Ja maarja, je weet niet wat voor verhaal de arts destijds heeft opgehangen. Ze was misschien helemaal niet op de hoogte van de risico's, in die tijd was daar ook minder over bekend.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:37 schreef trovey het volgende:
Ze was er toch echt zelf bij toen ze al die operaties deed, het is haar niet "overkomen".
Ze schijnt wel goed de teksten te kunnen onthouden.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:22 schreef Domme_Gans het volgende:
Wat het zo sneu maakt is dat het volgens mij zonder al die achterlijke operaties best wel een mooie vrouw zou zijn.
Ezelsbrug = cupmaat O = tekst Oooooooo!quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze schijnt wel goed de teksten te kunnen onthouden.
Zo jammer dat ze in het Duits wordt nagesynchroniseerd.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:33 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Ezelsbrug = cupmaat O = tekst Oooooooo!
Zolang er een mooi bedrag wordt betaald, maakt dat geen reet uit helaasquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:40 schreef Karina het volgende:
Die arts die dat toen gedaan heeft is ook een idioot, welke kwakzalver gaat een vrouw ZULKE tieten geven.
Als je je borsten tot dat formaat laat oppompen ben je alzo niet goed wijs.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja maarja, je weet niet wat voor verhaal de arts destijds heeft opgehangen. Ze was misschien helemaal niet op de hoogte van de risico's, in die tijd was daar ook minder over bekend.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:40 schreef Karina het volgende:
Die arts die dat toen gedaan heeft is ook een idioot, welke kwakzalver gaat een vrouw ZULKE tieten geven.
quote:In 1999 betaalde Starr 3000 pond voor polyproylene implantaten. Dit type implantaten, ook wel string borstimplantaten genoemd, absorberen heel langzaam water en blijven daardoor voortdurend groeien.
Niemand, zo zijn ze toch gegroeid... Heb je de tekst niet gelezen of zo.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:40 schreef Karina het volgende:
Met pokon zeker he?quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:25 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Niemand, zo zijn ze toch gegroeid... Heb je de tekst niet gelezen of zo.
Kleine tietjes gespot.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:17 schreef trovey het volgende:
[..]
Als je je borsten tot dat formaat laat oppompen ben je alzo niet goed wijs.
Vaak zijn dat (imo dan) geen artsen. Als in niet werken in een ziekenhuis en alles. Zal wel in een privekliniek gebeurd zijn gok ik zomaar.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar toch vind ik het belachelijk. Die vent is het niet waard arts te zijn.
Nee. Water.quote:
Ik zou het geen artsen noemen nee. En al zijn er geen gevaren, je gaat iemand toch niet van die idioot grote tieten gevenquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:27 schreef Geralt het volgende:
[..]
Vaak zijn dat (imo dan) geen artsen. Als in niet werken in een ziekenhuis en alles. Zal wel in een privekliniek gebeurd zijn gok ik zomaar.
Of destijds waren er geen gevaren bekend, want pas later werd het verboden.
Waarom niet? Het is een volwassene. Die vraagt daar om. Verder waren ze toen nog niet zo groot maar zijn ze door de loop der jaren zo gegroeid.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou het geen artsen noemen nee. En al zijn er geen gevaren, je gaat iemand toch niet van die idioot grote tieten geven
quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou het geen artsen noemen nee. En al zijn er geen gevaren, je gaat iemand toch niet van die idioot grote tieten geven
quote:In 1999 betaalde Starr 3000 pond voor polyproylene implantaten. Dit type implantaten, ook wel string borstimplantaten genoemd, absorberen heel langzaam water en blijven daardoor voortdurend groeien.
quote:Dit type implantaten, ook wel string borstimplantaten genoemd, absorberen heel langzaam water en blijven daardoor voortdurend groeien.
quote:ook wel string borstimplantaten genoemd, absorberen heel langzaam water en blijven daardoor voortdurend groeien.
quote:absorberen heel langzaam water en blijven daardoor voortdurend groeien.
quote:en blijven daardoor voortdurend groeien.
quote:en blijven daardoor voortdurend groeien.
Eed van hippocrates of zoietsquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:29 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is een volwassene. Die vraagt daar om. Verder waren ze toen nog niet zo groot maar zijn ze door de loop der jaren zo gegroeid.
Als je D/E klein vindt.quote:
Heeft er geen zak mee te maken.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:30 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Eed van hippocrates of zoiets
Schept je vriend ook op over zijn lul?quote:
Minstens 30 cm, zoals het hoort.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:31 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Schept je vriend ook op over zijn lul?
Ik had het gelezen ja. Maar je laat ze toch niet zo doorgroeien dan? Nee ze gingen bij de andere borst er nog wat bijspuiten om ze gelijk te krijgen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:29 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is een volwassene. Die vraagt daar om. Verder waren ze toen nog niet zo groot maar zijn ze door de loop der jaren zo gegroeid.
quote:Inmiddels waren haar borsten zo fors dat er 4 liter vloeistof in de rechterborst moest worden gespoten zodat haar beide borsten weer even groot waren.
Niet haten op haar volle boezemquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had het gelezen ja. Maar je laat ze toch niet zo doorgroeien dan? Nee ze gingen bij de andere borst er nog wat bijspuiten om ze gelijk te krijgen.
[..]
Dat sowieso ja.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Verder zijn die mensen gewoon achterlijk natuurlijk.
Ah n kenner, kennelijkquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:31 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Heeft er geen zak mee te maken.
Destijds was het volkomen legaal en was er niks aan de hand. Een volwassene kan zelf de afweging maken of hij of zij plastische chirurgie wil.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:38 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Ah n kenner, kennelijk
Dus een arts mag iemand indirect vermoorden volgend Hippocrates?
Douwe Egberts ?quote:
YEP.quote:
Albert Hein ?quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:38 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Ah n kenner, kennelijk
Dus een arts mag iemand indirect vermoorden volgend Hippocrates?
Raar een cupmaat verschil tussen beide...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |