopeMaar de gene die bij me sliep wel dus die moest wel vroeg slapen. Kan ik wel 5 uur later pas gaan slapen maar dat is ook lame, anderhalf uur voor zijn wekker gaat
Ik ga na de zomervakantie wel weer naar school maar dat duurt nog even helaas
Ik ga opleiding zorg (& welzijn) doenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat voor iets wou je nou volgend jaar doen?
Nee, lang verhaalquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
half jaartje maar
en niet werken in de tussentijd, beetje geld binnen halen?
(hoe oud ben je eigenlijk?)
doe maar een lang verhaal, ik heb geen zin meer om te werken, de winst is toch al binnen voor vandaagquote:
Ohja, had je verteld. Nicequote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga opleiding zorg (& welzijn) doen
Minder nice, maar als jij het leuk vindquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:00 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga binnenkort wel vrijwilligerswerk doen bij bejaarden enz
Omdat ik niet voor niets arbeidsongeschikt ben verklaard, als ik nu ga werken en het gaat mis dan heb ik helemaal geen inkomen meerquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
doe maar een lang verhaal, ik heb geen zin meer om te werken, de winst is toch al binnen voor vandaag
ah oke, maar waarom ben je arbeidsongeschikt dan?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik niet voor niets arbeidsongeschikt ben verklaard, als ik nu ga werken en het gaat mis dan heb ik helemaal geen inkomen meer
Duhquote:
haha dat wilde ik ook zeggen maar ik deed het maar nietquote:
en een beetje vblquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |