Ik heb liever geen advocaten achter mij aan.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Moet je nagaan, dan moet mijn idee toch veel meer opleveren. Nu nog een goede naam en meme vinden. Wat dachten jullie van Spongebob? Te kinderachtig inderdaad. Obama? Te zwart?
Hitlercoin? Te grof? Applecoin en dan groene appels? Neh. Hmmm. Pikachucoin? Eathcoin2?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iemand dan een soort Silkige Weg 3 maakt () dan heb je echt dé coin.
![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb liever geen advocaten achter mij aan.
Wat dacht je van: (even censureren omdat sommige coinnaam ideeën inmiddels bestaan, dus het zou me niets verbazen als ze worden gejat):Ik heb liever geen FBI achter mij aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iemand dan een soort Silkige Weg 3 maakt () dan heb je echt dé coin.
Spatieboos
True.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb liever geen FBI achter mij aan.
Gewoon scrollen met je touchpad. Vaak.aam.de rechterkant kan dat.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:49 schreef roislecxe het volgende:
Ik heb alweeeer op wisdom op een of andere manier met mn laptop die balken op maximale grootte gezet gvd.
Een tijdje terug wist iemand hoe ik dat moest oplossen, maar ik weet het niet meer
Mja die deden het toen ook al niet hier...quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gewoon scrollen met je touchpad. Vaak.aam.de rechterkant kan dat.
Als je echt met je nrowser bent ingezoomd kun je ctrl+0 proberen.
Erg gebeurt al een week niks.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:23 schreef roislecxe het volgende:
Zou er nog iets gebeuren vanavond, of zit de dag er weer op...
Helaas wel.quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb liever geen advocaten achter mij aan.
Wat dacht je van: (even censureren omdat sommige coinnaam ideeën inmiddels bestaan, dus het zou me niets verbazen als ze worden gejat):de coin maken is opzich niet zo moeilijk, alleen de extra's eromheen waardoor deze coin wel aanslaat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iemand dan een soort Silkige Weg 3 maakt () dan heb je echt dé coin.
Unicoinquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Moet je nagaan, dan moet mijn idee toch veel meer opleveren. Nu nog een goede naam en meme vinden. Wat dachten jullie van Spongebob? Te kinderachtig inderdaad. Obama? Te zwart?
Hitlercoin? Te grof? Applecoin en dan groene appels? Neh. Hmmm. Pikachucoin? Eathcoin2?
Hij wel maar BTCe denkt daar iets anders over momenteelquote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:11 schreef Sosa het volgende:
Silicon Valley VC Thinks a Single Bitcoin Will Be Worth $100,000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |