Zo'n punt moet je gewoon mazzel hebben.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 05:43 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja stijgen is een heel stuk leuker. Maar de echte stijgingen moet je vaak al inzitten voordat het begint.
Ja of echt holden voor de rest van je leven. Maar dat is echt te saai voor woordenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 05:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zo'n punt moet je gewoon mazzel hebben.
Dit gaat 1 van de snelste topics van 2014 worden denk ik.quote:
Dat gaat dus ook echt niet gebeuren. Dan kun je nog beter een vast bedrag in je hoofd hebben je daaraan houden, zovan: ik verkoop bij 800. en ik koop weer in bij 500. en dan 5x, dan is dat heul niet slecht.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 05:45 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja of echt holden voor de rest van je leven. Maar dat is echt te saai voor woorden
Ik ga slapen, klets jij nog ff 42 posts volquote:Op vrijdag 17 januari 2014 05:46 schreef Stryder het volgende:
[..]
Dit gaat 1 van de snelste topics van 2014 worden denk ik.
Hahaha neh niet echt van plan. Maar is goed man, trusten maar weerquote:Op vrijdag 17 januari 2014 05:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ga slapen, klets jij nog ff 42 posts vol
Daarom.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 05:50 schreef Stryder het volgende:
Nee kan je beter in de loop van de ochtend een keer gaan slapen. Veel beter voor je ritme ook
Ja op de langere grafieken stelt dit echt niks voorquote:Op vrijdag 17 januari 2014 05:51 schreef roislecxe het volgende:
Je moet em es op de 12uursgrafiek zetten, en dan bedenken wat we hier blij zitten te doen met deze daling.
Ja dus niet snel in paniek gaan kopen nu. Want het stort toch wel in. Geen donder waard joh die rotmuntenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 05:53 schreef roislecxe het volgende:
Dit is een kopie van tussen 1 en 2 vannacht.
Precies. Zolang je er geen 1000en hebt, kun je beter niet meespelen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 05:55 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja dus niet snel in paniek gaan kopen nu. Want het stort toch wel in. Geen donder waard joh die rotmunten
Hmm ik ken iemand met miljoenen aan TIPSquote:Op vrijdag 17 januari 2014 05:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Precies. Zolang je er geen 1000en hebt, kun je beter niet meespelen.
das een verdomd rijk man over 250 jaar.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 05:57 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hmm ik ken iemand met miljoenen aan TIPS
Niemand snapt het joh. Iedereen die beweert te weten waar het naartoe gaat gokt. Alleen weet de 1 zn gok iets beter te onderbouwen dan de andere. Thats itquote:Op vrijdag 17 januari 2014 05:56 schreef roislecxe het volgende:
Ik speel ook niet mee, ik probeer populair over te komen alsof ik er iets van snap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |