Ik blijf dit weekend wakkerquote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:33 schreef roislecxe het volgende:
Dit zijn van die momenten dat je een sellorder wegzet in de nacht, om sochtends te constateren dt het is aangetikt![]()
En ondertussen ook weer 5 punten lager staat
Hahaha ik ben allang blij dat er iets gebeurd met de koersquote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:33 schreef roislecxe het volgende:
Dit zijn van die momenten dat je een sellorder wegzet in de nacht, om sochtends te constateren dt het is aangetikt![]()
En ondertussen ook weer 5 punten lager staat
Dat ook sowiesoquote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:37 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha ik ben allang blij dat er iets gebeurd met de koers
Nee precies, het steeg als een gek de nacht van 15 op 16 jan. Vanaf toen is er weinig meer gebeurd, en begon het langzaam weer in te zakken.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:39 schreef Stryder het volgende:
Uhu, weet ook niet of je moet in/bijkopen nu. Het is niet zo dat de koers zeg maar steeg voorafgaande aan deze daling
Verkopen..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:39 schreef Stryder het volgende:
Uhu, weet ook niet of je moet in/bijkopen nu. Het is niet zo dat de koers zeg maar steeg voorafgaande aan deze daling
De 25 dollar en 850 grens lijkt erg moeilijk doorbroken te worden...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:40 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nee precies, het steeg als een gek de nacht van 15 op 16 jan. Vanaf toen is er weinig meer gebeurd, en begon het langzaam weer in te zakken.
Verschil dat het deze keer veel minder drastisch gaat. Gewoon geleidelijk elke dag een stukje eraf. Inkopen is gewoon bijna altijd rot.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:42 schreef GTAnoob het volgende:
De vorige keer dat er zoveel slecht nieuws uit China kwam, verloor bitcoin +/- 2.5x de waarde;
http://www.theguardian.co(...)gital-cryptocurrency
25 dollar?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:43 schreef Stryder het volgende:
[..]
De 25 dollar en 850 grens lijkt erg moeilijk doorbroken te worden..., mja bitcoin heeft verder niet echt een logica ofzo...
Eh nee, de 25 dollar moongrens bedoel ikquote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
25 dollar?
23 denk ik dat je bedoelt?
Wat bedoel je met veel minder drastisch? Verwacht je dat het i.p.v. dat het binnen no-time 50% v/d waarde verliest, het daar langer over zal doen?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:43 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Verschil dat het deze keer veel minder drastisch gaat. Gewoon geleidelijk elke dag een stukje eraf. Inkopen is gewoon bijna altijd rot.
Ooh, ja das een zware. Waar het 'vroeger' gewoon erdoorheen knalde, stokt het nu gewoon.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:45 schreef Stryder het volgende:
[..]
Eh nee, de 25 dollar moongrens bedoel ik
Lijkt het wel op. Kan me al de crashes nog wel herinneren van de laatste 4/5 weken. En dan was het rood rood rood. Nu gaat het gestager, minder paniekerig.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:45 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Wat bedoel je met veel minder drastisch? Verwacht je dat het i.p.v. dat het binnen no-time 50% v/d waarde verliest, het daar langer over zal doen?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Lijkt het wel op. Kan me al de crashes nog wel herinneren van de laatste 4/5 weken. En dan was het rood rood rood. Nu gaat het gestager, minder paniekerig.
Ja ze ziet steeds minder mensen panicsellen, omdat telkens is gebleken dat de oude waarde toch wel weer gehaald wordt.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Lijkt het wel op. Kan me al de crashes nog wel herinneren van de laatste 4/5 weken. En dan was het rood rood rood. Nu gaat het gestager, minder paniekerig.
Heb daarstraks weggedaan, had 3 dollar verliesquote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:48 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Inderdaad.
Hodl jij trouwens, of heb je verkocht?
Heb je veel bit/litecoins? En anders zeg je het maar in een DM. Of helemaal nietquote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Heb daarstraks weggedaan, had 3 dollar verlies![]()
Maar ik heb zo'n vermoeden dat dat wel goed te maken is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |