Uit vrije wil. Of ga je haar dwingen?quote:Op zondag 9 februari 2014 18:19 schreef Voszje het volgende:
Mijn dochter gaat later sowieso op kunstschaatsen. Dat 15-jarige meisje, hulde!
Ze heeft weinig keus.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:22 schreef superniger het volgende:
[..]
Uit vrije wil. Of ga je haar dwingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was dat dat meisje in dat rode pakje? Knappe prestatie hoorquote:Op maandag 10 februari 2014 09:50 schreef alors het volgende:
De herhaling is er nu op, maar die RussischeWauw!
Jaquote:Op maandag 10 februari 2014 10:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Was dat dat meisje in dat rode pakje? Knappe prestatie hoor![]()
En een lekker wijf
15quote:Op maandag 10 februari 2014 10:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En een lekker wijf
Mwa, als er leuke dames bezig zijn welquote:Op maandag 10 februari 2014 10:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind dit echt niet leuk om naar te kijken. Zet dan eens Curling op.
Ja, ik geef ook geen fuck om wat ze doen, als de billen maar bloot gaan en ze andere houdingen aannemen die het daglicht niet kunnen verdragen.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
De dames zijn wel oké, maar qua sport. Ik zie vaak niet eens of het een driedubbele Rietsberger is of een andere jump en om eerlijk te zijn kan het me weinig schelen ook.
Denk dat Yuna sowieso hoger scoort voor de uitvoering en ze wint gewoon goud als ze haar normale niveau haalt. Er is niemand die dan in de buurt kan komen. Maarja Russische in Rusland in een jurysportquote:Op zondag 9 februari 2014 18:07 schreef Scootermuisje het volgende:
[..]
Ik ben slechts een leek op dit gebied, ze heeft op mij een flinke indruk gemaakt. Al die axeldingessprongen ken ik ook niet
quote:Op maandag 10 februari 2014 10:07 schreef kurk_droog het volgende:
En een lekker wijf
Is er nog een Curlingtip?quote:Op maandag 10 februari 2014 10:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
De dames zijn wel oké, maar qua sport. Ik zie vaak niet eens of het een driedubbele Rietsberger is of een andere jump en om eerlijk te zijn kan het me weinig schelen ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |