Ik blijf dit weekend wakkerquote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:33 schreef roislecxe het volgende:
Dit zijn van die momenten dat je een sellorder wegzet in de nacht, om sochtends te constateren dt het is aangetikt![]()
En ondertussen ook weer 5 punten lager staat
Hahaha ik ben allang blij dat er iets gebeurd met de koersquote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:33 schreef roislecxe het volgende:
Dit zijn van die momenten dat je een sellorder wegzet in de nacht, om sochtends te constateren dt het is aangetikt![]()
En ondertussen ook weer 5 punten lager staat
Dat ook sowiesoquote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:37 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha ik ben allang blij dat er iets gebeurd met de koers
Nee precies, het steeg als een gek de nacht van 15 op 16 jan. Vanaf toen is er weinig meer gebeurd, en begon het langzaam weer in te zakken.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:39 schreef Stryder het volgende:
Uhu, weet ook niet of je moet in/bijkopen nu. Het is niet zo dat de koers zeg maar steeg voorafgaande aan deze daling
Verkopen..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:39 schreef Stryder het volgende:
Uhu, weet ook niet of je moet in/bijkopen nu. Het is niet zo dat de koers zeg maar steeg voorafgaande aan deze daling
De 25 dollar en 850 grens lijkt erg moeilijk doorbroken te worden...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:40 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nee precies, het steeg als een gek de nacht van 15 op 16 jan. Vanaf toen is er weinig meer gebeurd, en begon het langzaam weer in te zakken.
Verschil dat het deze keer veel minder drastisch gaat. Gewoon geleidelijk elke dag een stukje eraf. Inkopen is gewoon bijna altijd rot.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:42 schreef GTAnoob het volgende:
De vorige keer dat er zoveel slecht nieuws uit China kwam, verloor bitcoin +/- 2.5x de waarde;
http://www.theguardian.co(...)gital-cryptocurrency
25 dollar?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:43 schreef Stryder het volgende:
[..]
De 25 dollar en 850 grens lijkt erg moeilijk doorbroken te worden..., mja bitcoin heeft verder niet echt een logica ofzo...
Eh nee, de 25 dollar moongrens bedoel ikquote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
25 dollar?
23 denk ik dat je bedoelt?
Wat bedoel je met veel minder drastisch? Verwacht je dat het i.p.v. dat het binnen no-time 50% v/d waarde verliest, het daar langer over zal doen?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:43 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Verschil dat het deze keer veel minder drastisch gaat. Gewoon geleidelijk elke dag een stukje eraf. Inkopen is gewoon bijna altijd rot.
Ooh, ja das een zware. Waar het 'vroeger' gewoon erdoorheen knalde, stokt het nu gewoon.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:45 schreef Stryder het volgende:
[..]
Eh nee, de 25 dollar moongrens bedoel ik
Lijkt het wel op. Kan me al de crashes nog wel herinneren van de laatste 4/5 weken. En dan was het rood rood rood. Nu gaat het gestager, minder paniekerig.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:45 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Wat bedoel je met veel minder drastisch? Verwacht je dat het i.p.v. dat het binnen no-time 50% v/d waarde verliest, het daar langer over zal doen?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Lijkt het wel op. Kan me al de crashes nog wel herinneren van de laatste 4/5 weken. En dan was het rood rood rood. Nu gaat het gestager, minder paniekerig.
Ja ze ziet steeds minder mensen panicsellen, omdat telkens is gebleken dat de oude waarde toch wel weer gehaald wordt.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Lijkt het wel op. Kan me al de crashes nog wel herinneren van de laatste 4/5 weken. En dan was het rood rood rood. Nu gaat het gestager, minder paniekerig.
Heb daarstraks weggedaan, had 3 dollar verliesquote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:48 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Inderdaad.
Hodl jij trouwens, of heb je verkocht?
Heb je veel bit/litecoins? En anders zeg je het maar in een DM. Of helemaal nietquote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Heb daarstraks weggedaan, had 3 dollar verlies![]()
Maar ik heb zo'n vermoeden dat dat wel goed te maken is
Neuh valt wel mee. kan geen wall zetten iigquote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:49 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Heb je veel bit/litecoins? En anders zeg je het maar in een DM. Of helemaal niet.
Hahahaha, whale dat je er bentquote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:51 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Neuh valt wel mee. kan geen wall zetten iig
Edit: Ik kan wel een wall zetten, maar niet eentje die niet doorbroken wordt.
Waren wel mooie nachten, was het hier ook keidruk. Topics gingen er in een uurtje, 'snachts misschien anderhalf doorheenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:49 schreef Stryder het volgende:
Hahaha en dat dan ook allemaal in 1 nacht, benieuwd wat de mensen dan denken.
Iets van: laagste punt sinds november ofzo
Dat is ook het beste dat je kan doen, prijsstimulatiequote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hee, hee ik heb laatst bijgekocht hoorrrrr.
Op de top uiteraard.
Heb het daarna gelijk in fiat gepropt, dus mocht het nu inzakken, dan heb ik straks sowieso meerquote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:54 schreef Stryder het volgende:
[..]
Dat is ook het beste dat je kan doen, prijsstimulatie
Dat bedoel ik, al het extra dat je verdient is "gratis" om het maar even zo te zeggenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:56 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Heb het daarna gelijk in fiat gepropt, dus mocht het nu inzakken, dan heb ik straks sowieso meer![]()
En ik deed het vooral omdat wat ik eerst had bijna niet op te splitsen was, kon ik 3 orders zetten van 2 LTC ofzo. en dat was t dan. Met een beetje geluk won je een stuiver.
Nu kan ik misschien wel 4 stuivers verdienen
Was het weer biljartavond in het bejaardencentrumquote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:57 schreef Stryder het volgende:
Ben echt zo moe man........ weer teveel gedronken denk ik
Hahaha nee had vrienden uitgenodigd en dan is het altijd hetzelfde verhaalquote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Was het weer biljartavond in het bejaardencentrum
Te herkenbaar dit...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:59 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha nee had vrienden uitgenodigd en dan is het altijd hetzelfde verhaal
En geen bier in huis komt nou ook niet echt gastvrij overquote:Op vrijdag 17 januari 2014 02:00 schreef Stryder het volgende:
En dan kan ik er wel zorgen dat ik geen bier in huis heb, maarja dan heb ik altijd nog cognac, whiskey, rum en dat soort meuk staan wat ik als relatiegeschenken kreeg in de tijd dat ik nog werkte
Ik zit niet in de lift, dus optie 2.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 02:01 schreef GTAnoob het volgende:
Het lijkt weer een beetje te stijgen.
Bull trap? Of zijn wij fucked rois?
Hehehe dan ga ik voor optie 1quote:Op vrijdag 17 januari 2014 02:01 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik zit niet in de lift, dus optie 2.
Dat is waar, en het is zelden dat ik geen bier in huis hebquote:Op vrijdag 17 januari 2014 02:01 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En geen bier in huis komt nou ook niet echt gastvrij over
Tja, het is wel optie 1, maar er gewoon mn order had gezet op 23.5 en niet dacht van 'jamaar het gaat altijd mis ik als ik iets doe' dan had ik nu een stijging die dagenlang niet geweest was. En had ik gelijk mn 3 dollar al dubbel en dwars terug.quote:
Het enige fijne aan de winter is dat het bier hier op 3 stappen afstand buiten staat. Op het buitenstukje langs het raam. En als het zo'n winter is als nu, zonder vorst is het altijd koud, maar niet bevrorenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 02:02 schreef Stryder het volgende:
[..]
Dat is waar, en het is zelden dat ik geen bier in huis heb
Hahaha, nou ik zit er ook nog redelijk duur in hoor op 23.54quote:Op vrijdag 17 januari 2014 02:03 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Tja, het is wel optie 1, maar er gewoon mn order had gezet op 23.5 en niet dacht van 'jamaar het gaat altijd mis ik als ik iets doe' dan had ik nu een stijging die dagenlang niet geweest was. En had ik gelijk mn 3 dollar al dubbel en dwars terug.
Holden dan kreng. Morgenmiddag LTC 30.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 02:05 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha, nou ik zit er ook nog redelijk duur in hoor op 23.54
Ja ik heb daar zo'n speciaal apparaat een keer voor gehaald.... hoe heet ook alweer??quote:Op vrijdag 17 januari 2014 02:04 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het enige fijne aan de winter is dat het bier hier op 3 stappen afstand buiten staat. Op het buitenstukje langs het raam. En als het zo'n winter is als nu, zonder vorst is het altijd koud, maar niet bevroren
Oh, en er staat altijd bier.
Nou een ruime 23er ben ik al blij meequote:Op vrijdag 17 januari 2014 02:06 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Holden dan kreng. Morgenmiddag LTC 30.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |