Komt door de lichtinval. Valt in het echt wel mee.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:50 schreef Miniem het volgende:
veel nieuw plaatwerk nodig zo te zien.
Kan ookquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:13 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Je bedoelt: 3 kratten bier er gratis bij.
nou je bent op fok en daar zijn veel mensen nog niet volwassenquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:53 schreef hoas het volgende:
Is dit de onz of klb?
Wat een reacties.
Als hem dat lukt dan is hij welhaast verplicht om er een project topic voor te openen op FOK!quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:40 schreef Zeetakje het volgende:
Knappe jongen die daar nog een fatsoenlijke auto van maakt
jupquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:46 schreef Grielen het volgende:
Transport was duurder dan de auto zelf?
33quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:36 schreef -niemand- het volgende:
Frikandel nummer 29881278 in de collectie
beter dan weg gooienquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:25 schreef Sounddragon het volgende:
Weer een barrel voor de collectie
word een rat dus alleen apk plaatwerkquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:50 schreef Miniem het volgende:
veel nieuw plaatwerk nodig zo te zien.
die heb ik geenquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:41 schreef zuigmarmot het volgende:
Hoezo kon je hem niet laten staan, stond hij voor je garagedeur ofzo ?
jahquote:
hij is 130% compleet met reparatie stukken is een project geweest van een anderquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:49 schreef Geralt het volgende:
Ik ben wel benieuwd. Wat heb je er voor neergelegd T42?
Voorzichtig gokje: 25 euro
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat zoiets moet kosten. Als je 1000 euro zou zeggen zou ik het ook gelovenquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:51 schreef T42 het volgende:
[..]
hij is 130% compleet met reparatie stukken is een project geweest van een ander
misschien is het bezig zijn juist het doel van mijn hobby? niet om er iets aan te verdienen?quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:22 schreef Barcaconia het volgende:
Is het niet verstandig om je tijd te investeren in iets dat wel wat wordt?
nee veel minder wel meer dan 25quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:51 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat zoiets moet kosten. Als je 1000 euro zou zeggen zou ik het ook geloven
hoe bedoel je? heb er meerderequote:Op donderdag 16 januari 2014 22:52 schreef Robuustheid het volgende:
Tof.
Wat is de setup van je T42 kever trouwens?
hij looptquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:54 schreef Palomar het volgende:
Lijkt wel of dat ding 3 jaar in de zee heeft geleden
Al zal het me niet verbazen als ie gewoon nog rijdt
jupquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:58 schreef Miniem het volgende:
en wat is het apk plaatwerk?
dorpels, subframes,...
plaat werk en hoop onderdelen maar moet hem nog gaan halenquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:02 schreef Miniem het volgende:
[..]
wat nog meer?
en wat heb je erbij gekregen?
omdat ik meestal de laatste ben die een auto red van de crusherquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:17 schreef Hyperdude het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar de enige Mini te vinden die wel bang is voor een Reliant?
kon hem niet naar oudijzer laten gaanquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:27 schreef powerflux het volgende:
neeee, heb jij dat ding gekocht? Ik had hem voorbij zien komen in de timeline. Had gedacht dat alleen het blokje nog interessant zou kunnen zijn, nooit voor gebruik op de weg.
maar je weet blijkbaar maar nooit..
zaterdagquote:
1000tje en hij is uit 88quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:49 schreef monsterd. het volgende:
Wat voor blokje zit erin eigenlijk? 1300 toevallig?
Is dat dat ding dat op een aanhanger stond? Waarbij iemand nog hoopvol opmerkte dat het misschien wel export ipv sloop zou zijn?quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:27 schreef powerflux het volgende:
neeee, heb jij dat ding gekocht? Ik had hem voorbij zien komen in de timeline. Had gedacht dat alleen het blokje nog interessant zou kunnen zijn, nooit voor gebruik op de weg.
maar je weet blijkbaar maar nooit..
jupquote:Op maandag 27 januari 2014 21:11 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Is dat dat ding dat op een aanhanger stond? Waarbij iemand nog hoopvol opmerkte dat het misschien wel export ipv sloop zou zijn?
doe er nog ff niks mee. van de week eens de motor eruit halen en die eens schoon maken en mooi maken kan nog altijd als tafel dienenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:01 schreef zuigmarmot het volgende:
Valt me een beetje tegen van je T,
kun je niet er een leuke racer van maken ? die dingen zijn net karts kwa wegligging
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |