SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt TaibbiGroot fan van User Wotte
okquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee dat blijkt. Ik ook niet. Heb er een bloedhekel aan
Maar dat komt omdat ze me er van de week van beschuldigden terwijl dat helemaal niet waar isquote:
Kende hem wel, ook dankzij een reclamespotje waarin dit jaren geleden werd gebruikt. Geen idee waarvoor dat spotje was trouwens.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:37 schreef Lavenderr het volgende:
Ik zet hem nog een keer neer hoor, vind het zo'n leuk liedje.
Kende jij deze Ferdo? Nah zal wel niet, is al zo'n ouwe. Voor je tijd.
Hey wacht eens, waarom moest ik dan de lapo pakkenquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee dat blijkt. Ik ook niet. Heb er een bloedhekel aan
Omdat het me leuk leek als jij eens een nieuwe topic opendequote:Op donderdag 16 januari 2014 22:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hey wacht eens, waarom moest ik dan de lapo pakken
Ging vast over inbrekers . Dat die niet nokten on joor doorquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:06 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Kende hem wel, ook dankzij een reclamespotje waarin dit jaren geleden werd gebruikt. Geen idee waarvoor dat spotje was trouwens.
Het zal wel over BREIN zijn gegaan. Dat je iets downloadt en dan ineens...I'm gonna knock on your door, ring on your bellquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ging vast over inbrekers . Dat die niet nokten on joor door.
mark rutte vrouwquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat ze me er van de week van beschuldigden terwijl dat helemaal niet waar is![]()
Heb nog maar 2x door het slotje heen gepost in de jaren dat ik mod ben.
take all your money tooquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:11 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het zal wel over BREIN zijn gegaan. Dat je iets downloadt en dan ineens...I'm gonna knock on your door, ring on your bell![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
take all your money too
and if you dont pay up
we gonna send a cop
and he's gonna knocking on you tapping on you till you do
quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Div! Lekker geklust vandaag?
Wilde net mijn bed induiken maar ben even benieuwd
Hoi Sara.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:32 schreef sararaats het volgende:
vanmiddag werken
![]()
Zondag en dinsdag ook werken
Hehe nee. Cafetaria van een rusthuis. Ik deel drinken en versnaperingen uitquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Sara.
In de snackbar werken was het toch?
Leuk werk!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:39 schreef sararaats het volgende:
[..]
Hehe nee. Cafetaria van een rusthuis. Ik deel drinken en versnaperingen uithet is niet duur.
Vrijwilligerswerk is zeer belangrijk en die vriendschap is goud waard.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:41 schreef sararaats het volgende:
[..]
Het is wel vrijwilligerswerk maar ik krijg vriendschap van de mensen.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vrijwilligerswerk is zeer belangrijk en die vriendschap is goud waard.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:52 schreef theguyver het volgende:
argh mijn chef was net weer aan het meezingen met Milley cyrus ....er komt bloed uit mijn oren.
Dat kloptquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:03 schreef Weissman het volgende:
Ik heb gehoord dat de echte bazen hier zitten, klopt dat ?
*Meldt!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:03 schreef Weissman het volgende:
Welkomquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mooi, dan pas ik hier goed tussen.
#swag
Die film ook!quote:
quote:I've always been kind of a pacifist. When I was a kid, my father told me, "Never hit anyone in anger, unless you're absolutely sure you can get away with it."
quote:Recruiter: Now, are either of you homosexuals?
John Winger: [John and Russell look at each other] You mean, like, flaming, or...
Recruiter: Well, it's a standard question we have to ask.
Russell Ziskey: No, we're not homosexual, but we are *willing to learn*.
John Winger: Yeah, would they send us someplace special?
Nope. Doen we hier niet aan.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dankje. Moet ik nog een ontgroening door ofzo?
We zijn best wel ruimdenkend.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nope. Doen we hier niet aan.
Tenzij je het graag wilt
Nee, dankje. Vertrouw jullie nog niet helemaalquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tenzij je het graag wilt
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:03 schreef Weissman het volgende:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:47 schreef Scrummie het volgende:
Ik hoorde iets over bazen. Voel me plots geroepen!
De grootste bazin is lavje natuurlijk.
oeh doen, ik ben voorquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tenzij je het graag wilt
Begrijpelijk . Illuminatiquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee, dankje. Vertrouw jullie nog niet helemaal
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:47 schreef Scrummie het volgende:
Ik hoorde iets over bazen. Voel me plots geroepen!
De grootste bazin is lavje natuurlijk.
heb wel het gevoel dat het verdiend isquote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Tjack, heerlijk he, na een week hard werken
Dat heb je zekerquote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heb wel het gevoel dat het verdiend is
ach jaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh bah, ja eigenlijk niet zo vreemd he na al dat werken
Ga je naar een voetbalwedstrijd?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ach ja
en handschimmel is ook weer terug
alleen nu nog een smoes verzinnen om woensdagmiddag vrij te krijgen van de werk
Huh, compilasie? Van oudejaars? Of nieuw? Totaal niet rullevant, sowieso lachen, ja prima. Heerlijk toch.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
Vanavond 2 uur compilatie VI. Wist je dat?
En maandag is het weer zover
ja ajax-f'noord is woensdag dus natuurlijk ga ikquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga je naar een voetbalwedstrijd?
Werk je niet met handschoenen?
Het is Feyenoord Tjacka. En pas je wel op woensdag?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja ajax-f'noord is woensdag dus natuurlijk ga ik
zoveel zin in en zondag ajax-psv nog meer zin in
en nee ik heb dan geen grip
waar op?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is Feyenoord Tjacka. En pas je wel op woensdag?
Klote zeg. Dan heb je echt een probleem.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja ajax-f'noord is woensdag dus natuurlijk ga ik
zoveel zin in en zondag ajax-psv nog meer zin in
en nee ik heb dan geen grip
ik zeg wel dat ik afspraak heb voor school tochquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klote zeg. Dan heb je echt een probleem.
En wat die smoes betreft; dan heb je toch *kuch* woensdagmiddag een doktersafspraak?
het is 50/50quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:10 schreef JanCees het volgende:
Tjacka ik dacht dat je kantoorwerk moest doen
ok ok. werken er polen?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het is 50/50
heb ik al gezegd ergens hoor
ja er kan er ook een best goed nederlandsquote:
Haha, 410 ja.. En ja, er zijn belachelijk veel van 'ons' aanwezig, daarom oppassen. Gok dat het compleet mis gaat woesndag, vandaarquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
waar op?
ik hoorde wel al heel veel berichten dat er belachelijk veel f''noorders kaarten hebben gekocht voor woensdag
vooral naast het uitvak
daar heb ik normaal mijn scc
maar zit nu op 410
niet uitlachen alsjeblieft
Samen bikkelen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja er kan er ook een best goed nederlands
zij is nu mijn beste vriendin
hahahahahahah lachenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, 410 ja.. En ja, er zijn belachelijk veel van 'ons' aanwezig, daarom oppassen. Gok dat het compleet mis gaat woesndag, vandaar.
En 410, dus in je blote buik met een trommel he! En hele wedstrijd de ultra uithangen, anders ben je niet tof genoeg voor 410. (en ja, er zijn Feyenoorders met kaarten voor 410)
ik ging haar heel lief telkens helpen met bakkies opstapelenquote:
Echt fijn is dat als je zo iemand naast je hebt werken.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ging haar heel lief telkens helpen met bakkies opstapelen
toen ging ze heel verhaal vertellen en ik weer terug praten
ga ook ander werk voor haar regelenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt fijn is dat als je zo iemand naast je hebt werken.
Dat is lief van je. Je bent best een toffe gozer weet je dat?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ga ook ander werk voor haar regelen
ik vind het zielig
bedanktquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is lief van je. Je bent best een toffe gozer weet je dat?
Nog 1 nachtje dan kort weekend maar volgende week maar 2 ochtendjesquote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi B. Lekker weekend of nog werken?
Oh mooi zo. Die ene nacht gaat vast wel lukken B. Sterkte iigquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:06 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nog 1 nachtje dan kort weekend maar volgende week maar 2 ochtendjes
lekker hoor, nog 2 weken en dan een maand relaxen ( niet meer meegemaakt sinds 2003) en dan Hong Kongquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:06 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nog 1 nachtje dan kort weekend maar volgende week maar 2 ochtendjes
wel halve herhaling van oudjaarsavond volgens mijquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kom er aan. Zat naar Utopia te kijken.
Maakt niet uit. Ik vind eigenlijk alles leukquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wel halve herhaling van oudjaarsavond volgens mij
Sterkte Guyvie en wel terugkomen hoor. Je hoort hier bij onsquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:56 schreef theguyver het volgende:
Jongens, ben ff AFK voor paar dagen, erg slecht nieuws gehad vandaag, en ga er ff tussenuit.
geniet ze ff van weekend
Proost Bquote:Op zaterdag 18 januari 2014 09:42 schreef Blaadjes het volgende:
Vrijdag middagborrel? Wat nou als je bijna nooit een vrijdag middag werkt?
Dan doe je een zaterdagmorgen borrel...haha...hik....mogguh
Sterkte gozert!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:56 schreef theguyver het volgende:
Jongens, ben ff AFK voor paar dagen, erg slecht nieuws gehad vandaag, en ga er ff tussenuit.
geniet ze ff van weekend
Ik blijf deze ook geweldig vindenquote:
Magischquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik blijf deze ook geweldig vinden
weet je op wie je een beetje lijkt? op de dikke broer van Frans Derks
Ja, ze zijn zo leuk he? Geen gespeeld gedoe, gewoon lekker kletsen en af en toe een beuk uitdelen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
MagischBoskamp is zo geweldig he. Net als Gijp vind ie het allemaal prima, beetje vliegen, beetje wedstrijdejs kijken. God, als ik zoveel geld had, zou ik net zo leven als die twee haha.
Haha, vind je het ook leuk om te kijken dan? Vind het zo niks aan, maar goed, da's persoonlijk. Enige real life soap die ik wat vond was de eerste Big Brother, dat deed wat met dit land haha.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ze zijn zo leuk he? Geen gespeeld gedoe, gewoon lekker kletsen en af en toe een beuk uitdelen.
Ja, kan eindelijk eens de streams van Utopia kijken. Komt er door de weeks nooit van. Blij dat ik daar niet zit. Bah bah, wat een onhygienische zooi. Is nu een soort drillsergeant ingekomen met een rode baret en die heeft de wind er goed onder
Ik ben er nog niet kapot van maar vind de groepsdynamiek wel fascinerend .quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, vind je het ook leuk om te kijken dan? Vind het zo niks aan, maar goed, da's persoonlijk. Enige real life soap die ik wat vond was de eerste Big Brother, dat deed wat met dit land haha.
KnuffelRuud. Ja, lief was die.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, vind je het ook leuk om te kijken dan? Vind het zo niks aan, maar goed, da's persoonlijk. Enige real life soap die ik wat vond was de eerste Big Brother, dat deed wat met dit land haha.
Ah op die fiets. Ja, dan is het wel interessant. Hoe reageert men, hoe gedraagt men zich. Denk dat je de 'acteurs' er op die manier zo uitpikt. Mensen die zich 'zo' gedragen bij de 1, en bij de ander 'net wat anders'.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet kapot van maar vind de groepsdynamiek wel fascinerend .
Zeker als er dan ineens een nieuwe bij komt en ze dan van de leg zijn .
Dank je L.quote:
Klein katertje?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:07 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dank je L.
Was wel lachen hoor.
Collega's net uit bed, slaperig enz. En wij daar gewoon zitten met een krat bier om 7 uur haha.
Nu ik net wakker ben denk ik: een paar minder had ook gekund
Goed voorstel maar ik ga zo friet eten....ook lekker vetquote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan stel ik voor dat je een lekker ontbijtje neemt met gebakken eieren en spek
Ook goed! En lekker zo'n patatjequote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:58 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Goed voorstel maar ik ga zo friet eten....ook lekker vet
En maggiequote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ook goed! En lekker zo'n patatjeMet zo'n vorkje
niet meer geloof ikquote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vliegt hij echt helemaal nooit? Op korte vluchten wel zo af en toe?
Het leek mij eerst ook niks maar probeer het maar eens. Gewoon wat op je bord, patatje erdoor. is echt heerlijk.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maggi over de patat? Is dat lekker? Ja natuurlijk anders zou je het niet nemen.
Ik ga het zeker proberen. Misschien smaakt aromat er ook wel lekker bij.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:23 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Het leek mij eerst ook niks maar probeer het maar eens. Gewoon wat op je bord, patatje erdoor. is echt heerlijk.
Het klinkt alleen als een hele rare combinatie.
Dat gele poeder bedoel je?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ga het zeker proberen. Misschien smaakt aromat er ook wel lekker bij.
Waarom denkt ze dat?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:16 schreef Tjacka het volgende:
mijn moeder denkt dat ik diabetes heb.
Aromat smaakt bij alles, zelfs bij mijn gehaktballetjes (frikandellen)quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ga het zeker proberen. Misschien smaakt aromat er ook wel lekker bij.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maggi over de patat? Is dat lekker? Ja natuurlijk anders zou je het niet nemen.
Drink je de hele dag? En ik bedoel geen bier.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:16 schreef Tjacka het volgende:
mijn moeder denkt dat ik diabetes heb.
Ja dat bedoel ik. Doe ik over rosbief heen en over tartaar. Jammie.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:28 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat gele poeder bedoel je?
Doe ik altijd over m'n kaas en over gebakken ei.
Dat doe ik dus al heel m'n leven, veel drinken(geen bier) in verhouding tot andere mensen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Drink je de hele dag? En ik bedoel geen bier.
Dat is een van de verschijnselen die wijzen op diabetes. Ook als je adem naar aceton ruikt. Afvallen, niet zo scherp zien.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:40 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat doe ik dus al heel m'n leven, veel drinken(geen bier) in verhouding tot andere mensen.
Oh jee. Hoe kan dat nou? Soms moet je toch weleens klussen en heb je even geen tijd om de hele tijd koeterdekoet te doen?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:41 schreef Divje het volgende:
Goed. Paar dagen klussen en veel bier later ben ik m'n beste vriendin kwijt
En een gekneusd middenvoetsbeentje omdat ik daar dus boos om was
FML.
Was dronken en door een misverstand over een smsje wil ze niks meer met me te maken hebben. Ik heb geen idee meer wat ik gezegd heb in het gesprek dat volgde na het smsje maar blijkbaar is het heel ernstigquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh jee. Hoe kan dat nou? Soms moet je toch weleens klussen en heb je even geen tijd om de hele tijd koeterdekoet te doen?
Als klein kind dronk ik al een pot thee leeg in de ochtend.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is een van de verschijnselen die wijzen op diabetes. Ook als je adem naar aceton ruikt. Afvallen, niet zo scherp zien.
Nou als ik zo snel de balans opmaak niet zo best.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:48 schreef Divje het volgende:
Tijd voor een jointje
Hoe gaat het verder met de mensen hier?
Allebeiquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou als ik zo snel de balans opmaak niet zo best.
Jij bent je beste vriendin kwijt en Blaadjes en Tjacka vrezen voor diabetes
Gewoon nog een poging doen Div. Zeggen dat het je heel erg spijt. Je zegt dat ze veel begrip heeft, dus zal ze je heus wel vergeven en de vriendschap voortzetten.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Allebei? Dat is klote..
Ik krijg haar wel terug. Ben niet van plan om die 6 jaar zomaar in de prullenbak te gooien. Zeker niet op deze manier
Nou, dat is sowieso geen goed idee. Als je het nog niet hebt heb je het daarna welquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:56 schreef Blaadjes het volgende:
Ik vrees geen diabetes hoor
Maar goed om jullie gerust te stellen, kan ik geen zelftest doen of zo vanavond? half pak suiker opeten ofzo? ik noem maar wat
Ja, ook van mij veel sterkte voor guyvie.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:55 schreef Divje het volgende:
Oh en guyvie, weet niet wat er is maar sterkte jongen
Ok.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die heeft geloof ik privé iets naars meegemaakt .
Dat hoop ik, voel wel dat er iets anders is (is al vaker voorgekomen dit) en dit is de eerste keer dat ze reageert zoals ze nu doet.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewoon nog een poging doen Div. Zeggen dat het je heel erg spijt. Je zegt dat ze veel begrip heeft, dus zal ze je heus wel vergeven en de vriendschap voortzetten.
Vragen wat er nou écht is en dat dan uitpraten?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat hoop ik, voel wel dat er iets anders is (is al vaker voorgekomen dit) en dit is de eerste keer dat ze reageert zoals ze nu doet.
Ergens is het misschien beter omdat we elkaar het leven wel zuur maken soms, maar dat zijn momentjesen als het wel over is, is het m'n eigen schuld.
Ze stopt me liever onder de grond nu heb ik het ideequote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vragen wat er nou écht is en dat dan uitpraten?
Echte vriendschap is niet zo gauw kapot hoor![]()
Den ken je elkaars eigenaardigheden en kun je wat van elkaar hebben. Wat niet zeggen wil dat je niet af en toe elkaar wel achter het behang kunt plakken.
We horen wel wat de uitslag van de test was toch?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:05 schreef Blaadjes het volgende:
ymptomen van Type 1 Diabetes (deze kunnen plotseling optreden):
Extreme dorst
Vaak moeten urineren (ja hehe wat erin gaat moet er ook weer uit)
Plotselinge verandering van zicht
Suiker in de urine
Zie hier de zelftest. proef je urine.![]()
Adem die fruitig, zoet of naar wijn ruikt
Toegenomen eetlust
Plotseling gewichtsverlies
Slaperigheid, lethargie
Zware, moeizame ademhaling
Versuffing, bewusteloosheid
Zwangere hoerrrrr!!! Dat heb je toch niet gezegd hequote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Ze stopt me liever onder de grond nu heb ik het idee
En ach, we zijn allebei apart (ik ADD en zij BPS) dus dit kan best zo'n periode zijn dat ze me niet kan luchten of wat dan ook
Alleen heeft het nu een reden, daar blijf ik wel over nadenken. Weet écht niet wat ik gezegd heb waardoor het nu zo is. Alcohol(
![]()
)
Zal wel iets met zwangerschap of een niet nader te benoemen beroep zijn geweest.
Dat wordt in plaats van een biertje een ander geel vocht vanavond. Succes Bquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:05 schreef Blaadjes het volgende:
ymptomen van Type 1 Diabetes (deze kunnen plotseling optreden):
Extreme dorst
Vaak moeten urineren (ja hehe wat erin gaat moet er ook weer uit)
Plotselinge verandering van zicht
Suiker in de urine
Zie hier de zelftest. proef je urine.![]()
Adem die fruitig, zoet of naar wijn ruikt
Toegenomen eetlust
Plotseling gewichtsverlies
Slaperigheid, lethargie
Zware, moeizame ademhaling
Versuffing, bewusteloosheid
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:08 schreef Divje het volgende:
[..]
We horen wel wat de uitslag van de test was toch?
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat wordt in plaats van een biertje een ander geel vocht vanavond. Succes B
Dat zou ik nog wel weten, en die combi heb ik nog niet gebruiktquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zwangere hoerrrrr!!! Dat heb je toch niet gezegd he![]()
Dus jullie zijn beiden vaatjes buskruit. Ja, dan kan het botsen he?
Ahhquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef theguyver het volgende:
Meh, beetje van slag gister gaat weer wat beter![]()
Sterktequote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef theguyver het volgende:
Meh, beetje van slag gister gaat weer wat beter![]()
En terechtquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:24 schreef Divje het volgende:
Moest er toch aan geloven met al die fans hier..
Vind het erg leuk om te luisterenquote:
Hij is echt goed he? En daarbij ook nogeens sympathiek. Wat een manquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Vind het erg leuk om te luisteren
Net een heel stuk van z'n show in Nijmegen vorig jaar gekeken, dat einde
Zeker, heb er echt van genotenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij is echt goed he? En daarbij ook nogeens sympathiek. Wat een man
Er is ook eigenlijk geen reet aan. snap ook niet wat ik hier nog steeds doe.quote:Op zondag 19 januari 2014 10:02 schreef Weissman het volgende:
Vind het wel een beetje saai als nieuwkomer moet ik zeggen.
Hmmm...quote:Op zondag 19 januari 2014 10:11 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Er is ook eigenlijk geen reet aan. snap ook niet wat ik hier nog steeds doe.
nu wel, het is weekendquote:
Ditquote:
Geen gerel en getroll hier he? Ben je niet gewendquote:Op zondag 19 januari 2014 10:02 schreef Weissman het volgende:
Vind het wel een beetje saai als nieuwkomer moet ik zeggen.
quote:Op zondag 19 januari 2014 10:11 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hmmm terug en goedemorgenquote:
Dat bedoel ik nou. Dat maak jij er vanquote:
Stappen doe ik niet aan, lag al vroeg in bedquote:Op zondag 19 januari 2014 11:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En Weissman, ben je nog lekker wezen stappen gisteren, of thuis op de bank?
Ik heb eerst naar Utopia zitten kijken in de hoop dat het weer net zo'n bacchanaal als vorige week zaterdag zou worden-en dat ik gemist hebquote:Op zondag 19 januari 2014 11:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
Stappen doe ik niet aan, lag al vroeg in bed
En jij ?
je quota halen?quote:Op zondag 19 januari 2014 10:11 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
zit er ook een 17 a 18 jarige jongen in?quote:Op zondag 19 januari 2014 11:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb eerst naar Utopia zitten kijken in de hoop dat het weer net zo'n bacchanaal als vorige week zaterdag zou worden-en dat ik gemist heb-en toen dat niet kwam nog even naar de kroeg geweest.
Ja, was wel even gezellig.quote:
Nope.quote:Op zondag 19 januari 2014 11:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
zit er ook een 17 a 18 jarige jongen in?
Nee, het was eerder een affirmatie.quote:Op zondag 19 januari 2014 11:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, was wel even gezellig.
Maar vertel eens Weissman, hoe kwam je er achter dat we hier een leuke SC hebben? Werd je er op geattendeerd? (Moet toegeven, soms is het heel rustig, maar we hebben ook onze drukke tijden)
Joe Colequote:Op zondag 19 januari 2014 11:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi JC. Indrukwekkend initialen heb je
Oeh moeilijk woordquote:Op zondag 19 januari 2014 11:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee, het was eerder een affirmatie.
Ja, die mannen hier. Allemaal brains en 30cm+quote:Op zondag 19 januari 2014 11:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja, daar zijn jullie goed in hier, heb ik gemerkt
Oh, maar ik ben niet zo slim en heb maar 28cm hangenquote:Op zondag 19 januari 2014 11:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, die mannen hier. Allemaal brains en 30cm+
Nou, ik denk dat dat wel mee valt. Je kent het begrip affirmatie dus je bent meer dan welkom.quote:Op zondag 19 januari 2014 11:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Oh, maar ik ben niet zo slim en heb maar 28cm hangen
#onzeker #hoekje #huilen
jammer leek me wel iets voor hemquote:
voor?quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 11:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, die mannen hier. Allemaal brains en 30cm+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
Jaquote:Op zondag 19 januari 2014 12:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
voor?
De overheid?
Tim Kuik?
Illuminatie?
Reptillians?
Aliens?
Het verzet?
quote:Op zondag 19 januari 2014 12:11 schreef Lavenderr het volgende:
Zo jammer dat we geen reptillian-smiley hebben.
Een lief reptilliancito.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:11 schreef Lavenderr het volgende:
Zo jammer dat we geen reptillian-smiley hebben.
Die is te schattig Mataquote:Op zondag 19 januari 2014 12:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een lief reptilliancito.
[ afbeelding ]
Ben ik es in een lieve bui.quote:
Tong is te lief voor Reptillian. Alhoewel hij heeft wel een lap tong.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:15 schreef theguyver het volgende:
[..]<-- reptilian, hoe kan je anders zoveel posten..
jepquote:Op zondag 19 januari 2014 12:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi SaraZometeen weer werken he?
Waar gáát dit over? Ik versta het wel, maar ik snap er niks van. Zou Disney satanistisch zijn? Vanwege dat plaatje? Wat is dit??quote:Op zondag 19 januari 2014 12:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wordt gewaardeerd hoor![]()
Wat vind je hier van? Ik versta het niet helemaal goed.
Dat wordt wel vaak beweerd, dat Disney achter allerlei dingen zit/zat.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waar gáát dit over? Ik versta het wel, maar ik snap er niks van. Zou Disney satanistisch zijn? Vanwege dat plaatje? Wat is dit??
Waarachter? Echt, die mensen moeten echt medicijnen.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat wordt wel vaak beweerd, dat Disney achter allerlei dingen zit/zat.
Maar dit begrijp ik helemaal niet dus vandaar mijn vraag of jij er wat van snapte.
Dat is goed wakker worden! Dank Lavje!quote:
maybe, maar kerel is niet menselijk zoveel hij postquote:Op zondag 19 januari 2014 12:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tong is te lief voor Reptillian. Alhoewel hij heeft wel een lap tong.
1 screenshot en daarmee leren ze over de illuminatie?quote:Op zondag 19 januari 2014 12:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wonder over Yonder maakt Amerikaanse kinderen bekend met Illuminati. Maar dit zinnetje: 'Welcome to your new America, sponsoring. satan. worshipping.' Daar moest ik wel zo hard om lachenquote:Op zondag 19 januari 2014 12:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom in vredesnaam zou je kinderen met dit soort gedoe lastigvallen? Dan zijn zíj niet goed bezig.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Wonder over Yonder maakt Amerikaanse kinderen bekend met Illuminati. Maar dit zinnetje: 'Welcome to your new America, sponsoring. satan. worshipping.' Daar moest ik wel zo hard om lachen
En 'everybody needs to stand up or your gonna lose your kids!'
Gekke Amerikaan
Have fun vanmiddagquote:Op zondag 19 januari 2014 12:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
beetje zenuwen
nog vijf minuten dan op centraal
Het is een beetje onzinnig als je 't mij vraagtquote:Op zondag 19 januari 2014 12:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom in vredesnaam zou je kinderen met dit soort gedoe lastigvallen? Dan zijn zíj niet goed bezig.
Ja, ik ook.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Het is een beetje onzinnig als je 't mij vraagtKinderen zien gewoon een piramide met een oog en bliksemstralen als oren ofzo
Ja huehue ik ookquote:
Als ik al niet in Illuminati geloof, hoe kan een kind er dan in geloven?quote:Op zondag 19 januari 2014 12:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja huehue ik ook
Maar een kind denkt daar verder niet bij na toch. Wij doen onze alu-hoedjes op en gaan iedereen ermee lastig vallen dat het illuminiti is
Herinner 't me ook uit meerdere tekenfilmsquote:Op zondag 19 januari 2014 12:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ik al niet in Illuminati geloof, hoe kan een kind er dan in geloven?
Ik zie alleen een piramide met een oog en bliksemstralen, zoals ik me ook wel herinner uit vroegere tekenfilms, dat soort piramides. En nu? Is dat het bewijs van een wereldwijd complot??
Je gaat me niet vertellen dat ik te weinig blow he? Of die Illuminatidioten teveel...
Nog 1 dan Scrum en dan ga ik mijn stokbroodje uit de oven halen en de kruidenboter erbij pakkenquote:Op zondag 19 januari 2014 12:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is goed wakker worden! Dank Lavje!
ik ben aan het voorbereiden maar het vraagt tijd omdat het een groot bouw-werk is.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klinkt niet echt heel enthousiast![]()
Ben je al met de lego begonnen?
Ik zeg; elke zondag VI marathons van 11:00 tot 23:00.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nog 1 dan Scrum en dan ga ik mijn stokbroodje uit de oven halen en de kruidenboter erbij pakken![]()
JAquote:Op zondag 19 januari 2014 12:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ik al niet in Illuminati geloof, hoe kan een kind er dan in geloven?
Ik zie alleen een piramide met een oog en bliksemstralen, zoals ik me ook wel herinner uit vroegere tekenfilms, dat soort piramides. En nu? Is dat het bewijs van een wereldwijd complot??
Je gaat me niet vertellen dat ik te weinig blow he? Of die Illuminatidioten teveel...
Nog even hierop terugkomen, thanks guyvie. Heb helemaal dubbel gelegen om sommige stukjesquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:59 schreef theguyver het volgende:
ode aan de Wilhemscream
De Wilhelmschreeuw, beter bekend in het Engels als de Wilhelm scream, is een in 1951 opgenomen geluidseffect voor de film Distant Drums. Sindsdien komt het geluidseffect in vele films voor. Samen met een opname van een geluid van een roodstaartbuizerd, is het waarschijnlijk het meest bekende filmgeluidcliché.
Als Gijp moet lachen kan ik niet anders dan mee doenquote:Op zondag 19 januari 2014 13:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nog 1 dan Scrum en dan ga ik mijn stokbroodje uit de oven halen en de kruidenboter erbij pakken![]()
quote:Op zondag 19 januari 2014 13:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Nog even hierop terugkomen, thanks guyvie. Heb helemaal dubbel gelegen om sommige stukjes
Hahaquote:Op zondag 19 januari 2014 13:55 schreef theguyver het volgende:
[..]Echt he, nooit geweten dit
![]()
Dit soort scenes
Nee haha SC forum, het is weer ff rustig tegen da avond begint het weer, en twente speelde afgelopen vrijdagquote:Op zondag 19 januari 2014 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zit je naar een voetbalwedstrijd te kijken? Ajax?
Gaat het een beetje guyvie? Lekker wat afleiding op FOK! he?quote:Op zondag 19 januari 2014 16:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee haha SC forum, het is weer ff rustig tegen da avond begint het weer, en twente speelde afgelopen vrijdag
wat waren ze goed hequote:Op zondag 19 januari 2014 16:25 schreef Divje het volgende:
Feyenoord
Even koffie pakken en het volgende wedstrijdje bekijken
Heerlijke wedstrijd, jammer van die 2 tegen-goals. Had je met 6 of 7-0 moeten winnenquote:
Prachtig gewoon, heerlijke wedstrijd idd!quote:Op zondag 19 januari 2014 16:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Heerlijke wedstrijd, jammer van die 2 tegen-goals. Had je met 6 of 7-0 moeten winnen
Dat wordt morgen lekker napraten op VIquote:Op zondag 19 januari 2014 16:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Prachtig gewoon, heerlijke wedstrijd idd!
Ja, kijk er nu al naar uit. Pelle liet weer wat hoogstandjes zien die Gijp moet benoemen (en waardeert). Goal met de hak bijvoorbeeld, een magisch schot, en een nog magischer bijna goal assist op Vilhena. Prachtigquote:Op zondag 19 januari 2014 17:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat wordt morgen lekker napraten op VI
als messi die had gemaakt was het de wereld over gegaanquote:
Waarom nu niet dan?quote:Op zondag 19 januari 2014 17:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als messi die had gemaakt was het de wereld over gegaan
vertik tv te kijken. en yoah lekker ff civ 3 aan spelen zometeen maar es ff kijken wat dat nu is geworden met die palletsquote:Op zondag 19 januari 2014 16:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gaat het een beetje guyvie? Lekker wat afleiding op FOK! he?
Kijk je naar Utopia?
Ik heb het nu het paspoort op mijn smartphone en tablet en laptop. Eerst alleen op de laptop maar dan werd die zo langzaam en kon ik niet/amper posten .
Heb je nog helemaal niet stiekem even gekoekeloerd?quote:Op zondag 19 januari 2014 20:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
vertik tv te kijken. en yoah lekker ff civ 3 aan spelen zometeen maar es ff kijken wat dat nu is geworden met die pallets
Slaap lekker!quote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 08:29 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]
OEH is dit de nieuwe mario kart?
Oh wat goed, ze hebben gewoon een heel nieuw bed voor he gemaakt. Wat super!quote:Op maandag 20 januari 2014 08:17 schreef theguyver het volgende:
Murnig, heerlijk geslapen in mijn nieuwe bed
[ afbeelding ]
en nee Lavje ik heb niet gespiekt, btw wel grappig huisgenoten hebben sneaky wat onderdelen van mijn oude bed naar haar toegespeeld, wat me niet eens is opgevallen.
En dit keer niet doorheen gezaktquote:Op maandag 20 januari 2014 10:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh wat goed, ze hebben gewoon een heel nieuw bed voor he gemaakt. Wat super!
En goeiemorgen
Stil gelegen dus. Is het soms een eenpersoons?quote:Op maandag 20 januari 2014 10:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
En dit keer niet doorheen gezakt
haha dacht je dat?quote:Op maandag 20 januari 2014 10:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Stil gelegen dus. Is het soms een eenpersoons?
Hee Lav! Ging wel, vaak wakker geschrokken uit dromen die ik al tijden niet heb gehad..quote:
Ga je iets spannends doen vanmiddag Div? Of ga je het uitpraten met je vriendin?quote:Op maandag 20 januari 2014 10:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Hee Lav! Ging wel, vaak wakker geschrokken uit dromen die ik al tijden niet heb gehad..
Ben zenuwachtig voor vanmiddag, zal daar wel weg komen
Jij dan?
he he, eindelijk gekeken.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:55 schreef Divje het volgende:
Oja, Wolf of Wall Street is 1 van de beste films ooit
Uitpraten idd.. Hoop ikquote:Op maandag 20 januari 2014 10:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga je iets spannends doen vanmiddag Div? Of ga je het uitpraten met je vriendin?
Jaa weinig tijd en zin gehad. Vond ajax - psv gisteren zo saai dat ik 'm maar aan heb gezet. Wat een goede keusquote:Op maandag 20 januari 2014 10:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
he he, eindelijk gekeken.
Duurde lang divje..
die scene dat ze compleet van de wereld in de keuken liggen is een van de meest geniale ooit, vooral stukje voor en na met het auto rijdenquote:Op maandag 20 januari 2014 11:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Uitpraten idd.. Hoop ik
[..]
Jaa weinig tijd en zin gehad. Vond ajax - psv gisteren zo saai dat ik 'm maar aan heb gezet. Wat een goede keus
Wat heb ik moeten lachen om die Jonah Hill
quote:Op maandag 20 januari 2014 11:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
die scene dat ze compleet van de wereld in de keuken liggen is een van de meest geniale ooit, vooral stukje voor en na met het auto rijden
eerst zie je m met moeite van de trap vallen ( ja met moeitequote:Op maandag 20 januari 2014 11:04 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
zo mooi idd..
'Get... offff the phoonne'
Dat moment dat die Brad word opgepakt ook![]()
quote:Op maandag 20 januari 2014 11:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
eerst zie je m met moeite van de trap vallen ( ja met moeite) dan in zijn lamborghini naar huis rijden .. voor zijn gevoel was het lastig maar hij had het gehaald.
En daarna, zie je wat er echt gebeurt is complete lamborghini in Puin .. echt he, die scene van begin tot eind is gewoon een meesterwerk op zich
Hallonquote:Op maandag 20 januari 2014 11:16 schreef Blaadjes het volgende:
Zij die reeds klaar zijn met werkengroeten BNW.
Ja lekker man. kort werk dagje en hoef alleen woensdag nog. rest van de week vrij.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Redelijk, blauwe maandag eh
Met jou dan?
Oh das wel fijn inderdaadquote:Op maandag 20 januari 2014 11:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja lekker man. kort werk dagje en hoef alleen woensdag nog. rest van de week vrij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |