"403 Forbidden" links posten = pure sadnessquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:45 schreef Ferdii het volgende:
als TS nou dit soort shit maakte kon ik het nog waarderen
[ afbeelding ]
echter wat TS maakt zijn kleuterwerkjes, kliederen met zwarte verf wat niemand kan lezen en dan zichzelf stoer vinden om een "tag".
pure sadness
Is toch al verjaard...quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:53 schreef postmortum het volgende:
Ik heb dit topic zojuist gemeld bij Meld Misdaad Anoniem ,succes TS
Van bijzonder matige kwaliteit. Tussen die voorbeelden zit er precies eentje waarvan ik denk, mwah, wel aardig. De rest is troep.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik zie je plaatje niet, maar TS laat ook gewoon uitgewerkte pieces zien.
Het is geen topkwaliteit inderdaad, maar het is niet zo tergend slecht als de TMS die nu is opgestaan.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:07 schreef k_man het volgende:
[..]
Van bijzonder matige kwaliteit. Tussen die voorbeelden zit er precies eentje waarvan ik denk, mwah, wel aardig. De rest is troep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
dit.quote:
Die is er ondertussen, 16 jaar later, wel overheen denk ik.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:38 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik denk dat de eigenaar van Bovo Tours mijn mening deelt.
Over nivo* gesprokenquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:38 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dit.
En tevens is dit territoriummarkering van t nivo van een hond die in t rond pist. Man man man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
En dat maakt wat uit? Het is een feit dat jij hier stoer loopt te doen over pure vandalisme.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:42 schreef very het volgende:
[..]
Die is er ondertussen, 16 jaar later, wel overheen denk ik.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:46 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
En dat maakt wat uit? Het is een feit dat jij hier stoer loopt te doen over pure vandalisme.
Als morgen je autospiegels eraf getrapt zijn, dan ben jij ook niet blij lijkt me.
Dit dus. TS, trek een rok aan, spuit je gezicht blauw en houd een of ander praatje over onderdrukking en vrijheid en spijt op je sterfbed en zo.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik begrijp het, het hoort er ook gewoon bij natuurlijk. Je moet het eigenlijk wel gewoon gaan overspuiten. Het liefste roep je je oude crew bijeen met een geweldige speech. Hoe vaak krijg je nou de kans in je leven om je problemen op te lossen als in een hollywoodscenario?
Vandaar die foto van die bus.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:49 schreef very het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daarbij heb ik nooit particuliere eigendommen beklad, dus matige vergelijking.
Niet weten wat particulier betekentquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:52 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Vandaar die foto van die bus.
Niet weten dat ondernemers ook gewoon mensen zijn.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:52 schreef very het volgende:
[..]
Niet weten wat particulier betekent
quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:29 schreef very het volgende:
[..]
Het is geen topkwaliteit inderdaad, maar het is niet zo tergend slecht als de TMS die nu is opgestaan.
Ik ben trouwens nog een voorbeeld vergeten:Ongeïnspireerde troep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pools are perfect for holding water"
Nog steeds niet weten wat particulier betekentquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:52 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Niet weten dat ondernemers ook gewoon mensen zijn.
Dus jij denkt, omdat jij schade maakt aan eigendom van een bedrijf, dat dit ok is? Want het is tenslotte geen particulierquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:53 schreef very het volgende:
[..]
Nog steeds niet weten wat particulier betekent
Als mijn hond verticaal tegen een muurtje zou kunnen schijten, zou het er inderdaad beter uit zien dan wat deze crews produceren.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:38 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dit.
En tevens is dit territoriummarkering van t nivo van een hond die in t rond pist. Man man man
Nu opeens doen alsof je wel weet wat particulier betekentquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:54 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dus jij denkt, omdat jij schade maakt aan eigendom van een bedrijf, dat dit ok is? Want het is tenslotten geen particulier
Ik weet in ieder geval wel dat het een stuk minder kost dan wanneer het bij een particulier zou gebeuren.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:54 schreef JochemSjakie het volgende:
En jij denkt dat het geld van een bedrijf gratis is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |