SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt TaibbiGroot fan van User Wotte
okquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee dat blijkt. Ik ook niet. Heb er een bloedhekel aan
Maar dat komt omdat ze me er van de week van beschuldigden terwijl dat helemaal niet waar isquote:
Kende hem wel, ook dankzij een reclamespotje waarin dit jaren geleden werd gebruikt. Geen idee waarvoor dat spotje was trouwens.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:37 schreef Lavenderr het volgende:
Ik zet hem nog een keer neer hoor, vind het zo'n leuk liedje.
Kende jij deze Ferdo? Nah zal wel niet, is al zo'n ouwe. Voor je tijd.
Hey wacht eens, waarom moest ik dan de lapo pakkenquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee dat blijkt. Ik ook niet. Heb er een bloedhekel aan
Omdat het me leuk leek als jij eens een nieuwe topic opendequote:Op donderdag 16 januari 2014 22:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hey wacht eens, waarom moest ik dan de lapo pakken
Ging vast over inbrekers . Dat die niet nokten on joor doorquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:06 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Kende hem wel, ook dankzij een reclamespotje waarin dit jaren geleden werd gebruikt. Geen idee waarvoor dat spotje was trouwens.
Het zal wel over BREIN zijn gegaan. Dat je iets downloadt en dan ineens...I'm gonna knock on your door, ring on your bellquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ging vast over inbrekers . Dat die niet nokten on joor door.
mark rutte vrouwquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat ze me er van de week van beschuldigden terwijl dat helemaal niet waar is![]()
Heb nog maar 2x door het slotje heen gepost in de jaren dat ik mod ben.
take all your money tooquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:11 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het zal wel over BREIN zijn gegaan. Dat je iets downloadt en dan ineens...I'm gonna knock on your door, ring on your bell![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
take all your money too
and if you dont pay up
we gonna send a cop
and he's gonna knocking on you tapping on you till you do
quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Div! Lekker geklust vandaag?
Wilde net mijn bed induiken maar ben even benieuwd
Hoi Sara.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:32 schreef sararaats het volgende:
vanmiddag werken
![]()
Zondag en dinsdag ook werken
Hehe nee. Cafetaria van een rusthuis. Ik deel drinken en versnaperingen uitquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Sara.
In de snackbar werken was het toch?
Leuk werk!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:39 schreef sararaats het volgende:
[..]
Hehe nee. Cafetaria van een rusthuis. Ik deel drinken en versnaperingen uithet is niet duur.
Vrijwilligerswerk is zeer belangrijk en die vriendschap is goud waard.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:41 schreef sararaats het volgende:
[..]
Het is wel vrijwilligerswerk maar ik krijg vriendschap van de mensen.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vrijwilligerswerk is zeer belangrijk en die vriendschap is goud waard.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:52 schreef theguyver het volgende:
argh mijn chef was net weer aan het meezingen met Milley cyrus ....er komt bloed uit mijn oren.
Dat kloptquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:03 schreef Weissman het volgende:
Ik heb gehoord dat de echte bazen hier zitten, klopt dat ?
*Meldt!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:03 schreef Weissman het volgende:
Welkomquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mooi, dan pas ik hier goed tussen.
#swag
Die film ook!quote:
quote:I've always been kind of a pacifist. When I was a kid, my father told me, "Never hit anyone in anger, unless you're absolutely sure you can get away with it."
quote:Recruiter: Now, are either of you homosexuals?
John Winger: [John and Russell look at each other] You mean, like, flaming, or...
Recruiter: Well, it's a standard question we have to ask.
Russell Ziskey: No, we're not homosexual, but we are *willing to learn*.
John Winger: Yeah, would they send us someplace special?
Nope. Doen we hier niet aan.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dankje. Moet ik nog een ontgroening door ofzo?
We zijn best wel ruimdenkend.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nope. Doen we hier niet aan.
Tenzij je het graag wilt
Nee, dankje. Vertrouw jullie nog niet helemaalquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tenzij je het graag wilt
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:03 schreef Weissman het volgende:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:47 schreef Scrummie het volgende:
Ik hoorde iets over bazen. Voel me plots geroepen!
De grootste bazin is lavje natuurlijk.
oeh doen, ik ben voorquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tenzij je het graag wilt
Begrijpelijk . Illuminatiquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee, dankje. Vertrouw jullie nog niet helemaal
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:47 schreef Scrummie het volgende:
Ik hoorde iets over bazen. Voel me plots geroepen!
De grootste bazin is lavje natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |