SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. BEASTMODE
mag je je e-daddy voor bedanken.quote:
Ha, leeg sletje!quote:
Gadverdamme man, kwark is alleen lekker als het net uit de koelkast komt.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:59 schreef McNulty het volgende:
Mijn bakje was al ook iets van een halfuur open.
Koud, lauw die shit is en blijft kwarkizzle.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:59 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Gadverdamme man, kwark is alleen lekker als het net uit de koelkast komt.
Haha ben je een meisje ofso...quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:01 schreef G.R.S. het volgende:
Vruchtenkwark is alleen te vreten. Van de rest krijg ik kippenvel
Crabz en ik zijn geharde kwarkeetmachines. Beterz toon je rescept naar ons. Dat je het ff weet jah!quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:01 schreef G.R.S. het volgende:
Vruchtenkwark is alleen te vreten. Van de rest krijg ik kippenvel
Koude kwark > mijn ontlasting > warme kwarkquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:01 schreef McNulty het volgende:
[..]
Koud, lauw die shit is en blijft kwarkizzle.
Een beetje maarquote:
Mijn excusesquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:02 schreef McNulty het volgende:
[..]
Crabz en ik zijn geharde kwarkeetmachines. Beterz toon je rescept naar ons. Dat je het ff weet jah!
bby dont cry i hpe you keep ur head up even when teh road is hard nevr give up.quote:
Komt goedquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:04 schreef McNulty het volgende:
[..]
bby dont cry i hpe you keep ur head up even when teh road is hard nevr give up.
Indiaans? Wat had je, wijze buffel? Of wilde arend?quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:12 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Komt goed
Hehehe die gekke limburgers. Het indiaans eten was te pittig voor mevrouw dus is ze maar een boterham met kaas gaan eten.
Indischequote:Op donderdag 16 januari 2014 22:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Indiaans? Wat had je, wijze buffel? Of wilde arend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |