Agh allemaal Frans johquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:19 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zei ik Citroën? Peugeot jaLoeb rijdt natuurlijk in 't WRC voor Citroën. D'oh.
[ afbeelding ]
Peterhansel zat vandaag in elk geval Nani op de hielen, al was het maar om te laten zien van "Ik kan het best, als ik zou willen".
Ik vraag me af wat die spoiler nog voor zin heeft met dat wiel op het dakquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Deze staat in 1:18 in de kast hier
Handig als je je overall wilt strijken op de rustdagquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat die spoiler nog voor zin heeft met dat wiel op het dak
Die Peugeots waren dan toch vetter hoor. 205/405 T16, Vatanen powerrrrrrrrr!quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Deze staat in 1:18 in de kast hier
Pikes Peak is dat nou eenmaal hequote:Op donderdag 16 januari 2014 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is eenrijdende showroom voor spoilers
Gelukkig weer met Allards verduidelijkende handgebarenquote:
Ik vind het wel mooi dat net zoals destijds het team van Peugeot zowel met Dakar als Pikes Peak meedoet met eenzelfde model. En dezelfde racekleuren zijn ook weer terug te vinden (die 'regenboog'-combinatie).quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:39 schreef GizartFRL het volgende:
De spoilerwagens zijn natuurlijk de Pikes Peak uitvoeringen ( waar de 205 T16 Grand Raid er uiteraard eerder was dan de Pikes Peak uitvoering). Prachtige wagen en racetijden toen.
Heb zelf een ZX gehad, dan ie het toch wel leukquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:30 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die Peugeots waren dan toch vetter hoor. 205/405 T16, Vatanen powerrrrrrrrr!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wordt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah, begrijpelijkquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Heb zelf een ZX gehad, dan ie het toch wel leuk
Inderdaad, ze moesten toch wat toen de Groep B werd stopgezet. De regenboog is de PTS band ( Peugeot Talbot Sport).quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi dat net zoals destijds het team van Peugeot zowel met Dakar als Pikes Peak meedoet met eenzelfde model. En dezelfde racekleuren zijn ook weer terug te vinden (die 'regenboog'-combinatie).
Tim Coronel overigens zonet
Granted, maar op de moderne auto's zag je 'm nooit zo duidelijk meer terug. Niet op de WRC's, of LeMans.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:49 schreef GizartFRL het volgende:
De regenboog is de PTS band ( Peugeot Talbot Sport).
De Dakar-Mini's zijn ook bijna twee meter hoog. Size does matter in de woestijnquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:58 schreef Fiorano het volgende:
Bij het Citroën conservatoire hebben ze die ZX'en mooi op een rijtje staan. Heb er foto's van gemaakt, dingen zijn irl behoorlijk groot. Zal ze van de week eens plaatsen.
Hmja.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De Dakar-Mini's zijn ook bijna twee meter hoog. Size does matter in de woestijn
De Aso die jij bedoeld is wat anders dan het gros wat in Woensel west woont zeker?quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:25 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Voor de ASO is het één laken en pak wat dat betreft
Ik kijk nog braaf, maar ik heb er niet zoveel over te meldenquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:10 schreef DieselTank het volgende:
Iedereen dakar moe?? Of worden de RTLuitzendingen steeds slechter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |