Zo'n punt moet je gewoon mazzel hebben.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 05:43 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja stijgen is een heel stuk leuker. Maar de echte stijgingen moet je vaak al inzitten voordat het begint.
Ja of echt holden voor de rest van je leven. Maar dat is echt te saai voor woordenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 05:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zo'n punt moet je gewoon mazzel hebben.
Dit gaat 1 van de snelste topics van 2014 worden denk ik.quote:
Dat gaat dus ook echt niet gebeuren. Dan kun je nog beter een vast bedrag in je hoofd hebben je daaraan houden, zovan: ik verkoop bij 800. en ik koop weer in bij 500. en dan 5x, dan is dat heul niet slecht.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 05:45 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja of echt holden voor de rest van je leven. Maar dat is echt te saai voor woorden
Ik ga slapen, klets jij nog ff 42 posts volquote:Op vrijdag 17 januari 2014 05:46 schreef Stryder het volgende:
[..]
Dit gaat 1 van de snelste topics van 2014 worden denk ik.
Hahaha neh niet echt van plan. Maar is goed man, trusten maar weerquote:Op vrijdag 17 januari 2014 05:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ga slapen, klets jij nog ff 42 posts vol
Daarom.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 05:50 schreef Stryder het volgende:
Nee kan je beter in de loop van de ochtend een keer gaan slapen. Veel beter voor je ritme ook
Ja op de langere grafieken stelt dit echt niks voorquote:Op vrijdag 17 januari 2014 05:51 schreef roislecxe het volgende:
Je moet em es op de 12uursgrafiek zetten, en dan bedenken wat we hier blij zitten te doen met deze daling.
Ja dus niet snel in paniek gaan kopen nu. Want het stort toch wel in. Geen donder waard joh die rotmuntenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 05:53 schreef roislecxe het volgende:
Dit is een kopie van tussen 1 en 2 vannacht.
Precies. Zolang je er geen 1000en hebt, kun je beter niet meespelen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 05:55 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja dus niet snel in paniek gaan kopen nu. Want het stort toch wel in. Geen donder waard joh die rotmunten
Hmm ik ken iemand met miljoenen aan TIPSquote:Op vrijdag 17 januari 2014 05:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Precies. Zolang je er geen 1000en hebt, kun je beter niet meespelen.
das een verdomd rijk man over 250 jaar.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 05:57 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hmm ik ken iemand met miljoenen aan TIPS
Niemand snapt het joh. Iedereen die beweert te weten waar het naartoe gaat gokt. Alleen weet de 1 zn gok iets beter te onderbouwen dan de andere. Thats itquote:Op vrijdag 17 januari 2014 05:56 schreef roislecxe het volgende:
Ik speel ook niet mee, ik probeer populair over te komen alsof ik er iets van snap
Nou inderdaad. Muntje hoor die LTC, moet je zeker niet onderschatten.quote:
Ik klaag wel vaak, maar ik denk dat toch wel 80% van mn trades prima zijn. ben al 6x een excelbestand begonnen en weer opnieuw begonnen, verbeterd, en opnieuw... enz. Maar over het algemeen stap ik wel met winst uit, al zijn ze niet groot.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 05:58 schreef Stryder het volgende:
[..]
Niemand snapt het joh. Iedereen die beweert te weten waar het naartoe gaat gokt. Alleen weet de 1 zn gok iets beter te onderbouwen dan de andere. Thats it
Ja de kinderen van de kinderen en daar de kinderen van Toto hebben straks niet veel te klagen op het gebied van geld.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 05:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]
das een verdomd rijk man over 250 jaar.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 06:02 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja de kinderen van de kinderen en daar de kinderen van Toto hebben straks niet veel te klagen op het gebied van geld.
Wja dit geld hebben jullie te danken aan een hele slimme investering van jullie betovergrootvader toto. Bleek 1 van de slimste mensen van zijn generatie achteraf
Ja ik heb als basis btc/ltc en mocht ik zien dat andere munten ook weer positief gaan draaien zeg maar, dan wil ik daar ook wel wat geld instoppen. Maar over het algemeen zit je met btc/ltc al5ijd wel prima. Zijn iig de meest stabiele munten.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 06:01 schreef roislecxe het volgende:
En heel misschien als de crash echt doorzet, dan stop ik ook wel wat in NMC of PPC, niet echt mijn ding, maar dat dubbelt zo lekker makkelijk van 3 naar 6
Hahaha het echte die hard holden. Al denk ik dat we dan allang niet meer met bitcoins betalen. Maar kan me er ook niet te druk over maken, want dat ga ik toch niet meemaken :pquote:Op vrijdag 17 januari 2014 06:03 schreef roislecxe het volgende:
[..]Holden for life after life after life
Dat denk ik dus ook altijd. En echte altcoins begin ik niet aan.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 06:04 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja ik heb als basis btc/ltc en mocht ik zien dat andere munten ook weer positief gaan draaien zeg maar, dan wil ik daar ook wel wat geld instoppen. Maar over het algemeen zit je met btc/ltc al5ijd wel prima. Zijn iig de meest stabiele munten.
Heb ik 1 account gehad op bter volgens mij. Maar die munten, dat is echt 1 grote bende joh. 99 procent scam en de volumes daar zijn zo laag dat het voor mij persoonlijk iig niet al te interessant is.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 06:06 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook altijd. En echte altcoins begin ik niet aan.
Ik ook op Bter. Was ik wel zo gelukkig om op 16 december aan te beginnenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 06:08 schreef Stryder het volgende:
[..]
Heb ik 1 account gehad op bter volgens mij. Maar die munten, dat is echt 1 grote bende joh. 99 procent scam en de volumes daar zijn zo laag dat het voor mij persoonlijk iig niet al te interessant is.
Ja, allemaal pump en dump. En samenwerkingen met exchange eigenaren, want wie bepaalt de startwaarde van een munt? Ja precies, net als die 42 van nu. Waardeloos, zijn echt maar een paar mensen die daar aan verdienen en dat zijn over het algemeen de mensen van binnenuit. En helaas ben ik dat nietquote:Op vrijdag 17 januari 2014 06:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ook op Bter. Was ik wel zo gelukkig om op 16 december aan te beginnen![]()
maakte 40 dollar over om te testen. Een dag later was het nog 9
Ik heb ook totaal geen verstand van munten genereren of minen... Ik stort wel gewoon 1 of 2x wat leuks, probeer er wat meer van te maken en that's it.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 06:12 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja, allemaal pump en dump. En samenwerkingen met exchange eigenaren, want wie bepaalt de startwaarde van een munt? Ja precies, net als die 42 van nu. Waardeloos, zijn echt maar een paar mensen die daar aan verdienen en dat zijn over het algemeen de mensen van binnenuit. En helaas ben ik dat niet
Ja dat minen is ook volgens mij alleen maar interessant als je het doet zoals MagNet hier op het forum. Enorm veel tijd investeren in het onderzoeken welke munten er komen en welke mogelijk gaan aanslaan. Een hele partij van die troep gaan minen en vervolgens als ze op een exchange komen zo snel mogelijk dumpen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 06:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb ook totaal geen verstand van munten genereren of minen... Ik stort wel gewoon 1 of 2x wat leuks, probeer er wat meer van te maken en that's it.
Heb een keer een middag geprobeerd te minen, maar m'n computer van voor de oorlog die in de slaapkamer staat kan dat blijkbaar niet eens.
Amen to that.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 06:17 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja dat minen is ook volgens mij alleen maar interessant als je het doet zoals MagNet hier op het forum. Enorm veel tijd investeren in het onderzoeken welke munten er komen en welke mogelijk gaan aanslaan. Een hele partij van die troep gaan minen en vervolgens als ze op een exchange komen zo snel mogelijk dumpen.
LTC/BTC moet je alweer een mining rig voor bouwen en dat is met de huidige difficulty ook amper interessant om aan mee te doen.
Nee dan vind ik de handel ook een stuk leuker, kost me ook een stuk minder moeite.
En dingen die me niet teveel moeite kosten, bevallen mij al snel
In stijgingen is dit heerlijk. In dalingen verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 06:21 schreef Stryder het volgende:
Ja het is een behoorlijk bulltrap paradijs op het moment, daling is nog lang niet over.
Nee dat is goed man, we laten GTANoob wel even een nieuw topic aanmakenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 06:24 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga nog maar eens even slapen ofzo.
Zonder orders want het heeft allemaal geen zin.
En ik heb ook geen zin om te lapohunten
Zo is dat.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 06:24 schreef Stryder het volgende:
[..]
Nee dat is goed man, we laten GTANoob wel even een nieuw topic aanmaken
Moggu.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 06:25 schreef Geralt het volgende:
Misschien worden mn LTC buy orders eindelijk eens aangetikt later vandaag. Ziet er goed uit deze daling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |