Ik heb een beginnerscursus gevolgd dus ik zou zo kunnen emigreren.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dankzij de hand van Louis.
Alleen heb ik nog Spaans mentor nodig.
Nou laatst wel bijna iemand die aan was gereden door een ander en vlak om de bocht achter een struik op de straat zatquote:
Ik bind hem wel even vast op de slaapbank hier in de caravan.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:59 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben pleiten.
Johannes, hou je mani de komende minuten even rustig.
Truste iedereen
Ik kwam Marco van Basten laatst tegen, dat was wel het hoogtepunt.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:58 schreef tralalala het volgende:
Afrijden in Friesland lijkt mij niet al te spannend.
Als het goed is rijdt Marco vaak langs mijn hometown maar ben hem tijdens al die rijlessen nooit tegengekomen. Zat ik wel flink te vloeken in de auto.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:00 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kwam Marco van Basten laatst tegen, dat was wel het hoogtepunt.
Ik Dirk. En Krijn.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:00 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kwam Marco van Basten laatst tegen, dat was wel het hoogtepunt.
Ja maar welke BN'er woont er in Groningen .. Bert Visscher ofzo?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben niemand bijzonders tegen gekomen in mijn leven
Daleyquote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:05 schreef Mani89 het volgende:
Ik realiseer me nu dat ik Daley Blind dus ook heb gezien. Grutjes.
Hij was toen nog heel jong alors.quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja maar welke BN'er woont er in Groningen .. Bert Visscher ofzo?
Rooie Rinus en Pé Daalemmerquote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja maar welke BN'er woont er in Groningen .. Bert Visscher ofzo?
Ik heb Prins Pieter Christiaan weleens bijna aangereden op mijn racefiets. En ik heb Bert van Leeuwen uit een pretparkattractie zien stappen. En ik heb een handtekening van een massaverkrachter, die nu assistent-bondscoach is. En ik heb Michael Boogerd aangemoedigd.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:04 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben Danny blind als jong ventje tegen gekomen op het strand in Noordwijk. Hij voelde zich heel thuis in de zee kon ik mij herinneren.
Goeie ouwe Pé, ja, zelfs die niet.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:07 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[..]
Rooie Rinus en Pé Daalemmer
Ik ben zelfs nooit bij een echt bijzonder sport evenement geweestquote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb Prins Pieter Christiaan weleens bijna aangereden op mijn racefiets. En ik heb Bert van Leeuwen uit een pretparkattractie zien stappen. En ik heb een handtekening van een massaverkrachter, die nu assistent-bondscoach is. En ik heb Michael Boogerd aangemoedigd.
Ik moet jou ooit ook eens tegen zijn gekomen in de duinen van Katwijk. Een bekende FOK!ker telt ook toch?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb Prins Pieter Christiaan weleens bijna aangereden op mijn racefiets. En ik heb Bert van Leeuwen uit een pretparkattractie zien stappen. En ik heb een handtekening van een massaverkrachter, die nu assistent-bondscoach is. En ik heb Michael Boogerd aangemoedigd.
Denny Christian had ik meer indrukwekkend gevonden.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
Adriaan toch wel in zijn karakteristieke pose op het dak van de prelude?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:08 schreef tralalala het volgende:
Ik ben op de foto geweest met Bassie en Adriaantjuuhhhhh, beat that!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |