quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:04 schreef Moira. het volgende:
Ik heb niet echt specifieke 'eisen' of afknappers ofzo.
Mijn beeld van de ideale man qua uiterlijk komt denk ik het meest in de buurt van Matt Bomer (maar die is hommo).
Maar ik heb een kleine gespierde gehad, een grote dikke (niet vet-vet maar gewoon stevig) en nu een 2 meter lange met bril.
Ze lijken geen van allen op elkaar.
Je moet je natuurlijk wel aangetrokken tot iemand kunnen voelen, maar als het klikt dan klikt het. En dan maakt de rest niet zo veel meer uit.
Gezichtsbeharing van 3-7 dagen niet-scheren vind ik hoe dan ook wel aantrekkelijk. Bril is soms onhandig, maar geen afknapper. En alleen specifiek een snor of sikje ofzo heb ik niet zo veel mee.
Vroeger zou ik hebben gezegd dat 'van voetbal houden' echt een zware afknapper was geweest. Inmiddels vind ik het leuk om naar voetbalwedstrijden van PEC Zwolle te gaan
Denk dat er bij echte liefde geen sprake is van afknappers.Phaggot. U srs?SPOILER: Bonuspics van Matt BomerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
Gefeliciteerd, je valt hipstersquote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:04 schreef wanderlusttrip het volgende:
Baardjes zijn inderdaad sexy, niet zo'n volle vieze baard, maar een mooi stoppelbaardje ofzo. Een bril kan ook leuk zijn mits het de goede is. Iele mannen met zo'n jongetjes figuur zijn een no go. Verder mag een man van mij best wat breder zijn, hoeft niet perse gespierd te zijn, een beetje stevig is inderdaad oke:) Maar een six pack is natuurlijk ook erg fijn:)
bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Dit vind ik echt een ontzettend knappe man.
Verder vind ik een man sneller aantrekkelijk als ie lacht
Wanneer is een man een dwerg in jouw ogen dan?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:42 schreef LizzyYAY het volgende:
Mannen die eruit zien alsof ze zo uit Lord of the rings zijn komen lopen....:D
(uiteraard heb ik het dan niet over de dwergen)
Ah, nooit geweten dat cosplay zo aantrekkelijk was.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:42 schreef LizzyYAY het volgende:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:48 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Wanneer is een man een dwerg in jouw ogen dan?
Ik bedoel een dwerg uit Lord of the rings he, niet de lengte van een man.quote:
Ah, dan is de metal scene precies wat voor jou.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:54 schreef LizzyYAY het volgende:
[..]
[..]
Ik bedoel een dwerg uit Lord of the rings he, niet de lengte van een man.
Dus niet dit;
[ afbeelding ]
Maar dit;
[ afbeelding ]
Haha, ik zal mezelf verduidelijken. Vanaf welke lengte is een man in jouw ogen een dwerg? Onder 1.70? Of al onder de 1.80?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:54 schreef LizzyYAY het volgende:
[..]
[..]
Ik bedoel een dwerg uit Lord of the rings he, niet de lengte van een man.
Dus niet dit;
[ afbeelding ]
Maar dit;
[ afbeelding ]
Als hij kleiner is dan mij vind ik hem toch wel een dwerg. Maar dat zal dan ook wel heel erg klein zijn want ik ben maar 1.64.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:56 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Haha, ik zal mezelf verduidelijken. Vanaf welke lengte is een man in jouw ogen een dwerg? Onder 1.70? Of al onder de 1.80?
Voor een man zou dat zeker klein zijnquote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:59 schreef LizzyYAY het volgende:
[..]
Als hij kleiner is dan mij vind ik hem toch wel een dwerg. Maar dat zal dan ook wel heel erg klein zijn want ik ben maar 1.64.
Juppquote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:55 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ah, dan is de metal scene precies wat voor jou.
Iedereen onder 1,80 is klein. Aangezien ze dan kleiner zijn dan ik.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:56 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Haha, ik zal mezelf verduidelijken. Vanaf welke lengte is een man in jouw ogen een dwerg? Onder 1.70? Of al onder de 1.80?
En lang zijn.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:33 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Jongens met half lang haar en een soepele golf erin vallen veel vrouwen van begin 20 op. Doe wax door je haar, laat een tweedagen baardje staan en loop er een tikkeltje arrogant bij, alsof je er allemaal geen fuck om geeft. Dan komen de vrouwtjes vanzelf.
Vandaar dat de beste leugenaars de meeste vrouwen scoren, ze zijn immers zichzelfquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Je hebt wel een hele hoge pet op van vrouwen.![]()
Mja meer die mythe dat vrouwen leugens altijd direct doorzien.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:08 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Vandaar dat de beste leugenaars de meeste vrouwen scoren, ze zijn immers zichzelf
Lolquote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:42 schreef LizzyYAY het volgende:
... wauw.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |